Tuning motor: cum sa imbini arta cu tuningul la un motor de BMW M3 Piese Tuning 30 Iunie Tuning motor: cum sa imbini arta cu tuningul la un motor de BMW M3
Toate comentariile (52):
adrianviperdodge2012
252 comentarii 219 puncte
masina asta e de vis ,elementul esential este partea cu metanolul :X
30 iun 2011, 17:10
+2
213 comentarii 926 puncte
as vrea sa o aud cum suna :X
30 iun 2011, 22:04
+4
200 comentarii 1 puncte
zici ca sunt trompete :))) prea tare
30 iun 2011, 17:10
+2
Ene'Andrei
100 comentarii 403 puncte
foarte frumos, nu mai exista limite...
30 iun 2011, 17:13
+3
68 comentarii 29 puncte
da fara capota :D , sa intre praf si pietre in palniile alea
30 iun 2011, 17:15
+5
297 comentarii 724 puncte
eu zic ca se poate confectiona o capota din ceva transparent.. ca la Ferrari. ceva care sa fereasca motorul de praf si de pietre dar totusi sa se poata vedea aceasta opera de arta. oricum superb... nu cred ca am vazut un motor mai frumos in sensul estetic..
30 iun 2011, 17:21
+4
roberTDH
166 comentarii 504 puncte
Sa iti faci tu capota transparenta in romania, ca ramai fara motor la fel cum ramai fara orice ai in masina (portofel, casetofon). Superb oricum!
30 iun 2011, 18:03
+3
minimal.madness
27 comentarii 18 puncte
Tu chiar crezi ca isi permite cineva sa INCERCE sa faca asa ceva la masina asta ? Sunt sigur ca oricine ar fi proprietarul (sigur nu roman) nu o lasa oriunde cand o parcheaza.Sa fim seriosi. Si da , o capota din plexiglass sau ... eu stiu .. din ce se confectioneaza asa ceva o capota transparenta isi merita toti banii .
01 iul 2011, 23:01
0
b13
459 comentarii 800 puncte
sigur ar putea sa decupeze centrul capotei si sa il inlocuiasca cu o bucata de plexiglas. arata superb motorul,dar ma intreb ce sunt chestiile alea subtiri de deasupra.
30 iun 2011, 19:38
-1
gusterx
160 comentarii 184 puncte
duzele prin care se injecteaza metanolul...citeste articolul....
30 iun 2011, 19:55
+2
193 comentarii 224 puncte
EXACT! Ca la ZR1, unde în centrul capotei se vede superchargerul!
30 iun 2011, 22:26
0
Overdrive
408 comentarii 663 puncte
deci prin diuzele alea se injecteaza metanol in palnile alea unde tot pe acolo se aspira si aerul (cred)....in fine. etanolul ala pana ajunge in palnia aia, are contact cu exteriorul, miroase...dar asta e ultima grija, este extrem de inflamabil, in compartimentul motor e temperetura destul de ridicata......cred ca intelegeti ce vreau sa spun.....
01 iul 2011, 12:57
+1
b13
459 comentarii 800 puncte
ms gusterx nu citisem cu atentie. overdrive banuiesc ca nu are timp sa se aumuleze in compartimentul motor la cat aer "papa" prin goarnele alea plus ca nu mergi incontinu cu metanol.
01 iul 2011, 14:53
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Nu era de ajuns ca motorul in sine era o bijuterie ...acum este ceva si mai special !
30 iun 2011, 17:18
+2
331 comentarii 212 puncte
se pare ca de cand a iesit acest superb model m3, a inceput sa fie din ce in ce mai inconjurat si mai iubit de catre multi pasionati ca cei care au montat aceste superbe admisii si au reusit sa faca o priveliste incantatoare sub capota.
30 iun 2011, 17:42
+3
181 comentarii 680 puncte
Daca nu mai ai bani de metanol, merge si cu palinca...
30 iun 2011, 17:55
+7
52 comentarii 73 puncte
asta nu e de dus pe circuit e de dus la circ cu trompetele alea
30 iun 2011, 22:57
-1
25 comentarii 58 puncte
eu nu inteleg si aerul care intra in motor prin ce se filtreaza?
01 iul 2011, 02:14
0
2 comentarii 0 puncte
http://www.youtube.c om/results?search=Sea rch&resnum=0&oi=spell &search_query=bmw+m3+ fluid+motorunion&spel l=1&suggested_categor ies=2&sa=X
01 iul 2011, 02:46
0
48 comentarii 33 puncte
beton
01 iul 2011, 08:33
0
sebach22
209 comentarii 359 puncte
da...este o chestie interesanta dar hai sa fim seriosi..nu e practica. In 2 saptamani in trafic normal poti sa uiti de motorul ala. protectie la praf si alte impuritati nu exista. Si o capota de cand vi se pare ca tine in loc de filtru de aer?
01 iul 2011, 08:33
0
167 comentarii 45 puncte
Foarte frumos... Normal. Cum se entuziasmeaza TOATE PRIMATELE de pe site. De Kitsch (chici)ati auzit ? Ma tem ca nu altfel n-aveati cate sapte randuri de cruci atarnate de oglinda retrovizoare mai " tunerilor" . Ma mir ca n-au facut cate un ingerash la fiecare vaza care sa se pishe in pâlniile alea. Sunt curios la primul scurtcircuit ce se intampla cu capodopereta... ORIBIL
01 iul 2011, 08:51
-3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Si daca capota e taiata si se pune(plexi)sau ceva in genul lui Corvette ZR1 tot urat e? Nu vezi ca esti turbat?Cum adica e kitsch? Tu ai idee cate ore sa muncit la opera asta ?
01 iul 2011, 09:28
+1
63 comentarii 129 puncte
incearca sa ridici capota unei masini care a mers un an de zile pe strazi(si al carei motor nu a fost spalat). ti se pare ca motorul e curat ca lacrima? poate sa-i puna ce vrea, capota de sticla, geam de plexiglas, campul de forta din startrek, in compartimentul motor intra aer cu praf si umezeala, nu ai ce sa-i faci decat un filtru de aer sanatos. si nu cred ca baietii au montat filtru dupa injectia de metanol. da, e o sculptura frumoasa, dar va merge la fel de repede si bine ca si o sculptura. e doar un demo car care arata bine atunci cand sta pe loc.
01 iul 2011, 12:06
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Asta inseamna sa nu mai arati deloc "opera" de sub capota? Inca un exemplu :Ferrari Italia ...si alte modele care au geam sa se paota vedea motorul ...Ca se murdareste aia e ...il cureti si gata!Asta de pe M3 e cam "demo" de ce sa zic dar cu am mai zis se paote face sa fie si practic!
01 iul 2011, 12:15
0
63 comentarii 129 puncte
n-am zis nimic de a nu arata, imi place la nebunie sa vad motorul masinii lafaindu-se sub o capota transparenta, am zis ca problema este in conceptia "artei". nefiltrand aerul care intra in acele "trompete", masina aia nu va merge mult. arata bine, dar e nefunctionala. cand spuneam ca motorul este murdar, ma refeream ca acea mizerie ar ajunge in camera de ardere. praf, pietricele, apa, etc, totul impreuna cu metanolul injectat.
01 iul 2011, 17:19
0
95 comentarii 65 puncte
bine spus,injectoare in amonte de clapeta exista de 20 de ani,cand e vorba de masini prefer ca forma unuei piese/ansamblu sa fie dictata exclusiv de considerentele ingineresti,fara material inutil. setul de injectoare putea fi cuplat fiecare la rampa cea mai alaturata,nu sa fie inutil de lungi,material risipit pana la rampa opusa doar pentru a se imbarliga 'estetic' si a arata mai chicios.asta e partea cu jena la tuning, pretentiile "de arta". ma seaca teribil o gramada de detalii la masinile actuel,depilda ornanemtele alea din interiorul farurilor si stopurilor,genu complicat ,plm,reactoare,vax sportul n-are si n-o sa aiba nicio legatura cu arta bai flacai,ci doar va fi mereu putin complexat insa viceversa nu.
01 iul 2011, 14:55
0
14 comentarii 11 puncte
In primul rand acest articol a fost furat de pe StanceWorks unde Fluid MotorUnion a postat evolutia totala a BMWului, dar sa ignoram acest fapt. In al 2lea rand acea masina va circula prin america, nu prin romanica, unde praful te cuprinde dupa 5 minute de la spalat masina, si va spun sigur ca proprietarul nu va rula nici fara capota, nici cu capota transparenta sau cu hublou cum spuneti unii, la ei este ceva aproape banal sa-ti arate bine motorul, maxim isi deschide capota la show.
01 iul 2011, 12:35
0
63 comentarii 129 puncte
da, in america nici nu stiu ce este ala filtru de aer. [/sarcasm] va merge ceva mai mult decat in romania, dar fara un element de filtrare pe admisie, motorul traieste fiecare timp al combustiei ca la ruleta ruseasca.
01 iul 2011, 17:24
0
2 comentarii 0 puncte
colegu sunt aproape sigur ca bmw nu v-a circula prin romania ca sa-i intre praf si pietre in supape..
01 iul 2011, 12:35
0
14 comentarii 24 puncte
parerea mea, care personal detest bmw-urile: JOS palaria frate! asta clar merita toata aprecierea, bravo tuturor celor care au lucrat la proiect!
01 iul 2011, 14:10
-1
corvin_5000
8 comentarii 0 puncte
imi plac mult cei care "inteleg" ce s-a facut la masina asta... cine intelege putina mecanica..isi da seama ca sistemul realizat de ei,nu e deloc fiabil...dar DELOC!indiferent ca e romania,croatia,sau america...stiti cum arata niste segmenti?stiti cum arata o mica sgarietura pe camasa cilindrului facuta de impuritati si pietricele,si cat de mult afecteaza asta compresia? dar nu-i nimic rau in asta...apreciati in continuare faptul ca arata bine..bravo tunerilor! sunteti geniali!
01 iul 2011, 19:48
0
corvin_5000
8 comentarii 0 puncte
ar mai fi o varianta...dar tot prostie e.. compartimentul motor sigilat perfect(ceea ce e imposibil aproape)si undeva pus un filtru de aer,dar astfel motorul nu ar mai fi ventilat,s-ar acumula doar aer cald sau fierbinte,si acesta ar fi aspirat de catre motor..producand doar efecte "bune" o prostie de idee!!!! si inca un dezavantaj in cazul in care s-ar etansa compartimentul motor este ca aerul care vine si trece prin radiatoare,nu ar putea fi evacuat,deci sistem de racire ineficient ..inca odata bravo!!
01 iul 2011, 19:57
0
corvin_5000
8 comentarii 0 puncte
rad si eu de mine...incerc sa gasesc idei ca sa "salvez" o situatie incurcata si deloc fiabila..sunt curios tipul care are mbw-ul,stie pe unde se face schimbul de ulei?cred sigur ca nu!..pt ca altfel nu ar fi permis unor "tuneri" sa faca asemenea modificari pe masina lor,mai ales pe bani..sau probabil ei l-au platit pe proprietar sa lase sa faca experimente pe masina lui :)))
01 iul 2011, 20:01
0
corvin_5000
8 comentarii 0 puncte
si as mai adauga ceva..nu uitati ca pe motor se depunde praf...si inca destul...dar ca sa fie aspirat,e de zeci de ori mai eficient...cine a schimbat macar un filtru de aer stie cu ce e imbacsit..inclusiv pietre!!!
01 iul 2011, 20:04
0
17 comentarii 2 puncte
Bun venit pe bmwtuning.ro asta ar fi numele ideal pentru situl vostru. ...Oare doar eu sunt satul sa vad in lista de stiri de fiecare data cel putin o stire despre un nou bmw m3,5,7,1cate naiba sunt nu va saturati de atatea bmwuri care doar daca au ceva v8super charged ii tare. ... unui nissan nu ii trebuie v8 si il taie orice ar fi modificat la un bmw ma refer la gtr 35. Oare chiar ce s-ar intampla daca nu ati scrie odata ceva despre un bmw,ati intra in panica, ce ar zice redactoru sef : stan mergi arunca o caramida in primul bmw pe care il vezi fa poza si punem o stire cu titlul hard to kil bmw
02 iul 2011, 04:38
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Prietene , te inteleg iti plac japanesele dar bmw este o firma foarte buna fiabila confortabila ... etc , esti frustrat pt ca se promoveaza bmw si nu nissan ,mazda , mitubischi ......
05 apr 2012, 13:02
0
17 comentarii 2 puncte
Spunetimi va rog totusi ce pret are masina asta si am sa va zic cate mazda rx-7spre exemplu imi fac cu 4rotoare biturbo fiecare care totusi lasa in fum bmwul asta si care sunt din 92' si care inca pot sa iti mareasca pulsul la o atingere sau cate nissanuri silvia sau cate toyota celica s.a.m.d
02 iul 2011, 05:05
+1
3 comentarii 1 puncte
esti frustrat tepica172007 ..sau mi se pare mie? :P
02 iul 2011, 11:37
-1
ionutz_luk2008
7 comentarii 12 puncte
este, este....
26 dec 2011, 06:04
0
17 comentarii 2 puncte
Doar ti se pare. .. Sunt doar satul de atatea bm- uri si cat is ridicate ele pana pe luna ca si cum ar fi a 8 a minune a lumii
03 iul 2011, 01:56
0
Nissmodet
85 comentarii 36 puncte
Foarte bine tepica ,asa mi se pare si mie ca toata lumea vede bmw'ul ca un zeu automobilistic,gen m3 este cea mai tare si ca rupe tot hehe gresit.Unii zic ca sunt cei mai tari in motorsport cu toate ca nu prea domina nimic.Intradevar doar doua bmw'uri sunt intradevar niste masini cat decat pur sange iar acestea sunt bmw m1 si 3.0 csl .Chiar nuu stiu ce se C**a toata lumea pe ea cum ca bmw sunt cei mai tari si cei mai vechi si priceputi in motoare.Sa nu uitam ca Mercedes-Benz concura inca de prin 1930's ,si prin 50's la mille miglia cu slr300 a lui stirling moss.. Asta e vechime!!
10 iul 2011, 17:40
+1
3 comentarii 1 puncte
si atunci vine intrebarea..DE CE?
05 iul 2011, 09:54
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare