Eugene, prin comentariul asta ai aratat ca esti un hater si ai facut o comparatie de tot rahatul!
Pai cand vreodata se compara panarama aia de plastic de SRT cu un S 65 AMG coupe??? Masina asta este un GT, capabila sa fie si silentioasa si bestie in acelasi timp (PS nu ai sa gasesti nici un centimetru de plastic in ea, este luxul desavarsit).
14 iul 2014, 12:37
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Cate SRT ai vazut tu pe strazi ca sa stii ce probleme au?
Daca masina asta este din punctul tau de vedere o cutie pe 4 roti care abia taraie rotile dupa ea, sau cotet, imi imaginez care sunt cunostintele tale in domeniul auto, asa ca LA REVEDERE SI O SEARA PLACUTA!!!
14 iul 2014, 19:12
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Masina asta reprezinta paradigma frumusetii si opulentei !Este simbolul marcii Mercedes in materie de lux /putere (chiar daca nu este cea mai performanta incarnare)!Acum .... Pretul este destul de mare dar cine isi permite cumpara un simbol al industriei auto si al marcii Mercedes !Overall este un pret corect zic eu pentru cine doreste luxul suprem!
ps:Si nu mai faceti va rog frumos paralela intre Renault Laguna si S-class coupe deoarece aceste masini sunt complet diferite la orice aspect posibil, chiar si la design! Nu sa luat nimeni dupa nimeni cand au fost create aceste 2 masini ! Au proportii si gabarite/linii diferite!Nu mai aberati aiurea va rog frumos !
14 iul 2014, 12:52
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Daca nici s-class-ul nu este lux .....nu mai vorbesc de stil ...eleganta...tehnologie ...frumusetea design-ului interior si exterior....ce ai enumerat tu acolo ...doar Rolls este pur lux si eleganta restul nici nu se apropie de S ....
14 iul 2014, 17:15
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Ne arati un link al unui site din Republica Moldova, in care singurul lucru rau scris este faptul ca aluminiul folosit la interior este de fapt plastic foarte bine finisat, dar nici ei nu sunt siguri de lucrul asta!
In afara de asta toate publicatiile din lume spun ca Mercedes S este clar cea mai buna si inovatoare limuzina de lux din clasa sa, ceea ce te face pe tine un HATER!
https://www.youtube.com/watch?v=bfI5vMHsTkc
Uite aici un link interesant cu noul S class!
Normal ca sunt haterii Emilian ...cum sa nu fi cand ce iti place tie niciodata nu va fi ca prima si cea mai buna marca de automobile din lume si e greu sa fi la nivelu asta ...cand produci toate tipurile de automobile si versiuni de caroserii pt masinile tale si sa fi si la nivel inalt e greu ...normal ca esti hater cand toti ceilalti au " copiat " ce a facut Karl Benz ....normal ca esti hater , oamenii cand nu pot fi ei sau ce le place lor la un nivel ridicat ...sunt hateri sau te urasc ....e simplu ...
In caz ca nu stiai, alex mary , primul automobil produs în serie este Oldsmobile Curved-Dash, și nu Mertzedes.
Ca să nu scriu acus cine de la cine a copiat...
Video-ul pe care mi l-ai dat - l-am vazut.
Pai da - noi parca de plastic vorbeam. Tu ai zis ca nici urma de plastic - el totusi este.
Atit am vrut sa spun. Ai dat in gard
Sti tu prietene istoria auto cum stiu eu fizica cuantica ...am precizat cumva ceva legat de serie ...da bv aia e prima masina produsa in serie ...vorbeam de prima masina ...creata sa mearga cu combustibil ca sa ma intelegi ...Karl Benz a creat-o ca sa sti si tu ...nu vb de serie si de nimic...ci de primul automobil de acest gen ! Oldsmobil a aprut in 1897 , iar Benz a fost creat in 1881 de Gotlieb Daimler , iar in 1886 a iesit prima masina(Benz Patent-Motorwagen) , desenata si creata de inginerul Karl Benz , pionierul acestei industrii, a motoarelor cu combustie , el si Bertha Benz .
Ei și ? Ce are mercedesul de azi cu mercedesul lui Daimler de atunci?
Nu ai inteles..
Modelul motorului de azi a fost propus de Nikolaus Otto. Așa caa....
Cum tu il lauzi pe Karl Benz ca q facut primul auto, asa pot sa-l laud pe Otto ca i-a facut motorul, asa pot sa-i laud pe americani ca primii au facut automobil de serie sau primul automobil cu motor turbocharged asa cum pot sa-i laud pe nemti ca au facut primul auto cu motor supercharged asa cum pot sa-i laud pe americani ca primii au dotat un auto cu faza lunga automata sau ca tot ei aveau primii suspensia magnetica etc etc etc
Wooow ... deosebit de frumos acest model ... au reusit sa imbine perfect robustetea unei limousine de lux cu silueta unei masini sport. 1-0 pentru mercedes fata de BMW. Inclusiv interiorul este foarte elegant. Spor la cumparaturi :)
15 iul 2014, 12:26
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Tot timpul exista cineva care spune: "dincolo era mai ieftin" sau "la banii astia cumpar X masina" sau "ce stie sa faca de banii astia" ... etc. Orice lucru nou costa mult, fie ca merita sau nu, ulterior pretul scade, mai mult sau mai putin. Orice noutate se devalorizeaza in timp din cauza concurentei.
N-ai cum sa nu apreciezi aceasta masina, Mercedes intotdeauna a facut coupe-uri de lux absolut magnifice, eu ca si fan BMW imi dau jos palaria in fata acestei creatii!!!
deci motor v12 biturbo, 630cp si " doar" 4,1 s de la 0-100km/h? in 2014?????? la peste 200000 euro??? nu au avut ingineri? si e un coupe??? ..baietii astia stiu ceva despre masini? e cumva blindata? e cumva camion? pai cum sa vina cu pretul ala nerusinat si cu "performantele" alea subnutrite? este rusinos; mai bine ii puneau un motor normal si se focalizau pe lux; baremi ziceai ca-s excentrici; dar sa vii cu o performanta de audi TTRS plus (2,5 litri, 5 cilindri in linie, 360cp si acelasi sprint de 4,1 sec. ) mi se pare o gluma proasta; adica aflam de pe site-ul oficial al Mercedes ca un CLS 63 AMG S 4Matic are un V8 de 585 cp, are 4 usi laterale (nu 2 ca un coupe), e mai voluminoasa si cu motor mai mic si mai slab dar se prezinta cu un decent 3,6 sec. de la 0/100km/h; si costa cu 100000 de euro mai putin; ce mi-e mie de cristalele alea de la faruri pe care le are S 65? Poate sa o sufle si-n aur. Pentru o magaoaie de limuzina cum este CLS-ul este decent 3,6s la un motor de sub 600cp; de ce au mai impopotonat S65-ul cu vulcanul ala de motor? pentru ce? pentru sunet? pentru taxele mai mari? ...pentru a se face de ras??