discurile de frana ceramice sunt recomandate numai pentru curse pe circuit, pentru ca au capabilitatea de a mentine performantele de franare sub utilizare intensa si prelungita, insa o masina cu discuri de frana normale are un ''feel'' in momentul actionarii pedalei de frana mult mai placut. adica masina asta o sa stea cel mai mult pe loc, o sa ii dea blana 30 de secunde dupa care o va opri usurel. nu e acelasi lucru cu 10 ture de pista, fiecare tur cu 20 de curbe inaintea fiecareia fiind nevoit sa franezi cat poti tu de tare si sa o tii tot asa timp de 200 de viraje
va rog frumos,nu mai faceti comparatii cu Bugatti Veyron sau alte masini de serie nemodificate.Masina aceea este facut sa te duca din punctul A in punctul B destul de repede si in comfort.Si acel motor si cutie de viteze sunt proiectate sa rezite la peste 100.000 de km.Cati km crezi ca poate face acest Nissan pana sa ii cada ceva?
si eu te rog frumos sa nu comentezi aiurea daca nu intelegi sensul acestei comparatii;
faci comparatii ca sa stii unde te situezi; DE EX. SA AFLI CE REPREZINTA 1600 WHP FATA DE 1000 HP; NU ARE LEGATURA CU TUNAT SAU NU; nu e greu deloc de inteles;
si nu ii cade nimic, stai linistit... mai lasa deoparte aceste idei gresite care vad ca se perpetueaza gresit printre atati "cunoscatori".
eu am oferit informatii oficiale. daca vrei iti dau si link-ul.
TU DE UNDE AI INFORMATII CA "ACEL MOTOR E PROIECTAT SA REZISTE LA 100K"??? DE CE NU LA 120K SAU 500K???
VORBESTI DOAR SA TE AFLI IN TREABA CA MULTI.
P.S. am vazut multe masini proiectate sa "reziste" la 100k si iau foc: ferrari, lambo samd; asa ca mai LASA-NE CU MITURILE TALE!!!
am vrut sa zic ca acel motor poate propulsa masina la peste 400 km\h si sa reziste cu mult peste 100.000 km.Si in plus acest nissan are interior de piele si alcantara ?,are clima bizonica?,cat de bine este insonorizata ? Pot sa pun pariu ca dupa cateva ture la viteza maxima motorul acestui GT-R nu va mai rezista 10.000 de km.Piesele de tunning extrem (cum este cazul de fata) sunt facute sa dea tot ce pot ele doar pentru o perioada scurta ,pe urma se strica,pe cand cele alea Lui Bugatti sunt proiectate sa dea tot ce pot si sa si reziste,de aici se explica si problema pretului
"stimabile"... informatiile prezentate de mine aveau scopul de a arata ce reprezinta 1600 whp fata de 1000 hp; nu am comentat despre pret, dotari si alte chestii;
e exact cum COMPARI viteza unui ghepard cu viteza unui biciclist; NU DE A DISCUTA STRUCTURA ANATOMICA; de aia s-a inventat si calul putere ca unitate de masura, pentru a putea compara motoare diferite;
e vorba despre ce acceleratii iti ofera un anumit numar de cai;
scopul discutiei nu era de a discuta fiabilitatea.
E FOARTE SIMPLU
P.S. din faptul ca ai scris "clima bizonica" si nu era cu ghilimele, imi dau seama cat esti de priceput.
poti sa compari, de exemplu: cu banii pt un veyron iti poti cumpara 5 nissan si cred ca le si modifici la parametri astia... stiu aia e masina de fabrica, dar dak te uiti la detalii ai sa vezi ca nu sunt chiar atat de impresionante, adica, foloseste 8 litri de combustie, 16 pistoane si 4 turbine, acompaniate de 10 radiatoare di intercoolere... plm, din asa ceva oricine poate stoarce 1000 de cai, dar dintr-un 4litri, la cat a fost adus asta...
deci, desi nu sunt un fan al tuningului de performante si nici cel estetic nu ma pasioneaza prea mult, se poate spune ca un astfel de spec, pt o masina stradala, acompaniata de pret, este o mana cereasca pt cine nu-si permite un veyron... repet, tehnologia din veyron se bazeaza pe principiul american, "bigger is better" cat despre fiabilitate.... nu se prea stiu multe despre veyron... astia au o reputatie de a rezista modificarilor, deci, posibil sa treaca de 100k de km fara mari interventii...
voi o comparati cu bugatti veyron care a aparut pe piata acum 10 ani . unde era nissan gt-r cand bugatti a scos pe piata masina cu 1001 cai putere ? voi peste 20 de ani cand o sa tuneze astia un gt- r de o sa l ia ***** si o sa ajunga la 3000 de cp tot cu bugatti o sa il comparati ? sunteti penibil e inromal ca tehnologia a evoluat si e mai usor sa se ajunga la atatia cai putere. de ce nu comparati gt-r ul cu masina care au scos - o arabii de 5000 de cai putere ?
citez din menelaus, ca poate-i duci dorul: "stimabile" ,ca sa poti compara performantele, iti trebuie cel putin 2 valori, cea cu care te bati si cea cu care iesi la bataie... veyron, a facut senzatie, doar prin faptul ca avea 1000 de cai, dar nimeni nu se gandeste la cum a scos acea mie... da stiu ca este de serie, stiu ca foloseste tehnologia folosita la flapsurile avioanelor, stiu multe chestii despre veyron, dar nimic nu ma impresioneaza, de ce? pt ca avem aceste valori scoase din masini cu v6 si 4 litri, cu spoiler fix, fara aerodinamica activa, fara chei de care sa activeze acea optiune de "go faster" ... chiar si pe vremea cand a iesit, nu a fost cine stie ce, aveam deja masini care depasisera bariera de 400 kmh, vezi ca e inca prezent articolul pe 4tuning, aici vorbim de faptul ca l-au produs, ca au avut curaj sa lase pe strazile publice o masina de 1000 de cai, care, pana la urma cantareste vreo 2 tone... deci, da, este foarte comparabil si chiar cu diferenta de timp dintre tehnologiile folosite
fiecare avem dreptul la o parere si eu o respect pe a ta. dar deja devine o obsesie chestia asta cum apare un Gt-r tunat cu nu stiu cati cai putere sa il comparam cu Veyron. corect mi s ar parea sa se faca comparatie intre cele doua masini dar exact cum ies ele pe poarta fabricii . atunci ar fi o comparatie corecta . nu incerc sa pun in valoare Veyron-ul pt ca nici nu imi place . il putem compara cu un Lamborghini-ul Gallardo Twin-Turbo mi se pare o comparatie mai buna
daca "fiecare are dreptul la o parere", inseamna ca si noi putem compara GT-R cu ce vrem noi;
asa ca nu mai utiliza dublul standard, adica atunci cand iti convine tie ceva sa poti face ce vrei, dar cand altcineva face acelasi lucru, il critici; sau mai simplu, fiindca vad ca ti-e greu sa intelegi formularile mai complicate... daca unu' mananca un mar spui ca e un lucru rau, daca mananci tu, e un lucru bun fiindca tu asa consideri;
deci, daca vreau, compar GT-R cu ce vrea pl mea, fiindca vad ca pt unii e greu sa inteleaga logica unei comparatii simple, pt cei de la gradinita.
corect... "param pam";
atat te duce capul , atat zici... nici nu ma asteptam la mai mult;
daca nu intelegi rostul unei comparatii, al unui sistem de referinta (poate inca nu ai ajuns nici macar in clasa 9-a cand se face partea de mecanica la fizica - pe vremea mea se facea in clasa a 9-a), ce sa-ti cer sa intelegi aspecte mai complicate?
daca tot esti asa "corect" in aprecierea comparatiilor, atunci cum sa compari un GT-R de 3.8/4.0l cu un gallardo TT cu motor de 5.0/5.2l???
diferenta de 1.5l la tine nu se observa?
dar asa e cu cei care nu si-au luat bac-ul fiindca nu sunt in stare sa extraga esenta dintr-un text.
Uitandu-te la masina asta nu prea iti dai seama ca defapt e de aproape 4x ori mai puternica decat cel stock, imi place ca nu au folosit acele culori extreme pt componentele tuning la motor si au ramas la un look stock, cine nu a vaz motorul de GT-R stock nici nu-si da seama ce modificari sunt acolo :)) GODZILLA FTW!!!
Ca masina nu rezista nici macar 10.000Km este clar, dar probabil nici nu este tunata pt asta, iar daca se strica se poate probabil si repara...nu cred ca asta este o problema. Ce nu inteleg eu este cum **** cu injectoare de 1300cc ajung la 1600CP???? Banuiesc ca este o greseala de traducere.....sa nu imi spunca careva acum ca GTR-ul are consum mic la puterea asta :))
gt-r-ul nu are consum mic, nici cand iese din fabrica...
si eu am pus intrebarea asta celor care au facut acel gtr in romania: "cati km o sa reziste prin trafic si condusul din viata reala?" era cel mai rapid din europa, sau ceva de genul, iar oamneii mi-au raspuns ca au fost cu el pana in grecia, l-au testat si s-au intors... deci as putea spune, ca sunt destul de rezistente... acum nu te astepta ca o sa faca 1000000 de km ca un e320 cdi...
GT-R-ul de la EXILISIS are peste 1500 CP si a fost PE ROTI in toata Romania si inclusiv in GRECIA unde a scos un frumos record. A mers si pe zapada, si vara, si peste 10k de km si inca merge impecabil, asa ca nu mai veniti cu pareri personale proaste si complet nejutificate! Esti total pe langa subiect, "este clar".
tot respectul pentru omul care a tunat masina, inca arata a Nissan GT-R, sleeper
bine ca nu i-a pus un body kit extrem sau jante oribile
un mare plus din partea mea
citez "Din pacate, lista completa a imbunatatirilor operate de magicienii americani ai tunerului din Illinois lipsesc cu desavarsire la acest moment, oficialii AMS Performance multumindu-se sa se limiteze la a mentiona numai cateva detalii, precum o crestere a capacitatii cilindrice de la 3.8 la 4.0 litri, un sistem de alimentare cu doua pompe de carburant, injectoare de 1.300 cc, plus un sistem de supraalimentare ce include turbine si admisie caracteristice pachetului de tuning AMS Alpha."
acum vin si spun...cum naiba lipsesc informatiile cu desavarsire cand fix pe site-ul celor de la AMS performance este data lista cu pachetul ce include modificarile, cam astea ar fi :
Package Includes:
◾AMS Alpha 16 Turbo System
◾Balanced and Blueprinted 4.0L VR38 Alpha Race Engine
◾Alpha CNC Race Ported Cylinder Heads
◾Alpha Intake Manifold
◾Alpha Ported Throttle Bodies
◾Alpha Series Camshafts
◾Alpha 16 Spec Transmission by Sheptrans. Upgraded with Dodson and PPG components
◾Alpha Downpipes
◾Alpha 90mm Resonated Mid-pipe (Catalytic Converters Available)
◾Alpha 94mm Race Exhaust Upgrade
◾Alpha Race Front Mount Intercooler Upgrade
◾Alpha 76mm High-Flow Intercooler Piping
◾TiAL Q Blow-Off Valves
◾Alpha Induction Kit
◾K&N Air Filters
◾Alpha 16 Series Fuel Upgrade
◾Alpha MAP Sensor Upgrade
◾Alpha Spec. Upgraded Fuel Injectors
◾T1 Transmission Brace
◾Driveshaft Shop Rear Axles
◾Syvecs Standalone Engine Management
◾Alpha Calibration map dialed in for your car and conditions on both pump and race fuel
ca si continuare avem :
Exclusive Benefits:
◾Capable of 1700+ HP; Over THREE TIMES the horsepower of a stock GT-R
◾Big power gains with unparalleled drivability and response
◾OEM-like fit and finish
◾2 AMS custom tunes incorporating hundreds of testing hours for pump and race fuels
◾Over a 250% gain in horsepower yet smooth drivability
◾Quicker and Faster than ANY Super car or Hyper car
-1