Ooooo ba da, poate sa fie!
La doua zile dupa ce ministrul transporturilor a semnat actul prin care se renunta definitiv la autostrada Comarnic-Brasov, o licitatie pe SEAP de cateva milioane (5 sau 6) de lei ptr actualizarea studiului de fezabilitate al aceleiasi autostrazi a aparut ca prin minune. Contractul a fost atribuit dar nu se stie cui.
In afara de faptul ca aia sunt clar bani sifonati nici nu e un caz singular, ca acest caz mai sunt zeci, poate chiar sute.
Da, smecherii peste smecherii, ce nu inteleg, dece nu se poate sa fie supravegheat toata constructia IN TIMP ce se lucreaza pe ea, nu ca, o facem, apoi daca tine e bine, si am pus bani in buzunar, daca nu, asta se intampla , ce mare lucru ar fi daca am face si noi ceva bine din PRIMA incercare......cred ca am murii de tifus.
In tarisoara asta toate lucrarile publice se fac de mantuiala deoarece castigatorii de licitatii imediat dupa pronuntarea ca si castigatori subcontracteaza instantaneu lucrarile baietasilor de partid cu firme de transport,material de constructie si inchirieri utilaje.E foarte simplu de fapt.Sunt platile facute pentru sustinerea si cotizarea in campanii electorale.Caracatita coruptiei este asa de intinsa ca trebuie o armata de procurori,ingineri,arhitecti si contabili ca sa descopere tot paienjenisul asta.Si conditia principala este ca fiecare din componentii armatei asteia sa fie onest,neinregimentat politic si fara un interes pecuniar din activitatea de control.Cam greu nu?Orice santier are un diriginte care se ocupa tocmai de folosirea materialelor recomandate in proiect,in doza si cantitate,de aplicarea tehnologiei intocmai.Dar cand dirigintele este ruda cu prefectul,nepotul de unchi al unui primar,etc...cam de asta suntem in situatia asta.