practic nu are sanse Lamborghini in fata bestiei de Mercedes, datorita propulsorului, normal..:D..de sofer nu prea depinde pentru ca ma gandesc ca niciunul nu are ambreiaj ca sa trebuiasca sa schimbe corect vitezele...au doar un LED sau cel putin "partea rosie" a turometrului care indica cand sa apesi clapetele de la volan...de asta rezultatul depinde numai de motoare..:D
de ce era de asteptat sa castige? are un raport putere/greutate mai mic fata de lambo, are acceleratia de la 0 la 100 cu o zecime mai mica ca lambo, are red-line-ul la 6200 de ture spre deosebire de aproape cele 8000 ale lui lambo.
deci pe hartie mercedes tre sa piarda, dar asta nu se intampla si in realitate.
pt ca cineva mai demult a spus" Caii putere vand masinile iar cuplul castiga curse."
asa ca degeaba ai vrea sa insinuezi ca acei 1000nm sunt degeaba, sunt degeaba pt unul ca tine care nu stie cu ce se manca puterea unui motor.
degeaba are acceleratia de la 0-100 cu o zecime mai rapida,aia e egal cu zero, e mai rapid lambo ca e integral, si cum ziceai 1000 nm sunt degeaba, mai ales pe plecare, se invart rotile in gol, odata ce prind tractiune, e cu totul altceva
Bai mai gandeste inaninte sa vorbesti! Mertul e GREU pe plecare dar din mers cuplul ala devastator de 1000 nm isi face datoria! si caii multi in plus ...Aici e de recunoscut ca e mai placut Lambo la condus si mai PRECIS dar Mertul in linie dreapta i ida de cap crede-ma!(pt. sir_sanjei) Pe circuit nu se pune problema ...Lambo castiga fara drept de apel!
Nici tu si nici alpina n-ati inteles ce a vrut sa spuna sir_sanjei !!! Cititi cu picioarele ?!
Zici tu ca acest Lambo este mai bun pe circuit?! Ia da niste timpi pt. fiecare ca sa-ti sustii afirmatia !
Pana atunci, acest SL are timp mai bun si pe Nurburgring, dar si pe circuitul Top Gear.
SL: 7:51 (Ring); 1:23 (TopGear)
Gallardo: 7:52 (Ring); 1:25(TopGear).
Hopa, deci nici pe circuit nu-i mai bun !
E mai rapid o poola !E mai rapid ca Gallardo din 2003 bai FastestLaps.com !Daca te uiti mai bine vei vedea ca asta e Gallardo LP-570 Superllegera Spyder Performance si are 7:38 pe Ring (timp peste Ferrari Scuderia)! Mertul de mai sus e on dinozaur de 1.8 tone si nu prea face casa buna cu circuitul...Are "doar" 7:51 pe Ring!670 cai ...Un banal M3 GTS de 450 cai scoate 7:48!Numai bine!
Aventador spulbera pe SLS!In primul rand e diferenta de putere ! SLS are 570 cai iar Aventador 700 transmisi la toate 4 rotile!Si nici monstrul de mai sus cred ca intr-un final pierde cursa cu Aventador!
Singurul capabil sa ii tina piept lui Aventador din gama Mercedes e ( sau a fost) editia limitata de SLR 722 Edition care are 650 cai si 820 nm cuplu si atinge 340 km/h ! Iar reprizele 0-100,0-200 sunt de asemenea fulminante!
waiiii waiii mamika lambo ERA o masina exotica si rapida:)) frumusetea asta de sl 65 amg are normal 1400nm da e limitat la 1000 si asa e prea mult (controlul tractiunii trebuie sa fie in permanenta activ) nu mai avem ce vb Mercedes-Benz a fost este si va ramane NR. 1 THE BEST OR NOTHING
Are 1360 nm ...dar daca decuplezi controlul tractiunii te invarti toata ziua pe loc! Nu era mai bine astia 1000 nm sa fie transmisi la toate 4 rotile?Lambo ala il rupe pe circuit ! Mertul asta e doar un dragster deoarece e mult prea greu pt un performer pe circuit( are 1.8 tone) iar cand vrei sa bagi mai tare piciorul in el controlul tractiunii "pune frana" si nu mai ajungi tu la timpul lui Lambo in veci ! :))E sau nu ca mine? Masian in fond e o bijuterie ! Si mie imi palce mai mult ca Lambo dar nu face casa buna cu circuitul!(pt merc_fan)
ai dreptate GTRalex dar teoretic pe hartie aventador e peste SLR Mclaren. acum nu ramane dekt sa-mi iau eu aventador si u SLR si sa vedem....dar ne ajuta boc cu autostrazile
avand in vedere ca SLS nu are motor turbo..ci aspirat..nu stiu ce sanse are cu lambo...:) motoarele 6.3 amg adica 6.2 cmc sunt aspirate normal...6.5 v12 bi-turbo si 5.5 amg v8 turbo..slr mclaren are supercharger sunt curios care bate :))