Noul Megane RS Trophy este cel mai rapid Renault de serie. Din istorie! Masini noi 14 Iunie Noul Megane RS Trophy este cel mai rapid Renault de serie. Din istorie!
Toate comentariile (43):
138 comentarii 360 puncte
Nu este cel mai rapid. Renault Megane TCe 250 Coupe Renault Sport este cel mai rapid cu 311HP. Este chiar si pe mobile.de unul de vanzare in Germania de la reprezentanta.
14 iun 2011, 12:27
+4
Bakena
693 comentarii 323 puncte
cum scoate asta 25 secunde la 1000 M ?
14 iun 2011, 12:31
+1
mishu_wrc
38 comentarii 90 puncte
E posibil...daca te gandesti ca la liniutele pe 402 metri, la 265cp cred ca primii 402 metri ii parcurgi in vreo 15s, dupa care iti mai raman 598m pe care ii poti parcurge in 10s. Atentie dupa 402m situatia se schimba intrucat ai deja viteza (vreo 160-170km/h) si astfel parcurgi mult mai repede distanta ramasa (PS: viteza continua sa creasca)
14 iun 2011, 14:15
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
roberTDH
166 comentarii 504 puncte
Daca habar nu ai sa conduci pe circuit ( sa conduci o masina pe curbe, si cand struguri sunt acrii ) incepi sa te vaiti si sa critici, ca masina e de familie (nush unde ai vazut asta, e un hot hatch in 2 usi),ca ii fuge fata (subvireaza)orice masina subvireaza in curbe, ca nush ce. Tu ramai frate la nefeseu tau. Si mai scoateti-va din cap liniutele alea, ca doar atata stiti " e doar pentru linie dreapta de la 80 km/h in sus", in romania cele mai multe concursuri pentru soferi amatori sunt de drag race, si cateva de drift, nu vezi pe nimeni sa organizeze ceva calumea pe un circuit stradal, si stiti de ce ? Pentru ca tot ce stiti voi e linia dreapta,iar pe curbe ar fi mult prea multe victime. LE. Mai sunt probele de indemanare, dar alea sunt alteceva.
14 iun 2011, 14:42
+11
365 comentarii 326 puncte
fratica nu mi-o lua in nume de rau, dar tractiunea fata de felul ei subvireaza, omul asta a vrut sa sublinieze cred eu. de aia nu se fac masini cu sute de cai pe fata, pt ca de la un anumit punct nu mai sunt practice, dar tu deja stii asta. iar ca veni vorba de condus pe circuit =)) sunt curios cati dintre noi au calcat vreodata pe un circuit macar ca pieton...te rog sa nu iei in nume de rau comentariul dar si gamercosti are drepatea lui. sanatate
14 iun 2011, 21:44
+1
roberTDH
166 comentarii 504 puncte
Ma refeream la curbe, nu doar linie dreapta( ma intelegi sper). Ideea e urmatoarea(sa zicem ca avem un "ac de par"), si tractiunea fata si spate, daca accelerezi in curba fug(de fata respectiv spate), dar de ce ai accelera inainte de apex-ul curbei unde franezi si iti alegi treapta de viteza pe care vrei sa iesi din curba(asta faci in mod normal). Si aici e cel mai important lucru pe care voi nu il stiti, in linie dreapta iti indoi podeaua cu acceleratia, pe curbe faci totu fin si usor(ce si cum ai pipaii o femeie)incerci sa anticipezi, sa simti ce vrea sa faca masina, nu ca disperatu sa sti doar 2 puncte din cursa acceleratiei ,podea si deasupra ei. Sunt prea multe de discutat. Dar sper ca intelegi. Ps: Nu am nimic cu liniutele, chiar imi plac, fac parte din motorsport! Dar trebuie sa mai stim si altceva.
14 iun 2011, 22:38
+2
145 comentarii 149 puncte
pai si ford rs 500 are tractiune fata ...asa ca ..
17 iun 2011, 12:19
0
Mihay-XXL
793 comentarii 144 puncte
E de vis .. superb.. are culoarea aceea care iti atrage atentia si cand stai cu spatele la ea. Un fel de Focus ST orange. :x
14 iun 2011, 13:27
+7
vladpop
310 comentarii 343 puncte
cred ca arata mai bine ca un Focus ST, dar nu contrazic ce ai zis ;) superba masina
16 iun 2011, 03:18
0
145 comentarii 149 puncte
acu meganu asta (si megane rs 250) arata muuult mai bine decat noul ford focus st
23 iun 2011, 18:24
0
Synapse
686 comentarii 292 puncte
degeaba...tot renault ramane, oricum perfomantele sunt uimitoare
14 iun 2011, 13:51
-4
331 comentarii 212 puncte
nu poti sa spui ca este un renault oarecare, performantele si design-ul arata asta...
14 iun 2011, 15:17
+2
Synapse
686 comentarii 292 puncte
nu este unul oarecare, dar tot renault ramane si ma refer aici la partea de finisaje. La 265 de cai cu tractiune fata cam pierde teren in fata altor modele cu tractiune integrala
14 iun 2011, 16:50
0
10 comentarii 2 puncte
Compari mere cu pere,parerea mea.Eu zic atat, multi vad, putini cunosc.
14 iun 2011, 23:57
0
Synapse
686 comentarii 292 puncte
deci te numeri printre necunascatori? pune tu la start una de 265 de cai tractiune fata si una de 240 de cai tractiune integrala si vezi care pleaca prima :)
15 iun 2011, 00:46
0
10 comentarii 2 puncte
Eu nici nu am zis ca nu e mai buna una cu tractiune integrala numai ca nu are rost sa compari una cu tractiune integrala cu una cu tractiune fata.Compara doua din aceiasi categorie.
15 iun 2011, 01:32
+1
331 comentarii 212 puncte
e superba masina si performantele sunt extraordinare, dar totusi nu as da 35.500 de euro pe acest renault rs trophy.cu acesti bani mi as achizitiona un Porshe Cayman din 2009, 3.4l, 295cp,0-100km\h in 5.4 sec, tractiune spate si as trece pe langa acest renault cu 275km\h...nu conteaza ca e la mana a doua din moment ce stiu k este o masina mult mai fiabila decat un renault.
14 iun 2011, 14:16
0
GTR
719 comentarii 693 puncte
Da, numai ca pe pista o ar face misto Renault-ul asta e tine. Oricum comparatia cu un SH e absura, si Renault-ul asta peste 2-3 ani o sa fie 20k SH.
14 iun 2011, 15:01
+5
331 comentarii 212 puncte
daca intelegeam ce ai scris, iti spuneam parerea, dar imi pare rau ca nu am inteles prea bne ce mesaj ai vrut sa mi transmiti...:)))
14 iun 2011, 15:15
-3
mishu_wrc
38 comentarii 90 puncte
Daca ar avea toti conceptia ta si nu ar mai lua masini noi tu ce-ai mai conduce?...Tu sa-ti iei masina tre sa astepti 5-7 ani pana se satura primu proprietar de ea.
14 iun 2011, 17:24
0
331 comentarii 212 puncte
m am referit in cazul acestui renault si nu mai bate campii cu 5-7 ani, pt k sunt o gramada kre vand masinile si dupa o luna de la achizitionare...
14 iun 2011, 19:03
0
127 comentarii 18 puncte
astept noua honda civic type r
14 iun 2011, 17:07
0
Synapse
686 comentarii 292 puncte
la anul apare la americani modelul de baza, type-r-ul in a doua jumatate a lui 2012 iar pe piata europeana spre sfarsitul anului,daca nu, la inceputul lui 2013
14 iun 2011, 17:18
+1
55 comentarii 16 puncte
Mai fratilor unde scrie ca ar avea tractiune fata....prima oara cand am auzit eu despre megane trophy spuneau ca ar avea tractiune spate.Doar am spus,n-am dat cu parul (aviz carcotasilor).
14 iun 2011, 20:45
0
365 comentarii 326 puncte
niciodata
14 iun 2011, 21:47
0
21 comentarii 23 puncte
Stii tu ceva dar il confunzi cu Renault Sport Megane Trophy, care este o masina de circuit cu un V6 3,5l de 330CP amplasat central, cutie secventiala 6 trepte si tractiune spate. Costa in jur de 120.000E si nu este road legal. @ ulysee: niciodata sa nu zici niciodata :)
14 iun 2011, 22:42
0
21 comentarii 23 puncte
L.E. 360CP, 330 avea prima versiune
14 iun 2011, 22:51
0
365 comentarii 326 puncte
nciodata =)) :P (ai inteles gluma)
15 iun 2011, 19:03
0
21 comentarii 23 puncte
=))
16 iun 2011, 12:52
0
florinache
216 comentarii 53 puncte
uuuu frumos
14 iun 2011, 22:28
0
231 comentarii 264 puncte
Vorbind despre noul Megane RS Trophy daca fac un calcul relativ la experientele mele cu meganul actual pastrand proportiile as emite urmatoarele axiome: 1. aproape de viteza maxima in linia dreapta lunga de la nurburgring s-ar aprinde pe bord un mesaj de eroare si s-ar taia alimentarea cu conbustibil; 2. o sesiune de 1/2 ora la Nurburgring s-ar incheia pe platforma; 3. pe platforma in drum spre service s-ar intampla una din miraculoasele reveniri incat la service nu s-ar sesiza nici o problema; 4. mergand pe sosea de la service la circuit se vor intampla diverse ambiguitati mecanice care vor trimite masina inapoi la service; scuzati-mi pesimismul intentionat dar de fiecare data cand bag bani in masina imi spun ca o vand sa scap de ea ... dar tot mi se pare ca am bagat prea multi bani pe care nu mi-i recuperez asa ca o tin pana pica de tot ceea ce ne intoarce la problema initiala ... Imi pare rau pentru renault, dar in cazul vostru garajul in care o parchezi seara trebuie sa fie un service care sa o repare ca sa functioneze a doua zi. Bafta voua
14 iun 2011, 23:24
-2
174 comentarii 369 puncte
Imi pare rau pentru tine dar nu compara meganu' tau de 12000 de euro cu meganul asta de 35500+ care pe langa asta este si conceput de "renault sport"
14 iun 2011, 23:58
0
10 comentarii 2 puncte
Sunt foarte multi care merg cu masinile facute de Renault Sport pe circuite si nu au mai multe probleme decat altii cu masini de la alti producatori. Lumea confunda Renault cu Renault Sport si eu zic ca e mare greseala.
15 iun 2011, 00:04
+1
TL20ELV
54 comentarii 2 puncte
Hai ca nu-mi zici tu acum ca au mufe si cabluri diferite. Chiar la Top Gear cand au testat generatia veche au avut o problema electrica.
28 iun 2011, 18:24
0
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Nu stiu de ce dar parca tot mai atragatoare erau modelele renault vechi clio,mai ales V6.
15 iun 2011, 00:34
0
7 comentarii 4 puncte
NU VA LUATI RENAULT!!! am prieteni cu megane f1, altu cu laguna asta noua in 2 portiere....si s`au plans de calitate si de absolut orice! mai ales intretinerea...ca la mercedes s classee
15 iun 2011, 01:22
0
9 comentarii 1 puncte
Golf R20 - 271cp, tractiune integrala - 35.066E (cu tva) daca ii mai pui si DSG => 36.964E. Se indoieste cineva ca R20ul este net superior Meganului ? numai bine !
15 iun 2011, 11:42
0
Mihay-XXL
793 comentarii 144 puncte
Ti-ai gasit si tu sa compari francezii cu nemtii ... ca si cum ai compara un Trabant cu un Ferrari. :)) Si normal ca e net superior Golf-ul R20, dar deviem total de la subiect. E superb Megane-ul RS...
15 iun 2011, 14:11
0
nanuiuli08
97 comentarii 115 puncte
nu poti compara germanii cu francezii,dar poti compara 35.000E CU 35.000E.PREFER SA-I DAU NEMTILOR!
15 iun 2011, 16:26
-1
TL20ELV
54 comentarii 2 puncte
corect
28 iun 2011, 18:16
0
145 comentarii 149 puncte
daca e asa tare golful r20 ziceti-mi si mie cat a scos pe nurburgring ??
23 iun 2011, 18:29
0
TL20ELV
54 comentarii 2 puncte
N-are timp oficial... oricum cred ca are vreo 10 in plus fata de RS, e domesticit electronic rau. Bai deci aveti un fix cu secundele?! Mai arunca niste polei si discutam. Masina se conduce in lumea reala. Peste 90% din soferi nici nu ating performatele maxime ale masinii in lumea reala.
28 iun 2011, 18:20
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »