4.500 cai putere in actiune: Lambo Gallardo Twin-Turbo vs. AMS Alpha Omega Curse legale 7 Mai 4.500 cai putere in actiune: Lambo Gallardo Twin-Turbo vs. AMS Alpha Omega
Toate comentariile (122):
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
RobertBRA
64 comentarii 156 puncte
daca dadea startu de pe loc sunt sigur ca statea altfel treaba
07 mai 2012, 16:32
-4
realmode
241 comentarii 157 puncte
Pentru cultura ta generala, GTR are cel mai bun coeficient AERODINAMIC, adica 0.26, vs 0.28 cat are Gallardo. Te poti documenta daca ti se pare incredibil.
07 mai 2012, 18:20
+3
1153 comentarii 4446 puncte
Frate sincer...ai dreptate rupe Gallardo dar nu inteleg dc de fiecare data cand apare intr-un video GT-R ataci masina asta..de parca e ultimul cazan pe care toata lumea il lauda..sincer...e ciudat..! on: numai capodopere de masini...
07 mai 2012, 15:34
-1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
"de parca e ultimul cazan pe care toata lumea il lauda"--->Pentru ce il lauda lumea ( sau la laudat)?Pana acum parca era supermasina pret/performante/fia bilitate!Acum ca a ajuns la pret aproape cat un Porsche Turbo(si asta "coaja",nu alea Black line, Egoist sau track pack), nu mai zice nimeni nimic nu ...?Iar la fiabilitate e tot = 0 ! Deci care e marele "fasss" in legatura cu GT-R-ul asta?E parerea mea si am tot dreptul sa mi-o exprim ok?Acest GT-R a facut de ras vechiul Skyline R-34 la toate capitolele si cu asta am incheiat orice capitol cu GT-R-ul! ps:In comapratia asta Gallardo e mult mai bun deoarece e mai aerodinamic si mai usor la fel cum si un Gallardo Superlegerra stock de 560 de cai e mai bun si mai incitant ca GT-R stock!Una e V10-le aspirat de turatie, alta e un V6 limitat la 7000 rpm si fara cuplu in el ce trebuie sa traga o balena de 1800 kg! Unii dintre voi aveti niste gusturi de va puteti caca in ele (pe romaneste),dar asta e problema voastra...!Pe unde va mai aparea GT-R sa fiti sigur ca il atac( acum sa nu mai fie o "surpriza" pentru voi)!
07 mai 2012, 16:41
-2
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Ataci gt-r ul? ti-a facut ceva? Stii care e diferenta intre un fanboy bmw ca tine si un fanboy gt-r? cand gt-r ul ia bataie.. acceptam mai ales de la un v10 twin turbo.. dar cand coaja de 911 switzer este umilit de GT-R alpha atunci tu incepi sa plangi si sa turbi sa dai pumni in tastarura si sa scupi ecranul cand vezi GT-R asta face diferenta intre un om civilizat si un neandertal ca tine care ii injura pe toti care nu sunt la fel cu ideile lui. Ziceai de fass? nu vad un bmw sau un 911 care s-ar ridica la drag pe lanaga gallardo si gtr... pana atunci fass-ul este ca GT-R sa tinut cat de cat de gallardo pe cand o broasca testoasa 911 si-ar fi dat foc in primii 100m.
07 mai 2012, 17:24
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
911 Turbo switzer a luat bataie odata de la un "Alpha dog" maimutoi de GT-R ,dar 911-le avea decat 750 de cai iar GT-R-ul peste 1000 si a pierdut la limita ...deci care-i faza? Nu o mai dati la intors ca stiti ca Turbo/S nauceste si stock GT-R-ul la acceleratie in linie dreapta asa ca nu te mai caca pe tine! Si in toate filmuletele pe care le-am vazut (inclusiv Moscow unlimited) de fiecare data Porschele 911 Turbo sau GT2-uri ca au mai fost si dealea aveau intotdeauna cu 100 sau 150 de cai mai putin si mereu castigau in fata GT-R-urilor! GT-R e bun pe plecare si pana la 200 se duce tare dar pe urma alea 1.8 tone isi spun cuvantul grav de tot!Asta nu intelegeti voi ... ps: 1 la mana vezi ca eu n u te-am jignit aici in nici un fel ,si daca incep pe urma te ascunzi cuminte intre urechi de rusine , si 2 ,referitor la "fan-boy BMW si Porsche ...care-i problema ta? Si care-i problema ta ca nu participa si un BMW aici ...parca nu ar exista BMW-uri de peste 1000 de cai ....dar ce sa mai zici si tu .... exista vreo 2 exemplare chiar in Romania bai ametitule!Nu mai vorbim ca la tot coltul in afara sunt M3-uri de la HPF sau M5-uri si M6 de la Dinan de peste 1000 de cai,si te asigur eu ca nu sunt asa de slabe BMW-urile pe cat crezi tu ! ps2:Cand o atinge si GT-R din 750 cai cat are un M6 G-Power(gen veche) 372 km/h top speed pe GPS atunci mai stam de vorba!Dar ce sa sti tu ....vezi cum e calul numai in FATA GT-R GT-R GT-R ! Sa ma pis pe el de GT-R na!Ofticate!
07 mai 2012, 18:01
0
Bakena
693 comentarii 323 puncte
vezi ca 911 Turbo sau Turbo S e mai bun ca GTR pe 400/1000m
07 mai 2012, 23:02
+1
213 comentarii 926 puncte
De ce nu dau si cu startul de pe loc?
07 mai 2012, 15:35
+2
36 comentarii 88 puncte
daca luau startul dupa loc la cat de scurta e pista se stia rezultatul.
07 mai 2012, 16:22
0
223 comentarii 312 puncte
1500(+)+1500(+) = 3000(+) CP. celalalt daca sta parcat in timpul cursei nu se pune :). Puteri enorme aici, as fi curios care sunt timpii de acceleratie. Se pare ca de data asta greutatea scazuta a batut 4x4. Dar daca porneau de pe loc era alta poveste. p.s. nu isi dau startul de pe loc pentru ca gallardo patineaza pana la 80/100 la ora. nu poti lua startul de pe loc cu masina aia, e mult prea puternica. Pe cand GT-R cu 4x4 nu are probleme sa puna caii pe sosea de de loc.
07 mai 2012, 16:00
0
14 comentarii 28 puncte
Gallardo e tot 4x4..
07 mai 2012, 16:42
-1
223 comentarii 312 puncte
de ce va treziti sa comentati si sa dati dislike daca nu va aflati in treaba? :) Dovedesti clar ca habar nu ai ce inseamna un Gallardo UR. Sanatate!
08 mai 2012, 02:23
0
8 comentarii 2 puncte
Toate din clip sunt "4X4" !
07 mai 2012, 17:05
0
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Eu nu as fi asa sigur, din cate stiu UG lasa Lambourile doar pe tractiune spate cand utilizeaza kit`uri de peste 1200 de cai. Daca era si ea 4*4 puteau face startul de pe loc...
07 mai 2012, 20:14
+2
19 comentarii 32 puncte
Gallardo n-are Haldex? ...adica 4x4. Nu pot vedea clipul insa ma indoiesc ca e Balboni Edition.
07 mai 2012, 17:12
+1
63 comentarii 129 puncte
nu, are vasco-cuplu. si are awd, nu 4x4. invatati diferenta daca tot sunteti pasionati de masini.
08 mai 2012, 11:49
0
223 comentarii 312 puncte
alt "pasionat" destept la orizont. awd = all wheel drive. lambo are 4 roti. trage singur concluzia daca 4x4 = awd. daca te referi la un TAB de armata... ia zi-mi ce are ala daca esti "pasionat". p.s. cred ca esti unu de ala batut in cap care zice doar la jeepane 4x4. Din pacate jumate din jeepanele din romanica sunt 4x2. Asa ca date in rand cu lumea si accepta faptul ca awd, tractiune integrala sau 4x4 e acelasi lucrui(in cazul unei masini cu 4 roti). Dar cum zic si mai sus "pasionatule"... si tu te-ai trezit sa mananci k*t aiurea, Gallardo UR are doar tractiune spate.
08 mai 2012, 12:51
0
308 comentarii 421 puncte
Baiete tu ce film ai vazut ? 1500 (Lambo Alb)din prima cursa + 1500 (Lambo Galben) din a doua cursa + 1500 (Nissan Gt-r) care a fost in ambele curse Fac cat ? Si unde ma rog ai vazut tu ca nu se dau cu start de pe loc ? Tu chiar nu vezi ca ambele Lambo pleca greu de pe loc findca eliminarea tractunii integrale face ca ambele masini sa nu poata pune jos puterea de 1500 rwhp ?
07 mai 2012, 18:25
0
Gigis
254 comentarii 446 puncte
ai dreptate in ce zici, numai ca daca citesti articolul o sa vezi ca suma este cat zice infected, adica 3000 :) nu este prezentat si al doilea Gallardo. In filmulet DA, sunt 4500 cp +, dar in articol sunt doar 3000 :)
07 mai 2012, 19:08
0
308 comentarii 421 puncte
Se pare ca nici tu nu te-ai uitat la film ! Uitete la minutul 1.38 si ve-i vedea ca primul Lambo e Alb iar la munutul 2.34 se obseva ca cel de al doilea Labo care e Galben . Deci sunt 2 Lambo in film iar in text la momentul cand am scris primul coment scria clar in titlu "4.500 cai putere in actiune:" dar intradevar in articol nu se specifica cate Lambo-uri sunt.
07 mai 2012, 19:35
-1
Gigis
254 comentarii 446 puncte
Cred ca aia 4500 cp reprezinta toate cele 3 masini din clip, nu doar 1 Gallardo si 1 GT-R :)
07 mai 2012, 16:02
+1
baronlex
395 comentarii 340 puncte
mai sanatosi caii iesiti dintr-un V10 decat dintr-un V6.
07 mai 2012, 16:04
+13
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Trebuia sa taci ca ti-au dat taranii minus!:)) ai un +1 de la mine! on:Normal ca sunt mai sanatosi si mult mai "melodiosi" ca cei dintr-un V6!
07 mai 2012, 16:25
+3
14 comentarii 28 puncte
imi plac ambele masini, dar cati bani au fost necesari ca un Lamborghini Gallardo, masina de 200.000$ sa faca o masina, care stock costa 80.000$ + 100.000 modificari; parerea mea este ca au fost necesari inca vreo 200mii...
07 mai 2012, 16:46
0
284 comentarii 299 puncte
acu mai pupati in c*r nissanu ...ca la orice articol era preaslavit.
07 mai 2012, 16:15
+7
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Frateeee...Va ascund taranusii "parerea" ...la fel si mie!Daca ai zis ceva contra cotetului de GT-R te-ai dus *****! :)) +1 din partea mea!
07 mai 2012, 16:28
-3
1153 comentarii 4446 puncte
YGD-...vb de parca ai vreo 5 GT-R-uri...vorbesti de fiabilitate de etc..pff...esti penibil..
07 mai 2012, 17:15
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Normal! Vezi ca si tie ti-au dat taranii minus! :)) NU ai voie sa fi impotriva GT-R ca altfel te-ai ales cu minus!=)))) Cercopiteci ...ce sa le ceri !
07 mai 2012, 17:45
-2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Pai da bineinteles!
07 mai 2012, 20:09
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Dar vezi ca pana mai incolo te "ascund" maimutoii astia cu minusuri!
07 mai 2012, 20:21
-3
stoiansmj
363 comentarii 591 puncte
Vad ca multi nu pot purta o discutie normala si sa accepte parerea fiecaruia... eu cat am comentat pe sait-ul asta nu am dat LIKE sau DISLIKE...si am acceptat parerea fiecaruia chiar daca era buna sau rea...ma doare undeva de minusurile lor FUCKYOU...:))))
07 mai 2012, 21:49
0
Bakena
693 comentarii 323 puncte
foarte tare YGD,dale peste nas
07 mai 2012, 23:08
+1
realmode
241 comentarii 157 puncte
1. Ams performance are deja proiectul ALPHA 12, nu am convingerea ca GTR-ul din clip este cel de 1500+ WHP. 2. GTR Alpha 12 scoate in 400m 8.75 secunde, nu am vazut inca gallardo in 400 sa scoata sub 9 secunde. 3. Inca nu am vazut GTR plecand pe planforma, Lambo destul de des :)
07 mai 2012, 18:25
+9
1153 comentarii 4446 puncte
YGD..ai grija...sa nu rupi tastatura de la nervi..sunt atatia psihiatrii unde te poti duce;) nu trebuie sa iti versi furia asupra noastra din cauza frustrarii tale....e ft greu sa fi smardoi intre 4 pereti..,,Racer-ule' ';)
07 mai 2012, 18:35
+7
GoxY
37 comentarii 111 puncte
Lasa ba, esti tu smardoi pe strada sau in masina cand vine un caine si incepe sa latre. Am o intrebare pt GT-R: e frumos spatele unui LAMBO?:>
07 mai 2012, 18:59
+3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
=))) +1
07 mai 2012, 20:11
-2
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
Lambo...cand e tot timpul vazut in service pt reparatii, da...e frumos
08 mai 2012, 09:11
-1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Alyn93:Ba esti prost!Si PUNCT!Nu am vazut om sa pupe atata in cur GT-R decat pe tine si pe bizkitt ! Ala tot isi mai ia "seama" dar tu esti facut gramada!Ce nu poti intelege ca GT-R e o chinezarie de proasta calitate de aproape 2 tone si nefiabila !In comparatia de sus io da lejer Lambo dar voi vedeti invers!Parca sunteti facuti din laba cate unii sincer vorbind!Dar a-ti disperat in plm omu cu atata GT-R! Uitati ca spre surprinderea voastra( a fanilor GT-R) "supermasina ieftina" scoasa de japonezi ce trebuia sa fie mai IEFTINA ca un Porsche Turbo,acum aproape la egalat ca pret!Si nu e cine stie ce firma ! E doar un ...Nissan! Care mai e farmecul acum ?Sunteti dusi rau cate unii ...
07 mai 2012, 20:19
-1
realmode
241 comentarii 157 puncte
De cand o masina japoneza este o chinezarie? Va rog, ganditi inainte sa scrieti asa ineptii, pe voi va faceti de rusine :(
07 mai 2012, 20:27
+1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
daca nu-ti place de ce turbi de nervi? :) nu ai ce sa faci... asa cum pupi tu in cur bmw asa pupa altii altceva.. tu esti nebun sa crezi ca poti schimba placul altora? tu tot ce nu-ti place denigrezi.. eu nu am facut asa fata de bmw sau porsche.. chiar nu simti diferenta ca esti inutil cu "atacarile" astea? lasa-n plm gt-r daca nu-ti place, te comporti ca un copil prost in unele momente.
07 mai 2012, 20:50
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Nu schimb nimic dar in cazul de fata nu ai ce schimba ! Lambo e net superior lui Nissan GT-R ! Sau nu e asa?Voi incercati sa "|indoiti" realitatea si asta ma dispera...!
07 mai 2012, 23:23
-1
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
...
08 mai 2012, 09:33
-1
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
YGD..ai avut ceva dreptate cu Supra MK4 sau R34, dar acum tu chiar realizezi ce scrii? Sau doar te distreaza sa-i vezi pe unii cum sar pe tastatura sa-ti aspunda cu clabuci la gura? Sincer, raspunde-mi la o intrebare: Te-ai suit vreodata intr-un R35? Masina ta uzuala e cumva vreun Bentley sau Phantom din moment ce R35 ti-a facut impresia a fii o masina ieftina si de proasta calitate? De multe ori, vorbesti doar de dragul de-a mai contrazice lumea. Tot trambitezi de greutatea japonezei, dar oare ti-ai pus intrebarea si de ce e mai grea? Oare ai vazut vreodata cum arata sasiul lui GTR? Oare ai vazut ce praguri solide, structura lonjeronului sau ce bari de ramforsare are sub bord si la picioare? Oare de ce toti constructorii tot maresc greutatea noilor modele si incearca din rasputeri sa le reduca in acelasi timp? Sincer, nu ti-as dorii sa fii intr-un alt supercar si sa vezi live ce structura de siguranta are in caz de....
08 mai 2012, 09:34
+3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Deci singura super-masina ca sa pot spune asa ca m-am suit a fost Corvette ZO6 ! ( sa nu ziceti pe urma ca ma laud aiurea)...si senzatie ca in Vette....chiar nu stiu ce super-masina poate egala senzatia aia de putere si cuplu!( mai ales ca masina are sub 1.5 tone)! Interiorul desigur nu straluceste,dar senzatia oferita e naucitor de placuta! ps: Da mai am inteles .... si stiu ca sasiul lui GT-R este unul solid ,dar iti zic eu ca nu neaparat de acolo vine toata greutatea aia in plus ...ci din cauza caroseriei,zecilor de senzori,cabluri ....toate astea au strans o masa de aproape 1.8 tone,ceea ce e enorm pentru motorul ala V6,chiar daca e twin-turbo!Sincer acum ...R-34 Skyline sa vrut sa fie o masina usoara si performanta ,la fel ca si generatiile trecute , dar R-35 sa amintesc iar ca e o balena ?Si cand platesti un pret aproape de cel al unui Porsche Turbo nou ,si cand te dai jos din masina si vezi sigla NISSAN pe capota ...nu prea suna bine!Am mai spus aici ...mai bine prefer un Porsche Turbo la mana a-2-a ( bine intretinut) decat Nissan GT-R nou! Acum fiecare cu gusturile lui ....
08 mai 2012, 10:55
+1
36 comentarii 37 puncte
Tocmai ieri citeam un articol in care creatorul GT-R-ului spunea ca greautatea de 1,8 T nu este intamplatoare. Masinile de F1 la 300 de km/h au 1,8 t(cu apasarea aerodinamica). De aceea a ales greutatea asta, ca orice papitoi cu permis sa poata conduce o masina cu 300 de km/h. Asa ca nu te mai obosi sa judeci o masina despre care nu sti mai nimic. Greutatea redusa intr-adevar da "brutalitate" si instabilitate unei masini. Si mai important decat greutatea unei masini, e modu in care este distribuita, de aia e singura masina care are motor in fata si cutia si diferentialul pe spate.
08 mai 2012, 11:53
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Adica cand toti constructorii din lumea asta de masini sport sau super-car-uri incearca sa scape de greutate in plus,vi tu si imi spui ca o masina sport daca are 2 tone e ceva "bine"!Pai una e sa pleci cu ceva fizic ce atarna din start 1.8 tone ,alta e masina de F1 ce are 600 kg si la 300 km/h "atarna" 1.8 tone din cauza apasarii aerodinamice !E total diferit ce vrei tu sa explici ...O masina de F1 la 300 km/h poate merge pe tavanul unui tunel (inversata)! Vrei sa zici ca GT-R face la fel?=))) Du-te si te culca ....
08 mai 2012, 12:37
+1
36 comentarii 37 puncte
YGD-sef, tu citesti tot comentariul???? A facut-o de 1,8 t ca sa poata fi condusa de oricine cu 300 km/h. Daca ar avea numai 1 t ar fi o masina prea brutala si prea greu de controlat. Deci tu esti mai destept decat un inginer care a adus performante greu de egalat. Ma indoiesc.
09 mai 2012, 13:36
0
realmode
241 comentarii 157 puncte
Stimati copii, haideti sa facem un mic sondaj: - presupunem ca avem bani sa achizitionam ambele masini STOCK, atit GTR 2012 cat si ultimul GALLARDO. Sa vedem cine ce masina si-ar cumpara, sa nu vorbim de masini tunate la extrem, cu care, fara doar si poate nu mergem la piata. Deci?
07 mai 2012, 20:22
+2
realmode
241 comentarii 157 puncte
Eu aleg GTR!
07 mai 2012, 20:23
+1
300zxtt
81 comentarii 38 puncte
Si eu....
08 mai 2012, 09:39
0
1153 comentarii 4446 puncte
YGD..da e o chinezarie proasta pe care nu o poti avea nici in cele mai frumoase vise ale tale ;)..papusel..invata sa vorbesti..si sa iti manifesti ,,inteligenta'' fara jicniri analfabetule..;)
07 mai 2012, 20:23
+3
GoxY
37 comentarii 111 puncte
Se scrie JIGNIT..cine e analfabet acum?
07 mai 2012, 23:19
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Alyn93!=))))
07 mai 2012, 23:32
-1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
realmode: Incep sa cred ca si tu esti facut gramada de prostie! Stock pe stock ?Ma faci sa rad! Nu numai ca un Lambo Gallardo Superlegerra se pisa pe GT-R si de pe loc cat si din mers dar in plus :SUNA mai bine,e mult mai USOR, ARATA mai bine si e LAMBORGHINI !Te faci ***** singur de ras!As alege Lambo cu ochii inchisi! Alyn93:Poate ca mi-as permite GT-R dar nici in cele mai mari cosmaruri ale mele nu as cumpara una!Lasand performantele pana la 200 km/h la o parte am de "carat" 2 tone dupa mine si pe capota scrie " Nissan"!Chit ca nu are performantele lui GT-R MULT mai bine m-as simtii intr-un M3 sau intr-un Porsche Turbo sau GT3 la mana a-2-a ,si in plus de asta sunt mult mai fiabile ca GT-R putoi cu 2 clase mai mult ca trenul!
07 mai 2012, 20:37
0
realmode
241 comentarii 157 puncte
http://www.youtube.c om/watch?v=GGuoPjT6oY w Lamureste-te, fa-ti temele inainte sa pari un scatofil.
07 mai 2012, 20:41
+1
realmode
241 comentarii 157 puncte
http://www.youtube.c om/watch?v=g_1J3v2iCR c Sa iti mai dau peste nas, ca la pinochio.
07 mai 2012, 20:42
0
realmode
241 comentarii 157 puncte
http://www.youtube.c om/watch?v=3i_eThUSGo I Daca stai sa te uiti mai atent, dupa fiecare Lambo Gallardo este apa, defapt alea sunt lacrimi ! :))))
07 mai 2012, 20:47
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Nu mai spune .... :)) ieta: http://www.youtube.c om/watch?v=jDGfOtqx2 x s asta la primul link accesat! :)) Cum plm vreodata GT-R sa egaleze maiestria aia de V10 aspirat natural cu o banda de cuplu mult mai larga ca a V6-lui lui GT-R si care in plus trebuie sa "care" doar 1.5 tone!Aaaaa...si era sa uit un Superlegerra in afara faptului ca e usor e si AWD+ 570 cai! GT-R dupa ce ca e mai greu asta nou 2012 are "doar" 545 ! Un calcul simplu Lambo zdrobeste pe GT-R si de pe loc pe 1 mila cat si din rolling-start!
07 mai 2012, 21:26
+1
realmode
241 comentarii 157 puncte
Esti de o nechibzuiala groaznica, pesemne ca 490 WHP Viper(nu e AWD) era cot la cot cu Gallardo dar un 545 GTR AWD este zdrobit? Ai 3 filmari in care Gallardo este in spatele unei chinezarii de GTR, care costa 1/2 din pret si este mai grea.
07 mai 2012, 21:47
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
realmode:Lambo cu Nissan nu se vor compara in veci ! Una e "masina exotica" iar cealalta e doar un produs chinezesc ( pardon japonez) ce a ajuns sa coste la fel de mult ca un Porsche 911 Turbo!Despre calitate nu mai are rost sa mai vb .... ps: Nu se vede clar in filmulet cum Superlegerra face GT-R-ul stock pe stock sau ai orbul gainilor ? si logic ca Viper sta langa Gallardo ! doar are motorul cat o galeata ...sau la voi conteaa doar caii putere! In aceeasi masura ( poate chiar mai mare) conteaza si cuplul si felul cum cutia de viteze exploateaza resursele motorului ! ps: ce sa mai ziceti si voi cand pierde GT-R ... il pupati in cur degeaba !Atunci sa te intreb altfel ...Un Porsche Turbo PDK 997 mk2 de ce urineaza pe GT-R la liniuta si din roll ?ca doar unu are 500 de cai (Porsche) si GT-R ( sa il punem pe cel de 530 si pe cel de 545 cai) si tot pierde! Oare de ce?De fapt nu mai imi bat cap[ul ca nu am cu cine .... sunte-ti niste copilasi ce nu pricep nici in ruptul capuli ! Acum du-te si tu si mai joaca putin NFS ( dar vezi sa alegi GT-R -ul in cursa ca paote castigi ..) !=))))
07 mai 2012, 22:24
+2
360 comentarii 207 puncte
@YGD. Esti un prost, Pai *********** gura m.a.t.i.i in comparatia marimii moatoarelor de ce nu pomenesti ca lambo are 5000 cmc si nissanu doar 3800 cmc? oare din care motor din cele de mai sus scoti tu mai usor caii putere. Imi place cum jignesti tu asa usor alte persoane cand nu sunt de acord cu tine paduche arogant pupator in cur de bmw si mancator de sloboz ce esti. ce masina conduci tu ma infectule de iti permiti sa vb aici de mii de cai putere. Amice pt tine masinile exista doar in NFS si aici in poze si filmulete pe 4tuning. In rest esti doar un cocalar jegos de ultima speta facut din l.a.b.a unei muste si carat la **** in gaoz. Ah ce mi-ar placea sa ne intalnim o data la un event sa vad daca ai mai indraznii sa jignesti tu pe careva, ca vad ca in spatele monitorului esti foarte curajos, infectule. (textul de mai sus nu are nici un mesaj, doar ca m-am saturat de jegosuu asta de YGD)
08 mai 2012, 01:09
+3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
sir_sanjei:Nick de fierastrau mecanic ce corenteaza...Pisam-a s pe coliva matii de prostu comunitatii,cu ce drept vi tu aici sa ma injuri fara sa iti fi zis nimic ?Pai esti surd mancami-ai poola ,am zis eu ca e mai usor de scos caii putere dintr-un motor de capacitate mai mica sau din unul mai mare? Ce te oftici acum ca nu poate egala balena de GT-R performantele Lambo-ului de la UG ? Sa iei la **** na si oftica-te ca nu a castigat GT-R-u pizdii! ps:"pupator in cur de bmw"? Ce spui tu? DA sunt fan BMW ,dar sunt fan in clasa si categoria din care face aprte ! Nu am comparat niciodata un BMW ///M cu un GT-R sau eu stiu Lambo never ever!Si ca tot arunci tu ca un papagal cu slobozi in cioc cu noroi in BMW ...ia uite colea: " The BMW M12/13 turbo 1500 cc 4-cylinder turbocharged Formula One engine, based on the standard BMW M10 engine introduced in 1961, powered the F1 cars of Brabham, Arrows and Benetton and won the world championship in 1983. As BMW M12, the engine design since the 1960s became one of the most successful engines in racing. Starting with the European Touring Car Championship, it was also used in Formula 2, expanded to two litre and fitted with four-valve heads, producing over 300 hp (224 kW). In the Deutsche Rennsport Meisterschaft, a 1400 cc variant (with a 1.4 handicap factor equal to 2000cc) was turbocharged by Paul Rosche according to FIA Group 5 rules. At well over 350 hp (261 kW) from the beginning, it rendered the normally aspirated engines in the two liter category useless. After some development, power, driveability and reliability improved, especially in the IMSA car, and BMW began to think about entering F1, where a handicap factor of 2.0 required 1500 cc engines. With the BMW badged as Megatron in this A10B chassis, drivers Eddie Cheever (pictured at the 2008 Goodwood Festival of Speed) and Derek Warwick ensured that 1988 was Arrows' most successful year in Formula One, thanks to frequent points finishes. In the years
08 mai 2012, 11:22
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
The 1986 engine was said to produce about 1,300 hp (969 kW) in qualifying, that being the most powerful figure of all the turbo-charged engines in Formula One." A scos cineva dintr-un motor de 1.5 litrii si 4 cilindrii 1.300 de cai cu turbo vreodata? Zi ma ****** neamu matii !? Nici un constructor din lumea asta nu a reusit nici pe urma si nici in anii aia cand BMW facea lucrul asta maimuta constipata de inteligenta ce esti! ps:Daca te-as vedea pe strada acum ti-as face fata tampon de tren!Ai venit tu din ***** matii sa imi faci mie teorie aici !? Vezi ca ai fost total pe langa subiect si s-ar putea sa iti iei ban handicapat agramat si afonizat ce esti!Du-te in **** de golan si demonstreaza prin ceva viabil cand comentezi despre o comparatie intre masini ...Nu veni tu si sari la mine fara nici macar sa discutii ceva de masinile de mai sus si in cauza !Daca mai faci odata asa imi bag poola in gatu matii fara menajamente,sa te saturi alta data sa te mai iei de mine!
08 mai 2012, 11:24
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
"(textul de mai sus nu are nici un mesaj, doar ca m-am saturat de jegosuu asta de YGD)"----->>>> Aoleo cat esti de agramat!=)))Te-ai adresat unei persoane gresite imi pare rau!Ti-ai si gasit persoana cu care sa te iei in ...coarne!Ai grija alta data!
08 mai 2012, 11:36
0
360 comentarii 207 puncte
@YGD. Ba esti cel mai dobitoc om pe care il cunosc. eu ma iau de tine si to o dai cu motoare de F1. Pai sa imi clatesc oole la M4ta in gura cu tot cu motoarele pe care le pomenesti. Tare curios as fi sa vad care cui face fata tampon. Da cum am zis, poate pe la une event ceva ne intalnim si iti dau ocazia sa dai tot ce ai mai bun. dar pana una alta ramai un BMW lover gay, un dobitoc care chiar nu intelege ca nu am nimic cu marca BMW, doar ca din cauza pupatorilor in cur ca si tine nu o sa imi cumpar niciodata unul. Vezi ca dupa copy/paste la motorul de F1 pe care l-ai postat ai ramas cu putin maro in coltul gurii si ar fi bine sa te stergi ca arata urat si pute a rahat(ca tine). iti doresc o caruta de nervi si sa imi spal bocanci la m4ta in g4oz. App. ban isi ia m4ta pe centura ca sa iti puna tie o paine pe masa si ca sa ai internet sa ne impresionezi pe toti cu cunostintele tale de 2 lei pe care oricine le poate avea cu un search pe google. Hai ca m-ai plictisit date-ng4tu m4ti.
08 mai 2012, 23:43
+1
30 comentarii 7 puncte
un om caruia ii plac masinile nu are cum sa nu respecte ceea ce au facut nissan cu al lor GT-R..este o minune...eu prefer masinile germane...cele italiene sunt cele mai frumoase...ca si brand-uri,ai dreptate nu se poate compara nissan cu Lambo,Porsche,Ferrar i..iar daca vrei sa compari cv stock cu GT-R stock...trebuie sa te gandesti la supercar-uri nu la gallardo...eu nu imi aduc aminte ca vreun gallardo sa ia suta sub 3 sec...Gallardo...e depasit...R.I.P.
08 mai 2012, 11:40
-1
30 comentarii 7 puncte
pardon hypercar-uri nu supercaruri
08 mai 2012, 11:41
-1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Gallardo Superlegerra care e AWD iti garantez eu ca ia suta in 3.3 ,3.4 sec iar dupa trage mult mai bine ca GT-R deoarece e mult mai usor!a da ...si are 570 cai la sub 1.5 tone! GT-R cati are ? 545 la 1.8 tone! Care e mai "smechera" acum?
08 mai 2012, 13:14
0
15 comentarii 19 puncte
pfoaiii cum respira Lambo-ul =P~:x
07 mai 2012, 22:00
+4
realmode
241 comentarii 157 puncte
=))
07 mai 2012, 22:05
-1
11 comentarii -3 puncte
poate sunt confuz dar in videoclipul cand gt-r-ul ajunge la 375 kmh nu are eleron-ul ala micutz ...parerea mea chiar nici nu conteaza dar dak va uitati atent la multe filmulete de la originalul AMS nu are eleron sh in asta are!:D cum se face??:D
07 mai 2012, 22:07
0
realmode
241 comentarii 157 puncte
Cum spuneam, nu este Alpha 12 cu 1500+ nici in ruptul capului. AMS performance au dovedit de nenumarate ori ce stiu sa faca cu R35. Si da, conteaza acest detaliu pe care l-ai subliniat.
08 mai 2012, 01:05
0
IonutCT
176 comentarii 288 puncte
Sefule YGD tu cand mai iei concediu? Esti platit asa bine de rupi tastatura aia in doua?:))
07 mai 2012, 22:19
+6
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Bai ....dar ce tot ai tu cu mine ? De aia ma faci sa te injur .... Comenteaza in plm la subiect nu pe langa ! Sau faci ca "fanii" GT-R de mai sus ce incearca acum sa "indoaie" realitatea cu prostia lor ,in sensul ca acum GT-R e si peste Gallardo!Ma repet a nu stiu cata oara ....Nissan GT-R NU poate fi in veci peste nici un Lambo nici la aspectul exterior , nici la feeling-ul pe care ti-l da masina ,nici la sound-ul scos de motor nici la intrior nici la NIMIC! Ce ***** e asa greu de inteles ?Inteleg suntti fani ...dar tre sa mai si recunoastem cand pierde preferatul! Voi nu frate ... o tineti una si buna cu un ***** de GT-R!Parca masina mai smechera ca GT-R nu sa mai inventat pe fata planetei ! Am si eu un raspuns la asta : R-34 Skyline a fost de 1-0 ori mai buna ca R-35! Cine stie cunoaste ... Si cu asta am terminat!
07 mai 2012, 22:31
-1
realmode
241 comentarii 157 puncte
Ii pupa orice lambo picioarele la R35. Te poti alinia si tu...
08 mai 2012, 01:06
+1
Bakena
693 comentarii 323 puncte
hai sa nu o luam pe dastea.Daca o intreb pe bunicamea ce ar alege intre Nissan si Lamborghini,raspunde clar,lamborhingi,nu poti compara firmele frate,una e lamborghini si alta e nissan,cand aveam eu 6 ani tin minte ca colectionam aptipilde de la gume de mestecat,nu tin minte sa fi vazut vreun nissan pe acolo:)).
08 mai 2012, 10:46
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
=)) +10 Bakena !
08 mai 2012, 10:57
0
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Japonezii la ora actuala sunt cei mai tari cand vine vorba de masini si de motoare. @YGD: Da,tocmai ,in ciuda greutatii sale ,a batut multe masini la fund care au si cu 300 kg mai putin si vreo 50 de cp in plus.Da,in ciuda greutatii sale,a batut legile fizicii.Cand a aparut GT-R pur si simplu le-a dat peste nas multor firme care au masini cu pretentii de supercar.Cand a aparut GT-R R8 a fost facut de rusine,iar cei de la Porsche au inceput sa lucreze la noul 911 ,stii de ce?Stii ce au zis intr-un articol?"Scopul nostru este sa scoatem un timp mai bun decat un Nissan GT-R".In ciuda greutatii sale,gt-r-ul avea viteza cu cel putin 10 km/h mai mare in curbele dificile de pe circuitul de la Nurburgring decat concurenta.Si totul la jumatate de pret.Toate costau cel putin 140.000$ ,GT-R il luai la 70.000$. Nu e bun,de ce?Ca nu iti place tie?Sau nu iti place tie ca esti invidios pe masina asta,si nici de-al **** nu vrei sa accepti realitatea. Vis-a-vis de porcariile care le-ai scris legate de BMW,mai pune mana si mai citeste si tu cate ceva.Tie ce ti se pare mai dificil:sa obtii 1000Cp dintr-un motor de 2.5 sau dintr-un V10?
07 mai 2012, 22:29
+8
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
".Si totul la jumatate de pret.Toate costau cel putin 140.000$ ,GT-R il luai la 70.000$"-Bine ai spus cand a aparut era 70.000... acum e 110.000 si cu toate taxele te duce cat un Porsche Turbo,iar astia de la Nissan vroiau sa aibe perf lui Turbo dar la un pret mult mai mic!Sau acum in 2012 nu se mai aplica aceeasi regula ? "Si totul la jumatate de pret"-Ce e cu vb asta?Pai sti ce inseamna asta ?Ce va atrage la GT-R ? Senzorii si luminitele de la bord? Pai cu aia merg eu pe drum ....Sincer as alege Porsche oricand , deoarece nu am chef sa mi se strice cate ceva la fiecare colt de strada! Sa stiti si voi .... Tot ce e complicat se va strica mult mai repede!( si asta se aplica in orice , poate doar in orologia elvetiana nu se aplica ...) Dar in rest se aplica in orice ! GT-R dupa ***** stie a avut fel si fel de probleme de la lansare .... nu am auzit niciodata de un Porsche sau orice masina concurenta(din clasa lui) acelasi lucru ...Mai bine dau un ban in plus ( daca tot am banii si am facut pasul sa iau o masian de calitate) decat un compromis si pe urma sa ma scarpin in cur si sa ajung cu cheltuielile de pe reparatii la aceiasii bani pe care ii platest pentru o masina ceva mai scumpa! ps:si nu ma consider Ayrton Senna sa scot totul dintr-o masina pe circuit sau stiu eu ...unii dintre noi poate nu stiu sa stapaneasca 100 de cai daramite 5-600 ,si deci diferenta intre 2 masini perf consta in pilot! iar maj dintre noi ( in viata reala) se bucura ca la ars pe ala la semafor in linie dreapta prin oras! Nu cu zecimile de secunda sau secunde pe un circuit ...asa ca lasati-o moarta!Una e pe hartie alta e in viata reala!
07 mai 2012, 22:48
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
"Tie ce ti se pare mai dificil:sa obtii 1000Cp dintr-un motor de 2.5 sau dintr-un V10?"---->>> Pai stai tu linistit ca aia din F1 scot dintr-un V8 1000 + cai din 2.4 litrii sau chiar mai putin daca isi bat capul bine dar motorul NU va fi la fel de fiabil ca unul de capacitate mai mare ....si aici incurci putin calculele : Una e sa scoti 1000 de cai dintr-un motor de 2.4 aspirat ,alta e dintr-unul turbo de aceeasi capacitate ... Asta se aplica si la V10! ps: Iar in concluzie sa nu te bag si mai rau in ceata : Intotdeauna ce sa scos MULT din PUTIN ( la motoare aspirate) sa pretuit de 10 ori mai mult decat sa arunci o turbina pe motor!Iar referitor la V10 ...normal ca in cazul de fata motorul lui Gallardo e mult mai strong ca motyorul V6 al lui GT-R! (dar ambele in cazul e fata sunt turbo ) Gallardo stock aspirat face fata bine daca nu si il face pe GT-R ce are V6 turbo la elasticitate , demaraj sau sound ( si aici ma refer la Superlegerra)!
07 mai 2012, 22:56
0
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Sincer,eu nu stiu unde ai vazut tu porsche turbo la 110.000 cand cel mai ieftin e 140.000 si ceva de iepuroi.Iar de probleme si fiabilitate bati campii rau de tot.De cand europenele sunt mai fiabile decat japonezele?Cred ca nu stii ce vorbesti,e cam tarziu totusi,te inteleg.Si nu incurca borcanele,nu are ce cauta F1 aici.Si aici nu e vorba doar de aruncat o turbina.Ca daca ar fi asa simplu cum zici tu,toata lumea ar arunca turbine si ar avea 1000 de cp. Ia zi matale cat e un lambou d-asta?Te crucesti..Iti iei 2 gt-r-uri,si bonus bagi si un 370z pe lista. E vorba de performante/cost.Sau tu nu pricepi nici acum?
07 mai 2012, 23:42
+3
realmode
241 comentarii 157 puncte
Intreaba`l pe GHITA (Oradea) cu Porche 997, 900+ WHP switzer cum a luat bataie INTOTDEAUNA de la un GT-R stage 2 850 WHP din TM. Cand te linistesti iti pot da si filmarile cu timpii inregistrati. Stai linistit pe fundul tau, discutam despre masini performante si pareri, nu te aprinde degeaba, dai dovada cat de proost crescut esti, iar ca si BONUS mai esti si afon incapatanat. Dar esti simpatic asa tampitel cum esti tu... !@
08 mai 2012, 01:12
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
ViorelIP:"E vorba de performante/cost"--- >>> Eu ma pis pe ea de performanta/cost deoarece nu e deloc asa mai ales cand vrei sa iti cumperi o super-masina!Tu ce ai prefera sa o iei cu 20-30.000 mai putin si sa ai fel si fel de probleme cu ea , sau mai bine ii dai si pe aia in plus si stai fara stres?Daca tot faci pasul sa iti iei o astfel de masina iti spun eu ca nu te mai uiti la banii aia ...( cel putin asa gandesc eu...) Prefer fiabilitatea si calitatea fabricatiei !Si intr-un fel masinile din aceeasi clasa cu GT-R reflecta lucrul asta prin pret!Una e interiorul lui Nissan,alta e cel al lui Porsche Turbo sau Lambo sau Ferrari! Si tot asa ...Eu nu am vazut sau sa aud pe cineva ca la un P{orsche Turbo PDK de exemplu ca i s-ar fi stricat transmisia ca ai facut cateva launch control cu ea .... La GT-R e problema generala! Si acum realizez si de ce ..... ce forte de torsiune o fi fost pe biata transmisie ca sa plece in tromba de pe loc ( launch control) cu aproape 2 tone in spate .... ****!Parca produsele japoneze nu se stricau asa usor ... e uite ca se strica!
08 mai 2012, 11:09
+1
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Viorele, vorbesti aberatii. Eu respect masinile japoneze, dar de ce ii pupi tu asa de mult in fund nu inteleg. Te platesc? Ai avut macar vreodata o masina japoneza, la cei 22 de anisori ai tai? Stii , sa ii faci tu personal serviceul? De ex sa se duca electromotorul la un nissan primera top sport, si sa nu gasesti unul compatibil cateva luni ? E laudabil ce a facut nissan cu gtr, dar noul gtr nu mai e asa de ieftin deloc, si eu zic sa astepti testul contra noului 911, avand in vedere ca si asta vechi il bate pe circuit. Si cum zice si YGD, sariti aici ca niste piloti de clasa A! Ai carnet de 3-4 ani maxim, dar tu ne inveti pe noi care masina de 1500 de cai e mai buna. Eu zic sa va mai calmati , mai ales ca nu prea avem/aveti bani de asa ceva si nici maestria la volan nu se ridica la un nivel unde sa simti "diferenta".
08 mai 2012, 11:26
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Tot respectul Vendi85!+1
08 mai 2012, 11:40
+1
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Da-mi voie sa iti raspund la cele spuse de tine: 1.Problema cu launch control a fost rezolvata de la inceputul anului 2011. 2.Daca nu e vorba de performante/cost,si nu te uiti la bani,ai da 1.200.000 $ sau cat naiba mai e pe un Veyron? 3.YGD vorbesti de probleme la GT-R de parca ai fi avut unul si numai probleme ai fi avut cu el. 4.Problema launch-control-ului a fost rezolvata de mult.Da prima data cand a aparut au avut probleme cu launch-control-ul. 5.Sunt ferrari-uri care au loc foc din senin. 6.Ce are interior-ul lui GT-R? 7.Daca interiorul unui Lambo e mai frumos decat al unui GT-R eu ma impusc.Are interior spartan Lambo sau nu ai vazut niciodata un interior? 8.Toyota,Honda,Mazda ,Nissan,Subaru,etc... sunt in topul celor mai fiabile masini la ora actuala. 9.Cand o sa prinda si Porsche-ul tau (vorbesti de parca il ai)in 2.84 suta,mai vorbim.Pana atunci nu e decat o masina mult prea scumpa pentru ce ofera.Prefer un Corvette de banii astia.
08 mai 2012, 12:06
+3
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Si mi-am adus aminte.Da cand e vorba de supercar,nu interiorul e marea problema,performante le.Ca d-asta o iei.D-asta pun astia pe lambo interior de kcat,cat mai putin incarcat,fara brizbrizuri,ca e masina sport,nu o iei sa dormi in ea,o iei pentru ce e capabila.Dar am uitat tu ai orgsm cand vezi pielea cream din porsche.
08 mai 2012, 12:39
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
"Daca nu e vorba de performante/cost,si nu te uiti la bani,ai da 1.200.000 $ sau cat naiba mai e pe un Veyron?"--->Pai aici se vorbeste de 20-30.000 cu toate taxele bai pustiule!Nu de ordinul a 1.000.000 $ diferenta! Tot una e la tine 20-30.000 si 1 milion ?Esti penibil sincer!Si si daca sa Zicem as avea banii sa imi iau un Veyron ***** si-ar lua unul ...mai bine prefer sa imi iau 5 super-caruri diferite decat 1 Veyron!1 la mana si 2 :Chiar nu unt destule drag-uri intre Porsche Turbo si Turbo S cu noul GT-R de 545 cai putere sau refuzi sa crezi ca Porsche Turbo umileste GT-R in linie dreapta?( si asta tinand cont ca are o putere ceva mai mica,530 cai Turbo S si 545 GT-R)!Un Turbo S face suta in 2.7-2.8 secunde si o-200km/h cu start de pe loc in 9.8-10 secunde!RACHETA frate nu SARETA ca GT-R!De aia isi si merita banii! E rapida, are imagine de marca nu de masini e familie ca Nissan si off-road ,si peste toate astea calitatea fabricatiei si fiabilitatea sunt de neegalat la un Porsche!
08 mai 2012, 12:46
0
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Eu nu stiu de unde kcat scoti tu cifrele astea.Tu esti gica contra.Un Porsche 911 turbo s este 160.000E ,un Nissan GT-R varianta de top este 105.000$.Porsche 911 Turbo S prinde suta in 3.3 secunde,gt-r in 2.84.Mai las-o drq ca deja ma umplii de nervi. E cel mai bun 911 Turbo S.E ca tine.GT-R e cea mai slaba masina din istorie.
08 mai 2012, 13:36
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Bai esti nebun sau nu pricepi...?Turbo S o fi 160.000 dar varianta de top "Egoist" al lui GT-R in functie de ce vrei in ea se apropie daca nu si depaseste 160.000 E!Si asta iar un dezavantaj enorm pt. GT-R ca mai adauga ceva greutate la cele "super-usoarele" 1.8 tone!Da ...si pe capota tot Nissan scrie! Ce pacat...Si nu ar fi asta o treaba dar si ala stock costa 100-110.000 cu tot cu taxe! Unde mai e masina de 70.000 ce ne-au promiso japonezii?Sau aia a fost doar in 2008 si atat? ps: Iar spre surprinderea ta cei de la Porsche au dat o valoare mai "modesta" pentru timpii de acceleratie ai lui Turbo si Turbo S PDK,ca in realitate masinile accelereaza in felul urmator: Turbo mk2 : 0-100 km/h in sub 3 secunde (2.8-2.9), 0-200km/h in 10.3-10.4 sec!Iar Turbo S: 0-100 km/h in 2.7-2.8 sec si 0-200 km/h in putin sub 10 secunde ( 9.8 mai exact)! Astia sunt timpii pe care orice revista de specialitate care a testat Turbo si Turbo S i-au scos cu cele 2! E plin you tube-ul si netul cu timpii astia sau acum te faci ca nu mai vezi bine?sunt destule comparative cu Turbo si Turbo S vs GT-R si nu am vazut macar 1 sg drag pe care sa il piarda Porsche! Ba mai mult Turbo S a umilit GT-R 2012 pe circuitul de la fifth gear anul trecut cand ia dat 1 secunda si ceva mai putin ! ps2: Si tu si noob-ul de "realmode" ma futeti la cap cu un Nurburgring....pai acolo fara soferi adecvati( piloti mai degraba) in 20 de km poti pierde si 1 minut nu cateva secunde,ca tot imi arata el ca nu stiu ce face si drege GT-R pe Ring ...RASPUNSUL?Cand inginerii de la Porsche au luat un GT-R in test pe Ring au scos totul din masina si nu au putut scoate timp mai bun ca al lui Porsche Turbo ( cu 3-4 sec mai slab),si asta nu se mai pune ca oricum galbejitii cand au facut testul cu GT-R 2012 1000% i-au pus slickuri si alte "jucarii" ajutatoare ca sa scoata timpii aia ! Ca nu ia verificat nimeni si nu a fost nimic "oficial" Ei pur si simplu au iesit cu timpul in fata dar nici ***** nu ia ve
08 mai 2012, 14:13
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ca nu ia verificat nimeni si nu a fost nimic "oficial" Ei pur si simplu au iesit cu timpul in fata dar nici ***** nu ia verificat ce si cum ...La fel si cu Lambo ...Nu sa vazut nimic oficial si la adevarata capacitate a masinii ...au venit si ei cu timpul (probabil scos de un redactor sau reporter de revista)cu ochelari la ochi ce incerca si el sa parcurga circuitul la limita evitarii oricarui pericol cu Lambo!Eu nu cred in toti timpii de pe Ring mai ales al lui GT-R ! ( japonezii sunt in stare sa manance si rahat ca sa iasa ei deasupra)!Eu cred doar ce am vazut testat in DIRECT si oficial! Si acolo Porsche Turbo/S e peste GT-R aproape peste tot in afara de acceleratia laterala ( G in curbe),si acolo existand o diferenta infima!
08 mai 2012, 14:14
0
8 comentarii -1 puncte
@infected :) amandoua sunt 4x4 :)
07 mai 2012, 23:17
-1
DiavoLLo
86 comentarii 100 puncte
2 minuni ale epocii moderne....2 supercaruri.....nu as refuza nici una dintre ele.....nici stock sa fie....
07 mai 2012, 23:58
+3
NUTZAKy
160 comentarii 88 puncte
Asta nu e alpha omega!!!!!!!!!!!! Tradeaza :eleronu!! alpha omega nul are da pe gt-r asta e prezent.
08 mai 2012, 00:07
+5
AlexVilla
215 comentarii 816 puncte
VREM LAMBO AVENTADOR TT ACUM !!!!!!!!!!!!!!!
08 mai 2012, 01:27
+1
1 comentarii 0 puncte
http://www.youtube.c om/watch?v=1OGkVIL_J7 o
08 mai 2012, 08:59
0
realmode
241 comentarii 157 puncte
Putina lectura, poate unii stiau deja: 1. http://www.youtube.c om/watch?v=K-eDRFOv_G A - E ptr a 2-a oara cand un Lambo UGR pleaca pe platforma, cutia de viteze a cedat de 2x. Minutul 6:19. 2. http://www.youtube.c om/watch?v=EqrFIXnrug s Rezultatele la minutul 2.06. 3. Intradevat Porche Turbo S este mai rapida in drag race, pentru asta au construit masina, sa "bata" nissan-ul; GTR intotdeauna a creat furori pe linia super-carurilor. 3. Are cel mai mare coeficient G creat in curbe, Clarkson si-a scrantit un nerv cervical in teste, este brutala masina cum sta pe traseu. 4. Ca sa inchidem gura prostilor, care in afara de a venera un brand nu stiu altceva, este destul sa privim timpii de la Nurburing: http://www.fastestla ps.com/tracks/nordsch leife.html GTR pe locul 10 cu un Porche 911 in fata, atit!!!!!!! Lamborghini locul 34 :))))))))))))))))))) ))))))))))))))))))))) ))))))))))))))) Concluzionam, 1.8 tone pe nurburing devanseana un Lamborghini Gallarado LP-570 doar cu 19 secunde. Da, 19 secunde. Deci, rugam pe cei care nu isi fac temele sa nu posteze comentarii demne de kindergarden. E plin netul de voi. Astept comentarii, mai are cineva de spus ceva?
08 mai 2012, 13:35
+4
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare