Pe tocuri la volan: Politist, vreau adjectiv Alte stiri auto 20 Martie Pe tocuri la volan: Politist, vreau adjectiv
Toate comentariile (9):
512 comentarii 988 puncte
190D e masina buna, cu conditia sa fie ingrijita. Nu inteleg ce sa nu iti convina la ea. Ca sa nu mai zic ca consider 190D infinit mai masina ca Peugeot Partner. Multi ar spune si peste 206, dar e "car crush-ul" copilariei mele. Mercedes 190 e una din masinile in care te simti bine fara sa depasesti limita legala, de fapt nici nu vrei, pur si simplu te tarai pe asfalt, incet, pe muzica lenta in C-klasse-ul anilor 80, pe vremea cand Mercedes era nr1 si nimeni nu indraznea sa conteste. Tot pe vremea cand turismele erau gandite sa faca milionul de kilometri.
20 mar 2015, 18:00
+5
2947 comentarii 2978 puncte
Problema e ca sînt unele 190-uri (nu mai stiu care generatie) care ruginesc pe la aripi în zonarotilor vazînd cu ochi mai rau ca daciile ceausiste.
20 mar 2015, 23:34
0
330 comentarii 94 puncte
Pai se vede ca nici tu nu esti pasionat si drept urmare nu te pricepi la Mercedes. Despre ce generatie vorbim aici? Mercedes 190 este un singur model de masina care s-a fabricat o singura generatie. Adica din 1982 pina in 1993 (11 ani) cu modificari minime. Face-lifturile au constat in inlocuirea stergatorului care descria un semicerc cu cel panoramic (dupa 1985), bandouri laterale mai late si bare fata -spate cu un design mai modern (dupa 1989). Nu exista mai multe generatii de 190. Practic dupa 190 a aparut clasa C. Orice masina veche poate avea probleme cu rugina daca nu este ingrijita....dar te asigur eu ca daca la mercedes 190 ruginesc aripile si cotraripile in decurs de 20 de ani....pentru a rugini lonjeroanele traversele si alte structuri de rezistenta este nevoie de cel putin 100 de ani....asa ca masina nu este nici o clipa in pericol de a se dezmembra pe strada din cauza ruginii.....este doar o problema de estetica si nimic mai mult.
25 mar 2015, 04:18
0
2947 comentarii 2978 puncte
CITAT ON "Buna seara, zic, s-a-ntamplat ceva?" "Nu, nu, nimic. Sunteti bine?" "Sigur, multumesc. De ce n-as fi?" "V-am vazut cu masina de Gorj si-am crezut ca v-ati ratacit" CITAT OF De ce nu l-ai întrebat: - Ba prostule dar tu de NAVI ai auzit sau tot mai umbli ca GARCEA cu atlasul scolar în buzunar? :-) )))) PULITIA Româna e un specimen, o rasa aparte. În 2013 find în concediu la Resita si avînd si treaba pe acolo sa aduc o Dacia 1410 Sport din România în Germania, n-am folosit masina proprie, acel Pontiac Firebird TransAm ce se vede în avatar si în "Garajul meu" aici pe site ci masina de firma, un Dodge RAM DoubleCab cu motor HEMI V8 tractînd si platforma dupa mine. Ei bine oameni buni, cred ca daca pt. fiecare oprire INUTILA a politiei prin judetul Caras-Severin si Resita unde mi s-au cerut actele DE FORMA fara nici un rost urmat de rugamintea de a deschide capota motorului pt. a putea domnul politist (cu o circumvolotiune pe creier si aia facuta de cascheta) sa vada motorul, minunatia HEMI V8, a-si fi primit un singur euro, cred ca de banii aia mi-as fi scos costurile de concediu lejer :-) ))) Nu mi-am putut închipui ca în secolul 21, într-o tara europeana exista oameni de ordine care PRACTIC REPREZINTA TARA în care traiesc si o deservesc, sa se faca de rîs în asa hal si sa fie atît de inculti !
20 mar 2015, 18:55
-3
512 comentarii 988 puncte
Si cum mai exact procedeaza astia? Buna ziua, v-am oprit pt control, permisul, talonul si RCA-ul. N-avem nici o treaba cu starea tehnica a masinii de aia se ocupa RAR-ul dar ce masina incredibila aveti, ne aratati si noua motorul? Sau cum? In Romania exista tendinta de a se opri la greu masinile cu numere straine din cauza "englejilor"si "bulgarilor" cu actie false, expirate, inexistente.
20 mar 2015, 20:37
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Pai e simplu: El: - Bun ziua! Sînt "tamajor" xulescu. Va rugam prezentati actele la control. Eu: - Da ! Poftim! El: - (dupa ce se uita ca chioru ca nu întelege germana mi le da înapoi si spune zîmbind) Nu va suparati ca va întreb dar cîti cai are? Pot sa ma uit putin la motor? Eu: - (în timp ce trag capota) Are vreo 300 si ceva. El: - Frumos! Multumesc! Eu: - Cu placere (si în gîndul meu.... bagateas .......de prost) El: - Drum bun Eu: - Multumesc! Adevarul e ca eu daca ma opreste, indiferent în ce tara sînt, niciodata nu-i întreb DE CE ma opreste si niciodata nu ma antrenez cu ei în discutii ci comunic prietenos dar numai strictul necesar. Nu ma apuc sa le însir verzi si uscate ca îi suprasolicit psihic si atunci încep sa purece si sa caute nod în papura. Oricum, în 25 de ani de germania, n-am fost oprit de atîtea ori cît am fost oprit în România în 3 saptamîni. Totusi nu am luat nici o amenda deoarece nu i-am provocat si nu le-am dat motiv si nici unul nu m-a întrebat cu ce ocazie prin România, ce fac etc. PS Comportamentul asta "cinic" cu strictul necesar îl aplic de cînd am muscat-o în SUA unde m-am luat în gura cu ei asa cum se procedeaza prin Germania (si România) trezîndu-ma ulterior cu catuse pe mîni arestat pt. 48 de ore si cu o amenda de 500 $ moment cînd m-am lecuit :-) ))))
20 mar 2015, 23:16
-2
2947 comentarii 2978 puncte
@ _Speed PS 2, tot pt. tine! Poti sa-ti închipui sa fi oprit de politie scos de pe autostrada si controlat deoarece mergi PREA CORECT? Ei bine, mi se întîmpla în Germania (rar dar se întîmpla) deoarece nebunii cred ca am ceva de ascuns. :-) )))) Vin din Olanda (Venlo / Achen / Duisburg / Düsseldorf) sector de restrictie 100 km/h, eu merg frumos cu tempomat exact 100 km/h si prostii ma scot de pe autostrada si-mi baga cîinele de control antidrog în masina, purechiaza juma de ora deampulea. Asta dupa ce se tin scai de mine cu masina civila radar - video PROVIDA. Întrebînd-ui care-i problema, îmi spune ca merg batator la ochi de corect si se pare ca am ceva de ascuns, ca banuie ca am droguri în masina dupa care ma si ia la test anti drog cu lamela pe mîna sa vada daca am consumat ceva :-) )))) Au gasit pe dra** ca nu ma ocup de tîmpeni din astea si nici nu consum astfel de mizerii. Daca mergeam cu 120 în loc de 100, ma oprea si-mi fu** o amenda ca merg prea repede, ca nu respect legea. Asa-i rau si asa nu-i bine :-) )))))
20 mar 2015, 23:46
-2
330 comentarii 94 puncte
Eu unul conduc Mercedes 190 si in ziua de azi. Bine, evident ca nu D :) ...Si care e problema? Se conduce mai bine, este mai manevrabila si mai fina la comenzi decit oricare dintre cele doua ligheane enumerate mai sus...Peugeot de nu stiu care si de nu stiu care. Eu unul nu as schimba-o pe vreunul din junghiurile alea. Dar asa este cu domnisoarele. Nu le au cu masinile si ele chiar cred ca mai nou inseamna mai bun. Desi in unele cazuri este adevarat....totusi un Peugeot nu se compara cu un Merc...fie acesta chiar si de 20 de ani! Plus ca eu nu prea suport "tractiunea fata". Dar probabil ca respectiva d-ra oricum nu a condus asa mai sport....sa duca masina mai catre limita aderentei pentru a vedea diferenta. Cit despre dimensiuni ce sa va spun....Toti cei care nu se pricep la mercedes spun ca mercedesul e o masina MAAARE. DA si nu....exista modele si modele de mercedes iar profanii nu prea le recunosc intre ele. In speta 190-ul este o masina mica, cea mai mica la data apartitiei ei (practic precursoarea clasei C din ziua de azi). Asta inainte de a fi aparut porcariile de A si B...Este o masina destul de mica.....este exact cit o dacie comunista. Daca aveti in fata taloanele lor veti vedea ca Mercedesul are 10 cm in plus la latime, 10 cm in minus la inaltime si exact 2 cm in plus la lungime. Deci este echivalent cu o dacie....unde este masina asa mare si greu de manevrat? Pentru domnisoare este greu asa este....ce sa-i faci.
25 mar 2015, 02:34
0
330 comentarii 94 puncte
A..si inca ceva...Mercedes 190 in mord normal are aer conditionat...acuma nah, n-au avut toate ca la vremea aceea era inca lux aerul conditionat. Dar ca si la orice alta masina au existat diverse echipari...D-urile adica tractoarele cum le spun eu erau mai chele...de multe ori geamuri la manivela, fara AC si cutie manuala. Modelele pe benzina fiind considerate mai luxoase aveau geamuri electrice, AC si cutie automata....Acuma nu inseamna ca nu gaseai diesel cu AC sau benzinar fara....dar pur si simplu erau mai rare.
25 mar 2015, 04:27
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »