corrado ala de care zice-ti voi costa vro 8 mii de coco minim!! , si acceleratia era undeva sub 7 secunde , chiar brutala masina cu modificari schrick si alte chestii , plus k avea o manevrabilitate suuper dar cu alta suspensie nu cea stock.... la fel si e30 , in opinia mea cele mai tari de acolo !!!
Nu poti spune ca toate sunt "legende din ce in ce mai rare" ... Audi TT, BMW E46, Renault Clio, VW Golf Mk4, Mazda RX8 ... astea sunt masini produse dupa 2000 se gasesc din abundenta.
pt cei care detin, sau care vor sa detina un rx8: la fiecare mie de km, plus/minus, trebuie adaugat cam un litru de ulei, in timpul functionarii motorul trebuie sa treaca cel putin 5 seunde de 3000 rpm. dupa folosire, se lasa sa merga la liber pt caeva zeci de secunde, dupa care, vine turat pana pe la 2000 rpm, tinut acolo pt cateva secunde si oprit motorul in turatii, asa, la urmatoarea pornire cilindrii vor avea uleiul ramas si vor nu freca uscati pe pretii alveolelor, iar motorul O SA PIARDA COMPRESIA IN MAXIM 150000 KM, IN ORICE FEL DE CONDITII DE INTRETINERE!!! exista si exceptii... dar este uimitor sa o conduci, motorul ala e ceva deosebit.
A fost o perioada cand aveam in fata la munca un RX-8 de vanzare, si taaare ma batea un gand :)
Pur si simplu faptul ca la banii astia iti luai o masina relativ noua, cu 4 locuri care arata superb, si motor care tureaza la 9000+rpm...e ceva rar.
Dar chestia care imi place la ea, si m-a facut sa ma razgandesc in acelasi timp este motorul.
Imi place sa menajez motorul, e fain ca inca in 2005 mai existau masini la care tre sa te implici putin ca sa le conduci...doar ca asa cum stim multi de la noi sunt neglijenti cu masinile, si prefera sa le intretina ieftin decat bine. De aia e greu sa gasesti un RX-8 intretinut ca la carte, doar sa-l iei de la un alt pasionat/cunoscator care stie ce are sub capota.
Ah si nu poti sa treci peste faptul ca imbecilii de la RAR iti inregistreaza masina asta cu motor de 2.6, desi ea are 1.3.
Poate o sa-mi fac si eu damblaua intr-o zi. Oricum daca ar fi sa cumpar una, n-o iau de la noi.
acum dak iti cumperi una, ai mari sanse sa fie deja cu motorul refacut, sau chiar schimbat. eu cred ca este o masina care trebuie avuta, dar tre sa ai si bani sa bagi in ea... mai ales ca o sa consume cat un 3000cm3
Inca un articol prost documentat. Pe E46, 330i nu exista blocant de fabrica, s-a pus doar pe M. Mazda RX8 in varianta cea mai puternica are 231cp, Audi TT are 1.8 quattro de 224cp nu 240, M20B25 de pe urs are 171cp nu 174.
Cateva alegeri f. bune in topul asta. Corrado si Calibra in special raman in amintire ca unele din masinile la care visam in copilarie. Greu de gasit una sub 5000 in stare buna.
Nu ca sunt fan bmw dar ma bucur ca apare si ursu.pisicuta.si e46 legat de japoneze eclipse model 1 turbo rx 8 super
Cu Toyota mr2 nu inteleg de ce nu sunt raspandite poate imi spune cineva cine se pricepe k sunt interesante .
@ Sorin Bob - Toyota MR2 nu este raspandita in Europa pentru ca cele mai multe sunt cu volanul pe dreapta. Si romanul oricum nu da banii de pe o Serie 3 pentru o Toyota cu motor de 1.8, fara portbagaj si cu 2 locuri. E pacat de masina ca reteta lor e perfecta - motor sub 2000, turbo sau aspirate, pozitionare central, tractiune spate, faruri excamotabile, un adevarat JDM. Eu asta as alege din lista.
Masini care nu sunt in top ar fi multe... dar sa tinem cont (din cate am inteles) ca, acest top este facut dupa preferintele romanilor. (80% oameni normali, 15 % street raceri si 5% cu adevarat pasionati)
Chinezarii - Toyota Celica All-Trac Turbo, masina excelenta pana in 5000E, Honda Civic V-TEC EK4 sau EK9, Toyota Supra Mark III twin turbo, care nu sare de 5000 euro, Mitsubishi 3000GT twin turbo, Nissan 300ZX twin turbo, Mitsubishi Galant VR-4 si muuuulte altele.
Germanoase: ("vanoase" cum mai gasesti prin anunturi) Golf 3 VR6, Audi RS2, etc.
Italiano vero: Lancia Delta Integrale Turbo, Fiat UNO 1.4 Turbo, etc.
Champs elysee: Renault 5 GTI turbo, Peougeot 205 Turbo 16 (T16), etc.
American power: Ford Focus ST170(SVT), Ford Probe 2,5 V6, Ford Escort RS Cosworth, etc.
Si lista poate continua la nesfarsit. Propun sa se faca un pool, cu mai multe masini, unde lumea sa poata vota. Tare curios as fi de rezultat...
Gata mi-am dat si eu cu parerea. Daca se supara careva, prea tarziu, deja mi-am dat cu parerea si nu mai pot da inapoi ;). O zi excelenta.
lancia delta integrale....Legenda. dar sigur sare cu mult peste 5000. era tot aici pe site parca un articol cu una care s-a vandut la o licitatie cu vreo 50k
Prefer masinile de clasa veche ... VW Corado, Toyota MR2, Nissan 200SX Silvia, Opel Calibra Turbo 4x4, MB W124.
Unele dintre acestea se gasesc destul de rar intr-o stare buna, altele pot depasi 5000E daca sunt intretinute.
Cat despre Mercedes Benz W124 sa-mi fie cu iertare, se incadreaza mai bine la limousine decat la masini "de viteza si adrenalina" .
sa ai o masina de 1600 kg si un v8 in ea, nu crezi ca o sa ale si maximcontrofuga destul? si adrenalina, fara control de tractiune si maxim abs, nu crezi ca poti avea senzatii? iti spun eu ca poti, si inca ce fel de senzatii si adrenalina.