2.0TDI la VW / AUDI doar cod motor BKD si BKP au au problema injectoarelor de lut si a pompei de ulei .
La BMW , injectorul cu fir doar pe motorul de 2 litrii si 136 de cai
BMW e39 are 2 probleme grave -> nr de inmatriculare care deobicei e de spania si ursarul de la volan
La VW se numeste LIMP MODE, defapt exista si la alte marci auto, la Range Rover de exemplu se numeste "Engine Failsafe Programming" care este aproape identic cu limp mode de la vw.
Peugeot 206:
- Puntea spate care se uzeaza in jur de 80.000 km daca nu i se schimba kitul de rulmenti din brate ( aprox. 300 lei tot kitul )
- blocul de lumini ( nu stiu la cat pica, eu am 150.000 si functioneaza ok ).
Si eu am auzit la fel! As mai adauga la asta modulele pentru inchiderea centralizata la 206! Am doua Peugeot 206, unul din 2007 si unul din 2008 si ambele au probleme cu inchiderea centralizata la usa din stanga spate.
dintr-un motiv necunoscut Peugeoturile nu merg pe combustibil, merg pe becuri, in special de faza scurta si pozitie pe spate.
Si sa nu uitam de interiorul muzical :), cel putin la SW-uri suna ca si cum masina nu ar fi vazut bucsi la viata ei.
Modul si limbajul in care este scris acest articol (oringurile de la supape) denota ca este scris in spiritul "asta e boala lor dom'le", de un habarnist atehnic, care a incercat sa colecteze vorbele de duh din service-urile de pe la noi. Aveti un minus mare.
Ai dreptate ca limbajul e "din popor", dar nu te obliga nimeni sa citesti. Daca te ia omul din strada si te pune la masa, nu normal o certi pe nevasta-sa ca ciorba e rece.
Adevarat, inca un articol prost documentat, vorba goala fara vreun fundament.
Domnule autor iti recomand ca in viitor sa-ti faci temele, de ce? ex. O-ring = garnituri din plastic sau cauciuc care sunt folosite in general la etansarea partilor stationare ale masinilor impotriva mediilor lichide si gazoase, nu pot fi folosite niciodata la supape, probabil voiai sa spui altceva.
" fara vreun fundament..." nush cum se face ca azi am vb cu var-miu care are o octavia 2010 cu 1.2 tsi si mi-a zis ca:
1. atunci cand e cald afara nu ii mai trage cum trebuie.
2. intr-a doua daca o forjeaza huruie, ca trebe schimbat ceva pe la cutie.( defect de fabricatie )
3. trebe sa schimbe lantu de la distributie, ca de vreo 10000 km se aude ceva la el. altii cica sunt la al 3-lea lant.
4. a avut o problema cu waste-gate-ul de la turbina, ramanea blocat pe inchis sau deschis, si i-au pus o saiba ca distantier.
5. i-au facut de la service o resoftare pentru ca scotea cam mult fum, si acum are problema 1, deci e posibil ca asta sa fie o problema de soft.
acum sa va vad pe astia care sariti ca vw e nr 1,cel mai bun, ca...
io la opel n-am avut absolut nici o problema. nici ca e cald,nici ca e frig,n-are nimic la cutie,n-are nimic la distributie, merge de rupe. consum 7.5 in oras( azi l-am facut) si 5-6 maxim afara.
Majoritatea problemelor asa-zis "comune" la BMW sunt fie urmari ale accidentelor precedente (vezi becul de airbag), fie urmari a unei intretineri proaste si a uzurii mari (>300.000 km).
Scopul articolului pare a fi confirmarea textelor samsarilor din targ.
Plasa de airbag din scaunul pasager se rupe in marea majoritate a cazurilor datorita priceperii celor din spalatoriile auto care-si baga genunchiul pe scaun (suprafata mica, presiune mare). Urmariti chestia asta la spalatorie...
Ar mai fi la marca SAAB modelul 9000 are ca si consumabila si ambreiajul, modelul 9.3 cu motor jtd a carui common rail se duce drq extrem de repede, ar mai fii la pejo206 ca ii cade repede servo-directia, puntea spate e din plastic si se duce repede daca nu ocolesti gropile cu stil, si s-ar mai strange ceva ceva informatii....
Comentezi in necunostinta de cauza! Ambreiajul unei masini de sosea nu e ca la nush ce raliu. Ambreiajul trebuie sa aibe ceva durata de viata chiar si daca il chinui. La Saab e un fel de "uite ambreiajul - nu e ambreiajul" dar ce sa stii tu ,ca daca apuci sa calci intr-un Saab9000 mai intretinut zici ca te-au rapit martieni....
Cu Pejo e mai delicata treaba, si spun asta pentru ca in mod normal nu ai avea vreodata probleme cu plasticaraia de pe puntea spate dar fiind vorba de Ro aici, cu ale sale drumuri netede stim cu totii ce rezultat ne putem mandri.
Acum, oare de ce am eu impresia ca ai par pe limba?
05 aug 2013, 17:01
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
bmw e36,318 tds:pompa servo,vascocuplajul(cred ca asa se numeste)cedeaza si face un zgomot urat
bmw e46:modulul confort,se incuie totdeauna,se descuie cand vrea(din telecomanda)
in butucul de la usa are un fel de saiba cu 2 urechi,facuta din aluminiu,in timp cedeaza si alea.
Poate am avut noroc dar am Bmw E39-le asta de 1 an de zile si nu am avut nici cea mai mica problema.
http://masinamea.4tuning.ro/index.php?module=AmvcMasinaMea&action=carDetails&car_id=1114
Nu stiu de ce lipseste Mercedes, insa va pot spune bolile modelului W203 pre face-lift (2000 - 2005): afisajul computerului de bord care, dupa un timp, la caldura (vara, de exemplu) devine ilizibil, rugina la toate elementele de caroserie.
Iar la Opel Corsa D, contactele de la becul de "faza scurta" de pe partea stanga (veti vedea o multime de Corsa D fara faza scurta pe partea stanga).
Costau prea mult informatiile de la Mercedes.
Dar mai zic eu ceva:
- VW/AUDI, Materiale proaste la tapiserie
- SKODA, FORD, Volane la 50-70.000 Km, roase de zici ca sunt soareci in masina
-VW/AUDI, motoarele pe benzina 1.4, 1.6, se ard repede supape de evacuare provocand missfire pe cilindru
-Si o mica corectie, Opel motoare 2.0 diesel, nu au electrovalve de vacuum, doar motoarele 2.2 DTR... cine a facut resoftare la 2.0 cu soft de 2.2, stie ce vorbesc. La motorul 2.0 diesel sunt doar pompa de vacuum, si supape de comanda si control turbo. Si inca o corectie, motoarele diesel dupa 2001, vin si ele cu EGR electronic, care si acestea pot fi curatate.
-La marca 4TUNING, calculatoare proaste... dau intr-una "FATAL ERROR"
Nu vreau sa te jignesc dar am mai citit si eu si butoanele de claxon se gauresc doar daca respectiva astra e facuta in polonia bunica mea a avut multe opeluri si nu prea a avut probleme. Ca exemplu cea mai mare problema intalnita la un opel de bunica mea a fost ca i s-a stricat turbina si a trebuit sa o schimbe si tot pe opelul ala i s-au gaurit butoanele de claxon in rest la celelalte nu a avut nici o problema.
P.S: faza amuzanta aveti grija cand luati opeluri de la dealerii de masini SH din germania, bunica mea a gasit un sobolan mort in filtrul de aer =))))))))
la bmw cum de nu ati scris despre problema ce o are cu geamurile si in general cu butoanele de la geamuri si in general cu electrica... si asta se intampla mai la toate modelele bmw dupa cativa ani.... pt ca am avut bmw si am destule cunostinte cu bmw deaia o spun. bmw are "boala" mare cu asta.
Unul dintre extrem de rarele articole in care este vorba de fiabilitatea autoturismelor. De obicei se vorbeste despre performante,dotari,design, ale masinilor noi. Dupa, nu spune nimeni nimic. E normal sa apara polemici de tot felul.
Probabil ca autorul articolului o sa-si ia ceva bobarnace,venite de la diferiti constructori de auto,pentru ca cea mai mare spaima a lor este sa se vorbeasca in presa despre fiabilitatea autoturismelor. Din partea mea,un vot pozitiv articolului.
Carcotasii sa citeasca mai atent inceputul. Se spune asa : '' Insa poate ne mai spui si tu ce alte probleme ai mai avut, nu doar la marcile enumerate mai jos, ci si la altele, pentru a mai completa lista.''
Mai sunt si astea:
Golf 5 - rulmentii de la roti nu rezista 100.000 km
Opel Astra Classic - rugina incepe sa intre usor, capota se matuieste din prima luna
Opel Insignia 4x4 - diferentialul de la puntea spate se defecteaza periodic si cei de la reprezentanta nu stiu ce sa-i faca
Audi+VW - toate motoarele TDI consuma ulei regulat - cam 1L la 10.000 km
Ford Focus nou 1.6 TDCI - rulmentul de la ambreiaj
Renault Laguna 3 - la 2.0 dci si cutie automata apare Check Injection System si nu se reseteaza decat la schimb de ulei
Renault Megane 2 - la 1.5 dci apar toti martorii luminosi in bord de la aibag la oil level
BMW X5 cu roti sport - sare volanul din mana daca nu esti atent la orice roti mai late de 255 pe fata si de 285 pe spate
E adevarat ca Audi consuma ulei, dar nu toate. 3.0 Tdi nu mananca picatura de ulei nici dupa 300.000+ km.Vorbesc din experienta. Nu completez ml de ulei la 15.000
extras din articol: "Opel : rugineste esapamentul si racordul flexibil..." Sa fim seriosi... daca NU este din inox, la orice masina se intampla asta. Aprinderea unui bec de airbag NU este un defect de tip "boala lor". Asta cu boala lor este o legenda de la niste mecanici care NU au vazut in viata lor un manual original de service.
In cate service-uri ati fost si ati vazut ca se uita in manualul de service inainte sa se apuce de o lucrare mai complicata / complexa? Exista repere care s emonteaza in anumit fel... etc...
Exista clar si probleme cronice, defecte de fabricatie, unele sunt anuntate de producator si se ajunge la asa zisele "recall" ca sa se schimbe reperul cu pricina.
Exemple pot sa va dau la Nissan, unde a fost acum cativa ani o campanie de schimbare a sondei de presiune de ulei. Indiferent daca facea sau nu figuri, daca seria de sasiu se incadra in plaja comunicata de japonezi, se schimba gratuit de service-urile de reprezentanta.
Alt exemplu, la motoarele ZD30 de Nissan produse intre anii 2000-2002 a fost o problema cu ungerea la anumite pistoane, si multe motoare s-au calat / spart / blocat. S-a facut o campanie de rechemare in service si au fost inlocuite gratuit motoarele, indiferent daca se defectasera sau nu, indiferent de nr de km.
Sistemic problema a fost rezolvata prin majorarea capacitatii de ulei si reproiectarea canalelor de ungere din zona.
Ca tot intreba lumea de Ford... Din cate stiu eu, exista o bucsa (posibil de bascula) care este subdimensionata si se uzeaza foarte repede (vorbesc pe original, nu aftermarket) la modelele dinainte de 2004.
Cunosc pe cineva caruia i s a schimbat motorul gratuit la un Y60. De treaba japonezii. Nemtii nu vor sa faca treburi dinastea...Ei asteapta sa se farame ca sa le dai tot lor bani pt reparatii. Toyota este de asemenea un model de respect fata de consumator prin recall urile efectuate de a lungul timpului
Eu am un ford focus 1.8tddi din 2001 si pot sa spun ca e o masina super! Zicea cineva de mai sus ca au probleme cu rugina,chiar au. In spate pe sub masina in zona rotii de rezerva.Dupa ce am curatat tot si dat cu 2 ture de grund si vopsea , 3 luni mai tarziu era ruginit din nou.Pe la usi mai are ceva, chiar jos de tot, dar in rest nimic. Consumul de ulei este zero, tot ce am schimbat in 2 ani au fost 2 bielete anti-ruliu plus motorasul de la aer conditionat.Am pus unul mai mare xD. Fum negru nu scoate, as putea lauda masina asta inca 20 de pagini si cine are focus tddi stie!
nu trebuie sa se supere posesorii daca masinile lor sunt cunoscute ca avand probleme generale...asta e!
audi a4 generatiile 1,2,3 au probleme cu stergatoarele,probleme electrice,celebrele brate de la directie ca si la vw care te omoara cand trebuie sa le schimbi,probleme la turbina/injectoare
vw passat probleme la pompa de motorina si la rugina arcadelor fata/spate.
mazda cx7 probleme cu franele si cu ambreiajul.
fiesta probleme cu incuietoarea portbagajului/usilor daca o faci cu cheia.
Un articol foarte slab, generalist, care nu are legatura cu realitatea. Cred ca autorul a adunat ideile de pe google :).
Ar fi fost o ideea mai buna daca macar ar fi intrat pe forumurile dedicate de la fiecare marca auto, sa ia de acolo cele mai comune probleme. Mai mult e caterinca, totusi imi plac comentariile celor de mai sus.
Din partea mea aveti un minus.
Foarte bun articolul, reflectat si de numarul mare de comentarii intr-un timp. f. scurt.
As adauga:
- Astra G 1.7 DTI, CDTI, zgomot si vibratii mari la ralanti, datorate rigidizarii tampoanelor motorului, mai ales la motorul 2.0 DTI care are distributia pe lant.
- VW Golf 4, Bora cu motoare pe benzina de 1.6 16V. probleme la cutia de viteze manuala, dupa 100.000 km (s-ar zice ca e aceeasi cutie care se pune pe 1.4 16V si ca ar fi subdimensionata pt. puterea de 105 cai, a celui de 1.6 16V).
si eu am un seat ibiza 1.2 12v din 2007 si am schimbat foarte multe becuri H7; iar presurile zici ca-s facute din ceara, asa usor se rup. iar de la un timp, apa din vasul de expansiune scade mult sub minim, desi completez nivelul lichidului in mod regulat.
Ptr problema cu becurile trebuie sa mai tensionezi un pic clemele care tin becurile in soclul farului. Nu se ard dar din cauza ca nu stau fixe in soclu, ca urmare a vibratiilor de rulaj se rupe filamentul.
Ptr lichidul din vas mai mult ca sigur radiatorul de racire are un por. Am patito la o Skoda Fabia.
Succes