Nu este cel mai rapid. Renault Megane TCe 250 Coupe Renault Sport este cel mai rapid cu 311HP. Este chiar si pe mobile.de unul de vanzare in Germania de la reprezentanta.
E posibil...daca te gandesti ca la liniutele pe 402 metri, la 265cp cred ca primii 402 metri ii parcurgi in vreo 15s, dupa care iti mai raman 598m pe care ii poti parcurge in 10s. Atentie dupa 402m situatia se schimba intrucat ai deja viteza (vreo 160-170km/h) si astfel parcurgi mult mai repede distanta ramasa (PS: viteza continua sa creasca)
14 iun 2011, 14:15
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Daca habar nu ai sa conduci pe circuit ( sa conduci o masina pe curbe, si cand struguri sunt acrii ) incepi sa te vaiti si sa critici, ca masina e de familie (nush unde ai vazut asta, e un hot hatch in 2 usi),ca ii fuge fata (subvireaza)orice masina subvireaza in curbe, ca nush ce. Tu ramai frate la nefeseu tau. Si mai scoateti-va din cap liniutele alea, ca doar atata stiti " e doar pentru linie dreapta de la 80 km/h in sus", in romania cele mai multe concursuri pentru soferi amatori sunt de drag race, si cateva de drift, nu vezi pe nimeni sa organizeze ceva calumea pe un circuit stradal, si stiti de ce ? Pentru ca tot ce stiti voi e linia dreapta,iar pe curbe ar fi mult prea multe victime.
LE. Mai sunt probele de indemanare, dar alea sunt alteceva.
fratica nu mi-o lua in nume de rau, dar tractiunea fata de felul ei subvireaza, omul asta a vrut sa sublinieze cred eu. de aia nu se fac masini cu sute de cai pe fata, pt ca de la un anumit punct nu mai sunt practice, dar tu deja stii asta. iar ca veni vorba de condus pe circuit =)) sunt curios cati dintre noi au calcat vreodata pe un circuit macar ca pieton...te rog sa nu iei in nume de rau comentariul dar si gamercosti are drepatea lui. sanatate
Ma refeream la curbe, nu doar linie dreapta( ma intelegi sper). Ideea e urmatoarea(sa zicem ca avem un "ac de par"), si tractiunea fata si spate, daca accelerezi in curba fug(de fata respectiv spate), dar de ce ai accelera inainte de apex-ul curbei unde franezi si iti alegi treapta de viteza pe care vrei sa iesi din curba(asta faci in mod normal). Si aici e cel mai important lucru pe care voi nu il stiti, in linie dreapta iti indoi podeaua cu acceleratia, pe curbe faci totu fin si usor(ce si cum ai pipaii o femeie)incerci sa anticipezi, sa simti ce vrea sa faca masina, nu ca disperatu sa sti doar 2 puncte din cursa acceleratiei ,podea si deasupra ei. Sunt prea multe de discutat. Dar sper ca intelegi.
Ps: Nu am nimic cu liniutele, chiar imi plac, fac parte din motorsport! Dar trebuie sa mai stim si altceva.
nu este unul oarecare, dar tot renault ramane si ma refer aici la partea de finisaje. La 265 de cai cu tractiune fata cam pierde teren in fata altor modele cu tractiune integrala
deci te numeri printre necunascatori? pune tu la start una de 265 de cai tractiune fata si una de 240 de cai tractiune integrala si vezi care pleaca prima :)
Eu nici nu am zis ca nu e mai buna una cu tractiune integrala numai ca nu are rost sa compari una cu tractiune integrala cu una cu tractiune fata.Compara doua din aceiasi categorie.
e superba masina si performantele sunt extraordinare, dar totusi nu as da 35.500 de euro pe acest renault rs trophy.cu acesti bani mi as achizitiona un Porshe Cayman din 2009, 3.4l, 295cp,0-100km\h in 5.4 sec, tractiune spate si as trece pe langa acest renault cu 275km\h...nu conteaza ca e la mana a doua din moment ce stiu k este o masina mult mai fiabila decat un renault.
Daca ar avea toti conceptia ta si nu ar mai lua masini noi tu ce-ai mai conduce?...Tu sa-ti iei masina tre sa astepti 5-7 ani pana se satura primu proprietar de ea.
la anul apare la americani modelul de baza, type-r-ul in a doua jumatate a lui 2012 iar pe piata europeana spre sfarsitul anului,daca nu, la inceputul lui 2013
Mai fratilor unde scrie ca ar avea tractiune fata....prima oara cand am auzit eu despre megane trophy spuneau ca ar avea tractiune spate.Doar am spus,n-am dat cu parul (aviz carcotasilor).
Stii tu ceva dar il confunzi cu Renault Sport Megane Trophy, care este o masina de circuit cu un V6 3,5l de 330CP amplasat central, cutie secventiala 6 trepte si tractiune spate. Costa in jur de 120.000E si nu este road legal.
@ ulysee: niciodata sa nu zici niciodata :)
Vorbind despre noul Megane RS Trophy daca fac un calcul relativ la experientele mele cu meganul actual pastrand proportiile as emite urmatoarele axiome:
1. aproape de viteza maxima in linia dreapta lunga de la nurburgring s-ar aprinde pe bord un mesaj de eroare si s-ar taia alimentarea cu conbustibil;
2. o sesiune de 1/2 ora la Nurburgring s-ar incheia pe platforma;
3. pe platforma in drum spre service s-ar intampla una din miraculoasele reveniri incat la service nu s-ar sesiza nici o problema;
4. mergand pe sosea de la service la circuit se vor intampla diverse ambiguitati mecanice care vor trimite masina inapoi la service;
scuzati-mi pesimismul intentionat dar de fiecare data cand bag bani in masina imi spun ca o vand sa scap de ea ... dar tot mi se pare ca am bagat prea multi bani pe care nu mi-i recuperez asa ca o tin pana pica de tot ceea ce ne intoarce la problema initiala ...
Imi pare rau pentru renault, dar in cazul vostru garajul in care o parchezi seara trebuie sa fie un service care sa o repare ca sa functioneze a doua zi.
Bafta voua
Sunt foarte multi care merg cu masinile facute de Renault Sport pe circuite si nu au mai multe probleme decat altii cu masini de la alti producatori. Lumea confunda Renault cu Renault Sport si eu zic ca e mare greseala.
NU VA LUATI RENAULT!!! am prieteni cu megane f1, altu cu laguna asta noua in 2 portiere....si s`au plans de calitate si de absolut orice! mai ales intretinerea...ca la mercedes s classee
Golf R20 - 271cp, tractiune integrala - 35.066E (cu tva) daca ii mai pui si DSG => 36.964E. Se indoieste cineva ca R20ul este net superior Meganului ? numai bine !
Ti-ai gasit si tu sa compari francezii cu nemtii ... ca si cum ai compara un Trabant cu un Ferrari. :))
Si normal ca e net superior Golf-ul R20, dar deviem total de la subiect. E superb Megane-ul RS...
N-are timp oficial... oricum cred ca are vreo 10 in plus fata de RS, e domesticit electronic rau.
Bai deci aveti un fix cu secundele?!
Mai arunca niste polei si discutam. Masina se conduce in lumea reala. Peste 90% din soferi nici nu ating performatele maxime ale masinii in lumea reala.