arata mishto si asta, dar totusi vechiul model a avut un succes mare deci trebuia sa se inspire putin din el si sa pastreze liniile sau ceva din vechiul model, cum au facut americanii cu mustang-ul, camaro, etc...
Ma refer la design, sunt ambele la fel , la vechile modele iti dadeai seama de l 1 km ca e Calibra, acum trebuie sa te uiti pe lateral sa vezi cate usi are.....
20 iun 2011, 06:34
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
daca ar scoate...prize de aer sau ce dreaq sunt alea de la faruri...ar fi si mai geniala...macar sa faca calibra asta noua istorie cum a facut cea veche la vremea ei si nu numai.
pai calibra a iesit prin 89 si cealalta(desii este insignia coupe) apare in 2013, nu ti se pare ca ar trebuii sa arate altfel?
calibra s-a fabricat in mileniul trecut!
pai cauta si tu generatie unui mustang sa vezi mare schimbare.."mai nimic" vb asa..Seamana in proportie de 75 la suta..pe cand asta?! nare nici o legatura..fix insigna...
As fi curios sa vad modelul de la Tigra..daca ar face un viitor model...daca e tot asa..imi tai matu!
Daca s-ar fi inspirat din formele vechii calibra cum au procedat cei de la mercedes cu sls'ul sau audi cu noul quattro ar fi fost ceva mult mai reusit decat o insignia in 2 usi......
e superba, cu un design atragator si futurist.dar totusi ar trebui sa arate altfel deoarece seamana mult cu insignia...cel putin stopurile de pe spate sunt aproape identice si formele sunt imprumutate un pic de la insignia.modelul vechi arata superb si se vede clar k este o masina sport, pe cand acest model pare un pic mai mare, un fel de sedan coupe, nu un sedan coupe sport cum ar trebui sa fie.
din cauza ca producatorii se straduiesc prea mult sa acapareze privirea uitand ca cel care poate va cumpara asa ceva este un pasionat.Ei vor sa socheze prin nush ce design revolutionar dar de fapt se impleticesc in concepte si forme. Vechea Calibra a fost un real succes prin simplitatea formelor fara prea multe forme ascutie pe panourile caroseriei, cea noua......sa zicem doar ca nu numai eu sunt reticent. Stima
Calibra I era varianta putin mai evoluata si sport a Vectrei de atunci... aceeasi platforma cu vectra avea... si vreo 2 motorizari imparteau.... acelasi lucru si acum... Insignia urmasul Vectrei... Calibra... varianta mai evoluata si sport a insigniei.... ce va tot mirati attat... e insignia sport.... asa a fost si precedentul... d'ooooooooooooh!
pai da dar sa nu-i puna numele "Calibra" - cum e astra clasic si astra coupe bertone poate sa fie insignia si insignia coupe cum vor ei .. e cel mai bun exemplu dar numele de Calibra nu-l merita in nici un caz ...
am inteles perfect ... dar daca tu asa zici asa e, nu ma cert pe un ***** de subiect cu lumea pe forum dar sigur tu chiar nu ai inteles nimic din ce am spus eu : cum din "vectra"(modelul limuzina avand ca model sport pe aceasi platforma vechea calibra) a evoluat la numele de insignia asa putea modelul sport din zilele noastre sa-i zica altfel nu sa pastreze acelasi nume care nu are nici o treaba intre ele... sper ca acum ai inteles ceva daca nu sunt dispus sa-ti mai explic odata. bafta la masini ;)
Fel de fel de comentarii şi opinii.Ceea ce avem în faţa,este un Opel Insignia,căruia i s-au "tăiat" două uşi,i s-au pus jante " bengoase " şi au pus un kit de...nu ştiu cum. Întradevăr,ar fi fost ceva extraordinar,dacă venea cu o idee cu totul nouă ( noi motoare,o nouă înfăţişare aparte şi un nou interior). Stimă şi respect în trafic.
nu seamana cu Bentley , nu seamana cu Insignia ...eu cred ca ia copiat pe cei de la Dacia Logan :))) glumeam
orice lucru nou si reaud sin zilele noastre este binevenit si cu bune si cu rele ..totusi masina are o istorie frumoasa in spate cel putin modelul Calibra