De ce masinile luxoase sunt ieftine? Vanzari / Economie 4 Octombrie De ce masinile luxoase sunt ieftine?
Toate comentariile (87):
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Multe din masinile prezentate de voi nu sunt inscrise sau chiar au volan pe dreapta, deci nu se afla la acelasi pret. Si ceea ce ati prezentat la Lexus din punct de vedere al pieselor este adevarat, dar sa nu uitam de cate taxe te scapa o hybrida si ce avantaje ai cu ea
04 oct 2013, 18:55
0
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Care sunt acele avantaje? Ca nu mai platesti 2.000 ron pe an impozit, sau ca iti consuma pe benzina cat ti-ar lua un diesel in mod normal? Gandeste-te ca sunt masini vechi si or sa inceapa sa cedeze anumite piese, ce faci atunci? Iti spun eu, neavand bani s-o intretii, o sa incepi sa cauti pe la dezmembrari, iar asta fiind masina rara, este slaba sansa sa gasesti piese, iar aftermarket...tot asa...cam greu!
04 oct 2013, 20:16
+4
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Intr-adevar sunt si unele dezavantaje, dar si avantaje asta spuneam. Despre consum este adevarat la drum intins, dar in oras zic eu ca are consum mai mic hibrid-ul ca sa numai zic ca iarna un diesel pana se incalzeste si ajunge la temperatura de functionare te plictisesti si daca ai incalzire stationara iti rupe bateria si iti forteaza alternatorul sa consume mai mult, fata de hibrid care iti baga direct aer cald de la motorul electric (deci nu depinde de temperatura motorului ci doar sa functioneze). Si sincer Toyota sunt foarte fiabile, Lexus si mai fiabile. Greu sa patesti ceva dc ai grija de ea. Inafara de trenul de rulare si consumabile nu cred ca o sa ai treaba cu ea.
04 oct 2013, 20:39
+7
eMH
eMH
182 comentarii 482 puncte
Masina mea de serviciu e o Toyota Corolla din 2004. Motor de 1.4 benzina (cam puturoasa). E pe mana mea de cand avea 40.000, acum are 320.000 km (toti facuti de mine) si nu i-am facut inca absolut nimic la motor sau suspensie! Eu stiu cum am mers cu ea si ce stil am avut, masina aia a suportat multe! A avut doar bendixul schimbat de 2 ori pentru ca lucrez intr-o rafinarie si de multe ori fac drumuri scurte si multe, gen o pornesc, merg 1 km cu ea, dupa aia ma intorc si tot asa. Am zis clar ca urmatoarea mea masina o sa fie japoneza.
05 oct 2013, 19:20
+2
8 comentarii 9 puncte
Si eu raman la "raritatile" japoneze, am o Mazda 626 sedan 2.0 2002 turbo diesel 110cp, acum cica are 224.000 km care nu stiu cat de reali sunt, oricum jar manca 7 zile din7. La raritatea asta am schimbat doar capetii de bara si chestiile uzuale la directie si suspensie, la motor nu s-a umblat niciodata, suna ca in prima zi. O singura data m-a suparat din cauza electromotorului, dar s-a rezolvat ft ieftin. Am tot confortul, full electric, clima, etc, de 2500 de euro cat am dat pe ea acum mai mult timp in urma nu luam nimic asemanator. Am luat-o la acest pret pentru ca statea de mult la vanzare si nimeni nu se uita la ea ca era japoneza si destul de rara ca model.
06 oct 2013, 13:49
+3
Brembo244
487 comentarii 2020 puncte
@Sandu_Mihai La tine in profil scrie 22 ani, la 18 ani trebuia teoretic sa fii inca la liceu (clasa a XI-a sau a XII-a). Deci in aprox. 3 ani vrei sa zici ca ai facut 280.000 Km doar cu masina aia ? Lamureste-ma.
07 oct 2013, 11:34
+1
eMH
eMH
182 comentarii 482 puncte
Desi nu am nicio obligatie fata de tine, o sa te lamuresc. In 2002 parintii mei au deschis o firma care printre altele se ocupa. A mers destul de prost pana prin 2004, cand a inceput sa mearga sensibil mai bine. Atunci au cumparat pentru firma o Toyota Corolla (care a ajuns la sora-mea) si 3 Dacia Logan. Sora mea a facut vreo 40.000 km cu masina pana in 2009 cand am luat eu permisul. In iarna 2009 firma pur si simplu a explodat asa ca am avut nevoie de un sediu mai mare si parintii mei au avut ideea sa mute firma cu totul in Pitesti, asa ca dupa ce am luat examenul de bacalaureat si m-am angajat legal la firma a trebuit sa fiu cam tot timpul prin Pitesti, deci de multe ori faceam Ploiesti - Pitesti si de 2 ori pe zi, deci da, am facut pana la ~100.000 pe an. Mai ales ca am folosit-o si ca masina personala, deci fa tu socoteala. Vrei sa iti pozez masina si talonul? Vrei sa iti trimit un CV sau o copie dupa buletin? O adresa, un numar de telefon? Trebuia sa te faci detectiv, gingasule!
14 oct 2013, 18:36
+1
eMH
eMH
182 comentarii 482 puncte
Cat ***** mancati cu Lexusul ala! La Autokarma un set de 4 amortizoare pentru Lexus costa FIX 2145.04 RON. Adica "doojdoo de milioane" cu tot cu transport. Si un set de 4 arcuri costa fix 1194.74 RON. Adica "doojpe milioane". In total (dupa un calcul simplu, in mare) obtinem scorul de 3300 RON. Cred ca v-ati chinuit ceva ca sa le gasiti la preturile alea...
04 oct 2013, 19:20
+19
Brembo244
487 comentarii 2020 puncte
Ai dreptate, m-am uitat şi eu de curiozitate.
04 oct 2013, 21:04
+10
17 comentarii 72 puncte
Vorbea de amortizor cu PERNA DE AER....nu amortizor clasic cu arc....si alea sunt peste 700 euro bucata....daca nu stii la ce se refera nu vorbi aiurea....intreaba la Autokarma la ce pret iti aduce un amortizor cu perna de aer pt fata pt un Lexus sau un S320 w220...si ne dai si noua preturile actualizate.
05 oct 2013, 15:58
+13
eMH
eMH
182 comentarii 482 puncte
Pai vezi ca si o suspensie de Dacia Logan costa tot 2.000 de euro! Bine, acum e prea putin important daca e pneumatica sau nu...
05 oct 2013, 19:23
-3
eMH
eMH
182 comentarii 482 puncte
Si ca sa inteleaga si retardatii care mi-au dat minusuri, ideea era ca suspensia PE PERNA DE AER (ca sa il citez pe idiotul de zummzumm) e scumpa indiferent pe ce masina e si cam acelasi pret il are! Pui suspensie PE PERNA DE AER pe Lexus, costa 2.000 de coco. Pui suspensie PE PERNA DE AER pe Dacia Solenza, costa tot 2.000 de coco.
07 oct 2013, 07:49
+1
17 comentarii 72 puncte
tu chiar esti dobitoc rau...si mai si semnalezi pe deasupra...bai boule....se vorbeste de perne de aer pt masini cu dotare din fabrica....nu kituri airide pt solenza...si logan....mare bou esti....am inteles..stii si tu ce inseamna airride...specialist in tuning ce esti....articolul se refera la masini de lux....si specifica care au amortizoare cu perna de aer....din fabrica nu le`a montat un idiot ca tine si sa zici ca ai perne de aer....e total diferit alea de fabrica cu kiturile airide....si pt informatia ta...un kit airride e undeva la 1400 complet...4 perne..valve..compresor butelie....pt dacia ta solenza....pe cand o perna pt un s`klass w220 este la 700 euro bucata.....ai baiuri cu 2 perne deja te costa 1400 euro...pardon coco sa intelegi si tu....plus manopera....si de aici concluzia idiotule...ca nu se merita sa o cumperi...sau pt tine se merita sa te rupi in figuri cu s`u....care l`ai cumparat cu 3000 din anglia....coco binenteles....sa nu te incurci in monezi......in fine..mare e gradina domnului....multi au sarit gardu cu coco la ei.......
07 oct 2013, 14:54
+1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
ai putea sa-mi dai si mie preturile la un amortizator fata, unu spate, compresor, grupul valve, senzor fata, si senzor spate pt un s500 w220 din 2003? asta doar sa vad cat am dat in plus:))) a da, am vazut un kit de inlocuire de la blistein, sau cum ***** se scrie, care iti inlocuieste complect suspensia, fata, spate, demonteaza compresor, grup, tuburi si senzori, si iti pun un kit cu amortizator pe gaz si arcuri, care are incluziv un cip care iti sterge eroarea din bord, si spun acolo ca amortizatoarele sunt special create sa se comporte ca un airmatic veritabil, acum nu stiu ce vor sa spuna, dar fara acele componente ma indoiesc ca se poate compota ca airmatic, probabil ca este la fel de moale si cred ca au pus un arc scurt care sa dea senzatia ca suspensia s-ar intari progresiv in curba, nu stiu, cert este ca ei produc acea suspensie ,cat si suspensia originala airmatic, ai auzit despre acest kit, c poti spune despre el? costa 1400 de dolari, tot kit-ul
13 oct 2013, 14:36
-1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Asta cu COCO mi-a placut MAXIM ! :))
14 oct 2013, 17:40
+1
17 comentarii 72 puncte
Amortizor cu perna de aer....dotare din fabrica...nu le pui tu ulterior....habar nu ai despre ce vorbesti si ce preturi au ele....informeaeza`te sa vezi preturile...pt ele la reprezentanta sau mag de piese auto....nu kituri de air ride...pt orice masina....
07 oct 2013, 14:56
+2
alpha111
583 comentarii -35 puncte
baietii, presupun ca "coco" inseamna euro :))) oricum va inselati amadoi... un amortizator airmatic pt un s 500 din 2003 cost fix 1124. 78 de euro bucata pe fata. am eu factura pt ca le-am schimbat in italia, la care adaugi senzorul care sigur se va da peste cap dak ai un amortizator spar si ala cost 148, 90 de euro, plus mana de lucru (65 euro ora, in italia) dak ai bafta sa se strice si compresorul sau grupul de supape, vei plati 561 de euro compresorul, plus conectori, plus tuburi, plus sigurante, am platit fix 900 si 2 euro, grupul costa 363 de euro, alte intrebari? p.s toate sunt originale
09 oct 2013, 20:09
0
17 comentarii 72 puncte
asta e daca mergi la reprezentanta...platesti brandul mult....iti zic eu exact ca pt s500 din 2003 iti aduc la 750 euro...nou 2 ani garantie...si nu vb din basme...ma ocup de aproape 3 ani de tot ce inseamna suspensie pneumatica....Audi, BMW, Bentley, Mercedes, Land Rover, VW, Porsche.....diferenta de pret...o incaseaza reprezentanta...pt micile lor cheltuieli......
10 oct 2013, 10:39
0
alpha111
583 comentarii -35 puncte
o sa te tin minte atunci :))
10 oct 2013, 12:07
0
eMH
eMH
182 comentarii 482 puncte
Daca tot te ocupi de tot ce inseamna suspensie pneumatica pune mana si invata sa scrii, ca te faci de *****.
12 oct 2013, 23:10
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Mai am eu una , si inca nu ai vandul S-ul :)) ?
14 oct 2013, 17:43
+2
alpha111
583 comentarii -35 puncte
dc sa-l vand, ma incadrez in buget cu el, pt mine nu este o povara, dra bine inteles ca dak exista o varianta mai ieftina dar la fel de fiabila , sunt pregatit s-o adopt, cateva sute de euro economisite.... nu imi fac scarba pana la urma muncesc 7 ore pe zi pt banii aia care ii iau, nu-mi pica din cer
14 oct 2013, 21:43
0
1298 comentarii 3108 puncte
Daca as avea bani si as vrea o masina rara si care mie imi place enorm as alege un CL 65 AMG sau BMW 850i dar...de unde bani ...mai bn iti iei ceva pe care sa o poti intretine decat sa te bucuri ca o ai , dar sta in parcare degeaba ....
04 oct 2013, 21:57
+12
chin3zu86
22 comentarii 30 puncte
romanu de felu lui e de mare fala.sa arate lumii ca el are ceva.un 520d din 2005 e 8000 9000.nu mai zici k e lux pe langa harbu ala de logan romanesc .are peste 160 cai ,are aia si paia.nu iau logan.e adusa aq din germania.si merge romanu 1 an si tre sa schimba si el cate ceva...k bisnitzaru le cauta pe cele mai ieftine,adica implicit km garla.neamtu care a dat 40000 de euro pe o masina are si bani de motorina sa se plimbe.si isi pune romanu mana in cap cand da milioane pe o revizie.ulei filtre discuri placute brate amortiz.dar iti spun ce face.o vinde pe mai putin decat e piata.dar a avut cimciar. dupaia se desteapta si trage cu ochiu la masini straine pana in 2004(care zic eu ca au fost si mai fiabile,mai bune,mai reusite) un opel un vw skoda seat sau se duce la logan.si va fi mai fericit de 5ori. cunosc o gramada de cazuri.ex a vandut cu 5000 logan cu 40000km diesel 85cai full lu.at in rate 4 ani,si a luat vectra 1.9 150cp ...lux,trage,face etc si i-a facut mecanica partial ca de unde bani de toata,si mai treb si volanta si alte prostii a vanduto dupa 5luni k e scumpa la intretinere.ca e veche. avea masina de 6000 euro si cerea tigari . asta e romanu.mai ales tineretu
04 oct 2013, 22:43
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Mie unu mi-ar placea o masina ca a ta , este foarte frumoasa , adica este modificata frumos :)
14 oct 2013, 17:47
0
alpha111
583 comentarii -35 puncte
ce masina?
14 oct 2013, 21:45
0
72 comentarii 275 puncte
Eu cred ca tot articolu' asta a fost facut ca sa faca reclama la loganu' ala :)))
05 oct 2013, 01:38
+15
52 comentarii 73 puncte
la orice masina se va strica ceva la ea la un momentdat oricat de "tipla" ar fi ea,fiind veche cedeaza ceva si daca se asteapta sa schimbe niste piese la un S fata de o astra sa zicem la un pret "umpic" mai mare,se va trezi cu mari dureri de cap.concluzia e simpla iti iei o masina pe care o poti intretine,nu una cu care sa te plimbi pana se strica ceva la ea si ajunge caruta sau ramane in fata blocului.
05 oct 2013, 03:13
+5
alpha111
583 comentarii -35 puncte
as vrea sa stiu cati dintr cei care au comentat detin masini de lux sau foarte rare? eu am 2 masini, un s500 din 2003 si un slk care este mult mai rar decat cam tot ce ruleaza pe strada a fost scos din dtm si registrat la A.C.I in italia ca masina stradala, in fine, deci o masina de rangul unui clasa s este foarte greu de intretinut, DACA SI NUMAI DACA se rupe ceva, adica, la reprezentanta am platiti un compresor airmatic in jur de 900 de euro cu tot cu tuburi si alte chestii, UN amortizator pe fata costa 1120 de euro cu tva, un brat cu tot cu bucsa, ca nu poti sa-l iei fara costa 310 euro, un disc pe fata cam 160 de euro so 120 pe spate, placute pe fata vreo 90 de euro si 70 pe spate, centura 70 de euro, dar are 2.40m lungime, bujiile cam 15 euro una si are 16 pt ca este dual ignition, unleiul cam 18 euro la litru, vreo 7 litri, filtru de ulei 18 euro, filtru de ulei schimbator 16 euro, revizionarea schimbatorului vreo 300 de euro+ 20 de euro litrul de ulei, filtrele de aer 58 de euro ca sunt 2, filtrul dela climatizator vreo 80 de euro, cauciucurile depinde de masura, cea mai mare costa cam 800 de euro dak sunt pilot sport sau p zero, preturile sunt din italia, la cere se adauga mana de lucru, deci masina nu costa exaferat de mult ca sa o INTRETII nu sa o repari, ca sa fie intretinuta costa mai mult ca un logan, logic, nu vad ce motive de mirare aveti, dar ofera de vreo 1000 de ori mai mult comfort si putere si prestigiu si ce vrti voi mai mult decat un logan sau majoriattea masinilor, un logat te duce din punctul a in puntul b, este perfectca daca asta este criteriul vostru de baza in alegerea unei masini, dar dupa mine ecea persoana care vrea doar sa fie transportat cat mai ieftin posibil nu o sa se uite niciodata la un clasa s de 5000 cm3, deci sunteti niste retardati facand o astfel de comparatie, nu puteti cumpara o utilitara si sa o comparati cu un s sau un rx hibrid sau ceva din segmentu high end e logic ca o masina care a costat 120k de euro noua o sa te
05 oct 2013, 15:12
+15
1298 comentarii 3108 puncte
Salut , super Merc-uri ai ....este masina mea favorita dar nu am avut ocazia sa detin asa ceva pt ca nu am avut posibilitati , dar sunt inca tanar si sper ca imi voi achizitiona asa ceva ...candva :) , as dori sa te intreb ( pt ca am vazut ca ai mentionat mai sus SLK si DTM ) este vorba de DTM competitia de turisme germana ? si daca da ...as vrea sa te intreb in ce perioada a participat SLK in DTM pt ca nu am vazut nici Safetycar SLK , intreb de curiozitate :) !
05 oct 2013, 23:39
+4
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
SLK nu a participat la DTM, poate este vorba de CLK!
06 oct 2013, 01:38
+5
1298 comentarii 3108 puncte
Asta incercam si eu sa zic ...cunosc DTM-ul si incercam sa imi dau seama daca mi-a scapat mie ceva sau .....si nu era vorba de CLK el vorbeste de masina proprie care este un SLK , iar eu intrebam doar...pt ca ceva nu se lega ...
06 oct 2013, 01:58
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
1298 comentarii 3108 puncte
Probabil asa este daca spui tu ...dar eu am cautat peste tot si SLK ( si masina cabrio fiind ) nu am vauzt niciodata in DTM ...ce are pe ea motoru' si toate cele nu mi se pare iesit din comun pt ca este un Mercedes si o ador oricum :P dar...de aceea intrebam ca nu intelegeam partea cu DTM-ul :)...oricum ar fi ..ai grija de Merc-uri si de tine , salut !
06 oct 2013, 22:45
+4
alpha111
583 comentarii -35 puncte
slk-ul r170 nu are motor de 4000, cela mai mare este cel de 3200 v6, iar a mea nu este cabrio, se cunoaste unde ar trebui sa se deschida plafonul dar este fix, am intrebat in italia dak ar putea sa-mi monteze unul de slk normal. dar aspunzul a fost evident, nu, pt ca aripa spate e turnata cu tot cu plafon, in fine, cat despre concurarea masinilor in dtm... este foarte simplu, concureaza si audi tt opel si alte masini, trebuie doar sa fie inregistrat in competitie producatorul, iar in 96 erau alte reguli mult mai simple, cautai pe youtube un video unde am vazut 4 slk-uri intr-o cursa de dtm, dar nu-l mai gasesc... si inca ceva masina este numerotata 01/50 dtm scria pe o placuta din aluminiu pe care au acoperit-o cu vopsea, cand am facut-o negru mat, plus ca acasa in romania am eleronul original in aluminiu si scaunele cu centuri in 4 puncte sparco, tot originale , dar le.a expirat valabilitea... deci, e cat se poate de autentic, iar dak slk-ul a fost safty car in f1, dc sa nu fiie si in dtm?
07 oct 2013, 00:35
-3
1298 comentarii 3108 puncte
Nu ma intelege gresit , nu e vorba ca nu te cred ...dc nu ar fi cum spui tu ...ca doar nu ai zis ca te-ai trezit si zburai adica ma intelegi , dar din ce spui inteleg ca a fost Safetycar asta ar fi ok pt ca masina pt o echipa personal nu am vazut niciodata si stiu istoria DTM si ce masini au concurat si inainte , dar mai sus ai mai spus si ca are nust ce podium locurile 1 respectiv 3 ....daca a fost Safetycar cum are pozitii pe podium ? la ce la competitia safetycar-urilor ? ( sunt doar ironic )....
07 oct 2013, 02:48
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
1298 comentarii 3108 puncte
Am vazut ca ai spus ca a fost in DTM perioada 96-2000 , masina folosita de cei de la Mercedes in DTM a fost modelul E-Class 96' din 2000 sa trecut la CLK iar spre ani nostri pana acum in 2013 au fost si sunt folosite masinile din clasa C ! Nu mi-o lua in nume de rau dar cineva minte in povestea asta....
07 oct 2013, 03:14
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
1298 comentarii 3108 puncte
Da pai poate nust a fost facuta pt curse si folosita la ceva organizat de DTM poate de unde si acel video de care spui in care erau SLK-uri , dar asta e una si alta e sa fi participat in campionatul DTM , in DTM Mercedes din 84' de cand a fost creat DTM-ul si pana acu a folosit E , CLK si C .
07 oct 2013, 03:33
+3
alpha111
583 comentarii -35 puncte
sau poate a fost folosita de o echipa particulara, fiind obligati sa foloseasca o masina a nui producator inscris in dtm, iti dau exemplu de aici din italia, in 2009 cand eu am dat probele pt atestatul de pilot (pe care l-am picat) o echipa de la seniori au venit cu un prototip de la italdesign guigiaro, nu stiu cum, complect echipat pt curse de gran turismo, dar nu au putut sa concureze in acea masina pt ca nu erau inscrisi producatorii, deci au trebuit sa apeleze la un producator inscris in granturismo, plus de asta, dak nu ma insel, cilul de viata a unei masini in dtm este mult mai scurt de 3 ani, ceea ce ma face sa cred ca a fost folosita de independeti, uite ca nu am facut prea mult caz de treaba asta pana sa vorbesc cu tine, in orice caz desi nu este oficial, eu cred ca ca cele 50 de exeplare de r170 au pus baza BLACK EDITION, intamplarea face ca primul black edition sa fie tot slk(r 171) , nu clk nu sl , iar black edition in mod oficial au la baza dtm.urile. de asta mi-am dat seama de mult, de cand am vazut plimul slk 55 amg black edition, e lucrat prea similar modul in care au fost facute , si asta este o masina despre care nu prea gasesti nimipe net, dar totusi este , ia intereseaza.te
07 oct 2013, 04:04
-4
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Posteaza si tu o poza doua, ca m-ai facut curios! :D
07 oct 2013, 17:51
+3
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Cei care vor sa mearga cat mai ieftin isi cumpara Opel Corsa 1.3 Cdti :D Si or sa fie foarte multumiti din toate punctele de vedere :)
14 oct 2013, 17:53
0
alpha111
583 comentarii -35 puncte
se pare ca am unu numar de caractere permis pt comentare, oricum, pot sa dovedesc prin facturi tot ce am spus mai devreme
05 oct 2013, 15:41
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Aaa , deci de acea sunt atat de ieftine , totusi este o afacere convenabila :)
05 oct 2013, 18:14
+1
neymar
423 comentarii 244 puncte
Cine isi ia Lexus trebuie sa fii idiot sa iti iei asa ceva e o masina care e minune daca vezi una singura in Romania si atunci este clar ca piesele sunt greu de gasit si scumpe.
05 oct 2013, 22:47
+1
1 comentarii 0 puncte
nu stiu daca se considera o masina de lux dar am si eu un rover 75 de aproximativ 18 luni 2.0 diesel si am mers cu masina in jur de 40K kilometri si intretinerea masinii in tot acest timp folosita zilnic a fost undeva la 1500E deci undeva la 6600 lei si daca calculez si daca calculez la zii cheltuiala cu intretinerea este undeva la 12lei pe zii,majoritatea pieselor cumparate au fost noi vreo 85% din ele,asa ca nu mi se pare exagerat de mult deoarece la masinile (lux) piesele sunt mai durabile si masinile sunt f fiabile
06 oct 2013, 11:10
0
Tour2006
12 comentarii 22 puncte
Eu am o Skoda Octavia echiparea simpla Tour, achizitionata de noua in 2006. Am avut sansa sa nimeresc un motor pe care nu-l cunosteam la momentul respectiv, ba mai mult, nu m-am interesat in prealabil despre motorizare. Motorul despre care vorbesc este un 1.9 TDI de 90CP, cod ALH. Skoda are acum 146000km, rulati in mare parte in oras, cu exceptia a 3 drumuri in Italia si 2 in Germania. Va spun cu sinceritate maxima ca singurele probleme aparute in toti anii au fost cele doua bucse de la brate si releul de incarcare de pe alternator. In rest, s-a comportat exemplar, nu mi-a creeat probleme. Am ajuns la concluzia ca alta masina mai "de fite" nu este pentru mine, atat timp cat pe asta am ingrijit-o cat de bine am putut. In urma cu cateva zile, am cumparat un VW Vento 1.6 benzina, din 1998, inmatriculat in Romania in 2008, dar despre care nu cunosc prea multe. Sper sa fie o masina ok cu care sa imi fac treaba pe timpul iernii.
06 oct 2013, 11:41
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Dar de ce era necesara achizitionarea unei masini pentru sezonul de iarna , octavia este foarte buna pe timp de iarna :D
14 oct 2013, 17:57
0
38 comentarii 76 puncte
In cazul unui studiu legat de achizitionarea unui automobil am fost clasati pe locul 2 in topul tarilor cu cel mai mare snobism. Adica la noi nu conteaza ca nu ajungi decat o data pe an la munte dar ne cumparam "jeep" , nu conteaza ca suntem doar un cuplu de 2 indragostiti de luam masina cu 7 locurii , nu conteaza ca nu suntem oameni de afaceri ne cumparam limuzine, nevasta merge o data pe saptaman la piata aflata la 10 de km de casa si nu are masina , aaaa ii cumparam un audi a6 sau a8 in loc de smart , clasa A sau B , audi a 3. Exemple pot fi foarte foarte multe. Am fost in Germania o singura data dar acolo am observat cateva chestii: 1. Sunt nationalisti , rar am vazut masina produsa in alta tara decat Germania 2. Media masinilor break (destul de practice privind spatiul si uneori obtiunea celor 7 locuri) este mult mai mare decat a celor sedan. 3. Am numarat SUV-urile pe degete. 4. Respectul foarte foarte mare in trafic, fara flashuri in disperare pe prima banda care oricum sta tot timpul libera, se opresc pe loc ca tu sa iesi de pe o strada secundara. Sigur nu este asa roz "Nemtia", poate ca am fost eu uimit fiind un roman aflat prima data la ei dar per total oamenii aia stiu ce fac acolo. Stiu ca Germania este Germania , au alta calitate a soselelor , ai au autostrazi nu sosele simple denumite autostrazi peste noapte DAR au si o cu totul alta mentalitate.
07 oct 2013, 10:45
+22
alpha111
583 comentarii -35 puncte
nu snobia este mare in romania, invidia este , adica, dak unu are posibilitatea sa-si ia o masina la care tu ravnesti, dar esti prea zgarcit sa ti-o cumperi, il numesti snob, dak unu are pasiunea pt o masina sportiva si si-a sacrificat din putinul pe care il lua in fiecare luna ca sa isi cumpere masina mult visata, in viziunea ta este snob? si tot in viziunea ta, nu ar trebui sa avem ceva mai elevat s mai performant ca dacia 1310, loganul deja este lux, evident in viziunea ta... cand pe altii (cei ca tine) nu o sa-i mai **** grija de ce isi cumpara restul lumii, si cand nu o sa mai fi invidios pe cel ce poate mai mult ca tine si cand o sa realizati ca nu traiti in germania si nu o sa mai comparati cele doua tari, atunci... poate atunci vom putea sa ne cumparam si noi masini mai ... ok, fara sa fim judecati de cei cu 2 rami la creier , teoria se aplica si in alte domenii, nu numai la masini
07 oct 2013, 23:53
+1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
p,s au motive sa fie nationalisti, eu cum as putea sa fiu dak 75% din romani sunt tiganizati, cum as putea sa fiu mandru de un produs romanesc, dak nici macar nu stiu de existenta lui, sau mai rau patentul a fost vandut strainilor. si italiaenii sunt asa, poate mai rau decat nemtii, si precum noi, italieni nu prea au cu ce sa se manreasca, dar pretuiesc tot ce este facut la ei in tara, chiar dak este de calitate inferioara, vor platii mai mult ceva facut in italia, decat orice altceva de calitate superioara facut in germania sau uk, in romania este exact invers, ne pisam (pe buna dreptate) pe orice produs romanesc si cumparam unul facut in alta parte, ingropand orice tentativa de evolutie a producatorilor, de aia nu vom putea ajunge unde a ajuns germania, nu ne iubim indeajuns de mult :(
08 oct 2013, 00:03
+3
6 comentarii 1 puncte
Imi permit sa te contrazic, dragul meu prieten...cind am cumpatat masina am intrebat patronul la care lucrez (care are un VW si un SAAB) ce ma sfatuieste sa cumpar. Raspunsul a venit imediat: o masina germana. In nici un caz italiene pentru ca "oggi machina, domani ferro vechio". Adica "azi masina, miine fier vechi.
20 iul 2015, 19:06
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Asa este , mereu cei din trafic te privesc de sus daca , de ex ai o pisica inmatriculata pe bulgaria ..., este multa invidie si multa prostie in tara asta , ca cel cu masina inmatriculata pe romania sa se credeada mai superior sau cel cu logan sa il faca sarantoc sau snob pe cel cu masina veche dar straina , fiecare ne cumparam ce ne place si cea ce consideram noi ca este mai bun si mai fiabil , eu unul nu as da cotetul meu din 92 pe un logan nou , punct .
14 oct 2013, 18:06
+1
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Da dar la ei masina este Masina , nu ca la noi ... , te-ai uitat vre`odata la tabla loganului , daca nu , nici sa nu te uiti pentru ca te sperii ... si uitete la tabla celei mai `praf ` masini germane si compara ...
14 oct 2013, 18:02
0
Ripper
50 comentarii 292 puncte
Sa nu uitam si impozitul urias pentru cilindreele mai mari de 2000 cmc. Mi se pare mult sa platesc ~ 22000 ron pe an, pentru un motor de 3 litri...
07 oct 2013, 11:28
+1
34 comentarii 27 puncte
Avand in vedere ca s-a comentat foarte mult off-topic pe acest subiect, iar moderatorii lureaza la program de gravide, doresc sa-mi exprim opinia vis-a-vis de subiectul in cauza, si anume daca sa alegi sau nu un logan in defavoarea unei masini straine(iar prin straina ma refer evident la o clasa superioara, ca passatul pe langa logan e lux frate). Asa, dupa cum ziceam, anul acesta am avut un buget de 6000 euro sa-mi iau o masina. Puteam sa iau un logan aproape nou de banii astia, iar daca faceam rost de niste tichete chiar aveam bani de noul logan(si aici ma refer la masina noua, din fabrica) insa, am ales un Peugeot 407 2.0 HDI din 2006. O masina suficient de mare pentru calatoriile mele, insa nu foarte mare cat sa devina incomoda in oras. Comfortul este decent, desi nu ma pot lauda cu scaune electrice, incalzite, cu masaj, etc. La drum se comporta bine, pozitia de drum e buna, consumul este mediu (11% / 9% / 7%), cutia schimba frumos(tiptronic - 6+1 trepte). Da, am ales o masina veche de 8 ani in dauna uneia noi. Totusi, nu m-as fi aruncat la o masina de lux(A8, clasa S sau seria 7) pentru ca acolo costurile sunt intr-adevar mari, de la taxe si asigurari pana la piese de schimb si manopera. Acum, depinde foarte mult de fiecare dintre noi, pentru ca gusturile difera, la fel ca buzunarele si posibilitatile, astfel, eu cred ca exista piata pentru orice masina, indiferent de anul de fabricatie, marca sau model. Iar cea mai buna varianta este varianta care-ti place si care ti se potriveste. De exemplu: daca esti un mecanic priceput si ai relatii la importatorii de piese auto aftermarket, ai putea sa-ti iei fara probleme o masina de lux, pentru ca o poti repara singur de cele mai multe ori, iar prin relatiile pe care le ai poti achizitiona piese mai ieftine.
08 oct 2013, 13:15
+2
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Eu consider ca ai facut alegerea corecta , iar afirmatia ta este cat se poate de corecta , daca esti dispus sa ti-o repari singur , incepand de la schimbarea placutelor de frana si a consumabilelor , pana la schimbarea amortizoarelor kit-ului de ambreaj , pompei de apa si ce prob mai apare , nu conteaza ca ai un salariu mic si ca masina este inmatriculata pe BG sau mai nou se poarta cele pe Anglia ca dintr-o data devine o masina acceptabila la intretinere , cam la fel ca intretinerea unui logan dar a unui proprietar care nu se sinchiseste sa isi schimbe nici placutele de frana ...
14 oct 2013, 18:12
+1
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
aloooo, romanasilor.Masinile astea de lux, au fost masini de lux acum 184 de ani.Evident ca orice curva care are 60 de ani nu mai valoreaza cat una de 19 ani, prin urmare despre ce vorbim aici?PRezentati un Allroad 2004, un seria 7 de cand era bunicu adolescent, skoda superb de cand e de lux? si tot asa...
08 oct 2013, 18:52
-4
Brembo244
487 comentarii 2020 puncte
Si acum sunt carute sau ce ? Daca au fost intretinute nu vad care e problema. Sau ce inseamna pt. tine lux ?
08 oct 2013, 19:21
0
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
raspunsul meu il gasesti mai jos
08 oct 2013, 21:56
-2
381 comentarii 502 puncte
Tu ce masina ai ma impresarule ? Cumva vreun Mercedes S class W222 ? Sau un ***** nou, cu zero optiuni in care toate bat si troncane ? Sau la tine din 2013 pana in 2004 sunt 41 de ani (stii, 60-19=41) Si la tine o masina din 2004 e de pe vremuri ? Sigur ca da, dar tot mai bine ma plimb eu in A8 -ul meu, care e cam batran, dar nu e mos, ca na, e din 2006. Deci dupa mintea ta, e o masina veche, o rabla, un *****. Doar ca ce optiuni am eu nu o sa aibe rablele tale noi nici in 100 de ani. Si referitor la intretinere, autorul articolului manca ***** cu carul. O perna de aer cu tot cu telescop (nu doar perna propriu zisa) costa 700 Euro, NOUA CU GARANTIE. -daca stii de unde sa o cumperi. Acum normal, daca esti prost facut gramada si mergi drept la reprezentanta, pt aceeasi suspensie contitech o sa platesti 1900 EURO/roata plus manopera. Si referitor la manopera, e greu a dracului de schimbat: desfaci conectorul de la suspensie, desfaci cele 3 bolturi din "oala" amortizorului, desfaci amortizorul din bratul inferior si bratul superior il desfaci din bieleta de susopensie, il scolti afara cu tot cu suspensie, scoti suspensia, o pui pe cea noua in loc, si montezi totul loc, in acelasi mod in care l-ai si desfacut. (evident, in sens invers) -treaba de 30 de minute/roata. Si uite asa reprezentanta iti tine masina minim 2 zile in service si iti umfla o factura de cateva sute de euro, bagand pretexte ca au lucrat mult si au trebuie sa reprogrameze suspensia in VAG-COM sau in Ross-Tech sau in Bosch ESI-Tronic -povesti nemuritoare, evident. SI lista poate continua mult si bine. Deci intretinerea nu e chiar asa de rau. Si prefer sa dau mai multi bani dar sa nu mi se strice toata ziua masina, decat sa imi iau un ***** ieftin si sa schimb in fiecare cate ceva la suspensie si la directie, datorita combinatiei dintre drumurile patriei si calitatea extrem de proasta a subansambelor folosite la masinile low-cost.
08 oct 2013, 19:29
-1
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
prostu familiei, a avea e una, a intelege subiectul e alta.O masina de lux este o masina in primul rand NOUA! Dar e greu sa intelegi din punct de vedere al mecanicului care isi da cu parerea.De asemenea o masina de lux, nu se adreseaza oricui, ca de aia e de LUX.Si in aceeasi idee o masina mai veche de 4 ani nu prea mai pare de lux, indifferent de intretinere, comparativ cu una noua.De ce? pai e simplu....pielea devine lucioasa, incepe sa puta a prost, cu alte cuvinte isi pierde din proprietati.Daca tu esti adeptul achizitiei unei masini care acum 5 ani a fost de lux, nu te face proprietar de masina de lux, ci de un second hand.Eu iti vorbesc din punctual de vedere al unuia care vinde....masini de lux, si lasand spumele tale de la gura, as putea sa iti explic cum sta treaba, asta daca ai cap sa intelegi.Daca tu imi spui ca e o afacere buna sa iei cu 25.000 euro o masina care noua a costat 80.000 si ca merge bine, I rest my case!
08 oct 2013, 21:55
-3
Brembo244
487 comentarii 2020 puncte
@Joseph Franz Hai să ridicăm un pic nivelul şi să luăm spre exemplu un şeptar model recent (F01), acum se găseşte pe la 25-30.000 euro prin Germania, nou fiind de 3-4 ori mai mult; care e problema dacă îmi iau unul din ăsta ? Nu mă pot bucura de el la capacitate maximă sau cum ? În contextul în care îmi permit să întretin o astfel de maşină, nu doar de dragul de a avea aşa ceva dar eu n-am bani de un schimb de ulei. Se ştie că maşinile de lux se devalorizează repede.
08 oct 2013, 22:36
0
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
Tu nu ai cum sa ridic nivelul discutiei cata vreme esti din tagma celor care spun septar, cinciar...pe de alta parte, nu am spus ca nu te poti bucura.Dar aia nu mai e masina de lux, pute deja.Si apoi de ce tot vorbiti voi despre subiectul ala cata vreme nu aveti asa ceva?
09 oct 2013, 23:45
-1
381 comentarii 502 puncte
Si totusi, tu ce masina ai ? SI care e problema ta ca am dat 20000 EURO pe o masina care a costat de noua peste 100000 EURO ? Cat timp imi permit sa intretin si sa repar masina exclusiv cu piese de calitate foarte inalta si/sau OEM, nu vad care e problema ta. SCUTESTE-NE PE TOTI CU TEORIILE TALE DE 2 BANI. Ar trebui sa mai vezi si tu masini cu adevarat intretinute. Am vazut la o intrunire de pasionati de muscle car -uri masini din anii `60 si `70, cu interioare 100% ORIGINALE. Pielea nu duhnea, nu era stralucitoare, nu era crapata, interiorul nu mirosea, arata ca si cum ieri ar fi iesit de pe poarta fabricii. Miroase interiorul ? Elimini sursa de miros prin curatire profesionala cu abur rece si apoi faci un tratament cu ozon al interiorului masinii. De leatherique ai auzit ? Dar de detailing profesional ? Eu imi duc masina la detailing profesional de interior in fiecare luna si tratament de piele la fiecare 6 luni, cand imi fac si detailingul preofesional la exterior cu ceara de carnuaba. Ce zici tu aici cu masini mai vechi de 4 ani la care interiorul e de rahat si pute inseamna ca masina a fost detinuta de un taran. Dar stai asa coane, ca eu nu imi iau niciodata modelul de baza de la o masina, oricat de lux e ea. Ca sa nu ma bagi in oala gresita, nu am modelul de baza cu motor de tractor, ci am 4.2 V8 BENZINA. Si am optiuni destul de multe (bine inteles, nu e full option, ca nu sunt taran sa zic ca e full option -e imposibil sa ai o masina de lux full option, fiind ca sunt optiuni ce exclud pe altele, si ca atare full option=optiuni complete e imposibil de realizat). Si nici nu cumpar masina din Romania, asta sub nici o forma, indiferent ca e nou sau nu. Si sub nici o forma nu cumpar masina de la particulari, exceptand daca sunt pasionati. Referitor la gandirea ta vis-a-vis de masinile de lux, anunta-ne pe toti cand o sa iti iei si tu o nava amiral, indiferent de marca, evident nu mai veche de 4 ani.
09 oct 2013, 15:44
0
alpha111
583 comentarii -35 puncte
hahhahhahaahaha cineva s-a suparat, oricum, cel care a comentat chestia cu masinile mai vezhi de 4 ani si cacaturile alea, eu il consider putin retardat, adica, o masina de 4 ani in viziunea lui este veche, dar acel vizionar nu stie ca aceleasi masini care nu se vand pana la mijlocul ciclului de productie, care inseamna circa 4,5,6 anisi mai mult ca sigur au fost si folosite de catre concesionari, se intorc frumusel in fabrica si primesc acel face lift ca sa improspateze oarecum masina, deci ce-i care cumpara masini trecute de jumatatea ciclului de productie, au mari sanse ca cumpere o masina "veche" care a fost retrimisa pe banda de productie, deci termenul de nou este oricum relativ
09 oct 2013, 20:19
+1
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
@cristian roman...ba tu ai vazut vreodata in viata ta o linie de productie auto?:))bati campii cu brio
09 oct 2013, 23:48
+1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
tu ai vazut? sau poate ii contrazici pe producatori? audi a declarat si toyota a dat de inteles ca ar face asta, pana la urma mi se pare normal s-o faca, doar n-o sa arunce modelele pre facelift? dar tu esti impotriva tuturor din cate vad eu, e o calitate a ta sau se trage din familie? :) si da, am vazut cum functioneaza o linie de asamblare si o poti vedea si tu dak ai circa 2500 de euro si vrei sa te cultivezi, eu a trebuit s-o fac pt ca imi dau masterul in inginerie mecanica peste 2 ani, deci probabil ca sunt mai indreptatit sa vorbesc ecat tine, sau poate ai tu un argument care sa ma contrazica
10 oct 2013, 00:13
0
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
tinere, eu lucrez la audi:)) nu prea m-ai nimerit aici cu audi si Toyota.Crede-ma, bati campii in mod deosebit.Putem discuta oricand vrei tu pe tema asta, daca tot faci inginerie mecanica, cu siguranta stiu mai multe decat o sa reusesti tu vreodata sa asimilezi
10 oct 2013, 00:28
0
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
:)))) ba tu esti prea prost ca sa te fac sa intelegi.Stai tu linistit acolo cu masina ta de 20.000 euro, enjoy life, luxosule:))
09 oct 2013, 23:46
0
alpha111
583 comentarii -35 puncte
exact ce am spus si eu, este relativ, repet: RELATIV acceptabila INTRETINEREA, NU REPARAREA unei masini de lux... iar banii chieltuiti macar iti dau satisfactia de a conduce un s sau un 7 sau un a8, masinile amial de la fiecare dintre producatori, si intradevar, parca imi permit sa ma uit de sus la unu cu un opel astra sau im golf sau un 318, eu am distronic, ei nu au, eu am masaj in scaune, ei nu au, eu am racire in scaune, ei nu au nici macar in masina ca e prea scumpa o reincarcare cu freon, eu am8 cilindri ei au 4, dintre care merg doar 3 ca li s-a bulit un injector, eu am limitator la 250kmh ei nu ajung nici la 200kmh fara limitator, eu am, eu am , eu am, ei nu au, asta e cel mai impotant pana la urma :)))
08 oct 2013, 22:27
0
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
si tu ai si numar de Bulgaria, ca ma indoiesc ca ai avut max 20.000 euro pt o masina dar ai bani sa platesti impositul annual.Dar e frumos pe forum, avem voie sa visam nu?:)))
10 oct 2013, 00:34
+1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
eu am numar de bulgaria? e de dolj, nu de bulgaria, si slk-ul e de italia... dar spune-mi si mie unde se duc masinile pre face lift? tu nu lucrezi la audi. lucrezi la un service autorizat audi cat despre cat asimilez eu iti spun doar atat: pot sa proiectez un motor si sa-l produc, sa ti.l atasez de spate si sa-ti folosesc plamanii drept filtre de ae si sa te trimit in ***** ma.ti cu peste 300 de kmh, si stii care este beneficiul? emisii 0, am sa proiectez un motor alimentat de prostie si care sa aibe ca efect al arderii emisii de inteligenta dar sunt chiar curios unde se duc masinile alea dupa parerea ta pana compui tu , eu o sa caut articolul, stiu sigur ca este in manualul din anul 5, dar este o intaliana, oricum la inteligenta ta iesita din comun, ma indoiesc sa nu poti sa-l traduci :))
10 oct 2013, 00:55
0
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
Stimabile, ma gasesti la Porsche Pipera si putem sa vb acolo cat vrei tu, te astept sau daca nu e forum n-ai cuvintele la tine?
10 oct 2013, 08:36
+2
alpha111
583 comentarii -35 puncte
ce masina conduci tu? dar fi sincer, si cate optiuni ai in ea, si dupa ai o sa le enumar si eu pe cele din s-ul meu..., o banala ,fosta masina de lux :)
08 oct 2013, 22:35
0
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
Masina mea este un Audi S3 2011, chiar vrei sa iti enumar aici dotarile optionale?:))) si ce relevanta are ce masina am eu?Am masina pe care mi-o permit, dar tin la un aspect f mult...sa fie noua.Asa ca nu imbratisez teoria ta....prefer sa am masina mea noua, nu masina altora second hand...e o chestie de optiune.Tie poate iti place sa mergi la curve, mie deloc...
10 oct 2013, 00:30
+2
alpha111
583 comentarii -35 puncte
ddotari din s3? s3-ul autentic sau un a3 cu kit? oricum, nicio dotare din s3-ul tau nu este considerata ca fiind importanta, doar dak ai suspensia magnetica de la tt , in rest ai geamuri electrice, super tare, scaune recaro, probabil, incalzire in scaune? poate un sistem audio mai bun si cam atat, ori ma insel? a da tapiserie in piele si volan multifunctional cu cusaturi in contrast
10 oct 2013, 01:00
0
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
Te intrebam ce importanta are pentru ca niciodata un S3 nu iti dotarile existente pe un A8 de exemplu.Si cand am zis S3, am zis S3 cu A3 S-line...si vezi ca tu cu A8-ul tau de 29 de ani n-ai nicio sansa cu mine pe niste serpentine, cu toate suspensiile tale adaptive, masajul care sigur nu mai functioneaza si piela ta lucioasa.Repet...nu cred ca isi are rost discutia de dotari ale masinii, eu sunt unul din nebunii aia care sunt in stare sa dea 48.000 pe un "a3 nou" fie el si S3.Dupa felul cum pui problema e clar ca esti amator..."scaune incalzite":))) tu ce zici? am scaune incalzite?
10 oct 2013, 08:34
+1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
ca sa te fac sa intelegi ca pretul unei masini noi iti cumpara o masina second hand care poate sa-ti ofere mult mai multe decat una noua, plus ca devalorizarea este prea mare. mult prea mare, dar fiecare face ce vrea si ce poate cu banii lui, eu nu am nici audi a8 nici numere de bulgaria, am 2 mercedesuri un slk inmatriiculat in italia si un s500 w220 inmatriculat in tara, a,bele pe numele meu, deci platesc sume importante catre stat, cat despre dak ma tin dupa tin sau nu dupa tine... hmmm obisnuiesc sa ma duc des pe circuit, aici nu este vorba de masina, e vorba de cel care conduce, iar un s3 nu este cine stie ce mare sls ca sa ameninti lumea cu el :)) inca o intrebare, cum faceti voi, posesorii de audi sa stiti ca ati platit omasina 34000 de euro sa zicem, pt ca este audi, dar o skoda care imparte aceasi platforma si aceleasi performante, costa 18mii :))), eu macar ma pat mandrii ca pe platforma de la s-ul meu se faceau maybach
10 oct 2013, 12:21
+1
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
daca te opreai mai sus as fi putut sa te respect, dar daca imi compari audi cu skoda esti clar doar un prost si n-are rost sa continui discutia cu tine pentru ca sigur esti neobosit sa persisti in tampenii.Bine ca ai tu maybach, luxosule
10 oct 2013, 12:25
+2
alpha111
583 comentarii -35 puncte
nu comparam masina ta cu skoda, skoda nu cred ca are intruchipare echevalenta , iti faceam o simpla comparatie, ca sa vezi in ce masura platesti numele nu masina... apropo, nu mi-ai raspuns la o intrebare, ce se intampla cu masinile pre facelift?
10 oct 2013, 12:40
-1
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
du-te ma la scara ta, esti prea prost sa imi pierd vremea cu tine
10 oct 2013, 12:46
+3
Axxis
224 comentarii 271 puncte
Multumesc 4tuning ca ati sters comentariul ! Vi s-a facut frica ca vad oamenii de unde copiati sau traduceti articole? PS pt redactie: MM de ciudos
10 oct 2013, 13:48
+5
s320_george
8 comentarii 1 puncte
Deciii .......pot spune ca fiecare dupa posibilitati .....!!!Acum depinde ........daca esti priceput se merita sa faci orice .De ex eu mi-am achizitionat un S320 CDI an 2003, 8 000e acum un an si deja am facut 50 000km ...foarte buna masina!!!! .....,am bagat 1500e in ea , din care 700e doar piesele ce le-am reconditionat .Deci masinile luxoase se pot reconditiona daca te duce bibilica ptr ca o piesa pusa pe un mercedes nu e ca o piesa pusa pe un logan ....,deci poti prelungii viata masinii cu inca pe jumatate .Toate lucrarile le-am facut la reprezentanta mercedes ....cu toate ca puteam sa le fac eu,ptr ca ma pricep ..insa mi s-a parut destul de ieftin ......Eu am schimbat compressorul de forta majora nou in original warbco 400e..ca altfel ieseam mult mai ieftin si au profitat cu un pretz mai mare ....apoi am reconditionat amortizoarele pe fata 200e,schimbat placa electrica la cutia de viteze 100e piesa originala si merge masina brici ......... si intr-un an am cheltuit cu ea 1500 cu cei 700e inclusi ......facand 2 schimburi de ulei la cutia de viteze si 3 schimburi de ulei la motor+filtrele toate schimbate de fiecare data l schimbul de ulei ..,ptr ca mie imi place sa alint masina ......In rest nimik si daca as vrea sa o fac ca noua as putea reconditiona injectoarele ,curatat tuburile de intercooler ,turbina de recontionat ......iar totul e ca in tinerete :P Nu cred ca m-ar duce mai mult de 1000e cu indulgenta .E o masina destul de economica ...cea mai economica pe care am avut-o .Inainte de ea am avut un vw corrado care in oras cu juma de rezervor ,asta ar insemna 35l am facut 250km si pe drum lung ..pàpa oricum :) .Bine ca la acest mercedes daca nu faci la timp unele chestii are sa te coste amarnic si deaceea se discuta de ''aveti grije ''.Toate aceste lucrari evident ca nu le-am facut in romania ...........,ptr ca suntem un popor prea inganfat si imi pare rau sa spun asta ,dar asa e si cum apari in fatza unui service cu asa masina deja pretul e facut dupa el
19 oct 2013, 10:22
+1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
inafara ca suntem ingamfati, suntem si prosti si mai rau de asta suntem si mandrii de noi, plus ca in romania nu se poate face o lucrare asa cum trebuie pe astfel de masini, sunt prea incompetenti "mecanicii" nostri, o sa te puna sa schimbi ceva ce nu necestita sghimbarea si o sa lase piesa stricata la locul ei :))) plus ca este asa cum ai spus tu, dak te prezintii la un service cu un s500, te taxeaza astia p cat nu face
19 oct 2013, 15:44
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »