Cum poti scapa de amenzile pe care ti le face cadou un radar clasic Legislatie Auto 29 Iulie Cum poti scapa de amenzile pe care ti le face cadou un radar clasic
Toate comentariile (54):
adrianviperdodge2012
252 comentarii 219 puncte
bune sfaturi;)
29 iul 2011, 10:25
+8
231 comentarii 264 puncte
Dar varianta de condus regulamentar nu o luati in calcul? Doar cum sa fentati amenzile?
29 iul 2011, 10:36
+16
144 comentarii 521 puncte
esti in .ro :)) acum toti te vor injura
29 iul 2011, 10:47
+18
145 comentarii -49 puncte
Si nu ti se pare normal, cand se va aplica legea pentru toti, o sa fie si respectata.;)
31 iul 2011, 13:55
+1
74 comentarii 231 puncte
Ai dreptate si tu. Dar sunt si situatii in care esti amendat aiurea. Ti se pare o asa mare problema sa circuli noaptea pe bulevard cu 4 benzi pe sens, bine asfaltat, fara treceri de pietoni sau intersectii nesemaforizate, cand toata lumea doarme si nu e nici ***** pe drum, cu 63km/h? Daca te scarpini pe genunchi depasesti viteza asta. Nu sunt de acord cu cei care merg cu 100+ prin localitati dar in unele conditii consider ca ar merge depasita putin viteza...
29 iul 2011, 10:58
+15
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
36 comentarii 123 puncte
:)) auzi la asta
29 iul 2011, 13:09
+8
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
asa cum eram strans intre 2 tiruri (stanga-dreapta) in oras si am accelerat sa ies dintre ele si m-a turnat radaru cu 61... :|
29 iul 2011, 19:06
+1
308 comentarii 421 puncte
Tu ori esti gabor ori nu pricepi o chestie . In Romania indiferent cum mergi gaborii stau la panda sa dea cat mai multe amenzi pentru a aduce bani la buget iar guvernantii astia nu fac absolut nimic sa imbunatateasca si ei conditiile de circulatie . Cand o sa putem merge si noi civilizat pe autostrazi ca in restul europei atunci o sa merga si oamenii regulamentar ca stiu ca ma duc pe autostrada cu 140 si ajung mai repede de la Arad la Constanta . Nu sa fac de la Arad la Constanta 2 zile ca trebe sa merg ba cu 50, ba cu 70, ba stai ca e radarul dupa colt.
29 iul 2011, 11:02
+12
266 comentarii 429 puncte
Da ma dar daca ei stau la panda stau degeaba daca tu conduci regulamentar cum a zis si teodtc...
29 iul 2011, 11:47
-2
66 comentarii 78 puncte
Si de ce mai plec undeva, daca eu merg cu 50km/h? Daca ai pleca de la Satu Mare la Constanta cat timp ti-ar lua sa ajungi, mergand cu 60km/h in medie?
29 iul 2011, 23:04
0
325 comentarii 709 puncte
Foarte bine punctat!
29 iul 2011, 11:39
+1
90 comentarii 76 puncte
corect... buna observatie... hai sa invatam cum sa fentam legile, dar cerem o tara civilizata... BRAVO! BRAVO!
29 iul 2011, 12:54
0
cheluu
5 comentarii 3 puncte
Nu prea ai cum sa mergi legal,ca nu iti dau voie altii,claxoane,blitz uri,semne obscene,te imping de la spate,nervosi vor sa te depaseasca fara sa se asigure prea mult si uite asa poti ajunge in sant cu 50 la ora legal :)))
30 iul 2011, 12:27
+3
cretzucyo
6 comentarii 43 puncte
bah homalaule mergi tu regulamentar cu restricti de viteza de 20 la ora
31 iul 2011, 09:47
-1
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
cica homalaule...=)) demult nu am auzit cuvantul asta....:)))) On: sincer sa zic chiar nu ai cum sa mergi legal in tara asta, prea multe drumuri trec prin 100 de localitati, nu ca nu avem autostrada nu avem drumuri care evita satele/orasele ca macar sa nu fii limitat la 40-50.
31 iul 2011, 09:57
-1
29 comentarii 6 puncte
teodtc !Sa mergi pe un drum national cu 2 si cand ai restrictie de 50 km/h nici 1% din populatie Romaniei nu face chestia asta
31 oct 2011, 17:02
0
98 comentarii 223 puncte
mda ... romania e o tara frumoasa ... pacat ca e populata . Cand o sa fie si la noi ca in germania sa zici : " trag o fuga pana aici 300 km ca ajung in maxim 45 de minute " . Dar ... din pacate inca visam :> . Drumuri fara radare va doresc ... ca drumuri bune e deja o gluma :))
29 iul 2011, 11:44
+9
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
297 comentarii 724 puncte
prietene, din cate vad si din numele tau, cam esti cu capul in nori: cat sa mai oferim? ce sa oferim? eu sunt de parere ca dam destul, dam bani cu carul la stat prin taxe si impozite, bani pe care ar trebui sa ii primim innapo prin diferite metode: drumuri bune si fara gropi, autostrazi ca despte asta e vorba acum dupa care vin: sisteme de sanatate si invatamant decente, si multe multe altele pe care statul ar trebui sa NI LE DEA CUMVA TOT DIN BANII cu care noi cotizam luna de luna. deci ca sa rezum: ce facem noi? PLATM TAXE LA STAT DE NE SAR CAPACELE. Ce face statul? NE TRAGE LA M...! sper ca intelegi. apoi respecti legea ce inseamna sa circuli astfel incat sa nu incalci legea: un drum de la Constanta la Timisoara in 14-15 ore? tie ti se pare ca in secolul vitezei sa faci o zi pe 750 km? cand in afara ii faci in aproximativ 6 -hai sa zicem 7 ore? sincer ti se pare normal? sau bucuresti brasov in 2-3 ore pe 160km? cam cat ai condus tula viata ta asa prin tara ca sa iti dai cu parera ca ar trebui sa respectam legea? sau poate nu te grabesti niciodata? si ca sa iti raspund la intebare in Germania sunt AUTOBAHN-uri (nu stiu daca am scris corect) pe care nu ai limita de viteza si daca ai o masina care te "duce" in 300km/h mergi cu 300 . ai dreptate a exagerat colegul ca nu prea poti sa ii faci in 45 minute dar 1 ora sau 1 ora si 15 se poate scoate. ia zi se compara 300 km in Germania in 75 minute cu 63 km in Romania(Bucuresti -Ploiesti) in 60 minute?
29 iul 2011, 12:30
+7
325 comentarii 709 puncte
Cand vei lucra si tu intr-un domeniu in Romania, uita-te pe internet la randamentul pe care-l da un german pe acelasi domeniu ca tine(crede-ma te va demoraliza). Eh, atunci vei intelege de ce avem cu mult mai putin la orice capitol decat ei. Totul se rezuma la mentalitate. Iar daca acolo sunt cu mult peste noi, cum ai tu asteptari ca noi sa ii egalam in tot ce ai enumerat tu? Ca fapt divers am calatorit inca de la o varsta frageda mai mult decat vei vedea tu in toata viata, iar ceea ce spui tu este clar ceea ce ai auzit de la altii. Chiar daca exista PORTIUNI fara limita de viteza in Germania, este imposibil sa ai o medie de viteza de peste 250km/h intre oricare 2 orase de la ei. Legat de treaba cu taxele... Pai ia intreaba-i pe ai tai(pt ca ma indoiesc ca tu produci ceva momentan) de ce nu ies in strada atunci cand nu le convin taxele/impozitele/et c. Hai sa-ti spun eu de ce: pentru ca romanul prost s-a inhamat la credite pentru plasme si loganuri iar acum tremura morcovu pe teava in ei de frica sa nu-si piarda locurile de munca ca sa nu le ia banca apartamentul.
29 iul 2011, 16:48
-1
297 comentarii 724 puncte
1. lucrez de la 16 ani. 2. de 6 ani lucrez intr-o multinationala care A MUTAT CATEVA ZECI DE ACTIVITATI DIN GERMANIA AUSTRIA SI ITALIA in Romania pentru 2 motive primul si cel mai important ca platesc salarii mult mai mici iar in al doilea rand ca romanii de aici fac mult mai bine treaba ca germanii care erau "imbatraniti si depasiti de progresul tehnologic"( vb doar despre compania la care lucrez). la faptul ca ai calatorit de la o varsta frageda sa le multumesti parintilor tai. iar despre faptul ca ai calatorit mai mult ca mine... iti spun sigur ca te inseli( nu o spun ca sa ma dau mare ci doar ca sa te fac sa intelegi ca nu esti buricul pamantului la 24 ani). legat de taxe( si din ce ai scris sunt sigur ca stai u mana intinsa la parinti sa scoti pitzipoanca in oras) ai mei sunt foarte bine si nu se plang. si iar ca fapt divers nu am am logan iar plasme imi permit sa imi cumpar fara a face credit. si crede-ma ca nu stau sa dau explicatii unui "pusti" de 24 ani care se da mare cunoscator intr-ale vietii doar ca m-am cam saturat de toti "cunoscatorii" care se dau intelectuali si care de fapt nu au citit nici macar cartile de joc de la cap la coada.
29 iul 2011, 17:55
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
145 comentarii -49 puncte
Heaven du-te si tine predici altcuiva. In germania poti face 300 de km in 1:30-2 h deoarece sunt portiuni fara lmita de viteza. Nu ca la noi.
29 iul 2011, 12:36
+8
98 comentarii 223 puncte
ai dreptate am exagerat putin cu 45 de minute :))
29 iul 2011, 12:47
+6
325 comentarii 709 puncte
Ai dreptate! Sunt PORTIUNI fara limita de viteza. Problema este ca boracii de pe 4t care bineinteles ca nu au vazut decat in poze Germania dar vbesc de ea ca si cum ar fi nativi, au impresia ca nicaieri pe autobahn nu exista limite de viteza.
29 iul 2011, 16:50
-4
308 comentarii 421 puncte
Amice se vede ca habar nu ai pe ce lume esti. Cand eram in Germania prietenul meu de acolo pleca la servici in Munchen din Berlin (distanta 600 km) si facea exact 3 ore. Iar tu vrei sa mergem regulamentar in KK-tul asta de tara si sa facem aceeasi km intr-o zi . Eu atata timp cat platesc taxe impozite si tot felul de bir-uri puse de incultii astia de la guvernare am tot dreptul sa le cer ca macar din taxa de rovignieta si din acciza de la carburanti sa ne faca drumuri fara gropi si fara carute . Nu sa-si faca umflatul ala de Casuneanu domenii si sa-si ia Veyron . Dar tu cred ca faci parte probabil din aceleasi clanuri mafiote care au tot felul de idei stupide ca sa ne faca sa mai platim o mica taxa . De autostrazi nu mai vb ca nu cred ca prind in viata asta . Oricum eu sunt de parere ca nu viteza ucide ci prostia si incompetenta celor care dau permise pe spaga iar unii care profita de acest lucru habar nu ai sa scrie si sa citeasca .
29 iul 2011, 14:02
+6
325 comentarii 709 puncte
"...iar unii care profita de acest lucru habar nu ai sa scrie si sa citeasca" Lasa ca invata sa "vorbeste romaneste" altii. Degeaba privesti/priviti cu gelozie in curtea altora pentru ca au diverse averi facute din inselatorii si tot felul de mafiotisme, atat timp cat vorba este singurul lucru la care va rezumati. Nici mie nu-mi convine ca sunt furat pana cand si de paznicul de la parcare, dar sunt dispus sa ies in strada la adunari atunci cand nu-mi convin taxele, am mers pe jos atunci cand s-a incercat boicotarea benzinariilor pentru preturile exagerate. Pe cand majoritatea dintre voi au stat pe 4t si au sperat ca fac altii. Iar toate acestea le-am facut din solidaritate.
29 iul 2011, 17:00
-3
145 comentarii -49 puncte
Heaven ,,boracul'' creca a fost inaintea ta in Germania, asta daca nu ai fost cumva inainte de 1997 asa ca lasa-ne. Si pupai pe politisti poate iti arunca si tie un os.
30 iul 2011, 01:13
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
98 comentarii 223 puncte
Citeste putin mai sus prietene ;)
29 iul 2011, 12:59
+10
104 comentarii 239 puncte
Ca sa faci 300km in 45 de minute ar trebui sa mergi constant cu peste 300-350 km la ora :))
29 iul 2011, 14:45
+4
98 comentarii 223 puncte
Nu e asta problema ne lom avion :))
29 iul 2011, 15:53
+6
29 comentarii 12 puncte
traim in romania eu mi-am luat amenda si cu nr gresit la inmatriculare :)) asa ca..........bataie prea mare de cap ca sa ajungi in aclasi punct de unde ai plecat. Bafta celor care mai incearca:)
29 iul 2011, 14:20
+2
87 comentarii 405 puncte
Va bateti cu pumnul in piept cerand drumuri nationale si autostrazi,dar fentati legile din Romania,de la necumpararea de rovigneta,la aruncarea cojilor de seminte pe geam,pachete de tigari si alte ambalaje,sfidand aproape orice regula de circulatie.De fiecare data cand se naste un astfel de subiect incercati sa va comparati cu tarile civilizate,dar uitati un lucru:ca acesti oameni cu care vreti sa va comparati nu fac aceste gesturi.Pana la urma este vorba de mentalitatea romanului care probabil nu se va schimba nici in 50 de ani.Silviu Brucan spunea in '90, ca ne trebuie cam 20 de ani pentru a deprinde democratia si civilizatia.Noi l-am ras crezand ca este prea mult,trecand 20 de ani si inselandu-se amarnic.
29 iul 2011, 14:38
+10
98 comentarii 223 puncte
tot respectul pt ce ai zis !!!
29 iul 2011, 16:09
+7
popicmisulic
74 comentarii 169 puncte
Mult adevar ai grait...
29 iul 2011, 17:10
+4
145 comentarii -49 puncte
Ce avem noi acum nu e democratie e dictatura. Se taie mereu si mereu s mereu nu se adauga nimic de parca omul de rand e de vina de proasta lor conducere.
29 iul 2011, 14:47
+1
325 comentarii 709 puncte
Nu este dictatura. Este un sistem cat se poate de democratic. Fiecare este liber sa faca ce vrea, respectiv, poti alege intre a inghiti sau nu kktu celor de la putere. Din pacate, cei mai multi spera ca vor face altii ceva pt ca ei sunt prea modesti...
29 iul 2011, 17:42
-2
231 comentarii 264 puncte
Mesteru', vine cu varsta, credema, azi esti zmeu. Daca nu intelegi niste fenomene nu le comenta din mers din masina. "Taxe" este un termen generic si cuprinzator; "Democratie" este alt termen complex; iar "libertate" este cel mai complex termen in acest context. Toti acesti termeni de care vorbesti tu si pe care nu-i stapanesti si despre care ai impresia ca dau sens elocintei tale sunt eufemisme. De la capatul meu de fir in schimb releva lacune si superficialitate asocierea lor in modul in care pui tu problema. As prefera sa aflu ca esti un fericit miliardar ignorant decat sa aflu ca esti un tanar necizelat si naiv. Oricum iti doresc sa poti percepe lumea asa cum o visezi tu acum ci nu cum este ea de fapt cu subterfugiile si perfidiile ei. Supara-te pe mine, supara-te pe cei de aici, dar asta este "aproape" adevarul. (Spun asta pentru ca tot adevarul nu-l vom afla niciodata) Succes (de fapt bafta). Teo
30 iul 2011, 00:03
+3
BV91DCR
64 comentarii 158 puncte
crede-ma ca ai vrea sa fie dictatura sau monarhie...
29 iul 2011, 20:10
0
Daniel TMI
27 comentarii 26 puncte
la foamea celor cu palarii nu se mai ajunge nici macar la proces verbal daca e talonul indesat..asa ca puneti ceva de o parte si pentru ei daca va place viteza..
29 iul 2011, 21:03
+1
308 comentarii 421 puncte
" Heaven " Bai omule tu am impresia ca cauti scandal cu lumanarea. Acolo unde tu faci referire in coment-ul tau la comentul meu este o greseala de scriere pentru ca am scris in graba si nu pentru ca nu stiu sa scriu . ASA CA MAI SCUTESTEMA . Iar tu continua sa-i pupi in KUR pe cei de la guvernare pentru ca tu probabil ai facut ceva si acum e randul lor . Sfatul meu e sa te trezesti odata . Tu inca nu ai inteles ca pentru a respecta legea trebuie sa si avem conditii pentru a putea face acest lucru . O seara buna.
29 iul 2011, 22:08
+2
325 comentarii 709 puncte
Te inseli. Pentru a respecta legea, trebuie doar vointa. Pana una alta, daca nu-ti convin conditiile ai 3 optiuni: 1. incerci sa schimbi ceva prin fapte; 2. Te muti intr-o tara pe placul tau; 3. Nu faci niciuna din astea si inghiti in continuare rahatul celor de mai sus. Ce nu intelegi tu este faptul ca nu te condamn pe tine sau pe altii pentru faptul ca nu va convin conditiile din Romania, ci faptul ca nu aveti vointa pentru a o schimba si pentru ca toti asteapta de la altii sa faca ceva pentru ei.
30 iul 2011, 14:53
-1
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Heaven, esti un pacifist fals care arunca cuvintele fara a analiza corect partile implicate. Desigur ca poporul are o parte din vinovatie, dar crede`ma ca si guvernul nostru se caca la fel pe capul tau ca si pe capul nostru! Tu vorbesti despre a face ceva, zi`mi in afara sa te plimbi 3 zile pe jos ce ai mai facut tu sa schimbi situatia in tara asta? Zi`mi cu ce au gresit majoritatea oamneilor de aici ca sa fie tratati asa? Adica lasati fara locuri de munca, fara educatie, fara sanatate, cu niste drumuri care nu pot fi numite drumuri, prostiti de televiziune, fara SPERANTA etc. Esti prea naiv pentru discutia asta. Tu chiar nu vezi ce se intampla in tara asta si nu numai!? Eu am noroc pentru cu lucrez intr`un domeniu care nu a fost afectat de criza sau de tara, dar crede`ma ca multi altii o duc foarte rau si chiar nu merita. Si cel mai urat e ca in afara de a pleca, alta varianta nu prea au. Oricum , i`ti doresc sa ramai singur in tara asta cu prietena ta care e sefa , vreo 4 milioane de tigani, 3 milioane de pensionari si gasca de mafioti numiti minsitri! Sa vad ce faci tu atunci sa schimbi ceva! Bafta.
31 iul 2011, 10:20
+1
325 comentarii 709 puncte
Vezi Grecia. Vei intelege ce inseamna popor unit! Ce fac eu ca sa ajut tara? Pai in primul rand incerc sa inteleg impartial care sunt motivele pentru care s-a ajuns aici. Majoritatea cred ca Romania a ajuns asa datorita "celor de sus". Voi cata putere credeti ca au cateva sute de oameni impotriva a peste 20? Ei se bazeaza pe prostia si lipsa de educatie a oamenilor din tara noastra. Incearca in Germania sa faci propaganda electorala cu galeata cu ulei si faina sa vedem daca nu cumva oamenii ar lua-o ca pe o ofensa. Daca aveti ocazia sa calatoriti prin tara, mai ales in zonele rurale, va rog eu de curiozitate sa va uitati in jurul vostru. Exista inca foarte multi oameni care nu stiu sa citeasca si sa scrie. Ca fapt divers toate tarile au pensionari si nu sunt tratati atat de rau ca la noi. Problema este ca noi avem pseudo-revolutionari , avem oameni angajati la stat care au salarii modeste(pe bune) si sporuri de sute de milioane ca sa nu bata la ochi. Iar acum daca tot suntem pe site pentru pasionati de masini, cati dintre voi ati avut demnitatea ca atunci cand va opreste "organu", in loc sa tremure chilotii pe voi, sa il rugati amabil sa va prezinte identitatea lui si motivul pentru care a-ti fost oprit? Oricat ati spune, cei mai multi nu o fac. Asta se numeste pur si simplu supunere oarba, lucru care este prezent peste tot in Romania si care ne-a adus in halul asta. Cum acum toate telefoanele au camere de filmat, de ce nu filmati orice ilegalitate cauzata de un angajat al statului pentru a va cauta dreptate umar la umar cu alti oameni care au mai patit-o? Va spun eu de ce: pentru ca v-a intrat in cap ideea ca nu se poate face nimic in tara asta. Pai si atunci cum vreti sa schimbam ceva, daca il luam pe "nu se poate" in brate de la inceput. Eu sunt ferm convins ca lucrurile se vor schimba in bine si la noi, deoarece observ zilnic oameni care incep sa realizeze ce se intampla in jurul lor. Credeti ca o duceti rau? Uitati-va ce inseamna foametea in Africa
31 iul 2011, 19:00
-1
19 comentarii 28 puncte
Ba eu o am mai mare!! Vorbim de tari civilizatie, dar noi suntem in stare sa ne scoatem ochii de la o simpla discutie. Incercam sa parem mai destepti cu fiecare ocazie demonstrandu'ne noua insine ca nu suntem chiar atat de prosti! trist
30 iul 2011, 18:39
+2
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Mare dreptate.
27 aug 2011, 23:16
0
BOSS09
46 comentarii 42 puncte
am avut noroc in tg mures am mers cu 90km noapte si nu am primit amenda cu radar nou ( LOGAN MCV )
31 iul 2011, 15:00
+1
6 comentarii 1 puncte
daca stati bine si va ganditi, multe accidente se intampla din cauza drumurilor proaste, la noi nu sunt bani de drumuri pentru ca se "investesc" sume enorme, 2 km de autostrada suspendata costa 200 de milioane! si chinezi au facut 50 de km in 4 ani cu 2.3 miliarde, unde mai pui ca l-au construit peste apa, si au cate 3 benzi de circulatie pe fiecare sens, suntem furati si si si bucurati pentru lucrul acesta, aceia sunt banii nostri fraierilor!!!
04 aug 2011, 01:03
+1
3 comentarii 3 puncte
tot romani ramaneti oricat va raciti gura sa va dati mai interesanti:)) demonstrati ca sunteti diferiti...ca si cei care ne conduc tot cu papagalul ne prostesc pe fata si fapte CUCU'...
27 aug 2011, 03:04
0
silv3r04
13 comentarii 16 puncte
Ce lege fratilor sa respectam ca pe mine m-au luat cu 104 intr-o curba cu limita de 50,o luna pe bara si 6 mil amenda asa ca sa ne .... Pe ea de lege !
26 ian 2012, 00:10
0
robertino2408
65 comentarii 41 puncte
Eu am primit o amenda dupa 2 ani de la asa-zisa comitere a faptei. Mai exact in Iulie 2008 cica am circulat intre Turda si Cluj cu 78 in loc de 50... Parca la Tureni...ca am rupt instiintarea aia dar oricum exista la CF in evidente ca am de platit o amenda. In conditiile in care in Oct. 2010 camerele fixe, cu exceptia celor de pe DN1 Buc - Sinaia, au fost declarate ilegale. :-)))) Tzeapa pentru Columbeanu ca a lui a fost shpaga cu camerele. D-ai-as la M....E de securist jegos !!! Bine i-a facut moldoveanca aia de nevasta-sa ca i-a dat cu tifla ! S-au meritat unu' pe altu'...Dar asta-i alta discutie. Sa revenim ! Ce fac io cu amenda aia care mi-a venit dupa 2 ani si ceva, in conditiile in care zona unde cica(!) s-a filmat abaterea e prevazuta cu niste camere care au fost declarate ilegale ?
10 apr 2012, 20:56
0
2 comentarii 4 puncte
Am gasit o solutie pentru inlocuirea statiilor CB, cost 0 lei daca ai un smartphone ;) Eu folosesc un detector radar si varianta de mai jos la drum lung, pentru confortul meu psihic :) Instalati aplicatia ZELLO pe telefon (Android, BlackBerry, iPhone) https://zello.com/home/ https://itunes.apple.com/app/zello-walkie-talkie/id508231856?ls=1&mt=8 iPhone https://play.google.com/store/apps/details?id=com.loudtalks Android https://zello.com/bb/ BlackBerry https://zello.com/data/ZelloSetup.exe PC 1.Va faceti un cont simplu; 2.Cautati si dati "add" la canalele de mai jos: Trafic A1 Bucuresti-Pitesti Trafic A2 Bucuresti-Constanta Trafic E60 Bucuresti-Brasov-Canal22 Trafic E85-Bucuresti-Suceava-canal 22 3. Trimite mai departe prietenilor vestea...cu cat suntem mai multi,cu atat eficienta este mai mare ! Acum aveti o statie emisie-receptie canal 22 eficienta, sunet clar, fara zgomote de fundal si fara antena de 2 metri in exteriorul masinii. Totul este gratuit, doar ca trebuie sa aveti o conexiune permanenta la internet. Sper sa va fie de ajutor ! Multa bafta si ne auzim in trafic colegu' !
22 iul 2013, 23:26
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »