Europenii isi pierd rabdarea cu VW si cer compensatii egale cu cele date in SUA Alte stiri auto 21 Ianuarie Europenii isi pierd rabdarea cu VW si cer compensatii egale cu cele date in SUA
Toate comentariile (30):
ers_47
52 comentarii 56 puncte
cu toate astea ... la noi in ciuda celor intimplate , vw va creste in vanzari , pariaza cineva ?
21 ian 2016, 19:56
0
neymar
423 comentarii 244 puncte
Aceasta companie ar trebuii lichidata , cele mai poluante masini . Era un B6 passat ***** langa mine si mi-a venit fumul pe la nas de la esapament mama cata poluare contine mi-a venit rau .Niste cazane infecte infecte de masini cum sa iti permiti sa faci o asa inselatorie si inca sa mai fii in picioare .
21 ian 2016, 21:09
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Concernul VW, mai exact grupul VAG este prea mare pt. a putea fi închis si în afara de asta, nu este în pierdere. Concernul nu face minusuri, chiar daca e sa plateasca miliarde despagubiri si daca stai bine sa te gîndesti si vezi "si cealalta parte a medaliei", nu s-ar fi ajuns la asa ceva daca PARANOIA ECOLOGICA n-ar fi asa cum este. Politicienii si ecologistii cer imposibilul iar ce s-a întîmplat la VW este rastalmacit un.... URLET DE DISPERARE al industriei auto care pur si simplu nu mai face fata ABERATIILOR ECOLOGICE. Datorita aberatiei ecologice, masinile în ziua de azi sînt arhipline de electronica si se umple tot mai mult ce le face sa creasca pretul în mod exasperat si inutil. De ex. Pretul unui VW Golf din 2015 s-a dublat (si asta indulgent spus) fata de un Golf din 1990 si asta numai datorita gunoiului electronic montat în el, gunoi electronic ce are ca scop sa satisfaca paranoia ecologica si nimic mai mult. Cea mai simpla modaliate ar fi DESFIITAREA turismelor cu motoare Diessel si atunci nu mai avem motoare manipulate în halul asta. Avem benzinare, hibride si electrice. E suficient. Nu mai avem nevoie si de porcariile astea. Sa limiteze naibii motoarele diessel la transport greu, utilaje si utilitare. CO2 de la benzinare nu este asa de nociv ca funingina de motorina. Tractoarele sa ramîna dra*** în brazda si nu pe autostrada sau în orase. România are norocul ca nu are un parc auto asa de mare dar în alte tari, ajungi sa te astupi de smog chiar si în plina iarna. De vara nici nu mai vreau sa vorbesc. Dau exemplu orasul STUTGART din Germania unde acum, Ianuarie 2016, la un frig de -5°C s-a ajuns la SMOG ALARM iar autoritatile recomanda lasarea masinilor pe motorina în parcare. Daca nu scade concentratia de particole, vor sa interzica circulatia lor. Ce o fi la vara cînd da caldura........
22 ian 2016, 01:36
+6
qiuness
4 comentarii 4 puncte
Dupa cum spui tu, saracii VW, bietii baieti care sunt atat de asupriti de Aberatiile ecologice?! Nu sunt aberatii! Chiar tu spui, daca nu le convine ca vreau emisii mici, sa schimbe ei primii pe electric si sa desfinteze Diesel`urile! Cat despre ce circula in RO si faptul ca RAR se pisa pe cuvantul poluare...este alta poveste!
22 ian 2016, 11:58
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Eu cînd am spus sa desfinteze diesselul, m-am referit la politicieni si nu la VW. VW e, DA !!! Asuprit asa ca si alti producatori auto. Greseala VW a fost ca au înselat în loc sa "joace cu cartile pe masa", sa spuna, NU SE POATE si acuma trag consecintele deoarece au picat de fazan.
22 ian 2016, 12:56
+1
qiuness
4 comentarii 4 puncte
nu inteleg ce au politicienii de a face cu ce masini produce VW?! The ****?!
22 ian 2016, 13:01
0
2947 comentarii 2978 puncte
Scuza-ma dar nu cred ca scriu chineza. Am scris mai jos ce au politicienii cu VW. Sa mai repet? Înca o data, special pt. tine: Germania este condusa de 10 ani de o.... DEMENTA COMUNISTA care pe vremea RDG-ului l-a pupat în cur pe Honeker, o dementa care DICTEAZA firmelor nemtesti ce au de facut si ce nu, o DEMENTA care traieste departe de realitate, o DEMENTA ce aplica doctrine marxist-leniniste, o DEMENTA ce distruge tot ce s-a construit în DE de la al 2-lea razboi mondial pîna acum iar VW este firma nemteasca si trebuie sa-i cînte în struna, indiferent în ce tara îsi vinde produsele. Cred ca ai înteles acum la ce ma refer.
22 ian 2016, 14:43
+1
Bizo221
25 comentarii 20 puncte
Ba e foarte posibil sa mai urce motoarele termice inca cateva norme de poluare. Aici VW, in loc sa introduca injectia cu uree(Adblue), ca toti ceilalti producatori care vand pe piata SUA, s-au gandit sa mai bage niste bani in buzunar si sa bage softul lu' peste. Asta e vina exclusiv VW ca au incercat sa faca pe smecherii ca doar au 4 boase si merge. Acum cativa ani seful diviziei de motoare de la Honda a declarat ca ei nu isi pot imagina cum au reusit cei de la VAG sa reduca atat de mult noxele fara a introduce injectia cu uree. Uite ca s-a descoperit cum.
22 ian 2016, 14:04
+3
alexwrc
43 comentarii 20 puncte
este prima oara cand sunt de acord cu tine si ptr. comentariul asta ti-as da 100 de + daca as putea !!!
23 ian 2016, 17:59
+1
865 comentarii 2568 puncte
Fumul ala in Europa nu este ilegal.Ai dreptate este poluant dar in Europa nu se masoara NOx ci CO2.Exista un motiv foarte intemeiat de ce americanii nu au multe masini cu motoare diesel.Cand o sa contorizam NOx nu CO2 si alte tampenii care nu sunt cu efect de sera nu o sa mai avem genul ala de masini pe strada.Pana atunci o putem arde ecologisti si sa urlam tare ca noi avem motoare mici.
22 ian 2016, 02:34
+5
2947 comentarii 2978 puncte
Îti spun si de unde vine problema cu paranoia ecologica! Problema vine de la nemti si de la comunista asta nebuna care o luat-o razna rau de tot din toate punctele de vedere numita MERKEL. Merkel este considerata persoana cu cea mai mare influenta pe plan mondial dupa Obama si toate natiunile europene o copiaza (idiotenile politico-ecologice nemtesti) ca niste maimute dar uita ca persoana asta a pupat în cur comunismul lui HONEKER pe vremea cît a existat RDG-ul (vezi biografia Angela Merkel pe net). Daca te uiti si studiezi comportamentul ei politic dictatorial, ai sa descoperi multe paralele cu doctrina marxist-leninista. Femeia asta pur si simplu distruge tot ce s-a facut în Europa dupa cel de-al 2-lea razboi mondial pîna acum, ba mai mult de atît, în politica ei actuala la tema refugiatilor islamici începe sa si ameninte tarile aderate UE (vezi amenintarile împotzriva româniei cu sanctiuni). Sa nu uitam ca VW este firma 100% nemteasca si trebuie sa...... "danseze cum cînta ea" indiferent în ce tari îsi exporta produsele, indiferent ce motoare sînt montate pe masini si uite asa avem o reactie în lant care se pare ca nu se va opri asa de curînd.
22 ian 2016, 09:37
+4
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Ti-am mai explicat o data de ce nu masoara NOx ci COx. Americanii au multe masini diesel, probabil ca intr-un raport asemanator cu cel de pe la noi insa la ei sunt alte reglementari privind poluarea, putin mai stricte ptr diesel. Acele reglementari imping zona asta diesel catre auto-utilitare, camioane si echipamente si mai putin catre industria auto de larg consum insa retine ca numarul lor nu e chiar mic. Desi au micsorat cilindreea asta nu a dus la micsorarea cantitatilor de noxe emise. Ba chiar cred ca au marit putin cantitatea lor. Motoarele mai mici au nevoie de turatii mai mari si volum de aer mai mare si implicit elimina cantitati mari de aer viciat deci nu e nicio sfaraiala facuta cu schema asta. Apoi, nu vad multi sa se agite ptr imbunatatirea si dezvoltarea masiva a motoarelor cu hidrogen, semn ca inca se scot mult prea multi bani din combustibilii conventionali. Si acum iti spun un secret din domeniu: titeiul este o resursa regenerabila si nu implica cantitati enorme de mortaciuni dinozauriene sau ceva licheni din cretacic. Pur si simplu e o resursa minerala cu incluziuni organice. Deci, in concluzie, circul nu se va termina pana cand nu se intampla ceva f nasol si poate chiar nici atunci. :)
22 ian 2016, 10:33
+6
865 comentarii 2568 puncte
Explica tu aia la generatia Top Gear sa vedem daca ai succes.Toti au impresia ca in Europa motorul mic are mai multi cai pentru ca "magie" (vezi " pentru dezacord ) Petrolul nu e facut din dinozauri ci din plante marine moarte.Nu stiu daca petrolul se regenereaza dar benzina poate fi creata artificial.SUA isi muta productia de energie de pe petrol si carbuni pe alte rahaturi (cel putin asa spunea Obama) deci petrolul ca pret o sa tot scada....masinile nu sunt primul consumator de petrol de pe Terra.
22 ian 2016, 10:46
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Obama ca si alti politicieni povesteste mult cînd e ziua lunga. E, uite ca acum s-a terminat cu embargoul împotriva iranului si preturile de petrol sînt în cadere libera. Sa vedem acuma cum se vînd electricele si hibridele asa de..... MEGA ECOLOGICE, sa vedem cît va mai supravietui combustibilul E 10 ce bazeaza pe etanol, sa vedem ce se va întîmpla cu frectia politica ce sustine ca face benzina din....... taiatu frunzelor la cîini. În europa de vest (cel putin în Germania), combustibilul la pompa nu a mai fost asa de ieftin cum e acum de la introducerea monedei EURO si continua sa cada. Ieri, 21.01.2016, motorina la pompa costa 0,88 € / litru (benzinaria STAR - am vazut pretul cînd am fost sa-mi plimb cîinele). Azi 22.01.2016 la aceasi benzinarie, a cazut la 0,81 € / litru. A cazut cu 0,7 € în 24 de ore. Înainte de terminarea embargoului costa motorina peste 1 € / litru. La VW nu e circul asa de mare datorita poluarii în sine ci e circ datorita impozarii. În SUA precum si în DE se impozeaza conform emisiilor de noxe. Cu cît emisiile sînt mai mici, cu atît mai mic impozitul anual si statele considera ca au fost ÎNSELATI si acuza VW pt. înselaciune. De noxele reale, îi doare practic în cur si nici acolo. Astea sînt doar un pretext bine gîndit.
22 ian 2016, 11:23
+4
865 comentarii 2568 puncte
In Romania benzina probabil o sa se scumpeasca .Motiv: Arsenie Boca :))
22 ian 2016, 11:24
+1
2947 comentarii 2978 puncte
La capitolul RO nu ma pronunt. Prefer sa-mi tin gura.
22 ian 2016, 11:27
+3
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Pai..... am incercat sa explic dar fara prea mare succes. :)) Am fost injurat ptr 2,3-ul meu turbat. Mi s-a spus ca si-ar fi cumparat 4 sau chiar 5 golane de 0,9 in locul unui SAAB ca al meu. Cretini, n-am ce zice. I-am facut testarea saptamana trecuta si am iesit ca m-as incadra pe euro 4. Oare cate masini din '91 cu motoare mici (sub 1,6 sa zicem) pot face acest lucru? Tind sa cred ca foarte putine spre deloc. Benzina poate fi creata artificial si la fel si motorina. De fapt, ambele sunt inlocuite de combustibili pe baza de etanol si de uleiuri modificate (in cazul motorinei pana si uleiul de gatit merge) si nu se pierde performanta aproape deloc. Petrolul nu este facut din plante marine moarte sub nu stiu ce presiune ancestrala. Pur si simplu este un rezultat al unor reactii chimite intre diferite grupe de elemente si este o resursa MINERALA. Apare acolo unde sunt conditii propice. Contine intr-adevar si o componenta organica dar aia e variabila si nu influenteaza tipul si caracteristicile titeiului foarte mult. Altfel spus, titeiul e un fel de "sos de piatra cu ceva organic" care nu se va termina niciodata. Expresia cu "sos de piatra" este a unui profesor al UPG Ploiesti. Tind sa cred ca ala stie ce vorbeste mult mai bine si mai la obiect decat analistii opariti de disparitia petrolului.
22 ian 2016, 13:54
+2
2947 comentarii 2978 puncte
@ Cristian@2,3T ! Ai dreptate dar ai omis DOUA puncte esentiale si anume: 1) - toata economia speciei umane pe plan mondial este bazata pe TITEI si nu pe.... cartofi sau fasole. Din moment ce se renunta într-un quantum de peste 20%, renuntarea influenteaza în mod NEGATIV toata economia de piata a planetei si pt. a se evita asa ceva (ce duce implicit la anarhie) se practica FRECTIA LA PICIOR DE LEMN numita PARANOIA ECOLOGICA. 2) - Noxele emise de masini, nu influenteaza sistemul ecologic planetar asa cum se presupune în exagerarile politicienilor ci ne afecteaza pe noi ca specie deoarece distanta de la ESAPAMENT la NAS si implicit PLAMÎNI este INFIMA comparativ cu distanta de la esapament la ghietarii din antarctica sau polul nord. Planeta nu crapa de cancer dar omul garantat si exact aici este problema cea mai mare. La milioanele de masini ce circula pe planeta asta, TU / EU / ca OM, copii nostri, primim toata mizeria direct în bot iar comparativ cu CO2, funinginea de motorina se depune / sedimenteaza în plamîni si îi afecteaza în mod ireparabil. Daca cauti pe net, statisticile de îmbolnaviri de cancer pe plan mondial, ai sa vezi ca astea cresc concomitent cu gradul general de poluare. Daca în China se umbla cu botnita datorita poluarii industriale, în Europa de vest nu va mai dura mult si vom umbla cu botnita datorita poluarii auto. Dau iarasi exemplu orasul Stutgart: În Stutgart, chit ca cerul e curat ca cristalul, orasul e curat "bec", aici de fura somnul în plina zi (moleseala inexplicabila) chit ca ai dormit peste noapte 8 ore si esti odihnit toba, te ia cu dureri de cap din senin, te trezesti ca nu te poti concentra. Toate astea datorita poluarii pe care n-o vezi si nici n-o simti. În L.A. - SUA, e aceasi poveste si în multe orase ale lumii unde industria este aproape zero dar tixit de masini.
22 ian 2016, 11:06
+4
865 comentarii 2568 puncte
Prin SUA se stie ca nu masinile sunt principala cauza pentru poluare.Masinile sunt poluator (ma refer la masinile mici ,nu transport in general pentru ca transportul include si alte categorii) dar nu reprezinta un procent mare comparativ cu productia de energie electrica pe carbuni.CUm ai spus si tu e mai usor sa taxesi pe noi astia mici decat sa te pui pe o firma mare si sa o fortezi sa isi schimbe emisiile.
22 ian 2016, 11:23
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Firma nu trebuie fortata sa-si schimbe emisiile ci politicieni ce traiesc în lumea lor imaginara departe de realitate ar trebui luati si internati într-un ospiciu de bolnavi psihici deoarece posibilitatile tehnice de reducere a noxelor la un sistem de propulsie cu combustibil fosil inventat acum 150 de ani, si-a atins limitele posibile!
22 ian 2016, 11:31
+3
865 comentarii 2568 puncte
Eu ma refeream la emisii in general.Ar fi corect ca daca eu platesc pentru emisii ala care produce energie sa plateasca la randul lui la fel de mult ca si mine in felul asta e fortat sa isi schimbe sistemul de productie.
22 ian 2016, 12:08
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Numai ca industria auto nu este producator de energie ci consumator. Producatorii de energie sînt pinguinii aia ce stau prin emirate, îsi trimit puradeii la scoala cu Lamborghini si ei merg sa-si faca rugaciunea de pînz în drift cu Bugatti Veyron. Cum vrei sa-i impozezi pe astia? Astia stiu foarte bine ca 70% - 80% din consumatori la nivel planetar depind de iei si daca încerci sa-i fu** la cap cu impozite, s-ar putea sa le sara tandara si sa-ti închida sorbu sa te înveti minte si atunci ce faci? Ca iran-u actualmente pompeaza la pret de discount e alta poveste si mi se pare normal dar nici asta nu va tine o vesnicie. Datorita embargoului, iran-ul e mai saracit ca România pe vremea ceausista. Cînd îsi vor reveni, vor fi la fel de dementi ca fratii lor din emirate si atunci, fi convins ca se va termina si cu discountul, vor pompa mai putin si vor umfla pretul de o sa ne sara noua ochii din cap cînd alimentam.
22 ian 2016, 12:53
+2
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Dar nu iti era clar ca asta se va intampla inca de cand au sarit sirienii de cur in sus cu seful lor dictator? :)) Am fost in vacanta intr-o zona pustie unde nu prea umbla "civilizatia" si nici semnal la telefon n-ai. Si dupa o saptamana acolo deja respiram complet altfel. Am crezut initial ca nu sunt eu ok, ca mi-am belit plamanii, ca sigur am patit ceva ca prea respiram prea adanc de fiecare data. Ca sa vezi, nu, nu mi-am belit plamanii ci doar i-am curatat. Nu mult ci doar cat sa imi dau seama de diferenta. Am mai stat 2 saptamani acolo si evident ca m-am simtit din ce in ce mai bine. Cand am ajuns inapoi in "civilizatie" am tusit pe rupte o zi intreaga. Deci, singuri ne otravim.
22 ian 2016, 14:10
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Exact! În zonele aglomerate, chit ca esti nefumator, te simti ca unu ce topeste 6 baxuri de zigari lunar (fumator patimas). :-) Specia umana e pe cale de a se autodistruge. Toti se vaita si le e frica de vreo apocalipsa, sfîrsitul lumii, calendar maias... blablabla, fara sa realizeze ca chiar noi sîntem..... apocalipsa :-)
22 ian 2016, 14:56
+3
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
pe langa toata politica, exista si ceva temei real in toata povestea: de exemplu, daca stai la semafor sau in coloana in trafic in spatele unui benzinar euro 2-3-4, nu te ustura ochii si gatul ca si cand stai in spatele unui diesel euro 2-3-4. daca lasi un diesel sa mearga 5 minute la ralanti, pe loc, vei vedea ca ramane pata neagra in urma lui. daca mergi in spatele unui diesel care depaseste o alta masina sau trage in sarcina la deal, parca ai merge in spatele unei afumatori pe roti. clar ala polueaza mai mult decat un benzinar, asta nu tine de politica si de deciziile politice. ca fizica si chimia n-o poti fenta de 100 de ani incoace, iar nu tine de politica. asta nu e problema vw, e problema tuturor ca masinile diesel polueaza mai mult ca benzinarele. astia cu ecologia nu ard gazul degeaba 100%, pt ca...vezi mai sus :) acum aspectul legal: fiind oarece adevar in faptul ca masinile polueaza (da, doar vreo 15% din totalul poluarii, dar 15% e mult si e mai usor sa impui unui privat sa produca chestii "eco" decat ca stat sa retehnologizezi sau sa inlocuiesti termocentrale, centrale atomice, etc), s-au creeat aceste directive de control. bune, proaste, exista. ale americanilor sunt mai bune, ale noastre mai proaste, dar le avem. ei, ideea e ca vw, desi e companie privata, a primit ajutor de la statele lumii sub forma de scutiri de taxe, pt ca fabricau ceea ce vw a numit masina ce respecta euro 43947556 si toti au zis "bah, pt ca sunteti smecheri, va ajutam la vanzari scazand taxele populatiei daca cumpara masini de-astea noi, eco, etc". na, s-a dovedit ca vw a mintit cu nerusinare, iar toti cei care pana la urma au pus ban peste ban ca vw sa-si vanda fumegatorile, acum se simt inselati. daca voi ati da unuia 2 lei/luna ca ala sa va mature in casa si dupa 3 ani constatati ca v-a ascuns gunoiul dupa canapea, cum v-ati simti? sa nu sariti acum de coor in sus, prea tare, pt ca fiecare dintre noi am pus din buzunar pt vw, renault, bmw, mercedes, etc. orice reducere o da
22 ian 2016, 17:39
+2
865 comentarii 2568 puncte
Vad ca te pricepi dar daca vrei sa vezi ceva mai interesant cauta niscai masini americane de prin 80 pe mobile .de sa vezi cum masini pe benzina cu motoare de 5-6litri sunt euro 2 si 3 prin 80 sau chiar 70.Ce se intampla in Europa cu dieselul s-a intamplat in SUA in 70 .Incet incet o sa ne mutam pe benzina pentru ca motorul pe benzina poate fi optimizat chiar si pentru hidrogen nu doar etanol sau mai stiu eu ce combinatie....am vazut la mythbusters ca mergeau cu un Camaro din 70 pe tuica....mergea cam prost ca era pe carburatie ,cel pe injectie functiona bine.Din cate stiu tuica nu polueaza la ardere.
22 ian 2016, 18:39
+3
2947 comentarii 2978 puncte
@ CSeb Alyn! E foarte adevarat tot ce scri si sînt foarte de acord cu tot. Problema la politicieni si ecologisti este ca SÎNT AFONI ÎN MATERIE si au pretentii la niste norme EURO de noxe, IMPOSIBILI DE REALIZAT, indiferent cît e de mare colectia de filtre de particole (la benzinare catalizatoare) si trancote electronice montate pe o masina. Toate reducerile de noxe prin sisteme electronice si filtre pot merge doar pîna la un anumit punct ce este tehnic realizabil si punctul acesta este atins. Ei bine, PAPAGALII ASTIA ce sînt la cîrma unor tari, nu vor sa priceapa ca aceste limite sînt atinse deoarece pur si simplu habarnau de tehnica dar totusi fac presiune cu mentalitati de genul: "TREBUIE - TE OBLIG" si atunci firmele o iau razna si ajung la astfel de proceduri ca VW ce este total gresit. Pe de alta parte nici o firma ca VW nu se pune cu politicienii ce au ultimul cuvînt de spus. Daca politicienii si ecologistii ar fi în materie, treburile ar merge cu totul alt fel dar explica-i cum functioneaza un motor unui politician (cancelar de stat) care acum 35 de ani mergea la sedinta de partid cu TRABANT 601, e de profesie COFETAR cu titlu de doctor facut la coada vacii pe colhozul lui HONEKER si dupa '90 cînd s-a desfiintat RDG-ul a schimbat la C.D.U. (partid crestin democrat) unde s-a ridicat numai datorita papagalului ca de restul........ TAMÎIE. E pe undeva pe acelasi calapod cu prostimea politica româneasca. Referitor la motoarele diessel, se stie ca sînt cele mai împutite motoare si asta nu de ieri sau de azi ci de cînd au fost inventate. Lumea le cumpara datorita carburantului care e mai ieftin. Ironia este, ca chiar aceea care au gura cea mai mare la capitolul ecologiei, umbla cu împutite diessel prin viata si nu cu benzinare sau hibride si acuma hai sa ne întrebam unde pastele masii e logica?
22 ian 2016, 18:48
+3
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
... orice reducere o da un stat unei firme auto e din buzunarul prostilor contribuabili. ei bine, eu unul prefer sa dau 500 de euro in plus pe masina si sa platesc impozit cu 5 lei/an mai mult, dar sa nu mai vad sobe de-astea pe roti pe drumuri. egal ca vin de la vw, mercedes, trabant, volga...valabil si pt benzinare care fumega, ca-s si din astea prost intretinute de tot soiul de retarzi care n-ar trebui sa circule liberi pe strada nici ca pietoni macar... nu ma intereseaza de vw, ce face, cum face, oricum nu mai fac masinile ce le faceau acum 10-15 ani, asa ca sa moara linistiti. economistii care vin si zic de industria pe oricontala, someri, etc, s astea linistiti, ca sunt firme destule care sa acopere locul lasat liber de vw, deci inclusiv industria "orizontala" din jurul vw nu va muri. la fel ca si plecarea renault de la pitesti. da, la inceput va fi un soc destul de mare, dar lucrurile vor reveni la normal in cateva luni, pt ca numarul ala de masini in minus de la vw vor fi produse de cei ramasi, pt ca cererea globala de masini va ramane constanta si cat timplucrurile se bazeaza pe societatea de consum, roata se va invarti.
22 ian 2016, 17:46
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Si daca stai bine sa te gîndesti, logic ar fi sa nu se plateasca nici un fel de impozit la masini si asta world wide deoarece masina este UN CONSUMABIL exact asa ca un aragaz, reseu, masina de spalat, frigider, fier de calcat, uscator de par, tembelizor etc. si din moment ce nu platesti impozit pe astea, n-ar trebui platit impozit nici pe masina indiferent de tip si pret. Un aragaz, arde gaz ce este energie fosila exact ca petrolul (benzina / motorina). Platesti impozit pt. el? NU ! Frigiderul, masina de spalat, rseul, fierul de calcat, uscatorul de par, tembelizorul etc. consuma energie electrica facuta din arderea carbunelui si alte resurse minerale / fosile. Platesti pt. ele impozit? NU ! Asa ca de ce p.m. sa platesc impozit la masina ca-i pe acelasi calapod cu consumabilele de uz casnic, chit ca-i un consumabil mobil. Unde-i logica? Sîntem milioane de posesori de masini, tinuti de prosti si considerati ca VACILE DE MULS ALE NATIUNILOR fara drept de apel!
22 ian 2016, 19:03
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Si ca sa-mi închei....... "preludiul" de comentarii la tema asta, tema care este excesiv de mediatizata ca pur si simplu nu mai pot sa o suport, pt. cei ce cred în aberatiile politicienilor, în mos craciun si iepuras, care cred ca filtrele de particole si catalizatoarele ajuta din punct de vedere ecologic, îi invit sa vada un video documentar referitor la MANIPULAREA CONDITIILOR ATMOSFERICE, manipulare cu care TURMA PROSTIMII UMANE înspaimîntata si indusa în eroare în asa hal încît fiecare o ia razna si crede motivele imbecile cu care politicienii ne scutura de bani! VIZIONARE PLACUTA ! https://www.youtube.com/watch?v=6f6TD0CUhkk Sper ca poate asa vor pricepe unii ca catastrofa climaterica pe planeta asta nu este produsa de industria si masinile noastre asa cum NE ÎNVINUIESC POLITICIENII si ECOLOGISTII, ci de niste cretini carora le place sa se joace de-a dumnezeu, pusi în activitate de MAFIA POLITICA pe care nu-i mai satura dra** de impozite si taxe iar noi sîntem prostii!!!
25 ian 2016, 17:41
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »