Ulei vegetal in loc de motorina: mit sau realitate? Ghidul soferului 7 Mai Ulei vegetal in loc de motorina: mit sau realitate?
Toate comentariile (142):
14 comentarii 14 puncte
Eu merg asa de aprox 1 an. Daca tineti cont de sfaturile de mai sus nu o sa aveti probleme. Am un G2 1.6D. Bafta la baieti !
07 mai 2014, 12:22
+8
raffyunicatul
37 comentarii 15 puncte
Salut. EU am un audi 80 din `88 motor 1.6D cod motor JK. 40kw. TU ce proportie folosesti de ulei? Parca as incerca si eu aceasta varianta.
07 mai 2014, 13:58
0
14 comentarii 14 puncte
Am mers si pe 100% dar in mare parte 50 - 50 ! Depinde de temperatura de afara. Cu cat mai frig cu atat mai multa motorina. Sub 10 grade nu mai bag ulei , nu vreau sa stresez pompa. In rest nici un stres, miroase a gogosi dupa mine :))
07 mai 2014, 19:27
+7
pintilescu.valentin
18 comentarii 10 puncte
Baga ulei 100%, fara frica! Monteaza si un preincalzitor si nu vei avea nici un fel de stress! Economia este enorm de mare, cand mergi pe ulei. Sa nu uitam ca motoarele diesel au fost inventate sa mearga pe ulei vegetal, nu pe motorina!
21 iul 2014, 20:55
0
28 comentarii 4 puncte
cum arata si unde se gaseste un astfel de preincalzitor ? eu sunt f aproape ca sa nu am nevoie dar as dorii sa stiu si acesta varainta.
23 iul 2014, 14:22
0
28 comentarii 4 puncte
daca puneti ulei de floare direct din sticla va distrugeti masina in 3000 km. cititi cu atentie ce am scris in alta postare la aceelasi subiect. daca insa adaugati un aditiv care mai am putin si il termin de preparat atunci merge 100 de ani intradevar ! mai dureaza putin !
28 iul 2014, 19:45
0
28 comentarii 4 puncte
Toata lumea isi da cu parerea insa nimeni nu garanteaza nimic. Eu de 3 luni ma preocup zilnic ca sa clarific subiectul. Asadar, daca pui ulei din sticla in rezervor apar urmatoarele probleme: - Apare un lipici in motor si pe injectoare - Masina porneste dimineata doar la a 3-a cheie - Nu se tureaza peste 3000 de ture - Dupa cca 3000 km se strica injectoarele si pompa din cauza acelui lipici - Pe masina cu pompa de inalte dupa 110 la ora se aprinde un bec la bord care inseamna “Insuficienta Alimentare” Am inceput sa studiez mai profund si dupa 3 luni de munca zilnica am ajuns la o reteta care: - Nu se depune nimic in motor - Porneste la prima cheie (doar ca 3 secunde varianta foarte putin turatia cu 100 de ture) - Merge brici si pe masinile cu pompa de inalte (peste 2000 de bari) - Se reduce zgomotul motorului de 2 ori - Creste puterea motorului (10-15%) la masinile cu motorul de peste 150 000 km, la cele sub nu am simtit crestere de putere semnificativa - Motorul reactioneaza la comenzi bruste (accelerari) mai bine decit pe motorina - Functioneaza in parametrii la -34 de grade (urmeaza sa fie si dovedit in 1 luna), e mai dificil sa faci acest test in luna August - Se reduc noxele de pina la 10 ori fara de limita maxima admisa la categoria respectiva de EURO Testele le-am facut pe doua masini, una din 2003 fara turbo (65 cai) si una din 2011 cu turbo si pompa de inalte (134 cai). La cea din 2003 am desfacut motorul ca sa vedem cum arata dupa o luna de ulei din sticla, si am avut ce vedea. Asadar mai am de rezolvat cele 3 secunde de la prima pornire dimineata si de testat la -34 de grade si gata ! Daca trecem si aceste ultime hopuri atunci urmeaza sa testam produsul pe 10 autoturisme Diesel (cu desfacerea motorului dupa 1 luna de functionare cu poze), sa omologam produsul la RAR si sa vedem cum se poate vinde legal. NU VA RECOMAND sa puneti ULEI DIN SICLA in REZERVOR deoarece va GARANTEZ ca nu faceti bine ! in 3000 de km se strica injectoarele s
23 iul 2014, 14:16
+2
mircione
4 comentarii 0 puncte
Domnul Florin, ce ati mai rezolvat cu produsul pt ulei la masinile diesel, sunt interesat sa achizitionez produsul chimic pt a merge cu ulei cu Fordul meu din 2001 daca nu o schimp cu una pe benzina si gpl. Astept un raspuns.
16 dec 2014, 01:04
0
28 comentarii 4 puncte
daca vorbim la modul serios aveti 2 solutii: - fie aveti rabdare pina termin aditivul meu (lucrez de 6 luni si probabil mai dureaza inca 6 luni) dupa care il brevetez, omologhez si dupaia pot sa il vind - a doua solutie viabila este cea oferita de o firma din Bucuresti, care revinde o instalatie facuta in Germania care functioneaza cam asa: - masina porneste pe motorina (trebuie sa aveti 2 rezervoare, unul mai mic de mtorina si cel normal va fi cu ulei) - pe masura ce masina merge se incalzeste antigelul - traseul antigelului este prelungit si trece si prin rezervorul de ulei pe care il incalzeste - cind temperatura ajunge la 80 de grade masina trece automat pe ulei - mergeti pe ulei cit doriti - inainte de a ajunge la destinatie cu 2-3 km se apasa un buton si se trece din nou pe motorina pentru ca in pompa si injectoare sa ramina motorina si astfel sa porneasca bine a doua zi ! Este foarte important sa vedem si ce ulei doriti sa folositi pentru ca nu cumva la ardere sa scoata fum, trebuie sa fie arderea completa fara fum ! Daca o sa cititi tot ce am scris pe acest forum o sa aflati lucruri foarte importante. Instalatia Germana e foarte buna insa dupa concluziile mele nu e in regula functioneaza doar pe ulei chior indiferent cit de cald e ! eu pina acuma am avut defectiuni foarte scumpe si din fiecare am invatat cite ceva. Concluzia mea e ca pentru a merge pe ulei cu adevarat ... trebuei ca uleiul sa aiba proprietatile motorinei pentru care a fost facuta masina .... si din acest motiv lucrez la acest aditiv si sunt foarte foarte aproape .. am reusit sa reproduc 5 din 7 proprietati. A mai ramas sa reziste lichid la -34 de grade si inca o proprietate dar cine stie ce ne aduce saptaminile urmatoare. Daca o sa citit TOT ce am scris pe acest forum in toate paginile .. atunci poate o sa mai aveti un pic rabdare cu mersul pe ulei ! mai bine mai asteptai citeva luni pina e totul pus la punct decit sa aveti si dvs cheltuieli similare. Eu testez pe
18 dec 2014, 08:33
+1
mircione
4 comentarii 0 puncte
Va multumesc Domnul Florin pt raspuns , am citit multe articole ale dumneavaoastra, ideea este si cat ar costa acest aditiv ca sa imi permit sa il folosesc sa fie convenabil, zilele astea imi tot trece prin cap sa vand masina mea ford mondeo 2.0l motorina sa imi iau ceva pe benzina sa ii pun gpl. Va multumesc si am sa va urmaresc cu interes , pana terminati aditivul ramane de vazut ce masina voi avea,(desi nu imi vine sa o schimb caci este fiabila si stiu ce masina este ).
18 dec 2014, 22:07
0
4 comentarii 2 puncte
salut imi spui te rog daca pot baga ulei la o duba (fiat ducato 2008) cu 300000 km la bord? fac lunar 15000 km astept raspuns ms!
18 dec 2014, 22:48
0
Jobyn
147 comentarii 415 puncte
In concluzie daca s-ar concepe motoare de la 0 pentru a functiona pe ulei s-ar gasi si solutii si ar fi si ele fiabile, dar cand ar iesi primul automobil pe portile fabricii probabil statul ar acciziona si uleiul vegetal...
07 mai 2014, 12:28
+24
hirig
609 comentarii 1017 puncte
+1 Deci, ca concluzie, acuma dupa articolul asta, chiar am fost in auchan, ieri uleiul cel mai ieftin 3.75, azi 3.95 =)) Nu stiu daca au legatura, dar mi se pare dubios asa....Nu ne ajuta ca astia care ne fac legi in somn mai aplica ceva acciza aberanta acuma pe uleiul vegetal....doar e romania, unde exista taxa si pe apa de ploaie.
07 mai 2014, 22:31
+7
1 comentarii 1 puncte
da , pe urma mai urmeza sa puna accize pe snitele si placinte , ca doar se prajesc in ulei vegetal.O sa fie vai de capul nostru daca o sa mai stea astia mult la putere.
13 mai 2014, 10:48
+1
pintilescu.valentin
18 comentarii 10 puncte
Motoarele pe ulei au fost deja concepute, toate diesel-urile merg cu ulei vegetal, doar ca ingheata iarna....
21 iul 2014, 20:56
+1
6 comentarii 5 puncte
Avand in vedere sfaturile de mai sus , care sunt foarte bune in special preincalzirea uleiului se mai poate folosi si :Ulei de transformator folosit, ulei folosit (prajit ), ulei auto tot folosit.In prealabil pentru cele mentionate de mine uleiurile trebuiesc filtrate de resturi de mancare sau asazis impuritatile ramase dupa folosirea corespunzatoare utilizari lor.O atentie ar fi pentru acele motoare de generatie mai noua, care au garnituri ecologice (Nu stiu cum ii spune exact. Exemplu: material biodegradabil) la pompa de injectie. Deoarece uleiurile industriale mai contin substante ce inmoaie sau chiar distrug garniturile pompei de injectie.Sfat de combinare a uleiului Motorina /Ulei: Vara- 60/40%,Iarna-80/20%
07 mai 2014, 12:55
+2
Sick_of_cars
47 comentarii 162 puncte
solutii alternative sunt de foarte mult timp, dar cum industria petroliera valoreaza miliarde, nu se vrea, cum apare o solutie e imediat ,,inabusita" pentru ca sunt interese foarte mari :)
07 mai 2014, 12:57
+13
10 comentarii 30 puncte
Trecem inapoi la Mercedes Cobra sau alte auto care au pompa de injectie cat capul bivolului, si prin injector poate scuipa si pietre. :D Motorina numai in cazul ITP.
07 mai 2014, 12:58
+22
autopiese38
2 comentarii 14 puncte
eu am testat un mercedes cobra cu ulei bunica.....merge perfect. motorul merge rotund si face mai putin zgomot. cat despre ITP...cred ca scoate testul de noxe ca o masina euro 5...ce ***** noxe sa scoata uleiul comestibil ?
07 mai 2014, 17:37
+10
1 comentarii 2 puncte
Pe ulei floarea soarelui la itp iti ies noxe infime. De 10 ori mai mici!!!! Vedeti aici: https://www.youtube.com/watch?v=iTX4oKvWDhs
07 mai 2014, 22:06
+2
pintilescu.valentin
18 comentarii 10 puncte
Chiar si la ITP, tot cu ulei vegetal se merge! Noxe "0" !!!!!!
21 iul 2014, 20:57
0
381 comentarii 502 puncte
Uleiul vegetal, daca e sa vorbim de Romania, e peste orice motorina de la pompele din Romania. In uleiul de mancare, nu baga nici ***** apa si alte *****uri. NU poti sa spui acelasi lucru despre hotii de la pompa. Am avut ocazia sa vad ciorba de burta de pe fundul tancurilor de combustibil, atat de la benzina cat si de la motorina. Ramai crucit cand vezi ce mizerii bagi defapt in masina. Sorbul pompelor e pozitionat cu 20-25 cm deasupra nivelul minim al tancului, ce se afla sub sorb, numai combustibil nu se poate numi. Eu unul, de fiecare data cand vin in Romania, am o palnie cu sita extrem de fina, si doar asa alimentez. Si am motor pe benzina, nu diesel. Dar benzinarele moderne, cu injectie directa, sunt foarte sensibile la benzina de *****. La diesel e foarte simplu, iti iei un incalzitor de motorina electric, eventual de la un site de specialitate din Norvegia/Suedia/Finlanda -astia toti folosesc asa ceva, datorita iernilor ce le au. NU e scump, e maxim 100 de euro. Si poti folosi mult si bine ulei. Nu doar pt economie, ci si pt protectia motorului. Singura problema cu uleiul vegetal e vascozitatea un pic mai mare, dar asta se rezolva foarte usor. Daca ai rezolvat problema cu vascozitatea, cu un incalzitor bun, nu ai nici o problema cu sistemul de injectie. Sistemul de injectie se fute de la doua lucruri: apa si mizerii in combustibili. Luati o palnie cu filtru pt motorina, si filtrati prima data uleiul vegetal, vedeti ce ramane pe sita, si apoi filtrati motorina. Concluzia o trage fiecare singur.
07 mai 2014, 13:14
+28
9 comentarii 1 puncte
Referitor la articol :am folosit anul trecut cam 300litri de ulei cu 20%motorina ,merge bine scade consumul dar dupa 50litri ulei tre sa bagi motorina curata si aditiv de curatare . In timp afecteaza motorul ,nu cred ca renteaza .am renuntat dupa primele semne ,se bilbaia la relantiu un crysler voyager 25td .
16 mai 2014, 12:28
+1
pintilescu.valentin
18 comentarii 10 puncte
Daca era frig afara, e normal sa balbaie....Ia incalzeste putin uleiul si o sa vezi minune!
21 iul 2014, 20:58
+1
9 comentarii 1 puncte
Prietene nu merge,am incercat cu ulei :de floare 'soia .alune rapita dublu rafinat. se duce totul de rapa .daca nu te doare burta de masina dai cu ulei .vrei consum minim?trageti un matiz si ai rezolvat prob ,ca obrazul subtire cu cheltuiala se tine restul sant povesti.sau trecel pe gpl.
22 iul 2014, 20:35
0
pintilescu.valentin
18 comentarii 10 puncte
Prima data cand am incercat, am fost dezamagit, pentru ca am folosit 50-50 amestec si era si luna noiembrie. Uleiul in amestec cu motorina, pe timp de iarna, nu da bine deloc! Apoi am cumparat de pe tocmai.ro un preincalzitor si acum nu mai am necazuri. Daca uleiul este fierbinte, iti va merge excelent motorul, sunt sigur!
27 iul 2014, 20:06
+1
9 comentarii 1 puncte
Domnul Pintilescu cu ulei 100%nu merge distrugi masina ,eu am incercat am un crysler voyager 25td cu un motor solid care suporta aproape orice.am vazut un fiat 18 td care a functionat aprox 15000km cu ulei de la o pitarie si era terminat avea nevoie de un alt motor.e ca si cum inventa apa calda.daca era asa bine sar fi folosit pe scara larga in china sau india unde nevoia de comdustibil e ff mare la fel si cu generatorul de hidrogen pentru motoarele cu benzina .sant doar incercari individuale ne pacalim singuri .dupa 20000 de km tragem linie si adunam: pompa injectoare supape ,si vezi ce rezulta .cum vam zis eu mam oprit la timp ca in epuse sa porneasca greu si incepuse sa tremure cand se detura ,e drept ca erau si avantaje : mare forta la plecare consum mai mic20%cred ,si se comporta sa un sportiv .concluzia o trage fiecare.
28 iul 2014, 19:27
0
pintilescu.valentin
18 comentarii 10 puncte
Se pare ca nu ne intelegem, eu spun una, dvs alta! :) Intreb din nou: ATI FOLOSIT PREINCALZITOR DE ULEI??? De 6 ani merg cu ulei pe Mercedes CDI, Mercedes E250 TD, Nissan Patrol, Audi A4, Mitsubishi Pajero, Isuzu Trooper si Nissan Terano! Pe Mercedes 250 am pus ulei in 2004, prima data!!! Este normal sa fortati pompa, cand uleiul are vascozitate mare, dar cu toate ascestea, pompa nu moare!! Eu pot dovedi ceea ce spun, din aceasta cauza nu voi crede niciodata ca un motor a murit din cauza uleiului, ci din contra, a trait mai mult pentru ca a folosit ulei! A propos....a blocat cineva EGR-ul, cand a folosit ulei vegetal? Nu cred! :))
28 iul 2014, 19:41
+1
28 comentarii 4 puncte
intradevar fluiditatea este un lucru important insa nu suficient. forma exploziei si arderea nu e aceeasi la motorina ca si la uleiul de floare. uleiul mai are nevoie de ajutoare pentru ca arderea sa fie completa, si sa nu existe efecte pe termen lung. Dvs ajutati mult cu faptul ca incalziti insa daca privesc munca mea de 3 luni pot sa spun ca am adus multe inbunatatiri decit functionarea pe un simplu ulei de floare desi direct din sticla nu e bun.
28 iul 2014, 20:00
0
9 comentarii 1 puncte
Am omis un lucru pentru a putea folosi ulei curat .....atentie trebuie extrasa glicerina si din acel moment putem vorbi de combustibil alternativ .metoda e clasica pe baza de soda o gasiti pe net
28 iul 2014, 19:38
0
28 comentarii 4 puncte
se poate folosii ULEI DE FLOARE fara nici un procedeu chimic .. doar ca NU DIN STICLA !!!! doamne greu e de inteles ! NU DIN STICLA .... din motivele care le-am prezentat mai sus. unde pot gasii preincalzitor Domnul de la Iasi ?
28 iul 2014, 19:58
0
pintilescu.valentin
18 comentarii 10 puncte
De ce aveti nevoie de preincalzitor, daca ati inventat deja o metoda chimica? :)) Eu nu ma complic prea mult cu inventiile chimice, eu stiu doar un lucru: daca e fierbinte, trece bine prin gaurica! :))))
28 iul 2014, 20:16
0
9 comentarii 1 puncte
Promit ca maine iau un preancalzitor pun 30 de litri curati ulei dublu rafinat aproximativ 350 km si revin cu concluzi .(conteaza marca? sau parametri de lucru cum ar fi temperatuta externa sau temperatura de incalzire?)
28 iul 2014, 20:56
0
28 comentarii 4 puncte
am reusit sa pastrez fluiditatea pina la -10 grade, mai am un pic de studiat pina ajung la -34 care e tinta mea ! am gasit furnizor de Preincalzitoare. funrizor de ulei de floare le pret bun inca nu am gasit ca in Supermarketuri nu este sub 4 lei tva inclus :(
28 iul 2014, 20:57
+1
pintilescu.valentin
18 comentarii 10 puncte
Preincalzitoare gasiti pe internet, incercati pe *********
28 iul 2014, 21:17
+1
4 comentarii 2 puncte
va salut! am un fiat ducato(duba marfa) 2008 serie zfa 250000.... fac in jur de 18000 km/luna,pot risca sa bag ulei de floare in rezervor, trebuie sa modific ceva?astept raspunsurile voastre! va multumesc !
16 sep 2014, 11:48
+1
pintilescu.valentin
18 comentarii 10 puncte
Acum puteti gasi preincalzitoare si aici, pe site , la bazar :)
29 iul 2014, 11:42
+1
28 comentarii 4 puncte
daca se foloseste 100 % atunci nu mai poti tura motorul mai mult de 3000 de ture, se strica injectoarele dupa 3000 km deoarece apare un lipici in motor. si eu am testat asta insa nu e buna ideea mai ales la nivel de masa (adica oricine are motor diesel). nu degeaba mi-am pierdut 3 luni sa fac 20 de retete si am platit desfacutul la motor.
28 iul 2014, 19:48
0
9 comentarii 1 puncte
Salut .am citit articolul tau si pare o idee realista ,tu cum vezi rezolvarea problemei ? Ca ne invartim in cerc ,nu doresc sa l supar nici pe dnl Pintilescu nici pe alt cineva .si poate asa mai reducem si mirosul puternic de cartofi fripti.Daca imi poti demonstra real sant dispus sa cumpar si eu reteta ta
28 iul 2014, 20:37
0
28 comentarii 4 puncte
eu legal nu am voie sa vind nimic inca. reteta mea merge brici pina la -10 grade ! adica fluiditatea e la fel ca la motorina. doar ca la -24 de grade e gelatina. cum am spus mai am putin de lucru la reteta. VA spun ca se poate merge pe Ulei de floare PERFECT cu orice masina Diesel (la care nu scrie ca e interzis pe Buson (cum spunea un Domn din sud)). dupa ce termin si acest hop cu temperaturile negative (fara preincalzitor) voi face un site unde voi cauta un investitor deoarece in aceasta clipa in romania la RAR nu ezista un combustibil bazat pe ulei de nici un fel si costa cam multicel toate omologarile. asadar nu va pot vinde ... dar va pot da cadou ;) asta nu e interzisa de nici o lege din LUME :)
28 iul 2014, 20:53
+1
9 comentarii 1 puncte
Multumesc de oferta ,trebuie incercat tot pana ajungem la reteta magica .apropo nici o sansa la RAR tu iti dai seama ca ai opri razboaiele in desfasurare?Nobel pentru dinamita tu pentru carburant alternativ ,in anul 1945 nemti fabricau benzina sintetica cu costuri mici ,si de atunci nu se mai aude nimic.
28 iul 2014, 21:05
0
28 comentarii 4 puncte
daca ai drum pe la cluj demonstrez orice din cele ce leam scris deja :)
28 iul 2014, 21:16
0
9 comentarii 1 puncte
Multumesc de invitatie sigur ne vedem la toamna ,nu locuiesc in tara.aici motorina costa 1.7euro si uleiul ala bun in oferta 0,90 ce zici ?asta da economie.
28 iul 2014, 21:31
0
28 comentarii 4 puncte
in momentul in care mi-am terminat reteta, si merge pe 10 masini, fara nici o modificare, si soferul nu isi da seama ca are alt combustibil, si nu are nici un efect secundar, si merge si la -34 de grade tinta mea ... atunci fac un site in care caut in investitor. RAR nu baga bete in roata doar ca in procedurile de omologare este una care se cheama comparatie cu ceva similar existent .. si deoarece momentan NU EXISTA COMBUSTIBIL BAZAT PE NICI UN FEL DE ULEI .. in RO .. imi va venii super incintatoare sarcina de a avea numar dublu de verificari :) si sunt f aproape sa termin :)
30 iul 2014, 23:16
-1
28 comentarii 4 puncte
cand o sa am brevet si omologare RAR, o sa poti cumpara aditivul de la mine legal si pui ulei plus aditivul asta si stai linistit. nu pune 100 % ulei mai ales direct din sticla ca nu o sa fie prea bucuros dupa 3000 km si sa nu zici ca nu ti-am spus.
05 aug 2014, 21:39
-1
28 comentarii 4 puncte
mirosul de clatite este doar la masinile cu pompe de injectie cu presiune mica gen Fiat 250 bari. La masina din 2011 pe care testez cu pompa de inalte 2000 de bari stai jos si cineva tureaza motorul la 4500 de ture si tu la 1 metru nu mirosi NIMIC. daca chiar te ambitionezi si bagi capul sub masina mirosi la 20 cm de teava de esapament, dupa care nu miroase nimic. Morala e ca cu cit pompa de injectie e mai precisa si mai inalta cu atit se face arderea mai buna si nu miroase nimic. asta despre miros. Atentie din nou: nu merge 100 % ulei deoarece apar efectele secundare care le-am scris in acest topic. pt ca sa mearga pe ORICE MASINA IDENTIC CU MOTORINA nu se poate merge cu 100 % Ulei. am rezolvat si problema cu pornirea. Ultima reteta porneste si fiatul din 2003 si Pickupul din 2011 identic ca pe motorina, prima cheie si nu vibreaza motorul deloc. daca pui 100 % ulei pornirea e dezastru, porneste doar la a 3-a cheie. mai am de testat reteta de iarna la -34 de grade (peste 2 saptamani am acces la frigider ce stie face in toiul verii aceasta temperatura) dupa care caut investitor. de semenea voi face si un site de prezentare ca sa fie CLAR ce se poate si ce nu se poate face. Orice motor pe motorina poate merge pe ULEI mult si bine insa nu cu 100 % ulei din pacate. am fi vrut noi dar nu merge.
05 aug 2014, 21:36
-1
1 comentarii 0 puncte
florine nu mai tine asa secret formula ta ca eu o stiu pe a mea si vreau sa o spun la toti gratis si este testataa de mine de trei ani si sase luni la un plin de ulei eu pun 2litri de benzina cu naftalina si merge perfecttttt eu folosesc aceasta combinatie din martie pana in noiembrie restul anului folosesc motorina sutaa la suta si credema merge perfect motorul si la pornire la prima cheie apropo eu am un fiat ducato 2.8 diesel si inca ceva ce spune dl pintilescu are perfecta dreptate am prieteni care folosesc preicalzitorul de mai bine de 2 ani si nu au nici o problema nici cea maai mica asa ca fiecare face ce vrea cu masina lui si inca ceva eu stiu multi care merg numai cu motorina din peco si au numai probleme cu masinile si sa nu uit o precizare foarte inportanta naftalina cu benzina nu fac depuneri naftalina are rolul sa curete orice depunere asa ca incercati si o sa vedeti rezultatele eu in 3 ani am peste 150000 de km si masina merge la fel de bine motorul este la fel de de bun ca atunci cand am cumparato
13 mar 2015, 02:25
0
mircione
4 comentarii 0 puncte
Domnul Doru, îmi puteti spune reteta exactă cata naftalină ar trebui sa pun pe langa cei 2 L de benzină? Multumesc.
18 mar 2015, 23:17
0
28 comentarii 4 puncte
am scris 2 pagini si pe cind sa dau trimite sa pierdut asa ca m-am cam urit. acuma dupa 2 saptamani mai fac o incercare. Deci .. eu am cercetat daca se poate face ceva cu uleiul incit sa mergi exclusiv pe ulei fara nici o modificare la masina pur si simplu restul vietii ! Nu se poate sub nici o forma doar pe ulei chior. Am facut un aditiv cu care am mers pina la -15 grade si iarasi am tras concluziile care au fost de tras. S-au defectat injectoare la o masina si luati si interesativa cit costa injectoarele DENSO 2011 si la celalata masina s-a defectat pompa de injectie LUKAS. E foarte usor sa spui ce merge cind defapt tu nu spui ca merge .. PE MASINA TA :) insa masinile sunt foarte diferite intre ele. pe ma intereseaza un singur lucru sa gasesc o formula prin care sa mearga pe ORICE DIESEL prietene ... ca sa pun ulei si sa merg vara stie oricine :) Am tras concluziile, am platit reparatiile imens dar asta e si ma pregatesc cind ma mai intremez cu banii sa termin studiul meu care repet SE VA POTRIVII LA ORICE MASINA SI PE ORICE ANOTIM ! sa fim clar intelesi. Eu sunt cel mai mare fan al mersului pe ulei pt ca in reteta potrivita masina trage perfect identic cu motorina insa motorul suna de 2 ori mai incet. e BIJU !!! deci eu cel mai mare fan .. va sfatuiesc .. SA NU PUNETI ULEI in combinatie cu nimic deoarece dupa 10-15 000 km se va busii Injectoarele sau pompa de injectie ! Nu am crezut vreodata sa spun asa ceva, insa asta e adevarul. Cind o sa am GATA RETETA SI SOLUTIA mea .. pe care pot sa dau GARANTIE ... VA ANUNT ! insa deocamdata lucrurile stau nasol .. pt ca in timp apar probleme nasoale ! Si pentru ca sa va dati seama faceti urmatoarea simpla verificare: daca 10 zile .. consecutive .. vara sau iarna nu conteaza .. masina nu porneste LA FEL .. IDENTIC ... atunci .. lasati balta uleiul deoarece nu e de masina voastra. Singurele masini care merg si nu au treaba sunt cele cu pompa de injectie mecanica.
20 mar 2015, 14:52
+1
28 comentarii 4 puncte
Mam adresat cuiva si i-am spus ca ii dau oricat doar sa imi faca o masina sa porneasca direct pe ulei la -34 degrade ! a refuzat ! deci lucrurile nu sunt tocmai asa cum par a fi. si fiti atenti curiozitate ! tractorul si aro sunt utilaje care au nevoie de forta nu poveste ! stiati ca ARO are 1 singura bujie ??? nici pe motorina nu porneste decit vara ca iarna ii trebuie data flacara sa o aspire in motor altfel nici o sansa ! ai spune ca sunt scul epe care poti testa ... nici vorba .. au nevoie de combustibil zdravan nu poveste. gata cu povestea, pe mine ma intereseaza o solutie care sa mearga pe orice masina, in afara de acelea la care le scrie in cartea tehnica ca e interzis biodieselul sau biocombustibilul. pina la noi noutati ... sa auzim numai de bine !
20 mar 2015, 15:01
+1
28 comentarii 4 puncte
pina cand se termina cumva cu bine aventura cu uleiul drept combustibil va recomand sa aruncati o privire pe un site pe care l-am terminat recent despre ceva foarte interesant care de data asta ARE TOATE APROBARILE NECESARE si e 1000 % SIGUR de utilizat. www.nanotechnologie.ro (cu "ch") Foarte pe scurt prezinta un aditiv de ulei de ungere care repara motorul pe dinauntru reducand uzura, refacind compresia, crescand puterea motorului cu 6-7 %, si reducand zgomotul. "Pepsi potoleste setea nu vindeca ranile" spunea cineva. Tot asa aditivul acesta face FIX ce se spune si NU ALTCEVA. Cine tine la masina lui poate folosii si va fi suprins ... ca face FIX ce se spune. Aruncati o provire, merita.
26 mar 2015, 08:54
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
filtru are masina din fabrica, nu trebe sa filtrezi tu cu alt filtru care probabil te-a costat cat 5 dalea de fabrica. Nu ai ce sa patesti de la mizerie decat sa scurtezi viata filtrului care costa 20 lei... si miezerie e normal sa fie ca in cantitati industriale nu o sa lucrezi niciodata in regim de farmacie (rezervoarele mai ruginesc si ele pe interior, tevi, etc)
18 mai 2014, 10:51
0
381 comentarii 502 puncte
Culmea, in Danemarca, pot sa filtrez de cate ori am chef, ca tot nu ramane nimic pe filtru. Pe de alta partea, motorul imi e 4.2 FSI (injectie directa). Motoarele asta cu injectie directa, pe benzina, sunt foarte sensibile la combustibil de rahat. Nu e problema de sita cu filtru -a fost 300kroner (40Euro. Oricum, schimb toate filtrele la fiecare 10000 km, dar vreau sa imi protejez cat mai mult posibil motorul. Din pacate, in Romania nu e vorba doar de mizeria din tancuri, mai e vorba si de restul magariile ce le fac jmecherii la pompe, ca sa te fure cat mai mult posibil. Incepand cu adaosuri si terminand cu faptul ca sunt intentionat decalibrate toate pompele, fiind mana in mana cu metrologii, Romania e tara tuturor imposibilitatilor. Filtrul ala de combustibil al masinii, a fost conceput in Germania pt combustibilul din Germania si restul Europei de vest, nu pt magariile si gainariile ce le fac romanii. Du-te numai si fa scandal o data la peco, zicandu-le si demonstrandu-le ca te fura la pompa, si vezi care le e raspunsul.
18 mai 2014, 14:46
-1
3 comentarii 8 puncte
Eu as vrea sa il folosesc la tractor merge oare ca nu mai am motorina si tra sa aduc lemne, Ii mai vechi tractorul de prin ani 80 merge oare stie cineva sa imi zica
07 mai 2014, 13:20
+6
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
La tractor merge fara probleme uleiul. Si din cel ars, si din cel de masina folosit. Ca are pompa mecanica.
07 mai 2014, 13:35
+7
pintilescu.valentin
18 comentarii 10 puncte
Merge perfect uleiul de floarea soarelui, curat, Eu nu am incercat niciodata cu alte uleiuri, mai ales cele deja arse,
27 iul 2014, 20:07
+2
acsel
22 comentarii 22 puncte
Mai ieftin este sa folosesti ulei ars de motor este 5 bani sau 1 leu litrul la orice service care face schimburi de ulei si merge mai bine ca cel de floarea soarelui.Singurul inconvenient este ca trebuie incalzit si filtrat ca sa elimini apa si inpuritatile inainte de a il folosi in masina.Merge foarte bine pana la 5 grade fiind mai subtire decat cel de floarea soarelui.Si cel mai bine este folosit 50/50 cu motorina ca sa nu scoti numai fum albastru dupa tine :).Eu am folosit acest prodeceu pentru un 525tds E39 si consuma la fel dar tragea ceva mai bine.Am avut si un e30 324d in care am bagat orice....chiar orice....gazolina amescata cu ulei, ulei de transformator, ulei de floarea sorelui, ulei de motor mai puneam putina benzina cand parea ca nu trage suficient...orice numai motorina nu....si a mers brici...s.a distrus masina inaintea motorului...Pentru rabe recomand ulei ars cu gazolina asea baga un prieten intr.o raba veche de 16 tone si mergea fara probleme.Uleiul de floarea soarelui vara nu prezinta nici o problema pentru tractoare vechi .
07 mai 2014, 14:08
+6
156 comentarii 217 puncte
din ce stiu eu, de pe la emisiunile TV, nu se baga ulei direct din sticla.. se folosea ulei folosit (la prajit) si nu pentru economie, prin aredere capata anumite propietati, cam asta era explicatia. Merge decat la motoarele diesel de generatie veche, are cineva curaj sa bage ulei direct din bidon in loganul 1.5? sa il vad eu pe ala :))) si mai era varianta cu biogaz din balegar, pentu GPL, cred ca e cea mai buna varianta, si ieftina !!! cautati pe Google :)
07 mai 2014, 14:23
+3
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
Uite aici, ulei din bidon de 5 litri direct in logan de 1.5:)) http://www.youtube.com/watch?v=cMQpWZn1tz4#t=168 Si sa sti ca a incercat si cu 100% ulei:))
07 mai 2014, 15:07
+2
pintilescu.valentin
18 comentarii 10 puncte
Da, eu am curaj sa bag ulei in orice motor diesel! Cu conditia sa aiba manson preincalzitor pe filtrul de combustibil! Daca uleiul curat de floarea soarelui ajunge la aceiasi densitate cu motorina, prin incalzirea lui, nu mi-e frica de nimic!!
26 iul 2014, 08:29
0
5 comentarii -4 puncte
Nu ar fi complicat de realizat problema cu incalzirea rezervorului teoretic. se poate prelungi circuitul de apa al motorului pana la portbagaj si o facut o serpentina in rezervorul de ulei. daca vrei sa fi si mai extrem poti lua ulei de la restaurante, ulei de bucatarie ars si sa il filtrezi astfel ar fi aproape gratuit
07 mai 2014, 16:22
0
28 comentarii 4 puncte
problema e pornirea la rece datorita viscozitatii crescute. daca stii pe cineva care gaseste o solutie de incalzire in rezervor sunt interesat.
23 iul 2014, 14:26
0
pintilescu.valentin
18 comentarii 10 puncte
Sigur ca exista incalzitor pentru rezervor!
26 iul 2014, 08:31
0
pintilescu.valentin
18 comentarii 10 puncte
Ba e complicat ceea ce spui si este extrem de dificil de realizat. Plus ca nu stiu cine si-ar modifica masina in asemenea hal! Pe mine m-a interesat sa bag cheia in contact, sa astept 5 minute pana se incalzeste filtrul la 50 gr, apoi sa-i dau cheie. Iarna, dupa ce am pornit motorul, apas si butonul de la rezistenta care imi incalzeste rezervorul si nu mai am nici un fel de probleme.
27 iul 2014, 20:12
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
neymar
423 comentarii 244 puncte
Bagati apa ca merge si cu apa dao dr de masina . :) La ce preturi a ajuns benzina este clar ca este nevoie de o alternativa . Daca renunta lumea la benzina motorina si trece pe ulei o sa bage acciza la ulei si o sa il faca 10 lei litrul tampiti astia.
07 mai 2014, 21:20
+3
dannyseke
265 comentarii 456 puncte
In America erau baietii abonati la fast-food-uri si duceau in butoaie uleiul folosit la prajit cartofi. Eram la semafor langa unul si imi venea un miros de cartofi pai...
07 mai 2014, 21:27
+1
norbi_bidi
87 comentarii 229 puncte
Cine nu crede, pot sa confirm eu. Am un Mercedes cu motor diesel simplu (E class vechi). Am incercat si 100% ulei vegetal (cumparat cu 3.29 lei). Nu am incalzitor si nici rezervor separat. Pana sa ii pun un preincalzitor, amestec la un plin, 10litrii de motorina (cand imi aduc aminte). Oricum, cu tot ca e mai scump, recomand un aspirat benzina cu GPL. Am avut E36 si am fost extrem de multumit.
07 mai 2014, 22:52
+3
bullet-esr
1 comentarii 0 puncte
Salutare. Eu am un volvo v70 din 2001 cu motorul de 2.5 motorina. Este motorul de vw nu este motorul D5 care e pe astea mai noi. Ma intreb cam in ce proportii sa amestec pt inceput sa vad daca merge. Stau in Anglia si aici e putin mai frig ca acasa. Noaptea temp ajung pana la 4-5 grade iar ziua 15-16 deocamda
07 mai 2014, 23:41
0
60 comentarii 61 puncte
in uk se foloseste un amestec de ulei de rapita si diesel sau kerosen ... cititi de aici: http://www.vegetableoildiesel.co.uk/introduction.html
08 mai 2014, 00:32
0
44 comentarii 4 puncte
Salut ! am testat si eu aceasta metoda pe un mercedes E w124 200D .. cu rezultate cel putin surprinzatoare : -masina parea ca raspunde mai repede la comenzi(acceleratie) -nicio problema rezultata din experiment -la semafor imi mirosea a McDonalds :)) (pe bune .. chiar lasam in urma numai miros de cartofi) Am folosit atunci cel mai ieftin ulei de floarea soarelui pe care l-am gasit . Aveam doar 2-3 litri de motorina iar eu am adaugat 7 de ulei
08 mai 2014, 08:11
+1
28 comentarii 4 puncte
citeste articolul care l-am scris. nu spune nimeni ca nu merge insa nici nu spune nimeni ce se intimpl ain motor sa pui ulei "din sticla".
23 iul 2014, 14:28
0
pintilescu.valentin
18 comentarii 10 puncte
Asa este, prietene! Merge excelent cu ulei curat, trage mult mai bine si fac si economie de lovele! Iarna a fost mai greu, dar dupa ce am montat preincalzitoare pe filtru si rezervor, totul a devenit o joaca! Traiasca uleiul ieftin de floarea soarelui!!!
27 iul 2014, 15:45
+2
12 comentarii 6 puncte
http://www.tutorialelogan.ro/2014/04/ulei-vegetal-in-loc-de-motorina-da-sau.html
08 mai 2014, 10:23
+1
crististreulea
13 comentarii 60 puncte
cu 50% motorina si 50% ulei floare, la temperaturi mici pornirea este mia greoaie http://youtu.be/rND9ht9lFNo . cu 100% ulei, combinat cu un amestec de naftalina si benzina, pornirea la temperaturi in jurul a 10°C este foarte groaie si pana se incalzeste putin, motorul merge in galop http://youtu.be/p0iGUgMWGXc . nu recomand 100% ulei fara sa fie incalzit in prealabil. de altfel recomand rezervor separat pentru si preincalzire, prima pornire fiind pe motorina pana se incalzeste motorul. pe toata perioada verii merg combinat 50% - 50%, pe perioada de timp rece ori reduc cantitatea de ulei, ori raman doar pe motorina.
08 mai 2014, 10:27
+13
pintilescu.valentin
18 comentarii 10 puncte
Nu este nevoie de rezervor separat, doar ulei 100% si preincalzitoare! :)
27 iul 2014, 20:14
0
4 comentarii 2 puncte
va salut! am un fiat ducato(duba marfa) 2008 serie zfa 250000.... fac in jur de 18000 km/luna,pot risca sa bag ulei de floare in rezervor, trebuie sa modific ceva?astept raspunsurile voastre! va multumesc ! Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: http://www.4tuning.ro/index.php?module=AmvcCmsFe&action=view_comments&type=1&news_id=22426#comm_503623
16 sep 2014, 11:51
+1
11 comentarii 26 puncte
Hai sa nu mai punem articole d-astea ca mai vreau sa mananc si eu cartofi prajiti. Poate or sa ajunga o delicatesa dupa ce vad "guvernantii" ce vorbiti aici si accizeaza scurt si rapid si pe bunica.
08 mai 2014, 11:35
+1
28 comentarii 4 puncte
se va pune problema de accize doar daca ponderea celor care merg pe Ulei drept combustibil va fi mare si va afecta incasarile din accize. pana atunci mai este mutl deoarece romanul nu prea e curios din fire si accepta tot ce serveste societatea. pina cind cei care folosim suntem putini guvernantii nu au nici o grija decit de matrapazlicurile lor !
23 iul 2014, 14:30
0
chintesenta
1 comentarii 0 puncte
IDEAL e sa folosesti biocarburant sau biomotorina denumita biodiesel care se obtine prelucrand uleiul vegetal(cu densitatea 0,92-0,93) si ajungand la o densitate de 0,87. Modul de fabricare e prezentat pe http://www.biodiesel.webgarden.ro/menu/cum-se-fabrica Accesand si celelalte pagini gasiti multe alte detalii despre: ce este, motive fabricare si avantaje tehnologice
08 mai 2014, 11:45
0
28 comentarii 4 puncte
biodieselul pur si simplu ... nu merge sub -5 grade si si acolo e riscant. aditivul facut de mine coboara temperatura pina la -25. insa nu pot sa il vind pina nu e omologat.
26 sep 2014, 08:00
0
1 comentarii 1 puncte
Eu zic sa nu mai postati asa ceva. O sa vada Ponta si o sa bage acciza la ulei...tot la 6.3 ron o sa coste :)
08 mai 2014, 11:50
+1
pintilescu.valentin
18 comentarii 10 puncte
De asta mi-e frica si mie, multa vreme am tinut ascuns ca folosesc ulei in loc de motorina, nu am zis la nimeni! :)))
21 iul 2014, 20:59
0
29 comentarii 30 puncte
Eu am făcut experimentul acesta acum doi ani pe un Leon 1,9 TDI, 110 CP, cod motor ASV, fab. 2001 (nu este model pompă injector/pumpe duse). Era toamna timpurie, caniculă, am folosit motorină de pompă cu ulei ars (filtrat) în proporţii egale şi motorul nu mai avea putere, viteza maximă era de 90, iar în faţa maşinii era senin, în spate era ceaţă. La accelerare în parcare umpleam locul cu fum alb. Maşina şi-a revenit cu motorină de pompă, dar am avut emoţii că am stricat turbina şi injectoarele.
08 mai 2014, 13:19
0
CLO2DCB
7 comentarii -20 puncte
pa i trebuia scris ingrosa faptul ca ai folosit ulei de motor ars....pana la ulei de floarea soarelui sau biodiesel e drum lung
08 mai 2014, 23:35
-1
29 comentarii 30 puncte
Nu ulei de motor, ci ulei ars de floarea soarelui, ulei de bucatarie ars.
09 mai 2014, 10:30
-1
165 comentarii 142 puncte
Mama, ce misto e fi jurnalist! Bagi orice, de pe "surse", iar poporu' da navala! Pentru cei care folosesc masinile "de unica folosinta" (vad ca se poarta, mai nou) bagati, frate, si zama de varza, cu un pic de ulei de masline si piper! Discutii pe subiectul asta gasiti foarte multe pe site-uri din occident, cu avantaje, dezavantaje, din care, cat, etc, trebuie sa bagi! In general, diesel-ul e robust, dar nu indestructibil! Asa ca nu accepta chiar orice; dar romanul, cam birjar de fel cu masina lui (n-am inteles de ce , dar ce treaba am eu cu masina omului?!), ar experimenta orice! Ce faceti cu depunerile din motor, calamina, care va fi si mai multa ca de obicei?! Simplu, luam alt motor de la dezmembrari! Faceau romanii la fel pe vremea dinainte, cand bagau gazolina in loc de benzina! Mare lucru un set motor, il aveau pe urmatorul la purtator, in portbagaj!!! Alta duma, aia cu biodieselul, care e un amestec de ulei vegetal cu motorina!!! Fals si incorect!!! Biodieselul este un ulei vegetal trecut print-un proces industrial de rafinare si deparafinare! Se foloseste uleiul de rapita (ca d-aia e tara galbena la ora asta!), de palmier, si altele care nu cresc pe la noi! Amestecurile de la pompa s-au facut din cauza petrolistilor, ca profitul trebuie sa fie tot sus, si nu e prima oara! In 2007 am vrut sa fac o astfel de instalatie, si m-am documentat si afara si prin tara. Iuresul s-a stins dupa ce s-a accizat si bio-dieselul, astfel ca cel putin la noi, a recazut in uitare. Sunt tari unde se livra la pompa biodiesel 100%, dar si in alte proportii, dar mai ales pe utilajele agricole! Daca incepe devalizarea rafturilor de ulei din market-uri, ne baga ponta iar cartele, asa ca potoliti-va!!! Mai ales daca totusi tineti la masina! Daca nu, succesuri!!!
08 mai 2014, 13:29
+1
6 comentarii 4 puncte
Eu stiu una si buna. Cine a inventat dieselul nu l-a inventat si brevetat de om prost. Daca era o solutie optima uleiul vegetal si alte porcarii care iti bucura placerea de a economisi ( la final nimic), se folosea sigur. De aceea spun la toata lumea... decat sa cumperi o masina de la un roman, mai bine mergi cu bicicleta. Eu unul folosesc ce este mai bun pentru masina mea de la combustibil pana la consumabile. Cine vrea sa faca economie intradevar, ar putea taia din multe vicii daunatoare ( tutiun, alcool...) nu din intretinerea corecta a unui automobil. Multi vor spune ca nu am dreptate, dar ce vad sigur sunt din ce in ce mai multi pretenasi ce au BMW-uri, Audi, Volvo....dar nu au cu ce hali acasa. Ba fratilor , duceti-va la munca tata si va veti rezolva toate problemele, lasati prostiile si nu mai cautati diamante in r...t. Sunt curios ce veti mai baga in rezervor cand or face astia dublu la pretul uleiului.O sa impuscati doi iepuri deodata: 1-o sa mai dati jos din burti mergand pe jos, 2- o sa ca..ti mai sanatos mancand cartofii fierti.
08 mai 2014, 13:56
0
381 comentarii 502 puncte
Plimba ursul amice, stii si tu despre MAC cat a uitat bunica. Cand Rudolf Diesel a inventat motorul cu aprindere prin compresie (MAC), cuvantul motorina nu exista inca in dictionar. MAC-urile au nevoie de hidrocarburi lichide, cu cifra octanica mica si cifra cetanica mare. Restul, e can can. Ca de-a lungul timpului, a progresat tehnologia, si motoarele moderne au presiuni imens de mari in rampa de injectie, e alta treaba. Aia cu vascozitatea prea mare la ulei e cea mai mare tampenie cu putinta. La temperaturi foarte scazute, motorina devina mai vascoasa decat cum e uleiul de gatit vara. Daca ar fi dupa mintea ta, scandinavii, rusii si canadienii ar circula doar cu benzinare. Ca sa poata functiona fara probleme, indivizii astia au incalzitoare speciale de motorina, niste chestii electrice, micute si elegante, pozitionate intre iesirea din filtrul de combustibil si intrarea in pompa de injectie. Ma gandesc ca iti e cunoscut faptul ca vascozitatea petrolului si a tuturor derivatelor din el e invers proportionala cu temperatura. Petrodiesel-ul, e doar un produs obtinut prin distilarea fractionata a petrolului crud. Normal ca industria petroliera nu vrea ca bio-disell-ul, BTL si GTL sa fie folosite la scara larga. Pt ca vezi tu, ce rost ar mai avea sa porti razboie in numele petrolului (futui, si chiar am vrut sa zic in numele pacii, democratiei si impotriva terorismului), cat timp poti sa cultivi plante, faci ulei, il rafinezi de cateva ori si bang, ai motorina bio. PS: roaga-te de angajatii de la Peco-urile pe care le lingi in cur cu asa mare pofta, sa iti arate ciorba de burta de pe fundul tancurilor cu benzina si motorina, chiar cand le vine cisterna la umplut.
08 mai 2014, 18:25
+9
CLO2DCB
7 comentarii -20 puncte
soulshreder...esti al meu bravos
08 mai 2014, 23:38
-2
6 comentarii 4 puncte
Romania este tara tuturor posibilitatilor si de aceea nu te contrazic in privinta la "ciorba depe fundul cazanelor", iar despre autoturisme atata timp cat folositi toate rebuturile si rablele din europa, care pentru restul europei ar trebui sa stea la parcul de demolari, din partea mea puteti sa va si pisati in rezervor atata timp cat nu imbolnaviti populatia cu idei de rahat. In general persoane ca tine probeaza orice , apoi in caz de ceva pasati la altii. Spor in continuare la bagat cartofi prajiti in rezervor.
09 mai 2014, 01:12
+1
381 comentarii 502 puncte
Si tu ce masina ai ma figurantule ? Cumva vreun Porsche, Ferrari, Aston Martin ? Am un A8 D3 4.2 FSI, si pt asta nu ma dau rotund, si nu jignesc gratuit masinile altora. Eu unul sunt tehnician specialist in electronica auto, lucrez in Danemarca la un service ce se ocupa doar de masini super sport. Si pt asta, apreciez cand unii pun solutii de reducere a costurilor legate de combustibil. Peste tot in lume se incearca aceste lucruri. Dar na, romanul tipic si prost, asa ca tine, are si el o cazatura cu 1 milion de km, dar luata de la o baba din Germania care in 10 ani a facut 100 si ceva de mii de km, si gata, deja il dau figurile pe din afara. E de rasul curcilor ca atunci cand cineva posteaza solutii despre reducerea costurilor, repede figurantii sar ca arsi cu replicile lor. Pun pariu ca nu stii cum functioneaza nici macar sistemul de injectie de pe tractoarele comuniste, ca un Bosch CP4 te baga in ceata. Culmea e ca, in tara cu cel mai de ***** combustibil din toata uniunea, acelasi combustibil e si printre cei mai scumpi din uniune. De ex, eu platesc 11 coroane pt un litru de Shell V Power. Luna trecuta am fost in Romania, si am platit 6,8 lei pt un litru de OMV Carrera 100. 11 kroner e 6,5 lei. Nu e vorba de bani pt mine, ca doar nu stau pe salariile de Romania. Dar e vorba de principii, cum mama naibii sa ai preturi mai mari in Romania decat in tarile care au salarii de minim 10 ori mai mari ? In fine, desteptii ca tine pupa in cur reprezentantele si benzinariile, ca mai mult nu ii duce capul. Hai sictir.
09 mai 2014, 11:28
-1
165 comentarii 142 puncte
E totuși de apreciat cat de mult te-a schimbat in bine occidentul! Un stil de exprimare elevat, modest - n-ai uitat sa ne spui ce vapor conduci, si extrem de tehnic! Incep sa inteleg sensul vorbei batranesti "a plecat bou, si a venit vaca"! Sa ne mai miram ca ne usuie aia de peste tot, cand ne reprezinta astfel de academicieni?! Sa nu uit sa adaug curajul si responsabilitatea! Macar tu nu te ascunzi dupa un nickname, ca altii, ca sa poti injura in voie...
09 mai 2014, 20:23
0
381 comentarii 502 puncte
Deci, bovin esti tu cu neamul tau, ca eu nu te-am jignit, da ? Ce jigniri visezi ma ? Ce e cu sarcasmul ala de doi bani la tine ? Eu unul am lasat comentarii obiective si de bun simt aici, dar Adrian1986 se gaseste sa fie magarul forumului, jignind gratuit in stanga si in dreapta. Si da, am plecat pt ca in Romania nu e apreciata munca ce o fac. Cand o sa imi ofere o firma din Romania salar de 300kroner/ora (40EURO/ora), o sa vin mancand pamantul. Iti e ciuda ca am A8 ? Pune mana si studiaza, fii apreciat, lucreaza si strange-ti bani si i-ati ce masina vrei tu. Tu, cel mai probabil, ai studii facute pe vremea lui ceasca, studii fara absolut nici o valoare, si acum in pragul pensionarii, esti frustrat ca ai muncit ca boul o viata intreaga pt o mizerie de pensie de 2-300 de euro/luna. Eu unul am facut studii in domeniu in Copenhaga. Dar am inceput facultatea in Romania, la una din faimoasele politehnici, mai precis la UTCN. Am renuntat la studii cand am vazut ca viitorul e ori somer cu diploma, ori in cazurile cele mai fericite lucrezi de iti sar ochii din cap pt 400 Euro/luna -apoi cu banii astia, mori de foame intr-un oras ca si Cluj sau Bucuresti. Nu e de mirare ca tinerii absolventi au probleme mari cu angajarea, si mai nimeni nu vrea sa ii anagajeze in afara tarii -in domeniu, bineinteles. Doar porcarii se invata la poli, de la niste mosi si babe ce bantuie facultatile ca nu ii mai satura ***** de bani. Teorie peste teorie, si zero practica. Cat despre limbajul elevat, tin sa iti zic ca in tarile civilizate, toata lumea urmeaza principiul speak your mind -bine inteles, in limitele bunului simt. A, si ca sa stii si tu, in limbile germanice (dar nu numai), lumea nu foloseste pupincurismul in exprimare -unul din marile beneficii are faptului ca nu se conjuga verbul si fara un context foarte bine definit, e imposibil sa diferentieze singularul si plural, si adresarea politicoasa de cea uzuala. Asadar, se foloseste limbajul uzual, la pertu, cu toata
10 mai 2014, 01:59
0
381 comentarii 502 puncte
Asadar, se foloseste limbajul uzual, la pertu, cu toata lumea. Dar aici lumea e open minded, si nu se oftica nimeni ca vezi doamne de ce nu ai vorbit cu dvs, dumneata, ce mai faceti, pot sa va intreb ceva, si alte pupincurisme enervante. In facultate in Copenhaga, atmosfera era destinsa, vorbeam liber cu profesorii, exact cum vorbeam si cu colegii, fara jena. Poti sa inveti doar cand este dialog reciproc intre studenti si profesor, nu cand faci xerox de mana si te scoate proful la tabla sa vada daca ai tocit lectia de data trecuta, iar la examen trebuie sa tocesti aiurea 1001 formule si poveste nemuritoare. Aici tot sistemul lor de invatamant e problem based learning. Adica, daca esti pe o specializare, inveti doar ce iti trebuie in specializarea respectiva. La poli, inveti 5 semestre de generalitati aiurea, ce lejer pot fi restranse la 1 maxim 2 semestre, si apoi 3 semestre de specalizare, dar din pacate, ultimul semestru esti prea ocupat cu licenta ca sa inveti cum ar trebui. Si se mira tinerii absolventi ca le zic anagajatorii in fara ca nu stiu nimic. Nu am avut nici un examen cum sunt examenele de la facultatile din Romania. Am avut doar proiecte, si inveti ce trebuie facand proiecte realiste, cu probleme ce apar in viata de zi cu zi. Iar la evaluarea proiectelor semestriale (nota carora iti apare pe diploma), veneau ca evaluatori directori/sefi de departament/ingineri sefi samd, de la firmele mari din domeniu. Dar un comunist ofticat ca tine nu o sa inteleaga niciodata lucrurile astea. PS: cat despre romanii care face de rusine Romania, da-mi voie, daca nu ai locuit in afara tarii si nu stii care e situatia adevarata, taci dracului din gura. Habar nu ai cum e, si cat trebuie sa te chinuiesti ca sa le demonstrezi ca nu esti ca restul romanilor din tara respectiva, care fura, inseala, jegmanesc samd -marea majoritate a acestora fiind tigani borati. Stii vorba aceea, e deajuns o bata la un car de oale. La fel si aici, cativa caca steagul, si restul su
10 mai 2014, 02:01
-1
381 comentarii 502 puncte
La fel si aici, cativa caca steagul, si restul sufera. Dar daca dupa mintea ta, eu fac tara de rusine, pt ca am exprimare libera, si nu conteaza faptul ca am studii universitare facute la ei in tara si lucrez la ei in tara, in domeniu. inseamna ca esti prost facut gramada. Din pacate, e cum au zis baietii de la Paraztii: comunismul a murit, dar spiritul a ramas in tara
10 mai 2014, 02:06
-1
6 comentarii 4 puncte
Nu conteza ce masina detii , ci cum o intretii. Degeaba ai Audi 8 daca bagi fasole si cartofi in rezervor. La cum gandesti ,sa spui si lumii la ce chilometraj duci masina la rampa de gunoi sau de cate ori pe an o duci la service. si nu cred ca am jicnit pe nimeni deschizand ochii lumii despre cruda realitate a majoritatea conducatorilor "auto" din Romania. Dar asa se vede ca cine se simte cu musca pe caciula face spume. Ma refeream la faptul ca folosind carburanti nonconditionali si alte mismasuri care pentru prezent par a salva buzunarul multora, se vor vedea efectele pe viitor. De aceea nu ajung in ziua de astazi autoturismele sa mai dureze cum durau odata. Unul... din cauza celor ce le proiecteaza( ieftin si mult)... si din cauza sictiritilor ca tine, care important e ca au Audi 8, se lauda cu coroane dar defapt sunt morti de foame.
10 mai 2014, 16:35
+1
crististreulea
13 comentarii 60 puncte
pe vremuri, trecerea de la ulei la motorina s-a facut tot din cauza unor sictiriti care au folosit carburanti neconventionali, cu unul care chiar polueaza foarte mult in comparatie cu uleiul vegetal. s-a stabilit deja ca uleiul de floarea soarelui strica motorul, mai sus sunt link-uri cu exemple concrete. dupa 150.000mile(230.000km) motorul pornea foarte greu. l-au desfacut si au facut poze la acele depuneri pe injectoare, supape etc. in 230.000km, daca s-ar pastra diferenta de pret motorina/ulei, as economisi 8400 euro. in plus, 230.000km ii fac in 16 ani. acum 8 ani am dat 8400euro pe loganul nou si acum valoreaza 1000 euro, repet dupa 8 ani! peste inca 8 ani cat valoreaza masina mea? cam cat un pumn de ceapa. nu te gandi doar la "vai ca se strica motorul", ia in calcul daca merita sa strici motorul. in cazul meu merita
10 mai 2014, 18:43
+10
381 comentarii 502 puncte
Pot aparea probleme cu uleiul, dar doar daca nu il incalzesti Exista firme de vand echipamente simple si eficiente, omologate TUV. Practic, iti trebuie doar un sistem de incalzire intre iesirea din filtru de motorina si intrare in pompa. -asta pt un kit de baza In momentul in care ai incalzit uleiul la aproximativ 80 grade Celsius, au disparut toate problemele. Pt ca, in motorina de calitate foarte buna (a se citi nu exista in Romania) are vascozitatea dinamica la 30 de grade in jur de 10 centiStokes, in timp ce uleiul vegetal, incalzit la 80 de grade, are 12 centiStokes. DAR, motorina, la 0 grade deja are aproape 18 centiStokes. Plus de asta, e demonstrat ca preincalzirea motorinei inainte de pompa, imbunatateste arderea. De asemenea, uleiul vegetal produce mai putini compusi toxici precum si mai putine particule. PS: nu mai retin numele companiei germane care face aceste kituri de conversie, dar kitul de baza (doar incalzitorul de motorina/ulei) costa 90 de euro, iar kiturile complexe, cu rezervor de ulei separat, controler electronic, pornire pe motorina si apoi trecere pe ulei, iar la oprire se trece inapoi pe motorina si se asigura ca nu mai exista ulei deloc in sistemul de injectie, aproape 1000 de euro pt un kit ce suporta 150KW (200cai). SI vorbim despre kit-uri omologate TUV, cu garantie, nu tiganii. Cat despre handicapatii mintal gen adrian1986, se pare ca pe astia nu ii duce mai mult capul.
14 mai 2014, 13:04
-1
381 comentarii 502 puncte
Mai bovina, deci la tine sa numesti pe altii boi, tampiti, prosti, si sa le zici ca baga pisat in rezervor si au masini de *****, nu sunt jigniri, atunci du-te ***** de bou prost, mitic handicapat. Si considera ca nu e o jignire, ci doar o constatare, in cazul tau, poate e si un compliment. Mi se rupe de ce crezi tu despre mine. In Danemarca, nici ***** nu lucreaza pt mai putin de 110 kroner/ora -adica 15 euro/ora. Apoi ala sarac rupt in cur de foame numai tu esti. Apopo, ce masina ai figurantule, cumva vreun ***** de Dacie ? Ca atunci se explica de ce esti frustrat. Cat despre partea cu uleiul, exista firme germane, ce ofera garantie, si vand echipamente de conversie diesel-ulei, omologate TUV. Daca tu crezi ca stii mai bine ca inginerii germani ce au obtinut omologarea TUV pt componentele respective de conversie, si pe deasupra iti ofera si garantie la motor, atunci dute ***** de bou prost ce esti.
14 mai 2014, 12:17
-1
6 comentarii 4 puncte
:-) ar trebui sa joci la pacanele.... asa am scapa prostii de ele. Te turezi si faci spume la gura curgandu-ti sange din nas ca la un travestit cu apucaturi de gravida. cat despre nemti , normal ca au omologat toate cacaturile si dau garantii atat timp sunt creduli deal de tine ce nu au bani sa dea in judecata firmele ca sa isi recupereze pagubele ( asa zisa garantie). Te mai dai gongoi ca ai si scoala :-))))) La ce fel vorbesti cred ca tai chibrite la Gherla de vreo cativa ani cu duma data la cunoscuti ca esti in Danemarca . :-)))))))))))
14 mai 2014, 13:37
-1
crististreulea
13 comentarii 60 puncte
tocmai ti-am recitit postarile si constat ca nu ai venit cu absolut nimic constructiv. doar ai facut pe desteptul si ai jignit, tipic romanesc. faptul ca ai scris corect, este singurul motiv care te scoate din categoria cocalari. daca toata lumea era si gandea ca tine, inca aprindeai focul cu doua pietre, purtai opinci si vanai iepuri cu arcul... sanse mari ca nici arcul sa nu fi fost descoperit...
14 mai 2014, 14:10
+1
381 comentarii 502 puncte
Hai de capul tau, adrian1986. Totusi, tu ce scoala ai, doua clase ca trenul ? Cat despre omologarea TUV si garantia germana asupra unui produs, daca crezi ca e vrajeala si certificarea TUV se acorda asa doar pe ochi frumosi, esti prost de puti. La Gherla sa mergi tu cu neamul tau de bovine si sa tai ce vrei tu. La cum scrii, concluzionez ca esti un cocalar infect care a ramas cu sechele de pe vremea cand yahoo messenger era pe val. streula cristian Ce vrei sa aduc constructiv ? Am zis clar care e problema cu uleiul in loc de motorina, cauzeaza unele probleme daca nu e incalzit. E normal ca ceva care are la acceasi temperatura ca si motorina, o vascozitate dinamica de 5 ori mai tare, sa cauzeze probleme, nu ? Daca rezolvi problema cu vascozitatea, ai scapat de toate dezavantajele uleiului. Normal ca la unele motoare diesel poti sa bagi mult si bine ulei, fara probleme. Depinde de presiunea din rampa de injectie si de diametrul duze-lor din injectoare. Apoi daca unii ca adrian1986 sunt prea prosti ca sa poata intelege o amarata de ecuatie diferentiala, atunci faca bine sa inteleaga varianta simpla, pt prosti: vascozitatea uleiurilor scade exponential cu cresterea temperaturii. In fine, eu nu mai las nici un comentariu la articolul asta, ca vad ca unii caposi ca si adrian1986 stiu mai multe decat inginerii germani. Ma mir de ce mortii masii inca nu l-a angajat Robert Bosch, daca tot stie atatea. Culmea, kit-urile respective vandute de nemti, trec Hauptuntersuchung (HU) fara nici o problema. Ce chestie. Cat despre stilul meu de exprimare, nu stiam ca sunt atatia bisericosi pe aici. Am impresia ca am confundat site-ul 4tuning cu site-ul BOR. PS: daca te dai si tu rotund, cum de nu folosesti motorina in loc de ulei ? Din pacate, prea putine persoane gandesc cum gandesc eu, majoritatea pun botul la vrajeala corporatiilor. Nu e de mirare ca Romania e la coada uniunii, ce te poti astepta de la o tara plina de prosti, cocalari si de slugi corpo
14 mai 2014, 15:26
-1
crististreulea
13 comentarii 60 puncte
soulshreder: suntem de aceiasi parte a baricadei. vina mea, ma adresam lui Adrian si n-am precizat acest lucru.
14 mai 2014, 18:02
0
381 comentarii 502 puncte
Imi cer scuze atunci. Chestie e ca, le scrii frumos, le explici ca pt prosti, si ei tot sar de cur in sus, dandu-se mari si caposi, cat timp defapt, sunt fix opusul. Iti recomand sa cauti despre diesel therm. -cred ca asa ii zice Pt 90 de euro, macar esti linistit ca ai scapat de problema cu vascozitatea. Iar despre retardatul ala, da-l naibii. Pun pariu ca e o laba trista si viseaza si el la masini adevarate, avand in dotare o rabla de doi bani si zero studii, deci prost cu acte in regula, dar improasca cu noroi in toti ce vor sa faca economie, indiferent de motivul acesteia. Chestia asta cu economie de combustibil si reducere de costuri si gasirea aternativelor la combustibilii fosili, se practica peste tot in lume. Motorina de doi bani, precum si benzina de doi bani din Romania, cauzeaza toate problemele cu injectoarele si pompele de injectie. Nu am vazut si nu am auzit de nimeni aici in Danemarca ca sa aiba probleme cu injectoarele sau cu pompa de injectie, indiferent ca vorbim de diesel, sau de benzinare moderne cu injectiedirecta. Si benzinare cu injectie directa sunt extrem de sensibile la benzina proasta. Am auzit de destui danezi care ruleaza pe ulei vegetal. In principiu, sunt agricultori ce au culturi mari de rapita, si produc si vand ulei de rapita. Pur si simplu, auzeam ca folosesc incalzitor de motorina si salut popor. Oricum, de la un dobitoc gen adrian1986, care nu a lasat nimic constructiv aici si a improscat doar cu noroi, deci clar un taran cu zero cunostinte despre cum functioneaza motorul diesel, injectoarele samd, nu te poti astepta la multe. Mult succes in continuare cu uleiul si multi km fara evenimente !
14 mai 2014, 18:36
-1
pintilescu.valentin
18 comentarii 10 puncte
Apreciez comentariul dvs, se vede ca sunteti bine pregatit! Asa este, totul tine de densitatea uleiului, care trebuie incalzit, ca sa nu faca probleme. Folosesc asa ceva de multi ani si o pot dovedi oricui.
27 iul 2014, 20:20
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3
Pagina următoare