Din cate stiu cei de la Audi au anuntat ca se va fabrica doar sportback, acum daca va aparea si coupe cu atat mai bine, insa sincer nu cred, fiindca pregatesc deja noua versiune de A3, care va include si modelul sedan. Pe net circula foarte multe poze, sa nu il fi incurcat cu conceptul A3 Clubsport Quattro.
Intr-o "lupta" de drag era de asteptat ca RS3 sa iasa invingator datorita tractiunii integrale si a cutiei cu 7 trepte.BMW 1 M arata superb si este o masina pentru "puristi".
07 iul 2011, 16:24
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Nu este vorba de nicio suparare. Este vorba ca la drag, a castigat Audi. Punct. Am vazut si eu cat de usor recupera BMW-ul si imi dau seama ca daca mai erau 100 - 150 m, BMW-ul era in fata. Dar, asta este competitia. 402 m, fix :)
taz:Tu unde ai pune ia motorul lui RS5 sa nu mai subvireze atat? Ca deja e agatat de bara din fata ! La urmatoarea serie cred ca o sa il atarne de spoilerul din fata! DEGEABA !M3 il are undeva in spatele puntii fata si nu are nici o problema cu subviratul !Eu personal cred ca daca nu mai puneau 4x4 pe RS5 se comporta mult mai bine pe viraje+ ca era mai usor ! Dar asta insemna sa aibe tractiune fata!:))
ps: Nu sunt rautacios dar imi amintesc cand a fost teastul pe circuitul de la Top Gear tragea Jeremmy de volanul lui RS5 cat putea iar el se apleca ca barca si nu putea sa ia curba !Iar cand a condus M3-ul facea: "This is very good"! Si pe urma umulinta mare a venit cand M3 a parcurs circuitul Top Gear ( si pe ploaie unde Audi trebuia "teoretic" sa fie mai bun) cu 1 secunda si ceva in minus ca Audi!
la drag pe 402 a castigat audi datorita tractiunii intregrale, de aia imi place drag-urile de la moscow unlim, sunt mai lungi, acolo se vede puterea motorului, nu avantaju tractiunii
ON: oricum super ambele masini
@YGD - Gasesc ei o solutie. Probabil vor redesena caroseriea, vor gandi alta schema a pozitionarii tuturor elementelor, la urmatorul model, nu stiu...nu-s inginer la Ingolstadt:D. Oricum, ar fi cazu'. Cat despre tractiune... Ar fi ipocrizie sa nu recunoastem meritele tractiunii quattro. Nu spun ca Audi este masina perfecta. Nu intelege pe dos. Are minusuri la fel ca orice alta masina, insa, eu privesc practic. Ce anume am eu nevoie de la o masina? De asta am ales Audi + quattro, de asta, pe viitor, voi alege, probabil, Audi + quattro.
Csl, din mers deja nu mai avem parte de-o cursa de drag. Este cu totul altceva. Cursele de drag sunt pe sfert de mila cu start de pe loc. Asa au fost inventate, asta este baza. Astea, din mers, din nu stiu ce pozitie, sunt adaptari. Eu, sincer, ma asteptam ca BMW sa recupereze si chiar sa treaca primul linia de sosire, desi sunt fan Audi. Dar, surpriza placuta, RS3 se dovedeste a fi chiar o masina capabila.
Stiu ca RS3 este o masina capabila,si in review-ul celor de la TopGear(revista) RS3 a fost mai bun si cu start de pe loc si din mers.Avantajat de tractiunea integrala si de cutia de viteze superba RS3-ul poate face de ras multe masini cu pretentii in linie dreapta.
Eu sunt fan BMW si 1M este preferatul meu,dar asta nu inseamna ca nu recunosc o masina buna cand o vad.Tot respectul pt cei de la Audi si pt RS3.
Daca nu ma insel, pe circuitul celor de la TopGear, 1M a scos timp mai bune decat M3, nu? Pt. mine, asta inseamna performanta insa, in acelasi timp, este un paradox ceea ce ei au facut cu acest 1M. E o masina mai mica, mai ieftina si mai performanta decat M3? Atunci, ce sens mai are M3? Personal, daca ar fi sa aleg intre M3 si 1M, as alege 1M. Mi se pare mult mai funny masina asta decat M3-ul. Acum, fiind fan al altei marci, clar ca este posibil sa privesc altfel dar, mie chiar mi se pare mai frumos 1M decat M3...
Nu pe orice circuit 1M e mai bun ca M3! Pe Ring de exemplu e o diferenta de 10 secunde+ (iar asta insemana MULT)! Pe un circuit mult mai scurt e posibil sa bata pe M3 la cateva sutimi deoarece bomba sta mica de 1M are cuplu mai mare pana in 5000 ture,acolo unde "dai" in masina cel mai des sa obtii un timp bun! La M3 cuplul intra bine abia pe la 4000 ture si trebuie turat in 8000 sa scoti "bestia" din el,dar asta nu prea se face asa in scurt si pe circuite mici!E foarte greu de ales intre 1M si M3 dar personal aleg M3!
Pana acum din ce am vazut BMW-ul este mai rapid pe circuit,dar si Audi a recuperat mult in ultimul timp.Inca mai au de lucru la sasiu,la tendintele subviratorii.Curios de ce RS3 are rotile spate mai inguste decat cele din fata,probabil o gaselnita acelor din Igolstadt pt a mai scapa de problemele cauzate de tractiunea integrala.Oricum ambele sunt superbe.
Imi aduc aminte filmul facut cei de la revista Autocar UK. Comparatia intre RS5 si M3. Singurul loc in care Audi era avantajat, erau tocmai virajele unde BMW pierdea aderenta. Da, tendinta subviratorie este cunoscuta la Audi si sincer, nu stiu daca are treaba cu sistemul de tractiune cat are treaba cu pozitionarea motorului.
Da dar la iesirea din viraj iar pierde timpul recuperat ,deoarece Audi e mai greu si are directie mai slaba!Aia au facut reportajul pe un drum public inchis,nu pe circuit adevarat ,si si acolo Audi nu a scapat de M3!De ce nu ne zici ce sa intamplat la Top Gear pe un circuit adevarat...acolo unde Audi a pierdut in fata lui M3 pe ploaie!
bai "fun anyone" am masina de 3 ani, nu m-a depasit nicun bmw niciodata si asta in orice conditii. asa ca "fun anyone" doar in reclama, stai la bloc apropo? :)))
Nu te-a depasit nici un BMW deoarece nu si-a pus mintea cu tine ala de il conducea probabil...si poate nici nu intentiona sa te depaseasca!Tu esti "funny" cand te dai rotund pe forum,dar cu asta nu ne demonstrezi nimic!Esti fan Audi? Bv Sunt fan BMW ! Care e problema???Eu cel putin am recunoscut ca amnadoua sunt bune la locul si momentul potrivit ...Audi te ajuta la plecarea de pe loc si iarna iar BMW e mai "wild" si indreptat mai mult spre circuit!Tare as vrea sa te vad cum faci tu un drift cu a ta tractine 4x4!Se vede ca esti prea "safe" si nu te expui "pericolului"!Noroc!
Pai ce rost are sa fac cerculete pe asfalt cand la noi in tara mai si ninge din cand in cand??? o fac safe vorba ta, fara sa tocesc cauciucuri aiurea..o fac iarna. Daca vreau ceva wild, fac cu nevasta mea, nu mi trebuie masina pentru asta;) Si inca ceva, n are cum sa mi placa hidosenia aia de m1, este urata din orice punct te ai uita, la interior la fel. Jos palaria in schimb pt performante. atat
Daca nu ai inteles nimic el se referea ca 1M a fost triumfator si in lupta cu M3 deci si cu RS3 nu ar trebui sa aiba probleme pentru ca M3 mananca RS3 :) .
Exterior amandoua sunt frumoase, performante nu stim bine, drag=0 cand vine vorba de performante totale , interior de cacao la BMW ca de obicei in ultima vreme .
bai YGD-sefu prostilor care esti. vezi ca esti ofticat de mori? eram SIGUR ca o sa gasesti o scuza pt masinuta care iti place tie. si-a luat-o in barba si-a luat-o. in locu tau mai bine taceam decat sa inventez o scuza de *****. crezi ca bmw e "the suprem machine" ? te inseli amarnic. acu du-te la machetute si nu incepe sa plangi. se vede ca toti fanii bmw sunt morti de ciuda. nu inteleg de ce, pt ca nu intereseaza pe nimeni, dar ma rog.
rog un moderator sa stearga postul de mai sus. YGD dupa ce am vazut ce ai postat la Merc, nu mai am nimic de zis :)). dar oricum tot ai cautat o scuza pt 1m asta.
Fi atent de obicei trebuia sa iti trantesc niste vorbe grele pt. ce ai spus mai sus ,dar nu o fac!Dar vreau sa sbliniez linkul dat de GTR mai sus !Ala e duelul dintre 1M si RS3 pe circuit acolo unde 1M scoate un timp mai bun!SI ACOLO UNDE MA INTERESEAA PE MINE MAI MULT !
GTR +10 pt. linkul ala ca il cautam si nu il ami gaseam !:))
Timpul pe circuit sunt relevanti pentru sasiu, suspensii, stabilitate, etc.
Atat timp cat 1M isi ia bataie binisor pe linie dreapta dar este mai rapid pe circuit denota faptul ca are un sasiu si o setare a supensiei superioare.
Pe mine SINCER rareori ma intereseaza care e mai bun pe 400 metrii !Repect pt. Audi ca la "facut" pe 1M dar pe circuit e invers!(si aici ma intereseaza pe mine cel mai mult)!Pt. asta pup in cur BMW in segmentul asta !Numai bine!
ps: un linck pe circuit intre 1M,RS3 si Focus RS !1M are cel mai bun timp ... (http://www.1addicts .com/forums/showthrea d.php?t=537764)
ygd-pana ajungi pe circuit iti iei ceata in oras la semafor-astept raspuns la invitatia facuta pe un alt post-te astept cu talonul in buzunar la avionul din dotare si cu avionul bine inteles sa-i vad performantele in plus sau in minus fata de vw-ul meu-pe cand si unde?
Tare filmuletul dar usor ciudat. La un moment dat parca recupereaza bmw-ul dar la linia de sosire parea ca nu prea s-ar fi apropiat. Pe un circuit (inexistent in Romania) as inclina spre bmw. In viata de zi cu zi nu as ezita in a alege rs3-ul. Daca nici pe un asfalt impecabil de curat bmw-ul (mai usurel si cu motor mai mare) nu a facut rs3-ul ce s-ar intampla la un semafor in Romania? Dar ce s-ar intampla cand ambele masini ar suferi un tuning la motor? Diferenta s-ar mari considerabil! Frumos bmw-ul, rapid pe hartie, rapid in toate revistele, rapid in toate reportajele ... asta nu face decat ca rs-ul sa para si mai rapid :)
In viata reala poate audi e putin mai rapid dar asta nu are nici o relevanta atat timp cat sti ca "jukaria" asta de 1M pe unele circuite face si M3!Iar asta nu e ceva usor ...
ps: acum sa va aud un lucru: Ce ati prefera sa conduceti RWD sau AWD ( 4x4) ..Acum sa vad "purismul" din voi cum iese la suprafata si apoi mai vorbim ...
masinutza ta cu telecomanda cum e RWD sau AWD ? ce baterii folosesti 777 ? chiar nu te poti culca impacat ca rs-ul o masina de familie a facut masina aia sport urata numita bmw?-ma mai repet o data-e atat de urat bmw-ul de zici ca e un copil cu ochii cat pepenii si chilotii lu' ta-su pe el, priveste-l atent si cu siguranta in sinea ta imi vei da dreptate- e urat. Frustrarea si aburerile pe care le scrii te fac candidatul perfect la " Latraul dupa 4T " si cu catzeii aia de-ti tin trena si iti dau like-uri doar doar are cine sa-i reprezinte cineva. Nu-i mai induce in eroare daca-ti pasa de turma aia si-ti doresc sa ai o masina adevarata asa cum iti place tie.
Aoloo frustratel ce esti!=)) Tu te auzi ce spui ? Nu numai ca m-ai atacat pe mine direct dar ataci si unii colegi de forum care sustin BMW!Eu ti-am zis tie ceva! Innainte sa vorbesti de Audi si BMW ,du-te si ai grija de VW tau diesel "TaDaI"!
ps:Daca nu suporti cum arata BMW 1M problema ta !Poate ca Audi e ceva mai atragator dar nici BMW-ul nu e urat!Si acum .........AUZI-TI BAI FRATILOR "VWBOY" VA FACE PE TOTI CATEI IAR EU "DULAUL CEL MARE" !:))Eu nu am supar pe el dar va astept pe voi sa ii dati niste dislike-uri!
....si acum paiatze ATENTIEEEE START.. apasati semnul cu mana in jos unde vedeti "vwboy" ca asa va indeamna Young Guy Desertor " SEF " si ptr ca nu puteti gandi pentru voi insiva, trebuie sa va arate cineva directia.
YGD, daca ai fi raspuns la invitatie poate ca vedeai si altceva inafara de TA-DA-ul cel blamezi dar ma rog ai avut ocazia.
By the way-daca ai peste 50 de ani sau esti mai batran accept cand mi te adresezi sa folosesti diminutive, altfel, fii mai barbat si nu te mai prosti.... a, si inca o data iti doresc sa-ti treci in proprietate masina si modelul ce-ti doresti.
nu stiu care o fi mai rapida la drag , pe circuit,la 600 de m etcetc , dar amandoua sunt doua super masini care mananca asfaltul,doua masini de-a dreptul magnifice...