Mai "Pruteanule" , chiar acum ma uitam ca m-ai cotectat la o postare de-a mea de ieri si am venit si eu cu replica.... vezi ca "da" este o afirmatie, corect era asa: 'dar imi explica...' :))))))))))
P.S. A fost o mica rautate din partea mea, macar apreciez ca folosesti cratima unde trebuie! ;)
... si uite asa noul Mustang isi pierde farmecul de muscle-car american adevarat si devine mai degraba un gran turismo european ! :(
Cu noile tendinte mondiale in materie de filozofie de design si cu o tot mai mare globalizare a contructurilor de automobile, se pierde din frumosul farmec aparte pe care il aveau masinile americane, in special Mustang... pacat, ca si fan Mustang sunt dezamagit de noul model.
Iti pierzi din spiritul muscle care te-a consacrat si care este atat de indragit de pasionati. Nu era nicio pb daca scoteau alt model sport cu acest design, dar nu iconicul si legendarul Mustang !
lamuriti-ma si pe mine...
in ce consta spritul mustang si al majoritatii masinilor sport din sua?
inafara de faptul ca nu erau bune in curbe, ca aveau un consum exagerat de mare, ca excelau in linie dreapta, ca erau foarte prost facute la interior, ce altceva?
de unde treaba asta cu spiritul, cu pasiunea, woodoo dolls si alte alea?
treziti-va, masinile au concurenta intercontinentala, ca sa concurezi, trebuie sa ai anumite standarde, la care americanii sunt mult in urma, se numeste evolutie, este fireasca si absolut normala...