• Articole şi ştiri auto
    • Ghidul şoferului
    • Istorie auto
    • Chestionare / Teste grilă
    • Analize auto
    • Test drive
    • Top 10 curiozităţi
    • Filme cu maşini
    • Poze cu maşini
  • Bazar Auto
    • Maşini second
    • Moto
    • Piese și accesorii
  • Comunitate
    • Maşina mea
    • Q&A: 4TuningHelp
    • Forum 4Tuning
 
Utilizator nelogat
  • Login
  • Nu ai cont? Înregistrează-te
  • Ai uitat parola?
  • Articole
  • Mașini second
  • Bazar
  • Forum
  • Maşina mea
  • Q&A
  1. 4Tuning
  2. Articole
  3. volkswagen phaeton w12

De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW. Masina din 2015 are scaune fata si spate individuale, cu reglare electrica, incalzire, racire, memorie, masaj De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW. Masina din 2015 are scaune fata si spate individuale, cu reglare electrica, incalzire, racire, memorie, masaj
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW. Masina din 2004 are scaune fata si spate cu actionare electrica, incalzire, racire, masaj De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW. Masina din 2004 are scaune fata si spate cu actionare electrica, incalzire, racire, masaj
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW: masina germana a costat in 2015, de noua, aproape 152.000 de euro! De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW: masina germana a costat in 2015, de noua, aproape 152.000 de euro!
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW: masina germana a costat in 2004, de noua, cat un apartament cu patru camere in Bucuresti De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW: masina germana a costat in 2004, de noua, cat un apartament cu patru camere in Bucuresti
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Mercedes-Benz: masina din 2002 are un motor de 6.0 litri sub capota, scaune individuale si clima pe patru zone la interior De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Mercedes-Benz: masina din 2002 are un motor de 6.0 litri sub capota, scaune individuale si clima pe patru zone la interior
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2005 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2005 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2002 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2002 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2002 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2002 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2007 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2007 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2004 are motor de 6.0 litri, clima pe patru zone si scaune cu masaj A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2004 are motor de 6.0 litri, clima pe patru zone si scaune cu masaj
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2009 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2009 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Mercedes: acest Phaeton din 2004 are doar 12.000 KM si e de vanzare De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Mercedes: acest Phaeton din 2004 are doar 12.000 KM si e de vanzare
Volkswagen-ul mai tare decat un S-Class. Cu cat se vinde acest Phaeton W12 Volkswagen-ul mai tare decat un S-Class. Cu cat se vinde acest Phaeton W12
Volkswagen nu inseamna doar Passat 1.9 TDI. Ce alte modele din Wolfsburg merita conduse in viata asta Volkswagen nu inseamna doar Passat 1.9 TDI. Ce alte modele din Wolfsburg merita conduse in viata asta
O sa te indragostesti iremediabil de acest VOLKSWAGEN. Are motor in 12 cilindri, scaune individuale si... e DE VANZARE O sa te indragostesti iremediabil de acest VOLKSWAGEN. Are motor in 12 cilindri, scaune individuale si... e DE VANZARE
Acum 13 ani a costat o avere. Astazi, acest VW Phaeton cu motor W12 se vinde pentru o nimica toata Acum 13 ani a costat o avere. Astazi, acest VW Phaeton cu motor W12 se vinde pentru o nimica toata
Top 10 cele mai puternice masini europene in care iti poti plimba familia Top 10 cele mai puternice masini europene in care iti poti plimba familia
Top 10 masini Volkswagen de vis, ce merita conduse in viata asta Top 10 masini Volkswagen de vis, ce merita conduse in viata asta
Ar putea fi chilipirul anului. Renault a prezentat oficial masina care costa doar 6.184 de euro. Are un motor turbo de 100 CP si nu mai putin de 21 de sisteme de siguranta in standard
Masini noi 27 August Ar putea fi chilipirul anului. Renault a prezentat oficial masina care costa doar 6.184 de euro. Are un motor turbo de 100 CP si nu mai putin de 21 de sisteme de siguranta in standard

Totodata, din peisaj nu lipsesc nici farurile cu tehnologie LED, jantele confectionate din aliaj usor, cu diametrul de 16 inch, ceasurile de bord partial digitale, scaune... citește articolul >

Daca n-ai bani de Audi Q8, asta-i masina ta. Foto ca sa te convingi si singur Daca n-ai bani de Audi Q8, asta-i masina ta. Foto ca sa te convingi si singur Este oficial: s-a lansat si in Romania. Farurile cu LED si climatizarea automata sunt oferite in standard Este oficial: s-a lansat si in Romania. Farurile cu LED si climatizarea automata sunt oferite in standard Volkswagen a publicat acum prima imagine oficiala cu noua sa masina Volkswagen a publicat acum prima imagine oficiala cu noua sa masina Concureaza cu BMW X6, dar pentru multi e doar o mare necunoscuta. Masina din 2012 are motor de 3.7 litri si scaune ventilate Concureaza cu BMW X6, dar pentru multi e doar o mare necunoscuta. Masina din 2012 are motor de 3.7 litri si scaune ventilate Nemtii de la Volkswagen ar trebui sa ia notite! Peugeot prezinta oficial noul 308, probabil cel mai spectaculos hatchback din lume Nemtii de la Volkswagen ar trebui sa ia notite! Peugeot prezinta oficial noul 308, probabil cel mai spectaculos hatchback din lume O noua autostrada se va deschide in Romania in perioada imediat urmatoare. Stadiul lucrarilor a ajuns deja la 80% O noua autostrada se va deschide in Romania in perioada imediat urmatoare. Stadiul lucrarilor a ajuns deja la 80% Costa cu peste 1.400 de euro mai putin decat cea mai ieftina Dacia Logan, insa ofera de aproape doua ori mai multa putere. In plus, se lauda cu boxe de la Harman Kardon si navigatie cu ecran mare Costa cu peste 1.400 de euro mai putin decat cea mai ieftina Dacia Logan, insa ofera de aproape doua ori mai multa putere. In plus, se lauda cu boxe de la Harman Kardon si navigatie cu ecran mare Nu se mai inghesuie nimeni sa o cumpere. Dacia nu a vandut in luna iulie decat o singura masina Nu se mai inghesuie nimeni sa o cumpere. Dacia nu a vandut in luna iulie decat o singura masina Dacia a lansat in Romania masina care costa doar 12.450 de euro. Motorul turbo, pilotul automat si aerul conditionat sunt oferite in standard Dacia a lansat in Romania masina care costa doar 12.450 de euro. Motorul turbo, pilotul automat si aerul conditionat sunt oferite in standard
4Tuning
© 2025 4Tuning.ro
  • Articole
  • Mașini second
  • Bazar
  • Forum
  • Maşina mea
  • Q&A
  • Termeni şi condiţii
  • Politica de confidențialitate
  • Politica de cookie-uri
  • Platformă SOL
  • Contact
Notificări: 8
Newsletter
Versiune:
Desktop
Mobil