Destul de buna ideea unui motor diesel performant pe M...insa tractiunii integrale nu ii vad locul..aici cred ca sta tot farmecul unui M, nu in tipul de motor.
Mai degraba inseamna placerea de a conduce sportiv...BMW e renumit si pentru o directie foarte precisa, iar daca pui tractiue si pe fata se cam duce manevrabilitatea
PS: vezi M3 vs RS5 la TOP GEAR si o sa vezi ca un BMW cu tractiue spate sta mai bine pe viraje ca si quattro de la AUDI =)))
pai sta ma bine ca e mai bun sasiul celor de la BMW nu ca ar fi tractiunea spate mai buna pe viraje...cum poti sa spui ca se duce manevrabilitatea?uit ate tot la top gear si vei vedea ca la un moment dat spun ca EVO X e cea mai manevrabila masina...hai sa nu o dam iarasi in balarii ca vad ca ai la nume WRC sti ca toate masinile din WRC au AWD ?!
@LP_2011: O fi EVO X foarte manevrabil da nu chiar cel mai...si cred ca J. Clarkson se referea ca e mai manevrabila decat Subaru STI (masinile astea doua erau testate).
Si daca tot ai dato sporturile cu motor, WRC, eu merg mai departe, mult mai departe, si zic ca monoposturile de F1 au tractiune spate.
14 aug 2011, 10:33
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
ai dreptatea ta cand zici de F1 dar doar putina...pentru ca acolo e vorba mai mult decat orice de downforce si cu asta se incheie discutia despre F1...Pe masinile de serie nu ai nici 10% din downforce-ul masinilor F1
nu sunt fan M, nici macar BMW dar, din cate stiu eu un M inseamna ceva mai aproape de sentimentul masinilor de curse, putere, manevrabilitate, si nu in ultimul rand distractie si adrenalina. acum nu zic ca un motor diesel nu ar fi capabil sa ofere aceleasi senzatii ca si unul pe benzina( si ma refer in principal la acceleratie )dar oare de ce sa strice traditia cu tractiunea integrala? vrei 4X4 iti iei un 530xd sau un 535xd( nu stiu sigur daca exista) dar daca iti cumperi un M vrei cerculete, derapaje... tot felul de nebunii..
Din moment ce Audi castiga de ani de zile cursa de la Le Mans cu un TDI si Peugeot e a doua de departe cu HDI, cine sunt eu sa zic ca nu e ok un BMW M Diesel? Dar nu as cumpara.
E partenariat, nu vinde niciodata Peugeot sigla HDi ;)
BMW foloseste tehnologia motoarelor Peugeot HDi pe masinile mai mici si Peugeot foloseste tehnologia motoarelor pe benzina de la BMW. Un partenariat echitabil si profitabil ambelor branduri.
E interesant M5d, interesant ca masina. Traditia masinilor de sport se intretine prin modele de top (M5 oarecum e masina intermediara chiar si in gama BMW M).
M5 diesel suna cam ciudat... aiurea chiar... dar ideea unui M5 diesel tri turbo cu 750Nm suna cel putin interesant... eu unul l'as vrea... iar tractiunea integrala mai mult ca sigur este pentru a fructifica tot acel cuplu monstru pentru ca altfel, cu tractiunea spate, ar trebui sa schimbi gumele o data pe saptamana...
corect....de ce adevaratele masini cum spui tu un super-car sunt pe benzina??? dc ferrari face masini pe benzina??? dc lambo ???dc maserati??? dc jaguar??? dc sunt toate pe benzina??? pt. ca senzatia la un benzinar puternic e greu de egalat cu orice diesel.
dc ferrari a scos masina cu 4 usi?dc porche a scos panamera,dar cayene?ambele marci au scos anumite tipuri de masini...niciuna din marci nu mai facuse masini de familie....tu nu vezi ca toate se schimba,tot timpul apare ceva nou...deaia m5 diesel,deaia integrala pe m,sa acopere mai multe cerinte ale pietei
tu nu ai inteles ce am vrut eu sa spun.ma referean ca asa cum atunci poate unora li se pareau aiurea toate alea,dar intrun final le-au acceptat,asa o sa acceptam si m5-ul diesel.
e si asta o arta sa fie neagra la cur de la atata amar de fum. Sunt mii de masini in tara ce iau foc cand depasesc de la turbati din astia ce merg cu dizelache la blana, lache-lachetii prefera dieselu' ca de e mai sport cu fum la cur, si asta e vreo arta pitoreasca.
si daca ati taia M'u din fata ati vedea ca va urma aceesi regula ca X6 50d, X5 50d, va fi 550....d. Si in legatura cu integrala, nu mai fiti asa inchisi la minte, nu e ca si cum ar oferi doar versiunea integrala. Pierd multi clienti in zone unde ninge mult prin faptul ca nu au M5 integral, acei clienti isi cumpara RS6.
da' nici nu suna ca un benzinar si nici nu trage-n rosu la 7000, senzatia la diesel e fix frectie oricat de sportiv s-ar incerca sa fie si cu toate mamele remapulei!
535d si 545i zic eu ca erau, oricum tehnologic, motoarele sunt foarte avansate, multe turbo, lag redus, etc
un M ramane un M, fie el benzina sau diesel.
12 aug 2011, 19:54
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
nu inteleg de ce diesel e mereu vazut ca un motor lenes,de turatie mica si incapabil de performante sportive.parerea mea este ca daca cei de la BMW M au decis ca e bun si diesel,tot un M va ramane si nu va face bmw de ras.
Cat despre tractiunea integrala,are si ea avatajele si dezavantele ei.
sincer eu nu vad dezavantaje la AWD ..bine,poate doar consumul ,dar vorbind de M nu se pune problema consumului si a mentenantei...spune- mi tu 2 dezavantaje...Eu unul ma declar fanul tractiunii integrale doar ca traind in Romania nu mi-o permit din motive strict materiale.
2 dezavantaje :
- greutate
- se pierde din putere(transmission loss), in general e acceptat ca se pierde cu aprox 5% mai multa putere la masini cu tractiune integrala decat la masini cu tractiune spate
cu greutatea e discutabila...uite stiu ca seat leon 4X4 e cu 8kg mai greu...acum nu stiu ce sa zic..eu am 80 kg ,crezi ca ar mai trebui sa slabesc la 72 ca sa fie ok ? daca imi iau un subwoofer s-a dus si greutatea.despre transmission loss nu pot sa spun nimic ca nu sunt in tema dar eu as fi de parere ca se pierde la reductoare dar se castiga la aderenta pentru ca ai 4 roti motoare deci de doua ori mai multa suprafata in contact cu asfaltul ceea ce inseamna ca aderenta e mult imbunatatita.uite exemplu clar.am avut ocazia sa merg cu un 530i ,din treapta 1 in treapta a 2 cu toate sistemele de siguranta decuplate daca schimbam brusc viteza rotile spate pierdeau aderenta,pe un seat leon 1.8T 4x4 235 CP integrala "scartaia" dar nu se simtea lipsa aderentei absolut deloc.acum poate sti tu ceva dar gandeste-te ca si AC-ul toaca 1% din putere...
La seria 5 xdrive-ul e cu aprox 80 de kg mai greu, la a6 cam 70 de kg la e-class cam 60. La toate depinde de motorizari.
Se castiga pe plecare si la viteze mici cu integrala,, la viteze mari se pierde.
nu sunt anti-tractiune integrala :) dar fiecare sistem are avantaje si dezavantaje
@alpina Ce se pierde la viteze mari cu tractiunea integrala?! Nissan-ul GTR e mai greu si mai putin puternic decat aproape toate supercar-urile de pe piata, si isi bate joc de toate... Iar greutatea tractiunii integrale va fi mai mica de 80 sau 70 de kg, pt. ca vorbim de un model performant, de un M, si cu siguranta daca vor pune tractiune integrala pe el, va fi una cat mai performanta si cat mai usoara posibil...
@sunny
Cauta sa vezi video-uri de la 100-150 pana la 250 si o sa vezi ce se pierde. GT-R e foarte rapid pana in 150, ca are avantaju tractiunii integrale si a unui motor foarte bun. Am vazut un clip si chiar proprietaru a recunoscut, intre un m5 e60 si un gt-r de la 100-250, si M5'u a fost mai rapid 1,6 secunde. De la 100-200 Gt-r a fost mai rapid cu 2 sutimi. Sa nu uitam totusi, aici e vorba de M5, sunt curios cum ar sta langa un 458, GT2, corvette, SLS, sau Gallardo Balboni(100-250).
Nu ma intelege gresit imi place GT-R'u la nebunie, si de la 0 la 100-120 face foarte multe masini cu pretentii, doar ca stock,dupa o anumita viteza nu stiu daca isi pastreaza nasu in fata.
15 aug 2011, 15:14
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
De ce locul lor este pe dube sau pe camioane???Ai condus vreodata un diesel de 3000??Eu am avut ocazia sa conduc un a6 3.0 tdi si un 530d e60,si serios nu-s slabe deloc,iar despre 535d am citit pe forumuri de peste hotare care ridicau in slavi acest model...
aici ai umpic de dreptate...dar tin sa iti spun ca am mers si eu cu 2 masini de 3 000 diesel...un S class 2007 si un x5 tot asa...intradevar am fost uimit ...ne mai conducand o asemenea masina puternica...x5-u are vreo 240 de cp ..si acum 2-3 zile am condus un a6 cu motor v6 de 2,4litri pe benzina cu 170 cp...eee credema ca nu o sa uit niciodata puterea la masina asta...deci 170 cp nu 240 si o putere uimitoare...in treapta a6a subturata la 1.500 de ture daca o apasam la podea...simteam cum pleca de sub mine racheta..si asta ar fi la diesel deobicei...da uite ca si un benzinar fara turbo ...stie sa faca senzatie
lol 1500 de ture :)) cand vei vedea si cum e cu un aspirat intre 5500 si 7000+ nu vei mai dori tractorina, te mai rafinezi si tu, simti neste forte, neste racheta daia, da' la 1500rot si pleaca racheta...e doar o pacaleala,deja-vu si atat.
amice nu te supara dar expresia "cel mai fan posibil unicat" nu prea are vreun sens.Si despre motoarele diesel pariez ca stii mult prea putine si ca o blonda e posibil sa te depaseasca la nivel mecanica diesel.E parerea ta inteleg dar nu generaliza.Dube de ocazie?:))probabil faci naveta:)
Uuuu, m-ati omorat cu dislike-urile voastre :((. Nu-mi vine sa cred ca lumea mai ia in serios un comentariu dat total la caterinca! Permis am, masina am, si bmx am, e ceva iesit din comun ca cineva sa practice un....SPORT din moment ce are si masina? :O Pe mine ma distreaza cum va atacati toti in halul asta de usor...asa ca mai arunc pe ici colo cate un coment "hateristic" sa-i spun :)). Mai trageti o gura de aer si nu va mai l******i pe forum toata ziua ca o luati naspa! Ah, ca sa nu uit de ce am si scris toata treaba aia, conluzia era ca nu as fii de acord cu un m5 diesel, si nici decum cu promovarea motoarelor diesel in motorsport. Astept dislike, poate-mi cade netu :-SS!
Poti face caterinca si pe cocalari.com..mult succes...si daca stai la tara o sa iti cada netu:))
din cate vad aici fiecare isi spune parerea si se discuta intr-o oarecare masura serios ...deci back to nfs :) si drumuri bune:))
Apreciez la infinit tehnologia unui M si motoarele diesel la fel ...dar totusi , un diesel pe un M5 nu cred ca poate avea performantele unuia pe benzina sa fim seriosi...!In plus tradiia se duce de rapa in felul asta...cu tractiune integrala sunt asa si asa ...Totusi cred ca numai cu spatele ar obtine timpi mai buni pe un circuit ...deci?Va salut!
uite ma si un om care stie sa isi spuna parerea si sa aprecieze un BMW...te-am mai intalnit si pe alte pagini esti fan bmw...ca si mine...si totusi nu ai facut vre-un mare scandal..ti-ai spus parerea foarte bine...intr-un mod frumos...nu ai jicnit pe nimeni...asa ca cei care mai frecventati acest sait luati si voi exemplu de la YGD-sef ...nu mai faceti ma 5 pagini numai cu certuri...doar parerea si atat RESPECT
am votat nu pentru ca nu mi se pare demn de motorsport diesel, ca performanta nu zic ca o sa fie slab dar totusi sa lase asa M ul.
chestia e ca asta e o strategie de marketing dar sa ii zica altfel decat m5, 550 xd by M ceva de genu.
diesel numai inseamna neaparat economie de combustibil..daca ei avut ocazia sa conduci un motor puternic diesel (nu 1.9 TDI ; macar un 2.5) si echivalentul sau pe benzina ai vazut ca sunt senzatii complet diferite...Mie unul imi plac mai mult diesel-urile pentru cuplul urias.