Sofia interzice inmatricularea in Bulgaria a masinilor cu proprietari din alta tara Legislatie Auto 27 Septembrie Sofia interzice inmatricularea in Bulgaria a masinilor cu proprietari din alta tara
Toate comentariile (162):
156 comentarii 217 puncte
siteul asta e plin de posesori de LOGAN sau CLIO frustrati, muncesc ca sclavii 20-30 de ani si ei si parntii lor sa isi ia o cazatura de LOGAN si apoi vin cu comentarii gen: " daca nu ai bani de nu stiu ce ...sa nu mai conduci " Cred ca siteul asta e dedicat iubitorilor de masini puternice, m-am saturat de astia de se plimba cu Golanul lui TATICU si se cred PILOTI DE RALIU.....
28 sep 2011, 13:59
+12
lexick
135 comentarii 203 puncte
Am degenerat ca natie ! In anii 1990 eram mai destepti , toti aveau (aproape toti) Dacia si se uitau cu admiratie la Bmw pisica , urs , Golf , passat , etc....pentru ca intelegeau ca Dacia put si simplu desi o iubesc si e a lor , nu e o masina . Acum ne-am tampit , avem Dacia din 2011 si le divinizam ca pe Maseratti. Rasa umana se degradeaza incet incet. As vrea sa vad ce naiba are in cap un romana ce a dar la un momentdat 12 mii de euro pe un logan , cand era febra, si inca mai plateste rate si el si maicasa.
28 sep 2011, 14:05
+6
hashu_1985
51 comentarii -26 puncte
Eu nu inteleg ce atata problema cu taxa...nu vrei sa platesti taxa 3500e la un pasat din 1998 cumparat din germania cu 2000e+adusul 500e ...va spune fratele vostru ca la foamea care e in cele 4 zile care le petreci pe drum pana-n germania,daca le petreci pe scaun in fata calculatorului sigur gasesti un bunicica la 3000e. Adica exact cat te costa masina+aducerea ei+taxa la bulgari ...numai ca stai acasa si ai masina inscrisa in RO
28 sep 2011, 14:09
+2
501 comentarii 1117 puncte
Nu ti-ai luat masina de curand, nu? In minim 2 sapt de cautari greu sa gasesti o masina (orice marca) pe gustul tau intreaga si la pret normal, restul "impecabile" si cand ajungi e jale...
28 sep 2011, 18:53
+1
51 comentarii 45 puncte
corect, impecabila, si romanul...din caruta in masina, a facut-o varza...neamtul se poarta ca omul, nu mananca, bese, si alte prostii in ea, nu trage de ea, si da in cratere, pentru ca nu au.
28 sep 2011, 20:59
0
hashu_1985
51 comentarii -26 puncte
Ba chiar mi-am luat un e34 touring acum nici o luna care merge absolut impecabil,inscris RO cu fiscal la zi cu tot la un pret la care nici daca o luam din germania cu 500e+drumul dus-intors+inscrisul la bulgari nu ieseam la bani...respectiv 1300e ;) Asa ca daca ai vointa se poate.Sunt o gramada de masini relativ bune ce pot fi aduse la realitate cu relativ putini bani investiti in ele gata inscrise RO
28 sep 2011, 22:08
+1
T D R
41 comentarii 119 puncte
Nu stiu de ce dar nu pot sa-ti raspund mai jos. Man ai fost norocos in cazul asta ca ai gasit masina buna aici. Eu sincer nu am avut parte de noroc, deaia am si adus-o de la nemti....la noi 90% din Patrol-uri erau din firme de tractari...deci nu mersi :))
28 sep 2011, 22:46
0
miga
166 comentarii 37 puncte
exemplu de prostie omeneasca: ma gasesc cu un tovaras mai vechi prin oras in trafic si observ mirat k are masina identica cu a mea {ford mondeo mk2} inmatriculata la fel k a mea pe bulgari.primul lucru care il fac il intreb cat a dat pe ea la care el imi spune k a fost personal in germania si a cumparat-o cu 2000 de euro iar cu drumul si inscrisul la bg l-a dus la vreo 2800. imi venea sa ii rad in fata cand i-am spus ca pe mine m-a dus la 2100 cu totul cump.direct din parc de la ruse.colac peste pupaza a mea e si disel si full option {ghia},iar a lui e standard benzina si aer cond pe "robineti",acelasi an "99. concluzia mea:daca casti bine ochii gasesti tot ce vrei chiar langa tine. ps:el auzind cat am dat eu pe ea imi zice:"da dar nu e tot aia,germania e germania",cu jumatate de gura,si m-a bufnit rasul
29 sep 2011, 01:46
0
36 comentarii 37 puncte
toata lumea ar vrea sa aiba un motor de 3000 sub capota, dar trebuie sa iti si permiti, nu ca la noi unde posesorii de Mercedes si BMW isi echipeaza masinile cu cauciucuri LINGLONG si WANLI sau eu mai stiu ce. Ai masina premium trebuie sa iti permiti si cauciucuri si service premium altfel esti un pericol pentru ceilalti. Statul incearca sa combata fudulia romanului care nu are ce manca dar are masina premium si baga de 10 lei benzina sa impresioneze gramada de pitzi de la coltul blocului. Mai degraba le impresionezi cu o masina mica, ingrijita, eventual tunata cu bun gust.
28 sep 2011, 14:28
+1
9 comentarii 7 puncte
Din felul in care ai pus tu problema eu inteleg ca iubitorii de masini puternice sunt cocalarii cu bmw-uri de bulgaria care isi masoara barbatia si inteligenta in liniute prin spatele blocului. Si lasa-ma sa inteleg, oamenii de rand care muncesc 20-30 de ani si isi iau o masina noua sunt prosti iar tu care ai avut o combinatie cu un samsar si ti-ai luat o masina periculoasa cu nr de bulgaria esti destept. *Facepalm*"I don't wanna live on this planet anymore"
28 sep 2011, 18:47
+2
magyyx99
17 comentarii 8 puncte
bun bun bun poti sa o mai spui odata altii nu au parinti cu banii sa conduca masini de mii de euro si au muncit s-au chinuit sa stranga niste banuti sa isi ia o ''troaca'' ca asa o numesc unii inscrisa pe bulgaria bineinteles ca romania te face sa te spanzuri dar faza este alta si s-a mai repetat in post-urile de mai sus de ce sa platesc jegosilor din conducerea tarii o valoare de 3 ori mai mare ca valoare masini? daca nu imi creezi conditii sa iti fac pe plac atunci iti trag la m...e si ne bagam toti pe bulgaria ca aia au facut multi bani cu masinile de la noi ca sunt destepti ;)
29 sep 2011, 19:11
+1
topser
50 comentarii 37 puncte
Pai ar mai fi o solutie : sa se faca rezidenti bulgari !!!
28 sep 2011, 14:00
0
lexick
135 comentarii 203 puncte
EU IMI FAC CETATENIE! Imi iau nevasta la oha de acolo . Chiar daca ma costa cat taxa ce ar trebuii sa o platesc aici , imi pot inmatricula cate masini vreau si mie si amicilor si tot nu le dau la hotii astia romani banii pe care NU II MERITA.
28 sep 2011, 14:06
0
81 comentarii 81 puncte
s-ar pute sa ai o surpriza placuta si sa gasesti o bulgaroaica foarte buna!
28 sep 2011, 17:37
+4
51 comentarii 45 puncte
buna, si pe langa aspect, desteapta, si nu asa basinoasa ca romancele:)) iti zic din propria experienta.
28 sep 2011, 21:01
+3
325 comentarii 709 puncte
N-ai vazut ce fac aia cu tiganii?
28 sep 2011, 17:40
+1
2 comentarii -2 puncte
Dincolo, toti au masini modeste de mers la lucru, mai vezi cate o limuzina etc cine poate fi? un roman bineinteles....care merge la cules de capsuni :)) ... sunt pro si contra taxei de inm din bulgaria, si urasc statul cu toata inimoaia mea....pt cei care au motoare peste 3000cmc inm in bulg sa mearga 200m pana la lucru=bagati-va mintile in cap, iar pt cei care au motoare mari tot inm in bulgaria dar merg drumuri lungi= oameni destepti. Totusi nu poti merge de la Tm la Suceava incarcat maxim prin serpentine cu un logan(nu mai vreau experienta asta) DAR totusi nici sa vad toti obositii cu tomberoanele alea de masini inmatriculate pe bg ce doar se incoarda ca au masina si merg doar pana in oras sau 200 m pana la serviciu (de ce? nu stiu) sunt chiar un pericol pentru siguranta celorlalti. Singura solutie este schimbarea taxei din Ro, cu una mai mica, accesibila majoritatii dar nu tuturor. Imi cer scuze daca am jignit pe cineva, e doar parerea mea! PS: sunt la a 5-a masina personala, si am mai condus o gramada, si circul foarte mult in oras si afara, deci nu sunt vreun copilandru ce se plictiseste
28 sep 2011, 14:14
0
T D R
41 comentarii 119 puncte
Si eu sper tot la schimbarea taxei...cu toate ca e ilegala si nu ar trebui sa existe dar deh....ma gandesc ca la un moment dat vin alegerile prezidentiale si cheliosu cu al lui partid vor cadea. Implicit domnul Borbely, caruia ii urez sa fie calcat si masina sa-i fie pocnita de foarte multe masini inm pe BG, va fi schimbat. Poate o trece in loc unu mai cu capul pe umeri care va schimba toata tarasenia asta ca vreau sa vad si eu un numar de RO pe masina mea nu TX. Mai raman doar cu speranta....
28 sep 2011, 22:52
0
lucian ion
10 comentarii 7 puncte
credetima ca sunt uimit de unitatea romanilor,de asta ne calca astia in picioare de ce nu ne unim toti sa le blocam putin orasul sa mai scada taxa de inmatriculare. sunt unul din cei care sunt pe siteul asta de pe la inceputul lui si cand sunt evenimente 4tuning ne strangem mii poate chiar mai multi ,daca am iesi macar jumatate din noi am paraliza romania sunt de acord sa platesc dar nu asa mult, si eu am masina pe bulgaria si nu am inteles nimic mai putem sau nu circula? si mesaj pentru baietii destepti : lasatii in pace pe astia de si-au cumparat masini pe bani lui tati ca as vrea sa ii vad dupa ce o sa ii loveasca o dacie 1300 cu asigurare la carpatica asig cum o sa planga dupa bani si dupa masina .macar cativa din astia care au masini inmatriculate in bg au pe ele abs airbag si restul.
28 sep 2011, 14:22
0
156 comentarii 217 puncte
am ajuns SCLAVII lui BASESCU si BOC, parca suntem o turma de BERBECI ..ne lasam condusi de toti CIOBANII. De ce sa platim niste TAXE ABUZIVE? Ar trebui sa ne mobilizam ...sa facem ceva: iesim in strada, nu inteleg de buna voie Ii OMORAM !!!!
28 sep 2011, 14:30
+1
325 comentarii 709 puncte
Fii un exemplu! Dar nu cred ca ai sange-n... :))
28 sep 2011, 17:38
+4
501 comentarii 1117 puncte
"Ar trebui", bine zis :)) Pacat ca toti sunt doar cu zisul, pana si vecinii nostrii au luat atitudine...numai noi dormim in papuci.
28 sep 2011, 22:40
+1
T D R
41 comentarii 119 puncte
Nu vor maaaa asta ma doare! Probabil ca gandesc: "in 89 am facut revolutie si nu am rezolvat nimic, acum rezolvam ceva?" Ba nene japonezii asa multi cum ii vedem noi...aia cand nu le convine ceva opresc activitatea si pana nu ii ia in considerare cineva nu misca un deget. Noi? Am incercat sa protestam la majorarea pretului benzinei....acum tot cu pret mare stam...deci n-am facut nimic.
28 sep 2011, 22:56
+1
325 comentarii 709 puncte
Observ un "trend" in Romania foarte interesant: Vrem masini ca in strainatate, vrem sosele ca in strainatate, vrem salarii ca in strainatate... Dar in acelasi timp ne eschivam pe cat posibil cand este vorba de munca, nu ne place scoala(vezi bac2011), preferam oricand o bodega in locul unei biblioteci, ne place sa claxonam in loc sa ajutam, cand un coleg din trafic ramane cu masina in intersectie dintr-o defectiune tehnica. Puteti sa-i injurati voi cat vreti pe astia care ne conduc, dar ramaneti cu injuraturile, deoarece cand e ceva de facut, de protestat, toti va ascundeti prin vizuini de frica, pentru ca v-a mancat in cur sa faceti credite pentru plasme si cuptoare cu microunde, iar acum astia va manipuleaza amenintandu-va ca va pierdeti locul de munca. Pana sa schimbam tara, eu cred ca ar trebui sa ne schimbam mentalitatea!
28 sep 2011, 14:44
+9
5 comentarii 17 puncte
Aşa trebuie! cea mai bună veste pe ziua de azi!
28 sep 2011, 16:21
-1
paulmotor
247 comentarii 242 puncte
ba gata sa dus vrajeala q bulgaria.
28 sep 2011, 17:04
0
501 comentarii 1117 puncte
Ba nu.
28 sep 2011, 23:24
0
CazyRoll
38 comentarii 157 puncte
nu ar fi in totalitate rau sa nu mai vezi pe strazi cazane fara frane inmatriculate pe bg. Nu de alta, dar e groaznic sa'ti obtii banii din asigurare. Nu stiu de ce protesteaza romanii la impozit ( care nu mi se pare deloc mare), in comparatie cu tari ca danemarca, unde platesti taxe dupa taxe dupa taxe. Masina cu motor mare este un lux, nu toata lumea si'l poate permite . Consider ca pe drumurile din romania un motor pana in 2,5 este arhisuficient. Vrei performante, plateste performante :) Sper ca nu am deranjat pe nimeni cu acest comment :) seara buna in continuare.
28 sep 2011, 23:38
0
25 comentarii 8 puncte
cat se castiga in danemarca si cat in romania? gandeste-te un pic la asta!!!
29 sep 2011, 01:25
+1
325 comentarii 709 puncte
Cum se munceste in Danemarca si cum in Romania? Gandeste-te tu la asta!
29 sep 2011, 09:20
-1
25 comentarii 8 puncte
stai tu linistit ca sunt destui oameni care ar vrea sa munceasca mai mult si sa i-a mai multi bani si in plus de asta sunt multi oameni care muncesc foarte mult pe niste salarii de mizerie de nu is permit sa isi i-a un harb de dacie...
02 oct 2011, 20:50
+1
ROPO
57 comentarii 25 puncte
Ar trebui ca cel ce ma loveste cu masina de bulgaria,sa mi dea bani cash de la el din buzunar si apoi sa -si recupereze el de la asigurari banii,sa vedem daca ii convine.
29 sep 2011, 00:28
0
501 comentarii 1117 puncte
Si aia cu logan cu asigurare la carpatica si restul, nu?
29 sep 2011, 02:04
+1
5 comentarii 16 puncte
Eu am o masina cu un motor de 3.0 inmatriculata pe Bulgaria.Nu sunt tigani,sunt roman si ba mai mult decat atat mi-as fi permis sa o inmatriculez pe romania.Pe masina am platit 8000,inmatricularea era 10.750 de euro*vezi taxa triplata*. Eu pot intretine usor aceasta masina,imi asum la orice ora un set de injectoare,un kit de ambreiaj,o turbina sau ce probleme ar mai putea sa apara,nu ma plang de consum desi e motor mare,nu ma plang de rovinieta desi o platesc degeaba,ba mai mult a-si plati si 30 de milioane impozitul pe an,dar de ce sa platesc toti acesti bani in Romania ?! Pentru ca statul in care traiesc eu sa contracteze Bechtel pentru a construi o autostrada la un pret mai mult decat triplu ? Eu cand mi-am farmat janta pe E85 a venit cineva sa ma intrebe daca ma poate ajuta cu ceva? Ce imi ofera Romania pentru a platit 10 mii de euro sa imi inmatriculez masina ? Promit ca daca ajung milionar in EURO(nu tanjesc si da nu sunt ipocrit) imi voi cumpara un FERRARI si il voi inmatricula pe BULGARIA,pe numele meu bineinteles pentru a nu hrani datoriile externe neoficiale ale Romaniei catre America(vezi Bechtel) si alte scurgeri de fonduri catre persoane fizice sau juridice care lucreaza cu statul Roman. Va poftesc la minusuri. O seara placua va doreste un cetatean roman care circula cu o masina pe bulgaria pe drumurile publice din Romania si polueaza aerul pe care voi purtatori de motoare 1,2 si 1,4 il respirati din masinile voastre ori din autobuzele cu care circulati si comentati seara in necunostinta de cauza.
29 sep 2011, 01:37
+7
325 comentarii 709 puncte
Cati din cei cu masini pe bg sunt in aceeasi situatie ca tine? Uita-te in jur, dar tine si ochii deschisi cand te uiti!
29 sep 2011, 09:23
-2
miga
166 comentarii 37 puncte
ai perfecta dreptate
29 sep 2011, 01:51
+2
hashu_1985
51 comentarii -26 puncte
Eu in locul autoritatilor as face o intelegere prin care notarii bulgari sa nu mai faca procure cetatenilor de alta nationalitate in vederea utilizarii bunurilor mobile cu valabilitate mai mare de 30 de zile iar statul roman sa ia numerele celor ce ii gaseste fara procura....si atunci sa vedem ce notar bulgar isi mai risca pielea si cariera pt cativa euro.Dupa ce arde 2-3 notari care ii prinde ca fac procuri fara ca cei doi indivizi sa fie de fata (vanzatorul-cumparat orul) si le suspenda dreptul de a mai profesa...si se duc pe P__A ani de facultate,stagiatura si bani investiti sa vedeti ce nu se mai risca niciunul si sa mai vedem daca va mai convine sa faceti drumuri la bulgari la fiecare 30 de zile pt procura si unde-l gasiti si daca-l gasiti disponibil mereu pe omul ce va vandut masina in fiecare luna pt a va inoii procura. Si atunci ...gata cu BULGARIA
29 sep 2011, 09:31
+1
hashu_1985
51 comentarii -26 puncte
Sa curga (-) MINUSURILE
29 sep 2011, 09:32
+2
lucian ion
10 comentarii 7 puncte
bai Heaven nu stiu ce varsta ai si cat timp ai sa stai pe 4tuning dar vad ca intri in polemica cam cu toti,nu generaliza treburile cu masinile de bulgaria ca ce am vazut eu pe strada sunt masini destul de bune si care merg destul de bune .ai perfecta dreptate in privinta celor care au masini nu numai pe bulgaria cat si inmatriculate in alte tari .Sunt unii care merg cu niste super cazaturi dar asta nu e vina noastra ci a politiei ca le da voie sa circule cu ele .Si eu am un ford transit din 99de nota 10 si super intretinut pe care am dat ceva banuti cand lam adus ,banuti munciti de mine nu de tata! si daca il vezi pe strada iti rupi gatul dupa el dar dupa ce am dat 4000 de e pe el in germania statul roman a avut bunavointa sa imi ceara 5000 de e taxa de inmatriculare pt ca au considerato masina de lux ,ca are piele si aer si asa mai departe .Ca mine sunt f multi tu ce ai fi facut in locul nostru? Si credema ca am vazut masini cu super pretentii de masina de fite inmatriculate pe romania si nu puteam merge in spatele ei de noxe.Asa ca hai sa ne vedem gunoiul din ochii nostri si dupa sa vb de alti.
29 sep 2011, 13:05
+1
magyyx99
17 comentarii 8 puncte
si eu unu sunt de acord cu un fapt chiar sunt unele masini inscrise pe bulgaria care daca le duci la rar cred ca dau erori la toate testele dar sunt si pe romania cazane de gen frate daca am toate taxele la zii si masina e intretinuta si corespunde datelor tehnice date de producator lasa-ma frate in pace .nu neaparat numar de bulgaria inseamna cazan fara frane sau 'masina de taiat lemne' mai sunt si exceptii ale celor care chiar tin la masinile lor nu le au doar sa aibe ce sa omoare si sa distruga si sunt multe pisicutze si golf 3 care sunt luate pe 300,400 euro normal ca sunt cazane si vai de capul lor dar astea sunt (tin sa precizez ca am pisicutza pe bulgaria deci nu am nik cu pisicutze si golf)
29 sep 2011, 19:21
+1
1 comentarii 0 puncte
eu am un vectra a din 92 pe bulgaria,adus din franta.acum un an a intrat in mine unu cu iveco daily model 2005 in spate.eu am avut bara sparta si un stop si putin infundat porbagajul.el toata masca fata varza plus farurile capota varza si radiatorul spart.troaca cum este a mea si a facut datoria si mi a asigurat securitatea.SI PANA LA URMA DOMNILOR CE SUNTETI IMPOTRIVA INMATRICULARII IN BULGARIA CINE V A DAT VOUA MOSTENIRE AERUL PE CARE IL RESPIRATI?CE ACTE ARE STATUL ROMAN PE AER DE CERE TAXA?SI DACA CERE IL PURIFICA CU CEVA?SA DAU 3000 E TAXA D INMATRICULARE?am motor de 1.7 d cu 60 cai,e fita?consum de 5 in oras .loganul vostru cat consuma?in 2 ani am schimbat distributia ca na trebuia sa fiu sigur,ulei si niste filtre si fac constanta sibiu de vreo 12 ori pe an.adica voi astia cu logan cumparati numai produse romanesti mey nationistilor?si a luat un var logan de 1.2 si e varza si mai plateste si vreo 6 ani pe el.nu are nici macar geamuri electrice.daca se da legea asta ori imi iau o dacie din 70 (sa vedeti fum atunci)ori mai imi iau 3 masini suuuuper ieftine de la bulgari si tot v o trag.si ma incadrez in cele 3 luni nu?si neamtul ala de care tot vb voi daca vine in ianuarie si in decembrie in romania cu o masina imprumutata ce i face?ii ia numerele si le anuleaza?ati vrut uniune europeana si nato de parca ne ajuta cu ceva pe noi astia bogatii cu 800 lei salariu.poi atunci luati si bune si rele de la uniunea asta.cam atat ca ma enervez prea tare si nu are rost....
30 sep 2011, 13:03
0
Nissmodet
85 comentarii 36 puncte
Adevarata chestia cu aerul,de parca reimprospateaza ei cu banii aia aeru ,vrajala ieftina dar scumpa in aceelasi timp.
30 sep 2011, 13:29
0
5 comentarii 3 puncte
Si eu am masina inscrisa pe bulgaria am un bmw e36 touring ( masina de fitze pt baietii cu loganu ) din 1997 am dat pe ea 1450e in germania in 2010 am vrut initial sa o inscriu pe romania dar la rar taxa era 3000e !! de 2 ori pretu masinii ( 320i ) acum ei reduc taxa cu 25-30 % adica la ea voi platii 2100e acum vor sa limiteze la 90 zile circulatia autoturismelor inmaticulate in alte state decat in romania ! ca sa platim taxa lu nea bozgor !! ce ar trebuii sa facem noi cei cu cele peste 100.000 de masini inscrise pe bulgaria ? sa mai mergem 90 zile cu nr bg apoi sa ne mai bucuram de cele 3 randuri de nr rosii ? dupa care sa dam masina la dezmembrari pt 300-500 euro ? vad deja multa lume care se grabeste sa vanda masina pe care a inscriso pe bulgaria la un pret de NIMIC !!! dau un ex " am vazut la mine in oras in targ o persoana de aproximativ 45-50 ani care avea un bmw 530 diesel de prin 2000 pe care il vindea cu 1800 euro si negocia si la banii aia !! ce e cu noi am inebunit de tot le lasam speriati de ei ! in loc ca noi sa iesim in strada sa facem proteste peste proteste pana dau jos de tot porcaria asta de taxa auto care este extraordinar de mare de 2 ori pretu masinii in cele mai fericite cazuri nu mai zic de cei care au masini cu moroare de 5L sau 6L ei ce trebuie sa faca sa isi vanda casa sa inscrie masina ! ROMANIA TREZIREAAAAAAAA !!!astea ne joaca cum vor ei si noi stam si nu bagam de seama ar trebuii sa facem ceva sa nu ne mai lasam calcati in picioare vor sa limiteze circulatia ? sa dea si taxa jos
05 oct 2011, 13:20
+2
miga
166 comentarii 37 puncte
bai fratilor,dar s-a confirmat ceva sigur???sau astea sunt numai vorbarii pornite de susu cu scopul da a ne speria ca sa nu mai inmatriculam in bg???k eu din cate stiu nu s-a aprobat nimic,si shiar dak se aproba ma duc si o bag pe firma sau imi fac rezidenta de bg,si MA SUGE in continoare !!!!
06 oct 2011, 22:50
+1
geowanny
3 comentarii 2 puncte
de unde ma bugatti veyron sa aibe poate nici tomberon saracia de om se plimba cu capacu de la wc sunt atatea persoane care nu au posibilitati pt masini scumpe si atunci o inscrie pe bulgaria asa ca domnul bugatti tineti gura ca-i mai bine pt tine:)))
10 oct 2011, 09:32
0
7 comentarii 1 puncte
Reinnoim Asigurari Bulgaria 6 Ani Experienta, Reinnoim Asigurari de Bulgaria pentru peste 1600 de Clienti. Suntem o firma serioasa, oferim clientilor suport privind daunele si despagubirile in cazul Constatului Amiabil. Cartea Verde este obligatorie pentru a putea circula in afara Bulgariei. Oferim servicii corecte la preturi corecte. Va invitam sa vizitati noul nostru website. Totul este foarte simplu si intuitiv. Noul website are o interfata optimizata pentru dispozitivele mobile, un calculator de preturi si un formular de comanda on-line. http://www.asigurari-de-bulgaria.ro/
08 dec 2015, 09:43
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare