oarecum este un urmas a lui quattro, doar ca este in fara de concept, deocamdata, a si fost prezentat pe la ceva show auto, modelul este identic cu cel vechi doar cu retusurile si ledurile zilelor noastre, iar motorul este demential, L5 turbo montat frontal longitudinal, 2,5 L, si 410 CP. partea proasta este ca atunci cand va fi facuta, va fi doar o serie limitata scumpa, un fel de alfa 8C, asa ca o sa puna mana altii pe ea, altii care o cumpara din cauza pretului ridicat, nu din cauza istoriei, asta este, macar o sa o putem admira pe strazi..
"Bazat" pa' sistem sa moara toti dusmanii tai! :)) ON:Am vazut si eu conceptul Audi Quattro si mi se pare demential!Cat despre TT-RS nu mi se pare un urmas al celebrului Quattro.
nu ca nu sunt manelist si deci nu vreau sa moara dar vreau sa traiasca chinuit si primul tt a fost pe platforma de golf deci nici pe departe quattro e masina de raliu pe cand tt nu. si da e bazat pt ca revolutionat raliul
Nu a contestat nimeni asta!Cu siguranta Audi Quattro a scris istorie in raliu dar sa nu uitam si de celelalte marci precum Mitsubishi, Subaru, Citroen, Lancia.
22 iun 2011, 21:37
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
tu esti cam ametit ...
1. grupul VAG iti spune ceva? "primul tt a fost pe platforma de golf"
2. din mesajul tau de mai mai sus... ultimul se intelege ca lancer a revolutionat lumea raliului... daca nu este asa vb mai clar daca este asa esti bata.
eu iam raspuns lu alin motru si ma refeream la audi daca citeai toate comenturile si aveai un iq mai mare decat numarul de la papuc poate intelegeai. nu stiu ce vreiu sa zici prin grupul vag. eu zic sa citesti bine ce am zis si dupa sa vb
Adevaratul urmas a lui Quattro care era gen B2 (Audi 80 Coupe), a fost S2 (si RS2), gen B4 (ultimele Audi 80/90 Coupe), si care a incercat sa duca numele mai departe inceput in competitii de Audi Sport cu S1 (var a lui Quattro)
un adevarat urmas pt quattro ar fi un a4 cu ampatamentu micsorat pt manevrabilitate in curbele stramte de la raliu. adica sa treaca urmasul prin aceiasi pasi prin care a trecut si predecesorul sau. nu doar un motor cu 5 cilindri si turbo.un a4 mai scurt, cu 2 usi, un bodykit aerodinamic, jenti din magneziu, ceva mai lat ca masina de serie, motor rutbo cu peste 500 cai, tractiune integrala, preferabil cu diferential central tip torsen, ca sa pastreze amintirea modelului original
UNA DIN MASINILE CARE A LASAT CEVA MEMORABIL IN URMA.felicitari 4tuning in sfarsit un articol bunicel dar sa nu va laud prea mult ca veniti repede cu un logan cu atipild-uri ;))
o masina care te impresioneaza prin performante si in zilele noastre,..numai cei ce n au vazut live si n au mers cu asa ceva, nu pot fii de acord cu mine. Astea sunt adevaratele masini, nu electronica de acum, de care nu mai ai loc sa conduci. Bravo 4tuning pentru articol!
ba din contra, peugeot 205 si lancia delta s4 i-au batut cuiele in cosciug lui quattro. in '85 si '86 audi a castigat un singur raliu, in rest peugeot si lancia au maturat cu ei pe jos. iar lancia delta integrale, la care probabil te gandesti, a omorat wrc-ul cum a facut citroen in ultimii ani. delta integrale are 7 titluri consecutive, audi n-are in total atatea. asta insa nu strica cu nimic meritele bestiei sportquattro s1/e2
Cand o aparut audi quattro lancia avea in concurs 037 cu tractiune pe spate..o mai reusit 037 sa bata quattro in unele ocazi,dar atat.Si aia de la lancia ca sa fie la nivel cu tractiunea quattro or scos deltaS4 care avea tractiunea quattro si motorul biturbo(de la lancia o inceput tot cu puteri de 600 de cai) si atunci era batalia intre Lancia Audi si Peugeot..dar audi nu o oprit pe lancia
Pasionatii de Audi stiu ca legat de acest model nu mai este nimic de spus. Nu imi ramane decat sa ma bucur ca Audi a creat asa ceva. Lumea motorsportului, de asemeni, sunt convins, are multumiri de adus acestui model care a lasat o amprenta puterinca in acei ani. Amin! Audi...
eu cred ca asa ceva, cei de la audi nu vor mai crea. la wrc citroen face legea. respect totusi pentru le mans, insa la raliu, celor de la audi le mai trebuie cativa ani pentru a putea spune ceva. sa nu uitam totusi de legendara Lancia Delta Integrale HF!!! Oricum segmentele de piata pe care le reprezinta audi sunt foarte semnificative in lumea automobilismului, succes in continuare!!!
imediat dupa s1 -> http://www.topclassi ccars.com/car-pictur e s/audi-s2-quattro.pn g
apoi au continuat cu hatchback, s3...
ca mai apoi sa creeze un nou concept:
http://www.youtube.c om/watch?v=AxWXrRBbX g E&feature=player_emb e dded
Nu stiu cati dintre voi au avut ocazia sa mearga sau macar sa incerce acele masini de serie ,urmasii lui quatro respecti audi80 si audi100 cel mai grav audi 200 versiunile de lux adica pt politicieni etc. EU am avut pina in prezent doua un a80(butoias din 90) si am patimit multe cu el deoarece toate versiunile cu supraalimentare(inje ctia cu conducte)ajunse pe mina mecanicilor de dacia au fost sortite pierii.Acum vreu sa pun un A100 2litri 5 cilindri din nou pe picioare.PS:AM CONDUS IN AUSTRIA UN AUDI 200 2.8 CU TURBO DIN 1986------VA LAS PE CUNOSCATORI SA V-A GANDITI.