Masini legendare Ep. 11 - Audi Quattro Istorie auto 22 Iunie Masini legendare Ep. 11 - Audi Quattro
Toate comentariile (38):
andreicln
274 comentarii 844 puncte
AUDI QUATTRO...- vorsprung durch technik ! si atat !
22 iun 2011, 17:31
+15
175 comentarii 203 puncte
o legenda ar fi fost super sa faca astia de la audi un adevarat urmas al acestei masini,nu tt-rs
22 iun 2011, 17:58
+6
46 comentarii 102 puncte
oarecum este un urmas a lui quattro, doar ca este in fara de concept, deocamdata, a si fost prezentat pe la ceva show auto, modelul este identic cu cel vechi doar cu retusurile si ledurile zilelor noastre, iar motorul este demential, L5 turbo montat frontal longitudinal, 2,5 L, si 410 CP. partea proasta este ca atunci cand va fi facuta, va fi doar o serie limitata scumpa, un fel de alfa 8C, asa ca o sa puna mana altii pe ea, altii care o cumpara din cauza pretului ridicat, nu din cauza istoriei, asta este, macar o sa o putem admira pe strazi..
22 iun 2011, 18:36
+4
331 comentarii 212 puncte
imi place acel audi tt rs alb din poza, e prea smecher:x
22 iun 2011, 18:42
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
AlinMotru90
557 comentarii 297 puncte
"Bazat" pa' sistem sa moara toti dusmanii tai! :)) ON:Am vazut si eu conceptul Audi Quattro si mi se pare demential!Cat despre TT-RS nu mi se pare un urmas al celebrului Quattro.
22 iun 2011, 19:39
+5
687 comentarii 371 puncte
nu ca nu sunt manelist si deci nu vreau sa moara dar vreau sa traiasca chinuit si primul tt a fost pe platforma de golf deci nici pe departe quattro e masina de raliu pe cand tt nu. si da e bazat pt ca revolutionat raliul
22 iun 2011, 19:50
0
AlinMotru90
557 comentarii 297 puncte
Nu a contestat nimeni asta!Cu siguranta Audi Quattro a scris istorie in raliu dar sa nu uitam si de celelalte marci precum Mitsubishi, Subaru, Citroen, Lancia.
22 iun 2011, 21:37
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
244 comentarii 288 puncte
tu esti cam ametit ... 1. grupul VAG iti spune ceva? "primul tt a fost pe platforma de golf" 2. din mesajul tau de mai mai sus... ultimul se intelege ca lancer a revolutionat lumea raliului... daca nu este asa vb mai clar daca este asa esti bata.
23 iun 2011, 14:18
0
687 comentarii 371 puncte
eu iam raspuns lu alin motru si ma refeream la audi daca citeai toate comenturile si aveai un iq mai mare decat numarul de la papuc poate intelegeai. nu stiu ce vreiu sa zici prin grupul vag. eu zic sa citesti bine ce am zis si dupa sa vb
23 iun 2011, 18:24
0
12 comentarii 2 puncte
invata sa scrii inainte sa-ti dai cu parerea:))
30 iun 2011, 22:19
0
498 comentarii 125 puncte
TT-RS nu poate fi considerat un urmas al lui Quattro doar pentru ca are un motor 5 in linie turbo si tractiune integrala .
22 iun 2011, 19:04
+4
108 comentarii -7 puncte
redactarea de final a articolului te duce putin in eroare. citeste mai atenta:P
23 iun 2011, 00:56
0
Vely
283 comentarii 548 puncte
Adevaratul urmas a lui Quattro care era gen B2 (Audi 80 Coupe), a fost S2 (si RS2), gen B4 (ultimele Audi 80/90 Coupe), si care a incercat sa duca numele mai departe inceput in competitii de Audi Sport cu S1 (var a lui Quattro)
23 iun 2011, 13:42
+1
mrsika
8 comentarii 7 puncte
de vis:X
22 iun 2011, 19:26
0
46 comentarii 33 puncte
un adevarat urmas pt quattro ar fi un a4 cu ampatamentu micsorat pt manevrabilitate in curbele stramte de la raliu. adica sa treaca urmasul prin aceiasi pasi prin care a trecut si predecesorul sau. nu doar un motor cu 5 cilindri si turbo.un a4 mai scurt, cu 2 usi, un bodykit aerodinamic, jenti din magneziu, ceva mai lat ca masina de serie, motor rutbo cu peste 500 cai, tractiune integrala, preferabil cu diferential central tip torsen, ca sa pastreze amintirea modelului original
22 iun 2011, 22:20
0
10 comentarii 16 puncte
UNA DIN MASINILE CARE A LASAT CEVA MEMORABIL IN URMA.felicitari 4tuning in sfarsit un articol bunicel dar sa nu va laud prea mult ca veniti repede cu un logan cu atipild-uri ;))
22 iun 2011, 22:36
+1
molady11
316 comentarii 283 puncte
O masina cu adevarat exceptionala :X:x
22 iun 2011, 22:59
+1
631 comentarii 899 puncte
O adevarata legenda.
22 iun 2011, 23:44
+2
108 comentarii -7 puncte
o masina care te impresioneaza prin performante si in zilele noastre,..numai cei ce n au vazut live si n au mers cu asa ceva, nu pot fii de acord cu mine. Astea sunt adevaratele masini, nu electronica de acum, de care nu mai ai loc sa conduci. Bravo 4tuning pentru articol!
23 iun 2011, 01:14
+1
spanisharestupid
34 comentarii 62 puncte
Vreau filmari! Nu doar poze
23 iun 2011, 03:21
+1
108 comentarii -7 puncte
este youtube-ul plin de filmari
23 iun 2011, 03:38
-1
spanisharestupid
34 comentarii 62 puncte
da, dar daca tot s.au deranjat in a scrie atat si a pune atatea poze, nu strica si un video, tinand in cont ca siteul asta este dedicat masinilor
23 iun 2011, 03:47
0
8 comentarii 6 puncte
daca nu ma insel ,datorita acestui audi, lancia nu a mai avut nici o sansa in raliuri.
23 iun 2011, 08:35
0
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
ba din contra, peugeot 205 si lancia delta s4 i-au batut cuiele in cosciug lui quattro. in '85 si '86 audi a castigat un singur raliu, in rest peugeot si lancia au maturat cu ei pe jos. iar lancia delta integrale, la care probabil te gandesti, a omorat wrc-ul cum a facut citroen in ultimii ani. delta integrale are 7 titluri consecutive, audi n-are in total atatea. asta insa nu strica cu nimic meritele bestiei sportquattro s1/e2
24 iun 2011, 00:31
+1
108 comentarii -7 puncte
esti vai de tine..mai informeaza te copile
02 iul 2011, 14:30
0
9 comentarii -1 puncte
Cand o aparut audi quattro lancia avea in concurs 037 cu tractiune pe spate..o mai reusit 037 sa bata quattro in unele ocazi,dar atat.Si aia de la lancia ca sa fie la nivel cu tractiunea quattro or scos deltaS4 care avea tractiunea quattro si motorul biturbo(de la lancia o inceput tot cu puteri de 600 de cai) si atunci era batalia intre Lancia Audi si Peugeot..dar audi nu o oprit pe lancia
07 feb 2012, 19:40
0
23 comentarii 48 puncte
Eu cred ca si in ziua de astazi ar face fata in wrc cu masinile actuale
23 iun 2011, 12:46
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
ii bate o masina s2000 aspirata cu ceasul de la gara, pt ca la capitolul manevrabilitate, masinile de grupa B au fost "praf".
24 iun 2011, 00:32
0
108 comentarii -7 puncte
iar tu te duci cu solenza la munca, deh ai manevrabilitate
02 iul 2011, 14:29
0
65 comentarii 30 puncte
600cai la acea vreme mai putin iti vine sa crezi,mai ales de la un audi:)),da o legenda:D
23 iun 2011, 14:11
0
244 comentarii 288 puncte
chiar interesanta istoria. bravo audi.
23 iun 2011, 14:19
+1
Sevastian_Vr6
477 comentarii 299 puncte
Oare cum o fi 600 de cai pe 1000kg!? Da doamne sa am si eu ocazia sa ma sui in ceva de genu inainte sa mor!!!
23 iun 2011, 14:35
+1
taz-quattro
365 comentarii 145 puncte
Pasionatii de Audi stiu ca legat de acest model nu mai este nimic de spus. Nu imi ramane decat sa ma bucur ca Audi a creat asa ceva. Lumea motorsportului, de asemeni, sunt convins, are multumiri de adus acestui model care a lasat o amprenta puterinca in acei ani. Amin! Audi...
24 iun 2011, 03:56
0
tm30amp
252 comentarii 364 puncte
eu cred ca asa ceva, cei de la audi nu vor mai crea. la wrc citroen face legea. respect totusi pentru le mans, insa la raliu, celor de la audi le mai trebuie cativa ani pentru a putea spune ceva. sa nu uitam totusi de legendara Lancia Delta Integrale HF!!! Oricum segmentele de piata pe care le reprezinta audi sunt foarte semnificative in lumea automobilismului, succes in continuare!!!
27 iun 2011, 08:46
0
42 comentarii 0 puncte
imediat dupa s1 -> http://www.topclassi ccars.com/car-pictur e s/audi-s2-quattro.pn g apoi au continuat cu hatchback, s3... ca mai apoi sa creeze un nou concept: http://www.youtube.c om/watch?v=AxWXrRBbX g E&feature=player_emb e dded
28 iun 2011, 21:56
0
62 comentarii 12 puncte
Nu stiu cati dintre voi au avut ocazia sa mearga sau macar sa incerce acele masini de serie ,urmasii lui quatro respecti audi80 si audi100 cel mai grav audi 200 versiunile de lux adica pt politicieni etc. EU am avut pina in prezent doua un a80(butoias din 90) si am patimit multe cu el deoarece toate versiunile cu supraalimentare(inje ctia cu conducte)ajunse pe mina mecanicilor de dacia au fost sortite pierii.Acum vreu sa pun un A100 2litri 5 cilindri din nou pe picioare.PS:AM CONDUS IN AUSTRIA UN AUDI 200 2.8 CU TURBO DIN 1986------VA LAS PE CUNOSCATORI SA V-A GANDITI.
07 dec 2011, 07:31
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »