De ce este Dacia Duster cea mai buna masina pe care o poti cumpara in Romania? Ghidul soferului 25 Februarie De ce este Dacia Duster cea mai buna masina pe care o poti cumpara in Romania?
Toate comentariile (164):
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
"Desi vechea generatie avea o mica tentativa de ruliu in viraje luate ceva mai rapid, noul Duster sta extrem de bine pe drum, indiferent de viraje sau viteza. " Asa si la logan, loganul din 2005 -2006 avea ruliu dramatic, din 2007 nu mai are ruliu deloc suparator.
25 feb 2014, 13:31
+5
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
masina asta a fost laudata si raslaudata de cel putin 90% dintre jurnalistii care au testat-o, se pare ca nu este o afacere buna, doar pt romania, ci pt mai toate tarile unde se comercializeaza.... pacat ca nu peste tot poarta sigla dacia...
25 feb 2014, 13:33
+15
7 comentarii 36 puncte
Eu am condus Duster-ul dci 110cp, 2013 si am ramas cu urmatoarele impresii: - este buna pt. segmentul ei dar nu e deloc rafinata - directia este ciudata, iar in viraje sta prost - consumul este f. bun - la viteza de peste 110 km/h este fff mult zgomot in habitaclu - anvelopele all-terrain sunt f zgomotoase (cele cu care vine din fabrica) - este destul loc pentru bagaje si pasagerii stau ok - izolarea de exterior este ff slaba Eu unul nu mi-as cumpara un Duster pt. ca nu se incadreaza in nevoile mele, dar sunt f multi carora le place si ma bucur ca e apreciata si in strainatate. Daca ar avea finisaje mai bune si materiale mai de calitate ar castiga mai multi adepti.
25 feb 2014, 14:33
+7
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Ala era din 2013,nu facelift deaia se inclina in viraje dar asta nou nu se mai inclina,asa a fost si cu loganu..... Proprie experienta! Nici nu stiam,pana cand nu as fi avut un alt logan dar din 2008,ca am mai avut unu din 2005 si ala avea un ruliu incomod in viraje,astalalt,deabia se inclina.
25 feb 2014, 14:37
+2
Maniak22
306 comentarii 142 puncte
Eu cand am condus Loganul 1 dupa ce m-am dat jos din Bmw era sa ma rastorn cu el cand am depasit si am schimbat banda... atat de moale era suspensia. Nu denigrez Dacia ca am avut si eu. Masina buna sau nu la Arad am vazut de 2 ori Dacia Logdy, 1 singura data Dokker si de 3-4 ori Loganul 2. Duster am mai vazut ca e mai vechi dar putine. Faceliftul nu l-am vazut deloc. Vreau sa subliniez ca degeaba zice asta ca Dusterul e masina cea mai buna de cumparat din Romania pentru romani e pur reclama. Va spun eu ca nu este pentru romanul prefera ceva mult mai ieftin la mana a 2-a dus de afara. Ca deh e masina straina si ca nah e si mult mai ieftina. Ce mai conteaza ca e la mana 2-a dar macar ai ceva dotari si e mai calitate. Sa fim seriosi cati romani vor plati pe o Dacie 20.000 de euro ?
25 feb 2014, 15:28
+6
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Iti dai seama ce masina second iti iei la 20.000 euro? La 7000 iti iei renault megane combi din 2011. Acuma totul depide si de costul de intretinere,diferenta e ca la dacia e mai ieftina intretinerea decat la o alta masina superba second mult mai ieftina. E relativ.....
25 feb 2014, 16:00
+2
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Ai dreptate....la 19,700euro + sigur mai sunt taxe ascunse inca vreo 1000euro. De banii aia poti sa iti iei Honda CRV/Toyota RAV4/Mazda CX-5 inca in garantie. Sau poti lua X3,Q5,X1,GLK,CX9,CX7 etc. Eu unul nu as lua o masina noua niciodata,orice ar fii din cauza la depreciere.Nu as suporta sa o iau cu 20,000euro si sa o dau dupa 3-4 ani cu 6000euro
25 feb 2014, 16:00
+7
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Iti iei megane rs 3 250 la 12.000 :D Numa no.... costurile de intretinere... sunt problema.
25 feb 2014, 16:16
+3
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Tipic romanesc. Nu ai bani de masina noua, care vine cu garantie si revizii gratuite, dar ai bani de X3, Megane RS si alte cele, care consuma in draci si au costuri de intretinere uriase. Pai daca ajungem sa comparam masina noua romaneasca, de teren, cu Megane RS la mana a doua, forjat de toata lumea... as alege oricand Duster.
25 feb 2014, 16:24
+10
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Asta ziceam si eu! Un r8 costa 5000 de euro si un duster 14.000,daca cumperi r8.ul nici nu ai bani sa il intretii ,pe cand daca cumperi dusterul, intretinerea e muult mai mica.
25 feb 2014, 16:32
-1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Ce tipic romanesc? Poate ai omis partea din commentul meu unde am scris ca poti lua X3,X1,Tiguan etc. INCA IN GARANTIE cu 19,000euro. Si de unde revizii gratuite?Numai cateva firma ofera asa ceva,in plus....ce revizii daca masina e noua inseamna ca este perfecta si nu se va strica pt 10 ani daca folosesc mentalitatea ta. Masina noua nu inseamna buna,ASTA e de fapt mentalitatea romaneasca....hai ca imi iau modelu nou ca ii mai bun ca ala vechi.Cand in realitate e numai mai scump si mai complicat.
25 feb 2014, 18:05
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
lexick
135 comentarii 203 puncte
Offff am zis ca nu mai scriu pe topicuri de Dacia ...nicioadata nu va inceta razboiul dar...nu ma pot abtine. Lucrurile sunt simple....o masina noua e noua...dar...e foartee..foarteee scumpa.. Adica nu stiu ce bani faceti voi, dar 20.000 de euro sunt destul de multi bani pentru un muncitor corect...in leasing ajungi la cca 35.0000 de euro pt 6 ani ...sa nu mai vorbin de casco si taxe si prostii si RCA impus cel mai scump...oricum pe scurt ajungi la 2.500-3500 de lei minim pe luna...ori nu va suparati ..dar..destul de putina lume castiga 5.000 de lei pe luna sa isi permita sa dea jumate pe Dacia..sa ii mai ajunga si de trait, concediu, copii, paine...etc.. Ori puii mei...totusi ..vorbim de 6 ani din viata amanetati, pentru ce? O DACIA? Nu sunt anti Dacia, dar cand dai 10-15.000 pe un sh BMW, AUDI, MERCEDES...etc.. parca te doare mai putin sufletul cand te uiti la masina. Dupa ce dai 20.000 de euro pe DACA si stai la semafor langa X5, X6, Q7,sau limuzine de la AUDi, BMW, Mercedes...ce sigur au fost cumparate pe mai putini bani decat Dacia ta..te cam doare sufletul..ca ai fost cretin sa dai banii astia pe DACIA..sa nu mai zic daca te urci in una din ele, daca un prieten de/al tau are una ai pus-o si mai rau de invidie. Daca conduci una ..atunci chiar ca te oftici...
27 feb 2014, 16:43
+4
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Nu mai compara prietene masini noi cu masini S/H, se pare ca nu ai prins ideea articolului!!! Raspunde-mi cu argumente la intrebarea asta: Daca vrei sa-ti cumperi un SUV cu 0 km la bord, ce ai alege??? P.S. ma repet, vorbim exclusiv de masini noi!!!
27 feb 2014, 19:08
+2
lexick
135 comentarii 203 puncte
Prietene! Nu sunt prieten cu tine! Sa sti ca nu sunt amator de SH de la nemti cu 200.000 km in bord. Am avut 2 masini noi pana acum si crede-ma ce iti spun, se compara. Nu mai vorbi din basme pentru ca tu ti-ai luat nu stiu ce masina noua pe care o sa o platesti 30.000 de euro daca ai luat-o in rate, iar unul de la semafor cu un Audi A6 sau BMW seria 5 de 15.000 de euro SH nu iti este inferior pentru ca ai tu Dacia noua. Crede-ma nu vorbesc aici de sh-uri luate cu 2.000 de euro de la nemti...de samsari si vandute cu 10.000 ... Desi ideea generala a romanului e masina noua e noua, traind vechile timpuri cu Dacia in cap, iti spun eu ca poti avea masini super super bune, care te vor tine dublu unei dacii noi, sa nu mai vorbesc de sentimentul oferit, calitatea si multe altele.
19 mar 2014, 16:07
0
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
Multi, foarte multi zic ca isi cumpara masina noua pentru ca au garantie nush cati ani, dar sa va spun ceva, ca sa iti fie valabila garantia trebuie sa mergi la revizii la anumite intervale de timp iar reviziile astea de cele mai multe ori costa, si costa foarte mult pentru ce iti face la masina.La un logan amarat reviziile sunt foarte scumpe, si te trezesti ca daca mergi la revizie pe toata perioada garantiei dai o gramada de bani, cu care ti-ai repara tu singur viitoarele defectiuni si ai mai ramane si cu bani.Daca nu mergi cand trebuie la revizii, adio garantie.
27 feb 2014, 18:18
+3
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
titus, cam ce inseamna la tine ca te costa foarte multi bani o revizie la Logan??? Da-mi un exemplu te rog!
27 feb 2014, 19:13
+2
7 comentarii -3 puncte
Esti demn de expresia: bucureștean prost! Ai alege dacia... esti vai de tine! El ar alege dacia
13 mar 2014, 09:10
-2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Taicameu are un CRV si nu e nush ce offroad...e cu AWD si nu poti selecta 4x4 sau 2x4 sau sa blochezi diferentiale. Si sistemul de tractiune nu e destept deloc,ramane blocata si pe borduri sau gropi mai mari.Deci la Off-Road garantez ca dusteru e mai bun dar nu e acelasi lucru...taicameu a avut 2 CRV-uri si ambele peste 200,000km fara probleme,nu cred ca vei putea zice acelasi lucru despre dacia duster.
25 feb 2014, 17:59
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
35 comentarii 33 puncte
Eu iti spun sigur ca la 70-80km/h viraje luate din scurt (gen evitat o groapa sau un caine sau schimbat banda brusc) loganul se comporta f bine. Am facut de cateva ori asa si ma asteptam sa intru in balans dar nu. Cum de ti-a dat tie impresia ca te rastorni cu loganul la o simpla depasire+schimbare de banda va ramane un mister pt. noi. Sau stai putin... tu la ce viteza ai facut manevra? :) Doar nu credeai ca loganul e golf.
27 feb 2014, 16:15
-2
radu1964
4 comentarii -1 puncte
Din aia 20.000 de euro mai taie putin,nu rotunji suma.SI SUNT DESTUI CARE DAU,CEI CE AU DAU,SI CEI CARE NU AU,DACA AR AVEA AR DA.Daca te tine buzunarul si bineinteles sa-ti permiti sa-ti platesti asigurari,taxe,intretinerea etc,pe viitor fara sa-ti tragi de la gura ta s-au a familiei,atunci DA o alta marca straina,DAR TOT NOUA. CA AICI VORBIM DE MASINI NOI. Si ce va tot ridicati in slavi S.H.-durile?! Astea sunt ideile si gusturile voastre,ca sa ai o occidentala sub fund,sa te dai mare si tare,vorba unuia 'la semafor'ca tu ai mai stiu eu ce occidentala,TOT S.H. este. CEI NOU ESTE NOU! Eu am un Logan Laureat din 2007.Daca as avea bani de Duster,Duster mi-as lua. Daca ar fi bani mai multi,atunci,ramane valabil ce am scris mai sus.Toate cele bune si sanatate!
13 mai 2014, 14:05
-1
Maniak22
306 comentarii 142 puncte
Eu nu stiu de ce spui tu ca e apreciata in strainatate. Probabil te referi la pret. Eu umblu des in toata Europa si vad foarte putine Dustere sa iti spun sincer. Am vazut mai multe Sandero Stepway dar si alea putine in comparatie cu alte marci. Sincer mi-as cumpara prima generatie de Duster ca imi cam place designul si ca e inalta si ca nu sunt scumpe piesele dar doar cand se va deprecia la 3-4.000 Euro.
25 feb 2014, 15:34
-1
MixMaster
19 comentarii 108 puncte
E foarte apreciata. Locuiesc in Austria, in sud, iar aici sunt foarte multe Dacii, in special Duster, Sandero Stepway si Lodgy (ca taxi-uri). Sunt foarte apreciate, iar la cat de bune si curate sunt drumurile, ii inteleg perfect. Cel putin aici, te costa mai mult asigurarea si impozitul pe motor lunar decat rata la o dacie. Iar pentru orice om normal asta e incredibil. Mai pune la socoteala faptul ca e si diesel, 4x4, noua, in garantie si mai mult decat incapatoare si practica. Ce poti sa ceri mai mult de la o masina? Insa dupa cum se stie foarte bine, noi romanii suntem prea saraci pt a ne cumpara masini ieftine. Astfel ca preferam o rabla de 15 ani ca are clima si e nemteasca. Insa cand se vor face echivalarile cu UE si din punct de vedere al asigurarilor si al impozitului anual pe motor, vor realiza toti ca nu merita sa platesti 1600 euro pe an impozit si 1800 euro pe an asig obligatorie pentru un 530 din '97 , deoarece nu valoreaza el cat platesti tu doar pt a putea circula cu el, nu mai vorbesc de combustibil, taxa de drum, revizii si reparatiile de rigoare.
25 feb 2014, 16:24
+5
Maniak22
306 comentarii 142 puncte
Aici iti dau dreptate cu taxele. Mai mult ca sigur esti intr-un oras mic. Incearca la Viena sau Berlin si ai sa vezi ca numai sunt Dacii, ci doar masini scumpe cu straini pe care nu ii intereseaza taxele si vor calitate pentru ca au bani. Poate una ratacita a vreunuia din provincie. Dar cum va arata o Dacie peste 10 ani si cum va arata o masina nemteasca peste 10 ani ? Dar peste 20 sau 30 ? Nu ai cum sa ii dai credit Daciei. Se va deprecia repede pentru ca se va strica repede. Hai sa traim momentul sa luam masina noua ca are taxe mici dar dupa ce ii platim toate ratele si o mai tinem cativa ani si o vindem pierdem la ea de vaisamar. La una second nu pierzi atat de mult. Acum ce sa zic se poate discuta la infinit. Nu sunt nici eu batut in cap, am avut un Peugeot luat de nou in 2007. Foarte tare nu am avut ce baga de vina dar fiecare are partea buna si partea rea. Cea mai buna decizie este cand cumperi o masina e dupa bugetul pe care il ai. Romanul in loc de Dusterul full la 20.000 euro isi va lua un Bmw X6 chel dar de 10 ori mai dotat ca Dusterul, intradevar putin julita masina la antebrat si cu multi kilometrii dar esti smecher corect ?
25 feb 2014, 16:54
+1
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Te contrazic! In Austria, precum si Germania, sunt multe dacii si iti spun si de ce! Occidentalii nu le cumpara neaparat cu banul jos, ci in sistem leasing si le convine sa aiba o rata lunara de cateva sute de euro, raportat la salariul lor nu cred ca este o problema asta...si mai mult decat atat au o masina noua, in garantie, practica si utila si sa nu uitam ieftina de intretinut si cu dotari decente; iar dupa 3-4 ani cand termina leasingul, o dau la buyback si iti cumpara alta noua!
25 feb 2014, 17:41
+5
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Foarte adevarat,eu aveam un coleg ce isi lua o Kia Rio pe leasing si la fiecare 2 ani isi schimba masina cu modelul nou. Si eu am calculat intro zi ca daca mi-as fii vandut 540i-ul pt un Jetta TDI atunci as fii salvat peste 500$/luna in benzina (bani care ar fii platit rata/asigurare pt VW si ar mai fii ramas 100$) Prin restul Europei si in America merita sa iei pe leasing/rate dar in Romania....inca nu.
25 feb 2014, 18:09
+3
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
P.S. pentru Bavaria (Maniak22) Ai spus intr-un comentariu mai sus ca te-ai dat jos din BMW, te-ai urcat in Logan si era sa te rastorni cand ai facut o depasire, sunt curios sa te intreb cam cum faci tu depasirile.....
25 feb 2014, 18:14
+8
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Zicea ca loganul mai vechi din 2005 are ruliu accentuat, poti pati cand bruschezi in depasire masina daca are ruliu foarte mare sa fuga spatele daca ai si gume proaste. Dar din 2007 nu se inclina deloc, dai si scaunu jos si nici nu te mai "arunca" de pe scaun.
25 feb 2014, 19:18
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
brabus, el e baiatul cu ventilatie in scaune, era sa se rastoarne cu dacia, asa cum are ventilatie fara tepiserie perforata... ce naiba' omule, te mai uiti in gura lui? auzi la el, in viena au numai masini scumpe, si cred ca germania si austria, franta, detin recordul pt vanzarile dacia, pt ca aia au mai multa inteligenta decat media din romania.
25 feb 2014, 23:10
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Svasti88
42 comentarii -68 puncte
E foarte foarte invidios Rodrigo asta. La foarte multi le-a scris la VIP CLUB MASINA MEA si de toti a facut misto si a bagat de vina ca sunt cotete de masini si etc. Mai bine s-ar uita la masina lui cu 500.000 de km si cu uleiul neschimbat de 100.000de km. Ar trebui sa facem o cheta sa ii dam la saracu cu S classe sa mearga sa isi spele masina ca ti-e frica sa urci in ea curat.
26 feb 2014, 08:51
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
sa va dau contul bancar unde sa-mi virati banii? orice suma este acceptata. va multumesc anticipat pt initiativa! dar sa spui ca ai ventilatie in scaune, fara piele perforata, tre sa fii nebun la cap... penibil! sa-ti ridici masina in slavile cerului, fara sa fie adevarat, iar e penibil. iar dak eu mi-am spus parerea despre o masina, va invit si pe voi s-o faceti pe la a mea...
26 feb 2014, 10:50
-1
559 comentarii 808 puncte
Paranoia uite ca exista masina cu ventilatie in scaune si cu piele neperforata! Uita-te la Saab 9-3 (2000-2006) . Am avut aceasta masina la care anul nu i-l mai stiu sigur acum o jumatate de an in service si cu problema la ventilator ( din cauza condensului sau a umiditatii venita de undeva se oxidase papucii si nu pleca ventilatorul! In plus , la masinile cu ventilatie in scaune nu iti bate ventilatorul in spate /sub fund, ele au niste directoare care sunt facute sa raceasca pur si simplu scaunul fara ca soferul sau pasagerii sa simta acel "frig"! Prin pielea perforata o sa pierzi si al racirea si la incalzirea scaunului! Numai unii producatori ofera piele perforata ca asa vor ei sau pentru ca "respira" scaunul. Nu stiu de ce o perforeaza sau nu dar se poate sa aibe ventilatie si incalzire chiar daca pielea nu e perforata!
26 feb 2014, 16:09
-1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
vezi ca deja ma jignisi si in mesajul privat.... dak nu ai piele perforata, sau tapiserie de stofa, cum faci tu sa racesti scaunul??? sunt mai multe ventilatoare, care directioneaza aerul, la temperatura setata spre exterior, acele ventilatoare nu sunt puternice, se simt doar dak esti foarte atent, dar dak nu exista orificii, cum se realizeaza racirea??? nu are sens, foloseau o instalatie care se racea, gen cea care incalzeste.... dak ventilatoarele alea bat in pielea de pe scaune, asteapta tu sa se raceasca....(sau poate a fost pusa ca sa fie.... desi mi-e greiu sa cred) p.s. acel seria 5 nu era prevazut cu asa ceva, l-a avut si tata, si eu am avutseria 7, nici macar ala nu avea asa ceva, doar incalzire... masoara-ti cuvintele, nu cred ca te-am deranjat pana acum, dar dak vrei neaparat, o pot face. atat timp cat se numesc SCAUNE VENTILATE, evident ca nu se refera ca este ventilat sub scaun, sub piele, ce rost are, scaunul respira, asta e si ideea, iar tu nu transpiri...
26 feb 2014, 20:10
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
omule, nu ai cum sa racesti pielea, nu se raceste scaunul, e vorba de pielea ta, ca sa racesti scaunul iti trenuie prea mult aer, judeca si tu putin, ventilatoarele nu au puterea sa raceasca, pt ca in primul rand, dak ar face asta, tu ai face reomatism intr-o vara, nu te-ai mai misca... crede-ma ca stiu cum functioneaza, le am eu pe masina... oricum, cred ca ar trebui sa te potolesti, te contrazici prosteste... iar dak tu crezi ca eu sunt cocalar, sunt pe banii mei... dar te inseli...
26 feb 2014, 22:49
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
35 comentarii 33 puncte
No....amu' daca atat iti permiti tu sa dai pe o masina apoi asteapta tu sa se faca Dusterul 3000E, probabil ca atunci(peste 5-6ani) si Golful 4 TDI va ajunge la 1500E si orice taran isi va indeplini fantezia de a avea un g4 TDI :)
27 feb 2014, 16:17
+3
47 comentarii 62 puncte
cica in 2-3 ani scade valoarea de la 17.000 la 14.000. Asta e cea mai mare minciuna si prostie. Un Duster de 3 ani vechime nu face mai mult de 10.000 oricat de dotat ar fi. Numai in cazul in care are sub 30.000km. Si oricum pentru 3000 de euro nimeni nu o sa cumpere un Duster second hand care numai Dumnezeu stie cum a fost forjat
25 feb 2014, 14:58
+4
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Duster pe benzina se da cu 7000euro pe Autovit din 2011 (deci 2 ani vechime)
25 feb 2014, 16:05
+3
alyon
31 comentarii 5 puncte
are un pret cam mare pt ce dotari are maisna,in rest e ok.
25 feb 2014, 15:01
-4
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Prietene cred ca nu stii ce vorbesti, arata-mi tu mie masina cu navigatie, piele, incalzire in scaune, clima, jante (si asa mai departe) la sub 20000. Si un Peugeot 208 cu cele mentionate mai sus si cu cel mai puternic diesel se apropir de 20k. Deci nu vad pretul sa fie mare pentru dotarile respective.
25 feb 2014, 17:47
+11
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Singura DACIA care se merita sa fie cumparata in momentul de fata ( bineinteles pentru cine este dispus sa dea aprox. 19.000) , este Dacia Duster!BUNA CAM LA TOATE CAPITOLELE .... mai ales echipata cu motorul DCI 110 cai si AWD !Logan-ul 2 deja nu prea mai prezinta interes sincer ... .costa ceva mai putin ca Duster-ul , dar practic nu faci nici o "afacere" cu el !(parerea mea) Macar asa ... Platesti 19.000 dar ai masina si pentru drumuri mai grele + un interior reusit! Corectati-ma daca gresesc ... !
25 feb 2014, 15:05
+16
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
A lu' gramatica...se spune "merita" nu "se merita"
26 feb 2014, 12:49
+3
StarTrak
8 comentarii 38 puncte
Datorita naturii serviciului pe care il aveam, eram zilnic la volanul unui Duster. Era primul model. 95 % din Dustere erau diesel, cu 4x4. Nu aveau toate dotarile pentru ca nu erau necesare. Am batut tara cu ele, pe timp de iarna sau prin noroaie si niciodata nu am simtit ca pot ramane blocat. Iarna 2012-2013 a fost mai grea decat iarna asta. Cand pe autostrada se dezapezea o singura banda, si pe aceea se mergea cu 40, eu mergeam cu 75 km/h pe banda ne-dezapezita, fara nicio problema. Sistemul 4x4 pus pe Lock si cu o viteza de pana la 80 de km/h si nu aveam probleme (dupa 80 km/h Lock este dezactivat, revenind in modul Auto, pentru nu a se strica diferentialul). Consumul era superb, acceleratia foarte buna in orice treapta, chiar si a 6a, iar despre ruliu pot spune ca nu mi s-a parut atat de pronuntat, atacand drumuri virajate cu viteza in momentele in care Cta-Iasi trebuia parcurs in maxim 6 ore. Eu nu am gasit niciun dezavantaj la aceasta masina. Reviziile erau ieftine. Per total, o masina corecta si foarte bine adaptata drumurilor noastre (ca exemplu, pe drumul Cta-Iasi, trecand de Vaslui, drumul e ca dupa razboi. am mers mai confortabil cu Duster decat cu Navara). Daca as avea banii, mi-as lua un Duster Diesel 4x4, chiar si second hand. Eu zic ca merita investitia.
25 feb 2014, 16:20
+7
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Enumereaza tu atunci masini concurente cu pret mai mic, ca eu nu stiu nici macar una singura!!!
25 feb 2014, 18:15
+2
559 comentarii 808 puncte
Nu poti sa compari Dusterul ,care este un Logan inaltat, cu acele masini. Dusterul nu se compara cu nimic. Este unde jos de tot si se adreseaza in special celor care nu isi permit ceva mai scump si vor SUV! Am prieteni cu Duster si regreta ca pentru 2-3 mii de euro puteau sa isi cumpere CRV sau alte masini cu mult peste Duster!
25 feb 2014, 18:57
-3
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Nu mi-o lua in nume de rau, probabil ca din cauza varstei nu intelegi domeniul, iti spun ca majoritatea constructorilor auto folosesc platforme tehnice comunte pentru anumite modele din ograda lor, la fel si Dacia care a folosit platforma de Logan pentru Duster, dar asemanatile se opresc aici, pentru ca sunt 2 modele diferite ! P.S. Nu stiu de unde te-ai documentat tu, dar pretul pentru Honda CR-V porneste de la 25.408 euro, iar Dacia Duster de la 11.000 euro, nu vad diferenta de 2-3 mii euro.....
25 feb 2014, 21:27
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Nu ma contrazic cu toata lumea, ci doar cu tine! Brosura pe care mi-ai aratat-o este pentru un o Honda CR-V echipata standard, cu motor pe benzina si 2x4! Ideea articolului (si cu asta inchei conversatia) este ca pentru doritorii de un SUV nou, oferta de la Dacia Duster nu are concurenta! Numai bine!
25 feb 2014, 22:26
+13
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Gabriel, daca ai fi corect, ai pune pretul de la un CR-V diesel, 4x4. Daca tu crezi ca un CR-V pe benzina doar cu tractiune fata este o afacere buna... sa fii sanatos! Nu cred ca cineva normal la cap si-ar lua un SUV cu tractiune fata. Mai adauga navigatie, piele, scaune incalzite, pilot automat, etc... si revino cu oferta Honda pentru modelul CR-V. Va fi de vreo 32.000 de Euro. E ceva diferenta fata de Duster, nu crezi?
26 feb 2014, 09:47
+3
559 comentarii 808 puncte
Compar tractiunea fata cu cea 4x4 pentru ca aceste masini sunt cumparate de oameni care le folosesc pe sosea si nu offroad! Daca ne referim strict la offroad e Dusterul mai bun dar nu cred ca isi cumpara cineva Duster pentru asa ceva! Cu 4000euro ai un Mitsubishi vechi dar care e mult mai bun decat DUsterul , cu motor mult mai mare si cu tot ce iti trebuie pentru offroad! EU asa gandesc, oi gandi gresit dar Dusterul nu e pentru offroad! Daca vrei offroad iti cumperi o masina cu un motor cat mai mare si bun! Pentru piata pentru care a fost facut Dusterul nu cred ca o sa conteze foarte mult offroad!
26 feb 2014, 11:56
-3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Pt Gabriel Nimeni nu spune ca Honda nu este masina mai fiabila, mai bine finisata etc. Si nimeni nu o sa invinuiasca pe cineva ca si-a luat CR-V fata de Duster. Dar aceasta masina acopera o nisa pe piata auto, o nisa pe care tu poti sau nu sa fi. Daca este sa luam in comparatie cele doua masini o sa vedem ca fiecare are avantaje si dezavantaje fata de cealalta. Depinde ce prioritati ai cand iti cumperi o masina - pret de achizitie, consum, tinuta de drum, dotari, putere, taxe, intretinere etc. Chiar am facut in facultate o materie care se numea Modelare decizionala si in care in urma unei comparatii acordai ponderi fiecarui criteriu dupa nevoi pentru a face alegerea cea mai buna. Asa si aici. Drumuri bune!
26 feb 2014, 12:59
+2
559 comentarii 808 puncte
Ceea ce vrei tu sa spui se numeste Caracterul rational si se regaseste in cartea lui Mircea Cosea! Cand dai niste bani pe o masina cauti sa iti maximizezi valoarea banilor si sa iti satisfaci nevoile intr-o proportie cat mai mare! Nu e vorba de imagine ci de ceea ce ofera. Cand cumperi o masina ,RATIONAL vorbind, cauti sa iti satisfaci nevoile pe care le ai la momentul dat si pe o perioada relativ scurta de timp. Daca cumpar un Duster care are navigatie pe care nu o folosesc si cumpar alta marca care la aproape aceeasi suma imi ofera un consum mai mic prin tehnologii, materiale de buna calitate, fiabilitate mai mare, un comportament mai bun la drum , comfort si mai ales siguranta ( unde tot ce tine de Renault nu situ cat sa cred pentru ca este principalul sponsor al NCAP) ,reusesc sa-mi satisfac mult mai multe nevoi decat as face-o cu Dusterul. Romanul moare daca nu are navigatie , nu ca i-ar folosii la ceva, doar ca "da bine" , moare daca nu are piele ( cu toate ca si iarna si vara sunt destule dezavantaje), moare ca nu are nu stiu ce dotare care " da bine" pe masina dar nu se gandeste cat ii consuma, cati bani bagi in ea dupa o anumita perioada, cum merge, cum e facuta si cat de sigura este! Prefer lucruri simple intr-o masina pentru ca celelalte nu folosesc de foarte multe ori la nimic in afara de imagine!
26 feb 2014, 13:11
-2
2947 comentarii 2978 puncte
@ Margarit Emilian Poate ai vrut sa spui platforma de NISSAN QASHQAI si NU Logan deoarece platforma de Logan e prea mica si n-are rezistenta necesara pt. un SUV 4 x 4.
26 feb 2014, 10:07
+2
2947 comentarii 2978 puncte
PS Pt. a fi mai exact este vorba de platforma modulara numita "B0" si e folosita de grupul RENAULT-NISSAN la Nissan Qashqai, Nissan X-Trail si Dacia Duster etc.
26 feb 2014, 11:40
0
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Nu sunt sigur, deci nu ma contrazic, am gasit pe net mai multe variante, asa ca nu stiu care este cea reala: Dacia Duster este dezvoltată pe platforma B0 sau platforma Logan, versiunea 4×2 având o punte față de tip pseudo Mac Pherson cu brațe triunghiulare, în timp ce versiunea 4x4 are o punte spate multibraț de tip Mac Pherson. Pentru ambele versiuni de tracțiune, motricitatea și confortul sunt sporite de cursa mare a suspensiilor. Pe alt site : Atentie! Noul Duster nu utilizeaza aceeasi platforma tehnica cu ce a masinii nationale Dacia Logan care mai este utilizata si de catre actualul Nissan Micra. Hondarul, poate ne lamuresti tu care este platforma tehnica folosita de Dacia Duster, ca vad ca pe net am gasit 2 variante diferite....
26 feb 2014, 13:23
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Pe alt site se mai povesteste si ca dusterul are întreaga integrala la Qashqai: Citez Wikipedia nemteasca: Dabei stammt der Allradantrieb, jedoch ohne elektronische Differenzialsperren und Bergabfahrhilfe, vom Nissan Qashqai ab. Tradus: Transmisia integrala dar fara blocajul electronic al diferentialului si ajutor de pante provine de la Nissan Qashqai. http://de.wikipedia.org/wiki/Dacia_Duster Daca Wikipedia minte, mint si eu :-) În ceea ce priveste platforma B0, uite ca am mai învatat ceva. În consecinta înteleg ca platforma "B0" e folosita la Quashqai, X-Trail, Duster, Logan. ...........Mai sînt si altele?
26 feb 2014, 13:49
+1
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Platforma nu inseamna sasiu. Ci o suma de trasaturi comune. Platforma nu inseamna ca daca intorci un Logan, un Duster si un Qashqai vor arata la fel pe dedesubt. Platforma comuna inseamna ca probabil au aranjamentul puntilor asemanator, suspensii la fel (pozitionate), traseul evacuarii la asemanator, punctele de rigidizare la fel, etc... Sistemul 4x4 de Duster este comun cu X-Trail, Koleos si Qashqai, asta e sigur. In afara de masina romaneasca, este posibil ca celelalte sa aiba si alte piese comune, cum ar fi bascule, suspensii, directie, etc. Dacia Duster, evident, este realizata mai... economic. Adica sunt multe piese asemanatoare cu cele de Logan, dar supradimensionate. Or fi si piese comune cu SUV-urile de mai sus, nu cunosc. Nu e gresit nici cand auzi ca Logan imparte platforma B0 cu Duster. Imparte lucruri comune in ceea ce priveste aranjamentul si layoutul pieselor, dar sunt si componente diferite. Eu asa cred. Daca cineva are alta parere, sa ne-o spuna, mai invatam si noi, nu e rusine :)
26 feb 2014, 16:16
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Pai de asta îi si spune PLATFORMA MODULARA. Toata treaba asta cu platformele e chiestie de costuri de productie scazute. Daca fiecare masina ar avea o platforma unica a ei, ar costa masinile de ne-ar rupe. Am plati pret de .......... Ferrari pt. Dacia Duster :-) ))) Eu am încercat sa scot în evidenta treaba asta cu platformele comune cu marci de renume, pt. a arata ca Duster nu este o masina chiar asa de proasta cum o considera unii, numai pt. ca e low cost, chit ca n-are concurenta în clasa lui de pret pe piata autohtona.
27 feb 2014, 12:19
+1
13 comentarii 8 puncte
Frumoasa reclama dar de Ford ecosport 1.5 diesel cu dotari mult peste duster full de full si cu doar ~1500 euro mai scump ati auzit. Nu mai spun ca motorul anului 2013 a fost ecosport cu consum foarte mic pe langa duster.
25 feb 2014, 18:15
-1
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Unde ai vazut tu o informatie oficiala despre preturi/optiuni ???
25 feb 2014, 18:26
+2
165 comentarii 142 puncte
Prietene , de unde ai tu informatiile astea, ca eu abia astept date despre ecosport, ca dupa Fusion , m-ar interesa masina asta?! Totusi , ma indoiesc ca in varianta Titanium, 4x4, diesel sa fie doar cu 1500 euro mai scumpa decât Duster ! In plus, motorul de care vorbesti se numeste ecoboost, nu ecosport!
27 feb 2014, 16:48
0
bytzu11
147 comentarii 333 puncte
Am vazut X5 facut de rusine de Duster din prima generatie,pe malul unei amarate de balti dupa o scurta ploaie,Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Tdi cu diferentiale blocabile,punti pe bari de torsiune si asa mai departe,masina cu pedigree in off-road,lasata in urma in zapada de un amarat de Duster,ambele avand gume mixte in stare foarte buna! Deci de ce ne mai mira ca e apreciat? Sincer nu sunt si nu cred ca voi fi prea curand fan Dacia,desi am detinut mai multe,dar acest Duster este chiar capabil in teren accidentat! Am fost si cu el in test drive in cadrul unui eveniment organizat de Redac si s-a descurcat exemplar in niste namoale de padure destul de greu de abordat! Bravo lor daca au reusit sa puna si pretul sub toata lumea din segment! Pana la urma este o masina noua,care se adreseaza celor ce nu vor lux si vor utilitate si sa nu aiba dureri de cap cativa ani! Pentru ca o masina noua va pune probleme dupa 120000 de km,pe cand orice nemtoaica second e ca o bomba cu ceas! Mai ales alea din 2003-2010 care au "doar" 120000 de km la bord :))) ...cand de fapt valoarea reala se invarte undeva dupa 600000 de km,in functie de an! Numa'bine!
25 feb 2014, 19:43
+9
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
sa-ti spun un "secret": se svoneste ca sistemul awd de pe duster, este conceput de nissan, de aia este asa de performant. ma rog, conceput, imprumutat, bazat pe... dar este legat de nissan.
25 feb 2014, 20:00
+4
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Chiar asa si este, sistemul este luat de la Nissan X Trail daca nu ma insel.
25 feb 2014, 21:41
+5
559 comentarii 808 puncte
Nu cumva Nissanul se pupa cu Renaultul?:)) De aici si o gramada de asemanari! O fi aceeasi tehnologie dar este una veche. Lumea avanseaza foarte repede. Dacia a fost si va ramane o masina pe care o folosesti din punctul A in punctul B. Nu cred ca macar 15% din cei ce cumpara Duster se gandesc la offroad! Este un SUV de strada si in clasa asta e scump pentru ceea ce ofera dar incanta pentru ca e mai ieftin decat celelalte modele de la anumite marci! ( Sa compari Nissan cu Dacia e ca si cum ai zice ca Octavia e aceeasi cu Passatul care nici macar nu sunt din aceeasi clasa!)
25 feb 2014, 22:10
-2
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
mai pustiule, nici nu ma mira faptul ca nu agreezi dacia, nici mie nu-mi spune nimic... dar sistem de la nissan, vechi sau nou, isi face treaba asa cum trebuie. am o intrebare pt tine: cei care isi cumpara m-uri, ferarrai si porsche, masini concepute pt performante pe circuit, cati dintre ei ajung sa vada circuitul? nimeni nu compara nissan cu dacia. dar la 18 ani, ai valorile tale, nici nu te condamn, dar cred ca ar fi cazul s-o lasi mai moale... masinile dacia se adreseaza celor ca mine, ca tine, care sunt detinatori de v8-uri second hand... pt ca o sa ajungi la o varsta cand o sa vina copilul si o sa te traga de maneca, ca-i trebuie bani la fondul scolii, la fondul clase, ca a vazut nu stiu ce telefon, etc, etc... ce faci? iti vinzi mertzanu' si-ti cumperi o dacie... stiu ca n-o sa fii de acord cu spusele mele, dar o sa realizezi tu mai tarziu... bafta si tine-te de scoala!
25 feb 2014, 22:18
+9
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
mai omule, nu suntem un forum "rasisit" cu pustii, foarte bine ca te bagi la motoare de la varsta ta si mai ales felicitarile mele ca ti-ai luat masina aia cu banii castigati de tine. dar din comentariul de mai sus, trebuia sa extragi esentialul, nu se referea la tine strict ca persoana, ci la modul general... ce tie nu-ti place, poate altuia ii este util, fara sa.i si placa... dacia nu are sex appeal, este o masina de uz extensiv, cu minime cheltuieli de intretinere...
25 feb 2014, 22:50
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
X-Trail, Koleos, Qashqai si Duster au exact acelasi sistem 4x4. Datorita greutatii reduse, Duster se comporta cel mai bine in off-road dintre cele 3 surori ale grupului Renault-Nissan. Cat despre pret... Koleos este 31.000 iar X-Trail diesel 4x4 tot pe acolo. Duster e "ceva" mai ieftin.
26 feb 2014, 09:51
+8
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
si din nou, o informatie corecta si irefutabila, este taxata de catre dobitoci cu minus... iar una eronata si total pe langa adevar, primeste plusuri.... ma mir ca la primul comentariu s-a ajuns la +9... ce oameni?!
25 feb 2014, 22:10
+3
1 comentarii -1 puncte
multe componente dacia sunt fabricate de aceasi fabricanti care fac piese pentru renault ,nisan , opel (vauxhall in Anglia) sunt 100% sigur pentru ca am lucrat pentru o companie care transporta subansamble nisan ,renault ,si vauxhall in anglia cat si in europa
02 mar 2014, 03:24
-1
radu1964
4 comentarii -1 puncte
Nu se zvoneste,ca asa si este.Motorizarea de pe Duster 1,5 dci 110cp,este luata de pe NOUL Nissan Qashqai 2014.Cauta la Nissan qashqai 2014.Am citit un articol,din cele multe despre noul Qashqai. Sanatate si cele bune.
12 mai 2014, 17:51
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
X5-ul are peste 2 tone. Mai greu nu inseamna deloc mai bun in off-road. Pe un drum de noroi as paria pe Duster fara emotii. Nu totul se rezuma la diferentiale si asa mai departe (nu ca X5 ar avea vreun blocant pe el). Cat despre prima generatie de X5 realizata cu ajutorul inginerilor Land Rover... este un fapt universal valabil si cunoscut ca a fost un model nu foarte reusit (a se citi fiabilitatea scazuta tipic britanica). A doua generatie de X5, normal si logic, a fost imbunatatita. Dar tot un tanc era si tot as paria pe Duster. ps: Bavaria, ai primit pauza 7 zile, pana cand incerci sa inveti a lega niste cuvinte fara sa jignesti.
26 feb 2014, 09:54
+8
Svasti88
42 comentarii -68 puncte
Zi totusi ce ai primit de lauzi atata Dusterul ? Ca eu tot nu te vad pe tine sa dai 7.000 pe un Duster forjat ca deh 20.000 nici in vise. Daca iti place de ce nu o cumperi? Nu tu spui ca nu e scumpa.
26 feb 2014, 11:51
-3
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
L-am comandat, e pe vine. Cu reducere mare de la Dacia ca o laudam pe site:) Asta asa, ca vad ca nu prea te poti culca de curiozitate si mori de grija altora.
26 feb 2014, 12:34
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
165 comentarii 142 puncte
Zi -le si tu ca ti-l dau moka si motorina pentru 5 ani, sa doarma oamenii linistiti!
27 feb 2014, 17:07
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
hai bai svasti, fii serios!!! ce trebuie sa primesti sa lauzi duster-ul???? dak ar fi fost singurul, te intelegeam, dar nu cred ca cineva a vorbit de rau masina asta, ma refer la jurnalisti, ca noi romanii, "dak nu-i bmw, nu-i buna". ce trebuie sa primesti, drumurile noastre, cheltuielile de intretinere, pretul carburantului, cateva optiuni, abilitati offroad, spatiu, pretul mic in comparatie cu ceva comparabil... chestii de genul asta... nu-ti trebuie mult sa ajungi la concluzia asta, uita-te in germania, franta, italia, aia ce au vazut la duster, de-l cumpara in nebunie?
26 feb 2014, 12:36
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
nu sunt in romania, sunt in italia si le vad pe strada, este chiar o masina comuna pe aici, duster si sandero, mcv-urile pt firme...
26 feb 2014, 13:05
0
381 comentarii 502 puncte
bytzu11, si eu am vazut porci zburatori. Tu vii acum sa zici ca o masina cu un sistem 4x4 de rahat, e mai buna decat un Pajero, cu diferentialele blocate , punti rigide samd. Pai hai sa iti zic ceva, daca esti dobitoc, ramai blocat in zapada cu lanturi si toate 3 diferentialele blocate. Vezi, un ***** de sistem de esp nu o sa fie niciodata mai bun decat un 4x4 adevarat. Daca ar fi cum zici tu, toate armatele din tarile EU i-ar trimite pe baietii de la Mercedes in origini si si-ar lua in loc de G class Dacia Buster. Ca dupa logica ta, daca iti place offroadul, si ai masina cu punti rigide si diferentiale blocabile, esti prost de puti, ca doar miezul offroad-ului e suspensia independenta si diferentialele deschise si cutia de transfer de ***** -ca doar masinile proaste folosesc reductor cu lant dublu, masinile bune, gen buster folosesc ***** made in china. Chiar ma mir de ce se mai produc masini adevarate de off road, si de ce mitsubishi, mercedes, ford si jeep inca produc masini cu tehnologie de 2 bani si nu se inchina la orezarii de la nissan. Care, apropos, au si ei o singura masina adevarata de offroad, PATROL, care, din pacate pt tine, are punti rigide si diferentiale blocabile si reductor cu lant. Chiar, ce treaba domnule, Jeep inca produce modelul wrangler... Cat despre masinile SH, iei teapa doar daca esti retardat. Oricine cu minime cunostine despre masini si cu mai mult de 1 neuron functional, isi da seama rapid daca o masina are enorm de multi km. Cat despre aia care vor masini premium, de 10 ani, care de noi au costat peste 50000 euro, cu km putini, uzura minima si maxim 10000 euro, aia sunt retardati si isi merita soarta.
19 mar 2014, 15:52
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
dar de ce se dezbat aici optiunile si sistemele oferite de dacia? la pretul ala voi vreti active lane assist , distronic, pre safe, head up display, suspensie magnetica, active body control si 16 airbag.uri? nu se poate, acele masini, cu aceste optiuni, costa peste 100k euro si sunt elita producatorilor de elita din germania... ce vreti sa va ofere o masina de 6-15mii de euro noua? deja sunt destul de multe... cat sa fii de roman, incat sa ceri mai mult de atat pt banii aia???!!!
25 feb 2014, 21:51
+18
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
citeste mai sus!
25 feb 2014, 22:19
0
1 comentarii 4 puncte
Respect 4tuning, insa articolul pare scris la Mioveni. :)
25 feb 2014, 22:36
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
52 comentarii 62 puncte
Articolul chiar este "scris la Mioveni", cu mici artificii abile care sa distraga de la acest mic detaliu.
26 feb 2014, 15:19
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
52 comentarii 62 puncte
Nu-s parte a niciunui club. Duster o masina economica, chiar se descurca binisor in teren, chiar are un pret atragator si este cu adevarat un model de luat in seama la cumpararea unei masini. Insa articolul asta o prezinta ca o intruchipare a perfectiunii, o revelatie a industriei auto din ultimul secol. Si vazand asta p-un site cu "tuning" in componenta numelui nu face decat sa ma amuze teribil. De acord, oamenii cu ceva studii, educatie si cu nevoi compatibile cu aceasta masina o vor cumpara. Dacia-Renault stie ca-n continuare masele, oamenii simpli si limpezi in cap pentru care ce crede vecinu' si invidia vecinului sunt mai importante decat foamea, vor cumpara in continuare Haudi second in loc de Dacia noua. Si p-astia-ncearca sa-i modeleze, sa-i orienteze catre gama Dacia. Cum? Cu un articol siropos pe 4tuning. Nu-i neaparat un lucru rau, e totusi o forma de educare si asta. Doar ca e ridicol. Comentariul asta va disparea, da' nu-i nimic, nu ma pot impotrivi marketingului disperat :))
26 feb 2014, 16:44
+3
1 comentarii 1 puncte
In mare articolul e corect,au ridicat in slavi Dacia,totusi pe segmentul de "low cost" 4x4 mai avem si Suzuki-ce-i drept doar cu motorizari benzina .Oricum deja la 19.000 pretul Dusterului se apropide de ex demitsubishi ASX care are o oferta interesanta la 21.668 eur(TVA inclus) pentru modelul 1,8d -150 cai 4x4 cu echipare decenta(aproape echivalenta Dacia daca stau sa ma uit) si Suzuki si mitsubishi ofera 5 ani garantie.Una peste alta concurenta a inceput sa scada preturile din ce vad.
26 feb 2014, 09:16
+1
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Pe site-ul Mitsubishi, pretul pentru ASX 1.8d - 150 cp si cu 4x4 este de 26.164 € banuiesc cu tva inclus http://www.mitsubishi-motors.ro/modele/configurator#step-1-carid-124-bodid-201
26 feb 2014, 13:40
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Am pus si linkul atasat, este site-ul oficial Mitsubishi, acum poate pui si tu linkul de unde ai luat pretul respectiv.
26 feb 2014, 14:53
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
2947 comentarii 2978 puncte
Sa fim realisti ! Adevarul este ca Duster nu are concurenta la capitolul MASINI IEFTINE. (SUV IEFTIN) Daca americanii s-ar fi tinut de CROSS LANDER (ARO), pe care vroiau sa-l exporteze si în SUA, Duster n-ar avea sanse nici cît negru sub unghie. http://www.rockcrawler.com/features/newsshorts/04december/crosslander.asp
26 feb 2014, 10:00
+5
127 comentarii 30 puncte
clar ceea mai buna masina in raport pret-dotari-performante-fiabilitate-costuri de intretinere....carcotasii pot sa o tina pe a lor pana in panzele albe ca nimeni nu o sa le scoata din cap chestia cu masinile SH in comparatie cu una noua...am condus un duster din prima generatie pe niste coclauri si maidane acum 2 ani intro iarna si am ramas foarte placut surprins de ce poate sa faca aceasta masina..am comparato atunci cu un suzuki vitara sau chiar jimny..la capacitatile de offroad.
26 feb 2014, 10:15
+3
Gibbly
45 comentarii 38 puncte
DAcia Power :)) si atat restul il stiti voi ...
26 feb 2014, 16:55
+2
127 comentarii 30 puncte
Degeaba va contrati aici cand aceasta masina se vinde in vest ca painea calda...asta e purul adevar ca aceasta masina,suv sau cum pkm ii ziceti voi nu prea are concurent....se ofera multa masina pt un pret decent...cei care sustineti alte marci straine stiti pe langa pretul de achizitie cam ce costuri de intretinere necesita aceea masina fie ea ...honda,toyota,nissan..etc........stiti ca acelasi ambreiaj pt renault clio 1.4 este cu 3-4 mil mai scump decat pt logan 1.4.... Un om normal care se duce si vrea sa isi schimbe ...n...piese nu stie aceste detalii vizavi de compatibilitatea pieselor si pret...plateste si pleaca mai departe...o marca cu renume in primul rand isi vinde Numele...restul e cancan....
27 feb 2014, 00:03
+1
559 comentarii 808 puncte
Nu este mereu asa. Am un Passat din 2009 si o punte spate pentru el e mai ieftina cu 180lei fata de puntea pentu Fluence! Renault si in general masinile frantuzesti au preturi mici de cumpararare dar piese scumpe!
27 feb 2014, 08:13
+1
12 comentarii 6 puncte
In 2009 mi-am luat Grand Vitara 2l bezina, piele, trapa, esp, abs si ce mai vreti voi, cu 0 km din Germania cu 16200 euro + tva(care nu l-am platit/o sa-l mai platesc vreodata). Deci 3000 euro sub cel mai dotat guster. Din punctul meu de vedere, cu doua clase peste guster la orice analiza obiectiva. Nu cred ca azi nu mai sunt aceleasi oferte, probabil lumea e comoda.
27 feb 2014, 12:53
-1
165 comentarii 142 puncte
Bine, acum, probabil daca voia sa fie extrem de riguros, autorul putea sa spuna ca e masina pentru aproape orice roman, care pune pret pe banii pe care ii munceste si nu se rupe in figuri, amator de SH forever - dar era prea lung! Pentru mine, ca mic intreprinzator, platitor din greu la bugetul de stat si fara posibilitate de venituri "la gri" sau "la negru", sa imi iau o masina de care zici, cu motor de 2 litri , pe benzina, cu un consum fabulos, cu impozit fabulos si RCA pe masura, in conditiile in care fac circa 40000 km/an, e un lux dement! Tinand cont de conditiile locale (economice, mult mai bune in 2007 ), cu drumuri asa cum sunt, cu crampeie de autostrazi, cu limite de 50 si 90/100 la viteza legale, de faptul ca am vrut sa si raman cu ceva in urma activitatii in afara de cheltuielile inerente cu carburanti, taxe, si nu sa fac figuratie pe la semafor, mi-am luat o masina noua, diesel, 1,6 tdci, 90 cai si climatronic, cu garantie de 4 ani! Masina face in curand 7 ani si pot spune ca am ales bine, pentru ca n-am avut de schimbat mare lucru la ea, nici in garantie si nici dupa ce s-a dus! Mi-ar placea un Duster, si l-as cumpara full , mai putin piele, problema e ca dupa experienta avuta cu compania de leasing, momentan ma abtin! Nu cred ca varianta SH e o optiune pentru o activitate cu un rulaj ca al meu pentru ca apare riscul cheltuielilor de reparatii! Am preferat aceasta varianta pentru ca nu aveam masini de schimb, ca s-o pot schimba pana reparam lesinatura, pardon prospatura de 3 ani, cu doar 75000 km (real cu una din cifrele 2 sau 3 in fata), adusa ca chilipir, din garajul unui batranel, de un nevinovat de revanzator, care, bineinteles o vindea in pierdere, din spirit caritabil...
27 feb 2014, 14:38
+1
559 comentarii 808 puncte
Daca gandesti asa nici Dusterul nu ti-l iei. Infocom se referea ca la acelasi pret iti poti lua ceva mai bun. Pentru aceste comentarii voi primii de la moderatori minusuri si imi vor sterge comentariu!
27 feb 2014, 16:28
0
165 comentarii 142 puncte
Zicea ca poate iti iei ceva SH la aceeasi bani... Si defineste mai "bun"...
27 feb 2014, 17:10
-1
12 comentarii 6 puncte
Am impresia ca faci ceva vagi referiri la comparatia propusa de mine. Masina mea nu a fost achizitionata SH, ci noua(am mentionat 0 km la bord, am considerat ca-i clar). RCA e 500ron/an(auto inregistrat pe firma), impozit 180ron/an (mie nu imi par cifre abracadabrante), benzina papa 9 litri % combinat, asta pana in 2010 cand n-a mai dedus Boc TVA la benzina masinilor inreg. pe firma (ca asa stia el, ca afacerile e un fel de-a duce gastele la parau - atunci m-am enervat si i-am pus GPL, consum combinat 11 litri (33 ron) %, banuiesc ca tu n-ai la fel, cel putin nu la un 4x4 permanent, daca stii ce e aia). Reviziile sunt intre 350(garaj propriu) si 700 ron (reprezentanta). Piesele banui ca-s cu minim 50% mai scumpe precum la guster, dar in 5 ani s-a ars un bec fata la pozitie si 20 de ron sudura la un colier desprins la evacuare. Amortizoarele nu-i mai fac ca in tierete, dar is 800 de lei distractia, poate la anul. Si nici n-am sa o dau cu 11.000euro, cat e pretul actual pe piata, desi m-am plictisit de ea, ci o sa o mai tin 10 ani suv si dup-aia o prepar pt. offroad propriu. Alte pareri?
27 feb 2014, 21:40
0
165 comentarii 142 puncte
De gusturi nu se discuta! In fine, când muncesti pentru tine, trebuie sa te recompensezi cu mici bucurii. Motiv pentru care m -am dotat cu un Ford Fusion 1,6 tdci , 90 de cai, echipare +,adica vârful de gama la modelul asta, având pack look, climatronic, s.a. Are si o garda destul de mare ca sa pot fara grija sa intru si pe drumuri forestiere, ca sa-mi place sa mai ies in natura. Impozitul la mine e pe jumatate, RCA-ul nu stiu pe unde l-ai gasit asa jos, insa consumul mediu e 4,2-4,4%, pentru ca 70-80% merg in afara localităţilor. Revizia in reprezentanta e in jur de 500 de lei, si in aproape 7 ani si peste 263000 km am schimbat 2 rânduri de amortizoare si doi rulmenti pe spate si bujiile incandescente, termostatul cu tot cu carcasa, ca se deformase si kitul de distributie de distributie de 2 ori. Nu e 4x4, dar nici nu sufera din lipsa. Ce as mai fi vrut in plus era o cutie in 6 trepte si ar fi fost ok ca si consum si peste 110km/h. Ultimul Duster imi place mai mult decât primul, pentru ca e finisat mai bine, insa nu ma arde momentan sa schimb caii. SH, poate la pensie...
27 feb 2014, 23:39
+1
13 comentarii 3 puncte
e gresit sa compari o masina noua, cu una sh , masina noua e masina noua, cea sh vine cu anumite riscuri. Iar Duster facelift este o masina foarte reusita, si este cea mai ieftina din segmentul ei. Cei care vor dotari de ozn sa-si ia second-uri. Eu unul as prefera masina noua, ca am mult mai putine griji decat la una sh. La un second te gandesti , oare o sa apara ceva defectiuni( motor, turbo, senzori, distributie, inst. electrica) si de multe ori nu stii ce stil de condus avea vechiul proprietar, pe unde a umblat cu masina??? Nou e nou, second e second.
27 feb 2014, 14:03
0
13 comentarii 3 puncte
Si vreau sa-l felicit pe Hondarul ca este realist si nu vede lucrurile prin diferite prisme. A luat-o lumea razna cu importurile auto. Inceputul a fost mai greu pt Dacia, dar acum are masini competitive , fiabile la fel ca oricare alta marca, bineinteles nu cele de lux.
27 feb 2014, 14:12
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Sti care e diferenta între importuri si Dacia? Dacia e o masina CINSTITA facuta aici în Europa iar importurile sînt niste FALSURI IEFTINE cu piese facute în CHINA si asamblate tot în PAMPA CHINEZA pt. 3 saci de orez, plimbate cu vaporasu în jurul lumii si vîndute la suprapret datorita numelui si renumelui ce si l-au cîstigat cu multi ani în urma cînd si ele la rîndul lor erau masini cinstite. Asta este o realitate pe care multi n-o vad pt. ca nu vor s-o vada.
27 feb 2014, 15:48
-1
559 comentarii 808 puncte
Sa inteleg ca numai Dacia este o firma cinstita si ca restu sunt niste sarlatani care isi fac masinile in China si gata? E doar o intrebare!
27 feb 2014, 16:30
0
13 comentarii 3 puncte
Ca bine zice mrcybercsx. Nu se mai fac masini cum se faceau odata... nu se compara o cobra sau un ursulet cu bmw-urile si mercedesurile dupa 2005
27 feb 2014, 15:58
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Si înca un INSIDER PONT pt. cei ce nu stiu: Grupul Renault produce tabla masinilor lor, DACIA INCLUSIV la uzinele siderurgice nemtesti THYSSEN-KRUPP si nu la otelariile N-AM-DAMI-TU din Schanghai asa cum fac altii. Deci, sa stiti si voi ca Dacia are tabla MADE IN GERMANY si nu Made in China chit ca sînt masini ieftine.
27 feb 2014, 16:25
-1
559 comentarii 808 puncte
Si daca e facuta tabla in Japonia (care sunt cam cei mai tari la masini si mai ales la motoare) si nu rugineste cum rugineste Loganul la aripile spate pentru ca sta apa in protectia aripilor e rau , nu? Neamtu isi face ce ii ceri: ieftin sau scump! Nu poti sa imi spui ca VW sau orice alta masina nemteasca are tabla mai proasta ca Dacia. Tatal meu are KIA din 2002 si nu are nici umpic de rugina si e din Asia masina , iar tabla e facuta tot la ei. NU te supara dar Dacia nu merita sa ii faci reclama la tabla. Are cumva garantie la tabla 12 ani cum da Honda/ VW/ Audi si altii care pot da chiar mai mult?
27 feb 2014, 16:36
0
2947 comentarii 2978 puncte
De ce compari mere cu pere? Fiecare tabla rugineste. Indiferent unde o faci. Problema este tratarea tablei ANTI RUGINA (zincarea / galvanizarea / emailarea) si asta e în mîna grupului Renault - Dacia si nu în mîna Thyssen-Krupp. Americanii emaileaza, nemtii galvanizeaza si românii de la Mioveni dau cu bidineaua. Garantia de 12 ani la tabla este O ABERATIE, un fel de...... MÎNJIREA LA BOT CU MIERE A CLIENTULUI CREDUL SA CREADA CA VIATA-I DULCE SI CA SA-I IAU BANII si nu ! Nu-i fac reclama daciei la tabla. Am vrut numai sa scot în evidenta ORIGINEA DE PRODUCTIE a materiei prime, origine europeana si nu asiatica. PS Tatal tau are o KIA din 2002 fara rugina si eu am un TransAm din 1989 fara rugina deoarece caroseria e emailata ca oala de sarmale iar DeLoreanul unui amic, masina de prin '85 are traversa sasiu dublu Y (>--< ) de inox si restul e de fibra + inox si garantat nu va rugini nici în urmatorii 200 de ani. Exemple din astea pot sa-ti dau de scriu pîna mîine.
27 feb 2014, 16:46
+2
559 comentarii 808 puncte
Nu inteleg ce vrei sa spui! Adica Dacia are tabla mai buna decat masinile Asiatice? Tabla provine din Germania, asa o fi , dar asta nu inseamna ca e si buna! Nu e deloc manjeala cu garantia aia! E scrisa in acte si daca ai probleme te duci la ei. O fi manjeala la romani dar la nemti si altii nu prea cred! Cumpara tu un Passat de la VW si daca in 12 ani ai probleme la tabla si nu ti-o rezolva ei vi la service la mine!
27 feb 2014, 16:54
-2
2947 comentarii 2978 puncte
Vreau sa spun si sper sa întelegi, ca la Dacia vorbim de o masina EUROPEANA si ca material unde raportul investitie / pret de vînzare este mult mai justificabil, deci CINSTITA, comparativ cu o masina asiatica unde oamenii muncesc pe un salar de zeci de ori mai mizerabil ca în RO, China tara comunista unde vorbim de un SCLAVAGISM MODERN unde angajatii trag în jugul productiei auto 16 - 18 ore pe zi si sînt remunerati cu BLIDE DE OREZ pe lînga salarul de baza mizerabil, traiesc într-un mediu atît de poluat de umbla cu botnita filtru pe strada, unde particolele de praf poluant sînt asa de dense de scade vizibilitatea sub 100 metri (vezi ultimele stiri Schanghai) dar masinile pe care le produc astfel se vînd la un pret de doua ori mai mare ca o Dacia iar raportul investitie / pret de vînzare nu se justifica si în situatia asta, da, chiar daca "suna" grav, e vorba de sarlatanie (în jargon modern îi spune GLOBALIZARE). La conditiile în care se produc aceste masini, respectiv subansamblele lor ce urmeaza a fi montate în alte tari, într-un raport corect investtie vs. pret de vînzare, aceste masini asa zise de marca, cu toate fitele lor de confort, nume si renume, ar trebui sa fie cu 30% mai ieftine ca Dacia. Cred ca acum ai înteles ce vroiam sa spun.
27 feb 2014, 18:16
-1
165 comentarii 142 puncte
Sunt la mine in oras 3 Passat -uri din 2007, din alea full, cu calandrul cromat , toate cu rugina evidenta la pasajele din spate! Patronii care le-au avut le-au măritat de încântare (si au avut si probleme mecanice...)! Toti spun ca nu s-au comparat cu generatia precedenta! Asa ca nimic nu mai e ce a fost, nu mai puneti voi obrazul pentru altii...
28 feb 2014, 13:28
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
2947 comentarii 2978 puncte
Toate masinile sîn normale. Nu stiu care le numesti tu OZN-uri.
28 feb 2014, 00:22
0
5 comentarii 1 puncte
Din cauza asta au ruginit majoritatea la aripile spate ? Ca sa nu mai zic, se decojeste vopseaua de pe ea .
27 feb 2014, 23:24
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Pai decît sa te vati mai bine ai cumpara 4 spraiuri cu zinc si 4 spraiuri cu bitumlac si ti-ai antifona-o iar pt 50 EURO te-ai duce cu ea într-un service unde îi pompeaza ciara fierbinte în praguri si în restul de spatii inaccesibile în caroserie si ulterior vorbim peste 8 ani si-mi spui daca mai rugineste.
28 feb 2014, 00:25
+3
13 comentarii 3 puncte
Uita-te putin cat costa un passat, un touareg, un golf cu aceleasi optiuni care le are un logan, un duster sau un sandero si dupa gandeste-te unde pluseaza dacia, e o masina noua pe care si-o permite si omul de rand dar cu motoare si cutii care sunt si pe nissan qashqai, renault fluence (modele mult mai scumpe) si tabla e la aceeasi calitate cu cea a altor competitori.Adica cam cu orice ai compara-o iese in avantaj la capitolul raport calitate-pret-optiuni.
27 feb 2014, 17:25
-1
559 comentarii 808 puncte
Tabla nu e aceeasi! SIGUR! Hai sa vedem cate Loganuri sunt ruginite si cate Polouri sau orice altceva vrei tu sunt ruginite! Tabla la Logan e de proasta calitate! Daca sudezi aripa spate de prag se vede ca naiba pentru ca nu ai ce sa ii faci! Asta le-a intrecut pe toate! Vezi la tot pasul Loganuri ruginite! Nu am comparat dacia cu VW si cu nici o alta masina mai scumpa! Dar nu poti sa spui ca tabla e aceeasi sau ca materialele din interior sunt la fel , sau orice vrei tu. E Dacia ieftina, buna pentru banii pe care ii dai pe ea dar nu e deloc calitativa fata de ceilalti ca nu e Dacia mama buna care prefera sa lase pretul mai jos decat concurenta chiar daca are aceleasi materiale!
27 feb 2014, 17:44
-2
2947 comentarii 2978 puncte
OK. Dacia rugineste, Dacia e proasta, Dacia e ieftina , Dacia e...... DACIA ... DAR : 1) - Tu pt. cît timp cumperi o masina? O cumperi pe viata asa ca pe vremea lui ceausescu? Nu cred. ! 2) - Daca-ti cumperi o masina noua ieftina TREBUIE SA FI CONSTIENT ca nu v-a avea o protectie antirugina asa cum o are o masina de 3 ori mai scumpa asa ca, Pui mîna pe flaconul cu spray de zinc + sprai bitumlac si ti-o faci singur si daca-ti merge mintea îi purjezi ciara fierbinte în praguri si în toate zonele vulnerabile inaccesibile in asa fel încît sa nu curga rugina dupa tine si sa-i menti cît de cît valoarea la revînzare. Protectiile antirugina de acest gen sînt pestetot un motiv de a ridica pretul unei masini ieftine oferite SH si nu numai. Se Practica si la Bentley 3) - Daca cumperi o masina noua si n-ai de gînd sa o ti mai mult decît e garantia (de regula 3 ani) pt. ce îti bati capul? O masina e un OBIECT DE UZURA, si nu propriul copil si nici fratele mai mic. E O MASINA........ O TINICHEA indiferent ce marca e si indiferent cît de mult sau putin îti place sau te identifici cu ea în vreo forma oarecare. PS În toate comentariile mele nu am spus NICI UNDE ca Dacia ar fi calitativa sau mai calitativa ca altele asa ca nu stiu de unde-ti veni ideea. Am spus SI REPET doar provenienta materiei prime SI REPET ÎNCA O DATA, daca materia prima E PROST PRELUCRATA nu e vina materiei prime ci a celuia care o prelucreaza. În ceea ce ma priveste pe mine, daca mi-ar trebui o masina noua de frecat maidanu prin oras, da mi-as lua o dacie chit ca stau în DE si dupa ce iese din garantie a-si da-o asa ca m-ar durea în cot si nici acolo cît rugineste, cum si unde. Nu mi-ar trebui la ea nici încalzitoare de hemoroizi si nici ventilatie de besini în scaune. M-ar interesa sa fie ÎNTRETINEREA IEFTINA SI SA-SI FACA TREABA. Restul e.... läbärealä.
28 feb 2014, 00:21
+1
381 comentarii 502 puncte
Tinand cont ca romanul tipic se face sluga la banca pt 5 ani, uneori un pic mai mult, e clara treaba, cel putin 5 ani are cazanul pe cap. O fi la inceput nou, si vezi doamne, ii mai reduce din frustrari, dar deja prin al treilea an se da cu capul de pereti, ca deja masina lui, candva noua, acum valoreaza mai putin de jumatate decat cand a fost noua. Dar stai asa, coane, ca mai are vreo 2 ani buni de infundat bani in rabla. Si uite asa, pe cand termina plata, are un cotet care e bun de dus la fier vechi, la care demult garantia de 2 bani ce nu acopera nimic a expirat, aceeasi garantie care l-a obligat sa mearga la reprezentanta pt fiecare revizie, si sa plateasca 1000 de lei pt un schimb de ulei si filtre, unde mai pui ca manopera a fost de rahat, si dacia-renault, in Romania, au obiceiul sa te fure pe fata, iti factureaza premium si iti pune ***** pe bat. Uite, eu stau in DK, astia au o taxa de inregistrare de faci cu inima cand vezi pretul la masini. Bine, si nivelul de trai e a ***** de ridicat. Eu am platit 63000 euro, si nu e noua masina, asta din cauza taxei. Si asa, pe aici, lumea indiferent ca cumpara masina noua sau SH, dupa maxim 3 ani merge cu ea ea dealer, face un buy back si cumpara una mai noua. Cat despre rugina, eu am facut un tratament antirugina, dar doar pt bratele de suspensie -asta pt ca danezii sunt paranoici, si cei mai varza soferi din UE. Cum e un pic frig, sau fulguie, imprastie cantitati uriase de nisip pe strazi. IN rest, eu nu stiu ce e aia rugina, Audi urile noi au caroserie si sasiu din duraluminiu, nu tabla de doi bani. Problema cu tabla la dacia, puteau si suedezii sa o faca, e lipsa oricarui tratament anti rugina adevarat. Dacia le trateaza cu bidineaua si cu pensula.
19 mar 2014, 16:19
+1
lexick
135 comentarii 203 puncte
Cel mai bun cmentariu de aici este al tau.
13 mai 2014, 00:01
+1
13 comentarii 3 puncte
M-am referit la ce e mai important la o masina, motorul, cutia, suspensia, interiorul noii serii de la dacia clar e sub concurenta, ca materiale, dar e gandit si tot e la locul lui.iar cu tabla te inseli amarnic, nu se mai fac cum se faceau odata. Toate ruginesc, sa le scoti la loc depinde de tinichiger, o spun pentru ca lucrez in tinichigerie, am vazut multe masini care sunt superioare modelelor dacia, dar cu probleme la tabla. Iti dau cate exemple vrei.( mercedes, opel, ford, vw)
27 feb 2014, 17:56
-1
559 comentarii 808 puncte
Loganuri noi ruginite in service am acum!!!!!!!!! Fara sa umbli la el! Ma insel cand vad cu ochii mei rugina! Esti fixat pe o idee! Te invit la service sa vezi rugina pe ele! Dacia nu are cum sa lase pretul jos si sa aibe tabla ca pe VW , Opel, Kia si restu care sunt pe la acelasi pret!
27 feb 2014, 17:59
+1
2947 comentarii 2978 puncte
În 2008, si-a cumparat fiu-meu prima lui masina o DACIA SANDERO (acum are Camaro din 2012). A cumparato în OCTOMBRIE 2008. În DECEMBRIE 2008, toata suspensia nu mai era neagra cum era din fabrica ci MARO CACANIU = RUGINA. A trebuit taticu ( subsemnatu) sa se ocupe de ea chit ca n-a tinut-o mult si dupa 3000 km rulati a avut un accident = DAUNA TOTALA ca o baba de peste 70 de ani i-a luat prioritatea. În fine. E alta treaba. Am scris asta ca sa realizezi ca sînt FOARTE CONSTIENT de starea masinilor Dacia, indiferent daca Logan, Sandero, Duster sau naiba mai stie ce derivat e pe piata si asta în Germania si nu România.
28 feb 2014, 00:34
+2
13 comentarii 3 puncte
Nu mai insist, tu le stii pe ale tale , eu pe ale mele. Parerea mea , sunt masini bune si ieftine, ex ambulanta logan din 2007 450k km si inca merge stas si NU AM GASIT RUGINA la ea. A ajuns la noi pentru o tamponare usoara si ne-au rugat sa verificam si daca are probleme cu rugina,avea putin de tot la buza aripilor spate cum au mai sarit pietre, tin sa mentionez ca am scos si interiorul , verificat praguri, dat protectii aripi jos. Deci?
27 feb 2014, 18:06
+1
7 comentarii -3 puncte
Deci ... o buda. Puncte de rugina duc la rugina groaznica. Nu este o masina pt noi. Se strica prea repede....
19 mar 2014, 19:35
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare