VIDEO: Noile Audi S4 si BMW 335i se dueleaza pentru suprematie Versus 13 Iunie VIDEO: Noile Audi S4 si BMW 335i se dueleaza pentru suprematie
Toate comentariile (89):
M4D4L1N
105 comentarii -1 puncte
Asta e pentru toti cei care ridica in slavi BMW-ul :))
13 iun 2012, 17:41
0
Spikey2705
118 comentarii 26 puncte
Amice,ai citit datele tehnice? BMW are puntea motoare pe spate si 300 de cai-putere,pe cand Audi are tractiune integrala si 333 de cai-putere...e o diferenta...
13 iun 2012, 17:52
-2
M4D4L1N
105 comentarii -1 puncte
Gata. Ai gasit scuza. Stiu sigur ca esti un lingau care ai in cap numai BMW, iar acum o dai la intors cand ai vazut ca Audi e mai bun.
13 iun 2012, 18:21
-2
umbra.satanei
166 comentarii 31 puncte
Subscriu.
13 iun 2012, 18:36
-1
Spikey2705
118 comentarii 26 puncte
Ummm,sorry...nu-s lingau...mie-mi plac masinile japoneze,in principal...spuneam doar ca,daca vrei o comparatie de la egal la egal,atunci datele tehnice ar trebui sa fie identice...
13 iun 2012, 18:51
-1
umbra.satanei
166 comentarii 31 puncte
cand un BMW "o ia" de la altii trebuiesc masini cu date identice;cand un m nustiudecare iese la miime peste un altceva de serie " BMW MARESITARE " Las-o Spikey2705. Nu exista masini identice nici daca compari aceeasi marca,acelasi model,aceleasi dotari,aceeasi benzina,etc.
13 iun 2012, 18:57
+5
M4D4L1N
105 comentarii -1 puncte
Se vede ca pe site-ul asta gasesti doar cocalari cu BMW dupa simplu fapt ca dati voturi negative. Si mai e ceva...sigur nu aveti bani de unu bunicel si va cumparati cadavre din Anglia la 500lire si va dati mai Jmecher prin Romania. Sunt scarbit de atatia capsunari si zidari care in Romania sunt "barosani"!
14 iun 2012, 01:06
+3
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Stii ca o masina cu tractiune integrala in linie dreapta este mai lenta decat una cu tractiune spate?Deci este un avantaj pentru BMW ca are tractiune spate.Tractiunea integrala mananca mult din cp + kg in plus.
14 iun 2012, 09:02
+1
Bakena
693 comentarii 323 puncte
lol,gandesti ce spui? AWD face de rusine RWD pretene...:))
14 iun 2012, 10:30
-1
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Cred ca nu stii ce vorbesti.AWD este bun pentru macadam unde aderenta lipseste cu desavarsire si tractiunea integrala isi spune cuvantul.Tractiune integrala inseamna greutate in plus si pierderea puterii prin transmisie e destul de mare,undeva la 10-15%.O liniuta intre awd si rwd de puteri similare o castiga intotdeauna rwd.
14 iun 2012, 13:30
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
ViorelP, depinde de masina, daca ai masina rwd cu motor pe spate (911 turbo de ex) pleci f bine pt ca masina se lasa pe spate unde deja ai greutate si obtii o aderenta f buna. Dc ai motorul pe fata ca la BMW ai aderenta mai mica deoarece ai greutate pe fata. Asta comparand cu ce am spus mai sus. Daca ai awd (si unul destept cum e quatro) la plecare dupa loc poti sa ai 70-80% din putere pe spate si restul in fata unde ai greutatea. Adica ai tractiune si unde este greutatea si incotro se inclina.
16 iun 2012, 11:52
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
E o diferenta si de greutate
16 iun 2012, 11:44
0
60 comentarii 178 puncte
4tuning: scoateti va rog reclama aceea ce ma impiedica sa ajung la pagina dorita....pastrati-v a gramul de de umanitate si decenta care v-a mai ramas.....
13 iun 2012, 17:49
+12
Bakena
693 comentarii 323 puncte
da,frumoase amandoua,nai ce zice,dar aici e mai bine pus la punct S4 :)
13 iun 2012, 17:54
+3
5 comentarii 7 puncte
wow....tot respectu pt amn2 dar sincer nu ma asteptam la asta luand in considerare ca seria 3-u este modelul nou...amn2 sunt superge 9,99 pt amn2 :))
13 iun 2012, 18:05
+2
5 comentarii 7 puncte
scz pt greselile gramaticale dar inca nu m am obisnuit cu noua tastatura :))
13 iun 2012, 18:07
+4
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Din comparatia prezentata rezulta ca S4 reprezinta o alegere mai buna(si nu numai din concluzia finala ci din tot materialul video). Si la performante si la "numere"(nr de cai, nm,etc), Audi sta mai bine, in timp ce BMW 335i are un consum mai bun de combustibil si din cate am inteles are un pret usor mai micut. Parerea mea, consumul putin mai mic si pretul deasemenea putin mai mic al BMW-ului nu prea pot compensa cu performentele Audi-ului, care sunt mai bune(la frana, la acceleratie, manevrabilitatea masinii pe circuit). Insa la design, mie personal imi place mai mult BMW-ul. Atat in interior cat si in exterior! Sunt convins deasemenea ca ambele masini au o tinuta de drum foarte buna(demna de clasa permium in care fac parte)si ambele sunt foarte placute la drum. In concluzie, daca as dispune de banii necesari pentru a-mi cumpara vreuna dintre aceste masini, as alege BMW-ul pentru faptul ca imi place mai mult cum arata design-ul ei si pentru faptul ca m-as simti foarte bine in el, fiind si eu posesor de 2 masini BMW Seria 3, deci sunt convins ca acest nou Seria 3 nu cred ca ar avea cum sa te surprinda intr-un alt mod decat unul placut :) Insa, daca doresc sa aleg masina in functie de performante,ignorand faptul ca imi place mai mult BMW-ul, categoric as alege Audi pentru performantele mai bune ale modelului S4. Ambele sunt super masini, depinde de gusturile fiecaruia ce-si doreste! Bafta!
13 iun 2012, 18:13
+8
vI4d
76 comentarii 21 puncte
Mersi de traducere :) Da stim si noi engleza :)
13 iun 2012, 19:10
-3
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Nu ma indoiesc de acest lucru:) Insa nu am avut nici o intentie sa traduc absoluit nimic din materialul video prezentat! E adevarat in primele 4-5 randuri am dorit sa subliniez mai mult concluziile precizate in comparatia aceasta doar ca sa-mi pot forma o baza a punctului meu de vedere :) E doar problema ta daca ai perceput parerile mele si/sau comentariul meu ca fiind o simpla "traducere" a materialului video :) Noroc!
13 iun 2012, 20:06
+2
vI4d
76 comentarii 21 puncte
inteleg , si imi cer scuze ... a fost cam deplasat si din partea mea , iti respect opinia
13 iun 2012, 20:19
+2
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Stai linistit, nu e nici o problema :) Succes!
13 iun 2012, 20:23
0
Bakena
693 comentarii 323 puncte
gg...unul cu capu pe umeri
14 iun 2012, 10:32
+1
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
Parerea mea e ca nu este relevanta comparatia...Si asta pentru ca audi este pregatit din fabrica din toate punctele de vedere, este un S, cu frane sport, cu motor setat pentru performanta maxima, sasiu sport, etc...bmw-ul este stock, nimic deosebit, chiar daca are motor de 3.0 si 300cp...
13 iun 2012, 19:16
+4
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
Ca o completare...este exact ca si cum ai compara un 135i cu un Seria 1M...care are la baza acelasi motor, dar este pregatit din toate punctele de vedere, ma refer la putere suplimentara, frane sport, sasiul sport..in fine, tot ce trebuie in vederea obtinerii performantei maxime!
13 iun 2012, 19:48
+3
87 comentarii 405 puncte
N-ai inteles nimic. 335i se compara cu S,iar M-ul cu RS.De aici vine si confunzia ta.Daca sunteti asa mari fani ai marcii,ar trebui sa cunoasteti termenii de comparatie.
13 iun 2012, 22:49
0
stoiansmj
363 comentarii 591 puncte
nu prietene...335is(340 cp) M-pachet se compara cu S4, si M3 se compara cu RS4...si apropo, Audi incearca sa se comparae cu BMW...
14 iun 2012, 01:36
+2
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
Mi-e teama ca tu nu ai inteles nimic...mai clar de atat nu am cum sa explic.
14 iun 2012, 10:50
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Da ....Daca testele au fost facute obiectiv BMW a pierdut si gata!Totusi ...nu stiu ,Audi S4 are cumva cumva tractiune integrala?Daca da...+ faptul ca are cai putere si cuplu mai mare la invins pe 335i si gata!Audi a fost aici mai bun si gata! ps:Interiorul lui 335i e mai frumos ca cel al lui S4!
13 iun 2012, 19:26
+7
vI4d
76 comentarii 21 puncte
tu te-ai uitat la video ? sau nu ai inteles ce a zis ? S4 are tractiune integrala , si te mai si dai inteligent pe aici...
13 iun 2012, 19:27
-4
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Nu am inteles ce a zis tampitule!Nu vezi ca ma intereseaza atat de "mult" Audi incat nici macar nu mai stiam daca S4 vine cu tractiune integrala sau FWD!? ps: Cei drept aici a pierdut la performante BMW,dar cum zicea si cineva mai jos (stoiansmj),unde este 335is?De ce nu se compara o masina sub-motorizata cu una mai potenta? Era si normal aici sa piarda la perf 335i!Dar nu cred ca mai e mult pana apare si 335is si atunci se schimba situatia radical!Oricum si orice ati zice: Aici a pierdut BMW dar la clasa regina ///M3 >>> Audi RS4!Asa a fost din totdeauna si asa va merge in continuare ,fie ca vreti fie ca nu ...
13 iun 2012, 20:13
+1
vI4d
76 comentarii 21 puncte
esti prost rau de tot baiatule :) aberezi la toate posturile, te dai inteligent... si mai si jignesti oamenii... copil...
13 iun 2012, 20:17
-1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
vl4d:Daca sari primul sa jignesti sa nu te astepti sa vorbesc frumos!Daca iti vezi de fleanca bine... Daca nu iar bine! ps:Eu initial am crezut ca Audi S4 are decat FWD!Dar nu e AWD + ca nu e o comparatie corect , cum am mai spus! BMW-ul nici macar pachet M nu are! BMW 335is trebuiau sa compare cu Audi S4!Ca asa iau si eu un M3 e92 si il compar cu un Audi A4 normal,si oleeeeee BMW a castigat!Nu e chiar asa ....Cum ziceam si mai jos ....De ce unu popa si altul hot? Nu frate! 335 is vs Audi S4 si Audi RS4 vs M3! Cam asa stau lucrurile ...
13 iun 2012, 20:47
+3
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Probabil 335is era mult mai scump si de aceea au facut comparatia asta.
14 iun 2012, 19:59
+1
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
YGD-sef - Da,Audi are tractiune integrala :) Dpdv al performantelor, este jos palaria si constituie o optiune mai buna decat BMW-ul la acest capitol, trebuie sa recunoastem:) Insa, sunt de acord cu ce ai zis in privinta interiorului lui 335i, intr-adevar si mie mi se pare ca este mai frumos! Foarte grea decizia, daca ai banii necesari pentru a cumpara una dintre ele. Oricum daca vrei performanta, Audi-ul este pentru tine:) Ma bucur pt. fanii Audi care aprecieaza masina aceasta din toate pctele. de vedere, inclusiv al design-ului, care este si el frumos(mai les rosul acela...) Insa as alege "*****-ul":)) din comparatie,BMW-ul chiar imi place mult cum arata exterior+interior. Succes!
13 iun 2012, 20:18
+3
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Se stie ca din clasa premium si nu numai cel mai frumos interior si cel mai bine finisat se gaseste la masinile celor de la Audi.Este ireprosabil.Toata lumea stie asta.Finisarea este perfecta.Asta e de cand e lumea.Asta in cazul in care ai urcat in vreun Audi oricare model.
14 iun 2012, 09:08
0
buteli
270 comentarii -197 puncte
Audi are 33 CP in plus inseamna foarte mult in comparatie. Recent Am vazut un test intre S6 si 550i unde a invins BMW. Oricum daca ma iau dupa ce zic cei de la BMW concurenta pt Audi S este noua gama M, cea cu M550d. Trebuie sa asteptam sa apara si un M335 d sau i .
13 iun 2012, 19:37
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
Nu nu...M3 e cu RS4, M3 GTS e pentru altceva...
13 iun 2012, 19:55
+5
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Si M3 coupe cu RS5
14 iun 2012, 20:00
+1
Bakena
693 comentarii 323 puncte
nu pretene... M3 - RS4
14 iun 2012, 10:37
0
stoiansmj
363 comentarii 591 puncte
335 is(340 cp) unde este...?una este 335i una este 335is pachet M care erste egal cu S4...
13 iun 2012, 19:58
+1
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
335is e doar pentru america si canada si are 326cp si e disponibil doar pe varianta coupe (e92)
13 iun 2012, 20:08
+3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Pai lasa e92-ul ....Logic si normal o sa apara 335is si pe noul seria 3!Si atunci va fi batalia corecta cu Audi S4! Nu unu popa si altu hot ...33 de cai in plus pentru Audi + cuplu mai mare! ps:Ma repet aici a pierdut BMW dar comparatia nu mi se pare deloc corecta, pentru ca, 335i nu are nici macar pachet ///M ! E doar seria 3 obisnuit ! In schimb 335 is( care inca nu a aparut pe piata,era masina cu care sa se dueleze Audi S4!
13 iun 2012, 20:16
+3
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Tu habar nu ai ce inseamna pachet M sport.Singurul lucru de mentionat in privinta lui este suspensia mai buna care coboara masina cu cativa centrimetrii.NU ARE NICIO MODIFICARE LA MOTOR !!! Doar elemente de design.
14 iun 2012, 09:17
-1
stoiansmj
363 comentarii 591 puncte
Pachet M(BMW M-Performace) are mai multe STAGI...caroserie,ca roserie-suspensi,caro serie-suspensie-sasiu ...si normal ca este mai pregatita RACING,cu amortizoare mai rigide,scaune M-Performace,tobe,ca roserie aerodinamica,setari pt accelerare...si apropo pentru EUROPA 335i M-Performace are 326 cp...
14 iun 2012, 10:21
+1
stoiansmj
363 comentarii 591 puncte
pai si emisiunea Head2Head unde este realizata...in Grecia?noi vb filumul care este expus si smisiunea este facuta in America...
14 iun 2012, 10:03
0
103 comentarii 36 puncte
designu-l de la bmw arata mult mai bine e inovativ si este la pas cu timpii! audi-ul arata cam la fel de ani buni un a6 din 2006 la interior e aproape egal
13 iun 2012, 21:10
+2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Era clar inca de la inceput ca BMW e modelul nou si ca s4 e de ceva vreme
16 iun 2012, 11:55
+1
vwboy
164 comentarii 203 puncte
Din punctul meu de vedere e clar ca Mercedes se detaseaza la design iar Audi vine si imbina asa cum am mai scris mai demult sportivitatea BMW-ului cu luxul Mercedesului reusind o masina mai completa decat celelalte mai sus mentionate. Cu parere de rau spun si multi fara creier o vor lua in personal BMW-ul la clasa asta cam pierde teren si nu e bine pentru nici una din nemtoaice deoarece fara concurenta performanta si progresul are de suferit. Fiecare cu atuul ei dar mi se pare ca de la reusitul model BMW din 2005 toate arata din ce in ce mai neinspirat si pierd teren la capitolul sportivitate, cuvant cu care BMW si acum e cam sinonim. Nici nu vreau sa ma gandesc daca o sa vad seria 3 cu tractiune fata-atunci deja cred ca e game over ptr ei.
13 iun 2012, 21:17
0
AlinMotru90
557 comentarii 297 puncte
Era de asteptat ca 335i-ul sa piarda in comparativul asta. Are acelasi motor de pe 335i E90 de 306 cai si oricum caii putere in plus ai S4-ului isi spun cuvantul. Ca design F30-ul este unul dintre cele mai frumoase seria 3 ever!
13 iun 2012, 21:18
+3
1 comentarii 3 puncte
ce comparatie "corecta". in material zice ca BMW-ul are Allseasons...pai si normal ca are mai mult de lucru DSC-ul si se simte un pic mai "vaga" directia. si zice clar ca Audi e mai jos = suspensie sport. se vede clar pe cine favorizeaza.....
13 iun 2012, 21:46
+3
10 comentarii 12 puncte
Eu aleg Bmw, fara sa ma uit la filmulet. :)
13 iun 2012, 21:52
+1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Eu unul nu vad o mare dilema aici in legatura cu comparatia... 335i este aproape top-ul din gama inaintea M3 ului iar S4 este la fel topul inaintea RS4-lui se pot compara linistit... Sa fiu obiectiv si sa nu ma dau mare fanboy vw pot sa spun ca imi place mai mult S4 ca masina.. pot sa spun insa ca imi place foarte mult 335i pt ca este turbo :) cu un chip sunt 100% sigur ca ar fi cap la cap cu S4 cel putin la cp si speed. Audi aici a castigat nu pt ca avea 33 de cai in plus ci pentru ca cei de la head2head asa au considerat dupa testele lor.. poate o sa faca altii un alt review care este bazat mai mult pe alte aspecte gen design interior ext, pret, service unde poate 335i iese invingator... deci nu prea are rost sa cautam motive marunte ca de ce unul e mai bun ca celalalt... sunt foarte aproape per total.
13 iun 2012, 21:54
+2
44 comentarii 6 puncte
ce tare. toata lumea spune ca s4 are 33 cp in plus insa nimeni cu spune ca are 180 kg in plus. raportul cp/kg este mai prost la S4 fata de 335i. in plus de asta, S4 mai are intre 5-10% pierderi prin transmisia integrala. ca sa echivaleze cu kilogramele in plus, pierderile de putere prin transmisie, s4 ar fi trebuit sa aiba vreo 360cp pt a echivala cu cei 306 cp de la bmw. cu tot handicapul de greutate, de pierderi de putere prin transmisie, S4 se comporta ca o masina ce are vreo 70-80 cp in plus. ce ar fi facut 335 daca avea si el 180kg in plus si tractiune integrala?! ar fi fost dezastru pt o masina abia lansata in comparatie cu un facelift al unei masini lansate in septembrie 2007. chiar si asa este un dezastru. 335i arata bine, insa nici cu S4 nu mi-e rusine. bmw nu au un adversar pt S4 si nu vor avea decat poate peste 7 ani , la o noua generatie de 335i. masina de peste 7 ani va trebui sa fie indeajuns de buna pt a face fata unui s4 realemte nou ce va fi lansat in 2015.
13 iun 2012, 22:43
+2
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Bine punctat, sunt sute de aspecte pro si contra in ambele cazuri intrebare este merita? daca ar fi comparat un M3 cu S4 sau un 325-335 cu RS4 da acolo argumentele isi au locul din ambele parti dar cand compari sa zicem un mar rosu cu unul galben e doar o chestiune legata de gusturi...
13 iun 2012, 22:53
0
AlinMotru90
557 comentarii 297 puncte
Prietene motorul ala de pe F30 e pe piata dinaintea A4-ului B8... Nu este de vina masina/modelul. O avea S4 180 de kg in plus insa tractiunea integrala combinata cu plusul de putere isi spun cuvantul pe acceleratii si in viraje. In curand motorul N54 ce echipeaza 335i-ul va primi un mic upgrade undeva pe la 320 de cai putere.
13 iun 2012, 23:02
+2
Bakena
693 comentarii 323 puncte
tot nu vrei sa intelegi ce a zis baiatu ala acolo...fiind pe integrala pierde 5% din putere
14 iun 2012, 10:42
-1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Foarte bine punctat, toti sar in sus de cai si uita de greutate.
14 iun 2012, 20:07
+1
18 comentarii 26 puncte
k acest test sa fie corect,langa s4 trebuie sa pui altceva decat un seria 3 100% obisnuit cu motor de 3.0 si 300 de cai.s4 nu e un a4 3.0 normal..e ceva mai mult.
13 iun 2012, 23:02
+8
18 comentarii 26 puncte
un seria 3 MPerformance ar fi rivalul sau de drept.
13 iun 2012, 23:06
+4
Csl
329 comentarii 346 puncte
Calmati-va baieti pt S4 o sa existe M335i,abia atunci putem spune ca avem o comparatie corecta.Referitor la review..tipul asta e la fel de constant in ceea ce spune in testele facute de el precum politicienii nostri.Acum ceva vreme a facut un review la 335i si il numea "The bench mark"..intr timp si-a schimbat opinia.Referitor la masini..sincer cine da doi bani pt diferentele alea minore exprimate in test? Cine are bani de asemenea masini cu siguranta nu se uita la niste teste facute de un tampit.E clar ca S4 isi cumpara doar un fan Audi..un cunoscator iar 335i la fel..cineva care stie de ce vrea BMW si stie ce vrea de la modelul respectiv.Eu zic ca va agitati degeaba..Cheers!
13 iun 2012, 23:57
+8
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Normal ca tipul de sus isi schimba impresia despre masina precum bate vantul ...Nu zic ... BMW poate a pierdut la performante ,dar cum ziceam mai sus ....Nu modelul de fata (335i)e in concurenta cu Audi S4 ,ci 335 IS care nu a iesit pe piata inca!BMW are un deficit aici,dar nu pote fi considerat un defect ...Cand va iesii 335IS si S4 o va lua pe caoja la performante ,bagatorii de seama vor zice din nou ca nu este "corect"...Dar eu as vrea sa compar 2 marci de masini la aceeiasi putere ... ca acolo se vede "valoarea"...nu 2 masini ,din care una are deficit mare de cai putere si cuplu ... ps:Oricum BMW ARATA mai bine la exterior,mai BINE la interior ! Dar repet: Motorizarea asta nu se paote compara cu S4! Sunt clase diferite! 335is vs S4 nu 335i ( seria 3 "obisnuita" vs S4)!Oricum daca intelegeti bine ...daca nu iar bine .... Comparatia NU e corecta! ps2:La clasa regina ///M3 bate RS4 la fundul gol!(si asta nu o spun ca o frustrare) !Pur si simplu BMW e mai bun !
14 iun 2012, 00:11
0
AlexVilla
215 comentarii 816 puncte
clasic ... bmw boys vs audi fans .. care mai de care mai cunoscator si mai destept :)))
14 iun 2012, 00:44
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
48 comentarii 68 puncte
poate rs4
14 iun 2012, 01:42
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Bai voi nu intelegeti ceva ... BMW 335i e doar un seria 3 OBISNUIT!NU e "S" sau "///M" !E un seria 3 obisnuit ! si aici a fot comparat un BMW seria 3 OBISNUIT cu un Audi S4 cu ("vitamine")! Normal si normal trebuia sa fie comparat BMW 335IS (care inca nu a intrat pe piata) vs Audi S4 !Si la clasa regina ///M3 vs RS4,clasa unde BMW e REGE si peste Audi si peste Merceds(din pacate...)!Asa ca....daca sunte-ti intradevar cunoscatori astea sunt comparatiile ce trebuiau facute! ps: Si aici nu reduc cu n imic meritele lui Audi ! Bravo lui !A batut BMW la performante in comparatia asta ...DAR nu este o comparatie corecta ( de la egal la egal)!
14 iun 2012, 01:54
0
Bakena
693 comentarii 323 puncte
da dar de exemplu daca unu nu e fan BMW,Audi sau Merc ar trebuii sa aleaga asa 1.Audi RS4 2.Merc c63 AMG 3.BMW M3 Eu cam asa as alege si cam toti pretenii mei...deoarece Audi are integrala,Mercu e puternic dar si luxos,iar bmw pentru aspectul exterior.
14 iun 2012, 10:51
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Bake: Din pacate pe circuit M3 bate la funduletul gol si pe C63 AMG si pe Audi RS4/RS5!
14 iun 2012, 12:23
0
umbra.satanei
166 comentarii 31 puncte
Nu ma astept ca un pardaf ca tine sa stie ca "S" de la Audi e doar putin machiaj peste un Audi obisnuit,nu motoare ca la RS ce pot concura cu M. Studiaza mai jos datele prezentate de ELODIA GHINESCU
14 iun 2012, 14:51
+1
buteli
270 comentarii -197 puncte
@Bakena. RS4 nu se mai fabrica l-a scos M3 la pensie cu quatro al lui. Audi se bazeaza pe RS5 care si al si-o ia cam rau. Noul M5 are Xdrive daca nu stiai, X drive o sa aiba si noul M3. Actualul M3 cred ca are cam 7 ani vechime, fiind inbunatatit anual la performante.
14 iun 2012, 11:11
+1
stoiansmj
363 comentarii 591 puncte
aaa si inca ceva.... M3 se bate si cu RS4 si cu RS5....impusca 2 iepuri deodata...pt cine stie ;)
14 iun 2012, 01:57
+7
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
=))))) Normal !;) +1
14 iun 2012, 02:22
0
buteli
270 comentarii -197 puncte
@ pt unii care nu compara mere cu mere, ei compara mere cu pere. Bai ce este asa greu de inteles ca BMW nu are concurent pt S4 ???!!! BMW a scos o noua gama BMW M GmbH(stiti vestitul M550d), BMW o sa scoata un M335i care din fabrica o sa fie proiectat ca un concurent pt S4. Voi stiti ca S4 este mai scump cu 12 mii de euro fata de 335i ??? Oare de ce dragi comentatori ??? Pentru toti BMW are de exemplu pt seria 3 urmatoarele : 1.BMW LINES (Sport, Luxury, Modern) aceleasi performante doar ca difera putin estetic gama asta concureaza cu AUDI normal. 2. BMW seria 3 cu pachetul M Sport care are un design agresiv la nivel estetic dar aceleasi performante ca BMW LINES(arata atat de bine ca la nivel estetic nu se mai merita un M pur). 3. BMW M Performance schimbare estetica agresiva si schimbari performante mai bune dar nu sa se bata cu S4 . 4 Aici asteptam concurentul pt S4 care lipseste M335i din gama BMW M GmbH 5. Aici asteptam noul M3. BMW a facut atatea game pt ca nu toata lumea are bani de un M pur. Asa ca va rog comparati mere cu mere. Concurent pt 335i este A3 3.0 TFSI de 272 CP are acelasi pret cu 335i si face suta tot in 5.4 secunde. Eu am vazut la fitgh gear acum 2 ani o comparatie intre vechiul 335 i si S5 si pe circuit BMW a iesit cu o secunda peste S5. Acum BMW a micsorat performantele tocmai pt a face loc lu M335i din noua gama.
14 iun 2012, 08:42
+5
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ai dreptate buteli! +1
14 iun 2012, 12:24
0
asc
84 comentarii 61 puncte
Nu stiu de unde ai scos tu A3 3.0 TFSI - 272 CP, ca as vrea si eu unul :))
14 iun 2012, 14:22
0
buteli
270 comentarii -197 puncte
Ma refeream la A4, cred ca ai inteles.
16 iun 2012, 10:22
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare