cristy-best, daca ai fi citit articolul ti-ai fi dat seama...cand am facut afirmatia de mai sus m-am referit la ce scria in articol: "nu mai putin de 3 (trei!) kilometri in derapaj continuu."
Conteaza? O sa primim filmuletul. Exista insa o problema: C63 AMG este cel mai spectaculos dintre cele 2, insa este cel mai brutal cu anvelopele, deci sigur sarcina recordului va cadea in mana modelului E63 AMG.
O sa foloseasca amvelope cu aderenta redusa si rigiditate inalta,o compozitie cu temperatura de topire mai inalta si mai putin "lipicioase", ce asigura o durabilitate mai mare.
Nu conteaza numai puterea. Masa sustinuta de puntea spate si rigiditatea sunt mai importante, intrucat suspensia trebuie sa absoarba vibratiile grosiere responsabile de ruperea bucatilor mari de cauciuc din anvelopa si astfel apare tocirea prematura. In plus, Mercedes E63 are o cutie automata mai noua, mai delicata, un diferential activ mai bun, iar amplasarea mult mai in spate a motorului fata de puntea fata si distributia de greutate mai buna asigura o absorbtie a balansului fata spate mai eficienta, imbunatatind si controlul.
Adica tu ma contrazici :)) .
Weight distribution : E 63 AMG ( 54F-46R ) . Cu un calcul observam ca masa pe puntea spate este de 846 kg . Kerb Weight 1840 kg .
C 63 AMG ( 54F-46R ) . Cu acelasi calcul obtinem 795.8 kg pe puntea spate . Kerb Weight 1730kg .
In concluzie C 63 AMG este cu 50kg mai usor pe puntea spate .
Cat despre rigiditatea suspensie sau diful activ mai eficient ( din ce punct de vedere de fapt este mai bun si cu ce ajuta acest "activ mai bun" in cazul driftului ) nu cunosc detalii prea multe .
Oricum ceea ce facem noi acum e doar teorie , exista prea multe variabile implicate aici ca sa putem ajunge la o concluzie reala pe hartie .
Ps : imi place ca inca mai exista oameni pe 4tuning care gandesc . Toata stima !
Deabia astept sa o vad si pe asta, dar mai mult astept sa revina Top Gear pe micile ecrane, ca ma roade curiozitatea de ce nebunii au mai facut Richard,James si Jeremy!
Asa fratele meu! Mercedes pierde tot! La fel si Audi, Porsche, Volkswagen si tot ce nu are tractiune spate si motor sase in linie in fata. Adica tot ce nu e BMW...
+1
Si ce nick are "close to clarkson"
Ma cate glume fac aia de la Top Gear de fanii BMW:))
Cica ar cumpara si o matza moarta daca ar avea emblema BMW infipta in ea...
BA MERTANU E ORIGINAL ... E PRIMA MASINA DIN LUMEA ... ADICA E CEA MAI BUNA .... MERTAN RULES ;) ... BMW SA FACUT DUPA 35 DE ANI DE MERTAN ... BMW AU O SERIE DE SPORT TOURER ... BMW AU TIRURI ... BMW AU VAN ... BMW AU AUTOCARE ... ?????? CE AU NUMAI CATEVA MASINI BREAK , BERLINA , COUPE , CABRIOLET , SUV SI MOTOCICLETA CARE NICI NU SE PUNE CA E LUMEA AUTO ... NU STIU DACA BAVAREZII STIE CE INSEAMNA AUTO !!
Oups !!!! NTeodor, Ford Model T a fost prima masina produsa in masa (Henry ford a inventat principiul liniei de asamblare). Benz a facut prima masina, desi nu seamana cu ceea ce numim noi masini in ziua de azi.
Alex_dd....da prima masina care a circulat pe un drum care a fost? Un Mercedes...???? Nu prea cred! Tot Ford Model T a fost ala...chiar daca nu s-a lansat in productie de masa....dar aia a fost prima masina construita..chiar daca era doar o caleasca cu motor!
ar trebui sa incerce cu versiunea combi ca ...daca nu ma insel i mai usor sa faci cu una combi de cat cu un sedan...da ori cum ...asteptam un filmulet...sa vedem ce o sa reuseasca succes
chiar daca o sa ratez programul unde se va difuza, voi gasii filmarea pe internet si tot o sa ma uit la ea...sper ca dupa 2 kilometrii sa nu faca explozie:)))