"pacat ca sunt old school"? ai de capu tau, alea sunt masini pt barbati adevarati cu bile de otel, nu mizeriile de azi de le conduce si bunica la cate sigurante electronice au.
Si cei de la cupa logan tot asa le zici? alea sunt cele mai tari raliuri cand toate masinile sunt la fel, acolo se vede soferu nu buzunaru
ce mare pacat am facut mah ca am spus k modelul de masina e cam vechi ti-am dat in cap ti-am luat painea de la gura si ai inceput sa plangi?am spus k imi place cum se aude ce motor are pe ea da modelu' pt asa motor.....Doamne ce sufera unii eu cred ca ai inceput sa plangi cand mi-ai vazutcommu.si da mi se pare frumos cum ai spus tu masini nu atat de electronizate ca cele din ziua de azi si toate masinile la fel sa concureze chiar sunt uimit cum se misca loganurile.....
Mai degraba m-as uita la filmuletele de genu' asta decat la filmulete cu "wheelie"-uri(care de fapt e stoppie), care sunt cu miile pe internet...parerea mea...
ps:Moderatorii...spe r sa mai puneti filmulete de acest gen...Salut!
Nu prea stiu unde auziti voi sunet de motoare turbo, ca sunetul motoarelor se aude mai mult din spate si nici ala puternic.
Masinile oricum sunt deosebite.
GTR are dreptate.
Tiuitul de care vorbesti tu se aude din fata si este de la Compressor. Sunt cateva S4 modificate si cu turbo si cu compressor, cum ar fi cea a lui bruno iannielo.
08 iun 2011, 12:51
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Daaaaaa GGG, pentru tine este acelasi lucru un compresor mecanic si o turbosuflanta. Tu stii ca amandoua supraalimenteaza un motor si gata, "fac the same thing".
Esti Campion pe Sate in domeniul auto sunt convins
consuma putin, ca au turbo, cred ca vreo 4,5% 5,5%. in regim de cursa. pe atunci prin anii '80 se faceau motoare foarte economice. de fapt cei de la lancia au descoperit motorizarea eco power prin anii 69-70, asa ca in curand vom putea sa ne luam toti cate una pentru treburile de zi cu zi. tare, nu? :P
21 iun 2011, 15:09
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Probabil ca asta e si va ramane cea mai faimoasa masina ever, pentru fanii raliului. Din cate stiu lua suta pe macadam sub 2.5 secunde, este pe youtube o filmare on-board - pur si simplu e incredibil.
pfai.....e grozav!!!! ce sunete scot.... acum nu kred k mai conteaza ca se aude bara din fata in momentul kand pune frana si se atinge de pista....sunetul si masinile sunt misto....kiar daca sunt mai veki...
ASTA E AUR PUUR FRATILOOOR !!! DACA SPUNE CINEVA CA SUNETUL ACELOR LANCII NU ESTE MIRIFIC, ECLEZIASTIC, DIVIN, DEA DREPTUL INCANTATOR PENTRU URECHILE ORICARUI PASIONAT INSEAMNA CA NU ARE SUFLET . SE AUDE DE PARCA AR FI DUMNEZEU.. TIPAND . IMI PLACE >>PUNCT<<
Respect pentru Lancia!( modificate pt. rally bineinteles) dar ce mai conteaza cand masina scoate suta in 3-4 secunde de pe loc ....+ ca soferii adevarati sunt cei din rally si pe urma formula 1 si celelate sporturi motorizate....Respec t pentru masina si piloti!
AM CITIT SI DESPRE AUDI S1, CARE CONCURA CU LANCIA IN ANI 80, CA SCOTE 0-100 LA 2,3 SECUNDE. DAR E CEVA IMPOSIBIL, NU STIU DACA E REALA TREABA.SUNT CURIOS DACA ARE CINEVA DOVEZI CLARE ASUPRA FAPTULUI 0-100 IN 2,3 SECUDE.
Nu cred ca e imposibil, aceeasi informatie am gasit-o in multe locuri printre care si wikipedia. Tot pe net am gasit ca s-a facut un test la Imola cu S4 si se pare ca ar fi plecat a 6 a de pe grila de start cu masinile de F1
fantastic ce bine piloteaza BRUNO intradevar lancia este o legenda a rallyului ani 80 cat B dar mie mai mult im place audi S1 quattro !!! e o adevarata adversar al lanciei
apropo cu 0-100 la ora in cat timp atinge s1 in 2,3!! secunde daca lancia scoate 2,5 sau sub, e logic ca s1 scoate in 2,3 sec. pt ca are tractiune quattro plus motor in 5 care dezvolta mai multa cuplu decat motoarele in 4 cillindri ! asta e un lucru logic daca te gandesti din punct de vedere mechanic audi si acuma concureaza la ceamai puternic concurs de pe planeta LE MANS unde motorul merge 24 ore la maxim si din 11 concursuri 8 a castigat audi deci stie ce stie ! orcum respect pt lancia delta integrale