Nu vad rostul de a avea un sistem de reglare electric al scaunului, ca doar nu stai sa te joci cu scaunul toata ziua. Cel mai rapid si eficient sistem de reglare al spatarului l-am intalnit pe Cielo. Tragi de maneta si deblochezi spatarul scaunului, te lasi mai pe spate sau mai in fata, iar dupa ce dai drumul la maneta, spatarul se blocheaza in pozitia respectiva. Deci daca vrei sa te intinzi pe spate, sa te relaxezi, nu trebuie decat sa tragi de maneta, a te lasi pe spate si gata. Nu e ca la cele cu rotita, ca invarti la ele de te ia somnul.
Mai sunt multe modele cu reglare cu clapeta, mai ales la cele japoneze. Intr-adevar foarte rapid de reglat.
Eu le prefer pe astea electrice cu memorie de la masina mea de 15 ani, extrem de comode, reglaje multiple, configurari apelabile de la butoanele de memorie.
Acum.... revenind la articol, care e ideea? La o masina care o cumperi noua, daca este un model mai ieftin, in niciun caz nu vei avea optiune de scaune electrice, care costa cat jumatate de masina. Si nu-ti cumperi masina in functie de cum se regleaza scaunul. Asta are rotita, da-o-npuii mei !
Cu rotita am acum si e ok dar sunt nebun dupa gadgeturi si complicatii in masina asa ca am votat reglaj electric.E ceva in apasarea si zgomotul motoraselor care ma fascineaza.:))
Daca intrebi "da cat consuma" si ai scaune electrice cu motorase ce cantaresc cat casa atunci esti prea prost ca sa ai permis.
Scaunele electrice pe o masina care nu are decat un singur sofer nu arata decat ca sofer pute a prost.Asezi scaunele o singura data cand cumperi masina apoi pana o duci la gunoi cari dupa tine motorase de scaune.E bun articolul pentru ca scoate la iveala snobii.