Sunt total de acord cu tine Adrian, Ford a luat de la Aston designul pt noul Mondeo si l-au integrat si in Mustang. Urat dupa parerea mea ca Mustang sa semene grav cu Mondeo
Se pare ca adevarul ii supara pe unii care sar repede cu minusul, cel mai probabil din cauza ca sunt superficili si vad intr-o masina doar ceea ce vor sa vada. Aceleasi minusuri le-am primit si cand era vorba de noul Logan in momentul in care am sustinut ca pentru mine nu este o masina noua ceva ce este pe acelasi sasiu si cu o motorizare in plus
Mustangul este masina mea preferata. Ceea ce nu prea apreciez la acest model sunt farurile...nu mi se par adecvate pentru personalitatea masinii. Unde sunt acele faruri mari, care sa iti dea senzatia de "monstru", de putere, de furios. Interiorul e absolut impecabil, la fel si spatele.
chiar frumos; si exterior si interior; imi plac cele doua ceasuri intre gurile de climatizare de pe consola centrala;
as fi preferat sa aiba stopurile ca cele de pe generatia anterioara; erau mult mai misto si chiar originale;
per ansamblu LIKE
desi motorul de 2.3l e bine venit pt europa si chiar Romania... parca un muscle/pony car tre' sa aiba v8; si daca ar fi de 2.4l cum era in F1, dar sa fie v8 ;-)
05 dec 2013, 12:38
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
se numeste evolutie!!! iar evolutia nu are mereu un curs placut...de exeplu:
stiai ca omenirea se prosteste?
si nu glumesc, este dovedit :)))
asa si masinile, motoare mici, turbo, putere mare, asta este viitorul masinilor puternice
Omul s-a referit strict la faptul ca Mustangul se indeparteaza iar de la ideea de muscle car.
Si chiar nu pare un pas inainte, pare mai degraba un pas catre generatia a 4-a.
Si sunt convins ca au fost destui care au considerat "evolutie" a 2-a generatie de Mustang, pe considerente similare cu ale tale.
hai sa te intreb ceva
evolutia mustang, sau cadillac, noi o privim cu retigenta, dar evolutia altor mari producatori, nu
de exemplu, sls electric, care este fabricat de o companie renumita pt motoare cu combustie interna, anume amg, ferrari 4x4? astea nu s-au indepartat de de la idee?
mie personal, imi place aspectul noului mustang, desi sunt fan declarat aal motoarelor v8, cred ca acel 2.3 eccoboost o sa se vanda bine in europa... si stii de ce?
pt ca in europa sunt doar 18-19 milioane de romani, restul, cu mici exceptii, sunt oameni mai rationali si mai inteligenti
pana la urma, vorbim de un mustang cu motor mic, dak ziceau ca o sa monteze o singura motorizare, de v8, nu mai zicea nimeni, nimic
acel motor dezvolta 300 de cai, putere demna de un v6 sau un v8, mai exact... eu am un 5000 v8 de 306 cai, acel motor, impreuna cu cel de la amg 2.0 turbo, sunt viitorul motoareler de performanta
si poate chiar mazda cu motoarele wankel, dak ar reusi sa dubleze viata fiselor de la cilindrii, la cat este de usor si de liniar, o sa aibe un succes enorm
retigentele fata de aceste masini din america, sunt oarecum intemeiate, dar si ei trebuie sa tina pasul cu europa....
exact, nimeni, nu a spus nimic de altii... aici este problema...
acel spirit si pasiune, cum le mai numesc altii, era normal sa dispara, acum, multi producatori, trebuie sa aleaga intre a ramane clasic si intre a falimenta, iar ford a luat decizia corecta
asta ca sa ma intelegi si sa nu mai postezi la comentariul meu
pt ca de obicei, paiunea duce faliment, uita-te la toti producatorii care vorbesc despre pasiune si suflet, majoritatea au falimentat
pt ca pasiunea implica sa nu faci compromisuri, in acest segment, compromisul, inseamna... motor, ca de aspect nu vorbim, depinde gusturi
dak europenii, fac motoare economice si de dimensiuni reduce, dar care sa produca o putere comparativa cu un v8, mustang, nu poate sa vina cu un 5000 supercharged, unde restul au 2000 turbo
stii vorba aia, tipic americana? "if you can't beat them, join them" se aplica si in aceste cazuri
inca sustin ca au facut un pas spre viitor cu noul mustang in acest sens, acum, fiecare cu ale lui, dar pun pariu ca nimeni nu o sa cumpere un v8 sau v6, cand are la dipozitie acest 2.0 turbo de 300 de cai... consum, greutate, intretinere, taxe, esti scutit de multe si beeficiezi de mai multe
nu ma pricep f bine la asa ceva dar nu am lucrat decat veo 10 minute si cred ca totusi asa
http://prntscr.com/28v9xy
ar fi semanat mai mult a mustang! ...interiorul si spatele mi se par reusite ;)
Un aspect de animal suparat si neprietenos, totusi mai degraba like. Pentru un designer sef care arata ca o reclama la parizer e o remarcabila realizare.
s au gandit si astia ca tre' sa puna motoare mici cu multi cai putere ca inainte puneau numai motoare de 4 l si abia daca dezvoltau 200 de cai . in rest masina e frumoasa n am ce zice
Nici in europa nu va fi asa scumpa...daca te uiti putin pe mobile.ro preturile la modelul 2013 sunt destul de mici ....americanii mereu au facut masini sport foarte accesibile in comparatie cu cele europene. Si nici la piese nu sunt scumpe deloc... in schimb la noi in romanica te rupe la taxe si impozite... daca vrei sa te bucuri de varianta v8..
Are faruri de Ghibli dar asta nu e un lucru rau. Dar genul asta de masina. asa cum zicea cineva mai sus, trebuie sa vina cu "sunetul" la pachet, iar sunetul il obtii doar dintr-un v8...Eu nu mi as dori masina asta cu altceva in afara de un V8....de fapt nici un alt muscle/pony car
Parere personala: liniile mari ale masinii prezinta sportivitate,aerodinamica,design nou...si da arata bine... Ideea de muscle car in sine in opinia mea trebuie sa fie mare agresiva aerodinamica proasta si o imagine in asa fel incat daca mergi pe strada si te uiti in retrovizoare sa vezi ce vine din spate sa te sperii...nu sa fii:"Meh....."
Din fata imi bate foarte tare a ford mondeo....cel putin grila si farurile sunt foarte apropiate...Imaginea aia clasica de masina feroce si muscle pur sange s-a cam dus... dar cine stie poate pe viitor va veni un tuner...sau vreo editie ceva in care sa il faca sa isi recapete imaginea impunatoare de alta data:)
Mustangul facut de Ford a avut mereu motor aspirat... cele supra alimentate au fost facute de shelby...de exemplu mustang gt 2013 motor 5.0 v8 440 cai si shelby gt500 motor 5.8 (daca nu ma insel) tot v8 dar 670 cai...bine mai exista si varianta super snake de 850 cai...e un upgrade facut pentru shelby gt500 care costa in jur de 30 mii de dolari...bine dar exista si tuneri gen roush performance care ofera kit uri de compresoare (superchargere) pentru mustang gt care nu vor afecta garantia masinilor...din cate am citit intr un articol roush performance si ford au fost mereu colaboratori...