Ai platit taxa auto? Ia-ti banii inapoi! Taxa de prima inmatriculare, declarata ilegala! Taxa Auto 8 Aprilie Ai platit taxa auto? Ia-ti banii inapoi! Taxa de prima inmatriculare, declarata ilegala!
Toate comentariile (379):
borocata
6 comentarii 2 puncte
Chiar sunt curios sa vedem ce o sa se intample.....Eu unu nu cred ca o sa ne dea banii la toti care am platit taxele....Eu am platit 2 taxe de prima inmatriculare....Dar cei care au platit foarte multe taxe.....Credeti ca o sa ne dea banii inapoi??La cluj...Alba...Sebes si inmprejuri la toti le-au dat banii inapoi....si acuma mai nou cei de aici dau statu in judecata asteapta vreo 6 luni si o inscriu fara sa mai plateasca taxa de prima inmatriculare.....
08 apr 2011, 13:07
0
Mihaitarazvan
24 comentarii 9 puncte
Care spun ca oamenii mor din cauza fumului de la masina se inseala amrnic...New York-ul e printre cele mai poluate orase cu fum si alte chestii...eii uite ca acolo rata de natalitate si supravietuire e mult mai mare decat in Romania...si in general in America...sunt oameni care o duc bine pana la 100 de ani...totul depinde de soarta si viata fiecaruia...ca poti sa fii sanatos tun si sa te izbeasca trenul si sa fii bolnac si sa ingropi tot satul...oricum ar fi ceva sa se scoata taxa de prima inmatriculare
08 apr 2011, 13:12
0
2 comentarii 0 puncte
deci de acuma daca o sa cumpar o masina de dincolo mnu mai trebuie sa platesc taxa de prima inmatriculare? sau cum vine?
08 apr 2011, 13:14
0
81 comentarii -1 puncte
felicitari TATU!
08 apr 2011, 13:17
0
27 comentarii 2 puncte
De ce ai vota DA? Scrie chiar in poll. Aceasta taxa e cu doua taisuri la fel de ascutite: primul ar fi cel economic fiind benefica la nivel marcoeconomic, plafonand nivelul de autoturisme intrate in tara stimuleaza cumpararea de marci autohtone sau de la dealeri straini aflati pe teritoriul tarii si uite asa creste PIB si asa prospera economia (putin cate putin). Al doilea tais ar fi cel la nivel de proprietar. Si eu am platit si multi au platit taxa (daca nu direct in pretul masinii SH). Dar v-ar convenii oare sa platiti taxa de mediu inclusa in impozit ca in tarile civilizate? ANUAL? Asa e romanul...daca plateste ceva nu e bine. Dar v-ati gandit ca si taxele si impozitele sunt folosite la ceva? Ganditi-va doar cat de proaste sunt drumurile acum. Daca chiar nu s-ar mai investii nimic in ele? Daca nu s-ar mai face curat pe strazi? Daca nu ar mai exista politia sa va apere de hoti? Toti banii astia vin din taxe si impozite Si in ceea ce priveste abrogarea taxei eu zic sa nu va faceti prea mari sperante in viitorul apropiat. Daca e declarata ilegala de o instanta internationala nu inseamna ca nu se va mai percepe. Acea decizie poate fi luata ca model pentru a rezolva mai rapid actiunile pe rol.
08 apr 2011, 13:21
0
81 comentarii 81 puncte
prietene, te afli in eroare cu privire la functionarea statului! teoretic ai dreptate, am avut si eu aceleasi strabateri ca si tine, practic noi platim si astia fura tot! daca ai posibilitatea sa afli de undeva cam care sunt intrarile si iesirile statului ai vedea ca pe masura ce cresc intrarile din taxe si impozite cresc si cheltuielile statului. asa ca resemneazate ca teoria va functiona cumva.
08 apr 2011, 17:27
0
27 comentarii 2 puncte
Daca esti pe langa nu comenta te rog. Statul nu are intrari si iesiri ca nu e societate comerciala sau asociatie familiala. Tu te aflii in eroare cu logica. Un om normal chiar a ajuns sa creada ca un politician sau 300 sau 1000 pot fura miliarde de euro? Nu zice nimeni, FURA sunt sigur ca toti am fura daca am ajunge acolo, doar ca nu pot fura tot. Si ca sa raspund complet la ce ai spus tu am sa-ti spun ca in contabilitate se foloseste principiul partidei duble asta insemnand ca intr-un cont contabil - in cazul tau contul de profit si pierderi unde se inregistreaza venituri-sau intrari cum spui tu si cheltuieli,partea de debit - cheltuielile trebuie sa fie egala cu partea de credit - veniturile. Deci cu o contabilitate elementara iti dai seama ca daca veniturile cresc, cresc si cheltuielile. Stai joi, nota 4
08 apr 2011, 22:45
0
81 comentarii 81 puncte
prietene, ce facultate ai absolvit talica de te pricepi asa mult? si mai ales cati ai cunoscut tu personal din cei care au fost 20 ani la putere? principiul dublei partide in contabilitate este desuet cand vine vorba de curte de conturi ineficienta si de lipsa finalitatii in justitie! daca nu stii cerceteaza. tu crezi ca nivelul de trai al populatiei este masurat de PIB? vino cu picioarele pe pamant, intreabate de ce fiscalitatea in romania este de 75% vezi de ce toata lumea este nemultumita si mai apoi da note altora care nu se informeaza doar de pe net si din carti.
09 apr 2011, 14:39
0
27 comentarii 2 puncte
Prietene...eu ti-am explicat principiul de baza. La fel si cu PIB-ul. Daca chiar vrei sa intram in detalii cauta-ma pe pm si iti dau la lectii cate vrei din economie. La nivel macroeconomic exista zeci de indicatori economici, eu l-am dat pe cel mai folosit. Daca ai stii putina economie ai intelege ca un economist adevarat nu contesta un model economic (in cazul asta ceea ce spui tu de fiscalitatea ridicata - masura de austeritate). Un model economic nu poate fi gresit sau corect, poate fi doar folositor in timp sau nefolositor. Si Marx a avut un model interesant, doar ca in timp s-a dovedit a fi neviabil. Asa ca mai invata sa comentezi economie. Si de facultate iti spun doar ca e in domeniu economic.
09 apr 2011, 23:37
0
78 comentarii 29 puncte
taxa se plateste daca vrei sa inmatriculezi masina imediat , stirea nu e chiar nouo , doar ca a fost difuzata ieri sau alaltaieri la tv , dar se stie de mult ca daca dai in judecata statul exista 90% sanse sa iti inmatriculezi masina fara taxa sau sa iti recuperezi banii , sunt sute de avocati ce s-au specializat pe asa ceva , oricum eu zic ca in tot raul exista si un bine , si ma refer la faptul ca odata cu aparitiia taxei de prima inmatriculare , a scazut enorm pretul la masinile SH , ca altfel mai cumparam si acuma un golf 3 cu 4000 euro , un bmw din 93 96 cu 5000 si stiti voi ce preturi nejustificate erau inainte sa apara taxa
08 apr 2011, 13:22
0
3 comentarii 2 puncte
doamne ajuta sa se scoata
08 apr 2011, 13:22
+1
westhunter
348 comentarii 518 puncte
Sa scos deja,a fost eliminata de catre guvernul de la Bruxell.Acum statul trebuie sa vada la ce se ajunge..SE VOR RESTITUI BANII DE INMATRICULARE INAPOI??sunt 1 miliard de Euro..statul nu are bani astia..ori o restituie esalonat ori..nu stiu.Statul mai trebuie sa hotarasca si prin ce mod v-or avea loc actiunile..daca fiecare client vine cu un avocat si automat castiga.statul plateste si cheltuielile de judecata..si deja se ajunge la o suma colosala.,..sau se aproba o ordonanta.Oricum..pr esimt ca vor creste iar preturile la masini...sau o sa scada...mai noi benzina e 6 lei/Litru.
08 apr 2011, 13:43
0
2 comentarii 0 puncte
deci explica`mi si mie....acuma daca imi cumpar o masina de dincolo nu voi mai plati taxa de prima inmatriculare?
08 apr 2011, 13:56
0
128 comentarii 304 puncte
Wow!11 1MILIARD?/// Va dati seama ce autostrada sau cate drumuri nationale se reconditionau? Eram sigur ca banii de pe inmatriculari au ajuns in vile si pensii.
08 apr 2011, 22:53
0
76 comentarii 45 puncte
5% din cei care au votat sunt prea prosti sa apese pe butonul corect.
08 apr 2011, 13:22
+3
2 comentarii 0 puncte
sa ma cac in taxa lor ...HUAAA niste hotiii me-am luat un bmw 535 bi turbo an 2008 si am platit 3.800 de euro taxa jos guvernuuuu jos cu hotia de la putereee
08 apr 2011, 13:31
-1
Mihaitarazvan
24 comentarii 9 puncte
Poate iti recuperezi banii acu:>:))
08 apr 2011, 13:32
0
27 comentarii 2 puncte
Pai tie ti-au luat atat pentru ca esti analfabet :))
08 apr 2011, 13:34
+3
catalin318
33 comentarii 71 puncte
=)))=))=))
08 apr 2011, 13:49
0
2 comentarii 0 puncte
ai ceva impotriva dac is analfabel?fa si tu combinatii ca analfabetii sa vezi ce mijto e
08 apr 2011, 13:57
-1
27 comentarii 2 puncte
Pai n-am, fiecare e cum e, doar ca macar nu mai posta ca sa ne chinuim sa descifram. Combinatii cu ce? Cu telefoane? Sau sa combini o blonda cu o bruneta sau la ce te referi? Si nu stiu de ce presupui ca tu esti cel mai bogat de-aici ca ti-ai luat o masina bmw
08 apr 2011, 14:07
0
westhunter
348 comentarii 518 puncte
Dai 22.ooo E minim pe o masina si plangi la 3800E...nu prea cred ca ai tu masina asta:)
08 apr 2011, 13:46
+1
4 comentarii 2 puncte
westhunter....nu ai dreptate...atunci sa fie o taxa pt. cei care sunt albi...alta pt. cei care sunt negri....sau daca sunt unguri sau tigani sau romani....ce inseamna discriminarea aceasta ???....de ce trebuie sa nascoceasca o taxa ???/....si daca omul vrea sa-si cumpere avion de exemplu....ca are bani ce ai cu el ???...asa si aici ....asta e o mare prostie pe care o aud...,,daca ai dat atata pe o masina mai si atat sa dai pe o taxa"...este cea mai mare tampenie pe care o aud de multe ori...si nu ma refer numai la masini...daca omul vrea lucrul acela ce ai cu el ???
08 apr 2011, 13:52
0
27 comentarii 2 puncte
Pai sa si-l ia. Un om normal inainte sa isi cumpere ceva de valoare face si un studiu de fezabilitate... se merita? Cat costa intretinerea? Taxele pot sa le platesc? E nasol daca ma duc sa cumpar avion si abia apoi ma interesez de taxe si de intretinere.
08 apr 2011, 14:03
+1
GGG
37 comentarii -1 puncte
bmw-ul tau este diesel sau benzina?
08 apr 2011, 14:54
0
AR92KTA
72 comentarii 121 puncte
jooooooooooooooooooo oos cu : 2 Bad bogdanxe pacz tx9715xb ambrozie qiuness epilse darck_angel64 loriflori ciotic victorash00 DANY SXX Bon0 aurelian17 iBogdannn suchea88 ingerulol unavidacontiigo kodrutz2011 smith2329 apopiidoru maibunu dedy66 Emilliano RaZvAn_Hd Dorin84 diclatu koenigsegg2peu zegra adrianmihai5 Rolly00 uleisua Ciupilik Derek
08 apr 2011, 13:36
+1
9 comentarii 11 puncte
REVOLUTIEEE !!!
08 apr 2011, 13:43
-1
2 comentarii 0 puncte
cretinii aia au votat ca la prezidentiale
08 apr 2011, 13:45
-1
27 comentarii 2 puncte
Tocmai ai jignit 50%+1 din populatia aceste tari. Ca doar de-aia a iesit cine a iesit presedinte. Si intr-o tara in care majoritatea decide (democratie)tu ca esti in opozitie poti fi declarat cretin printr-o lege :D
08 apr 2011, 14:11
+2
81 comentarii 81 puncte
dintr-o prezenta la vot de 40%...
08 apr 2011, 17:29
0
27 comentarii 2 puncte
Principiul votului nu prea tine cont de asta. Toti vrem sa traim in democratie, sa fim liberi, dar unii dintre noi nu stim cu ce se mananca. Un cetatean are atat drepturi CAT SI OBLIGATII. Daca s-a votat - orice presedinte, primar, si cei care au votat impotriva trebuie sa se supuna. Deci nu prea conteaza prezenta la vot. Si plus de-asta RUSINE celor care nu merg la vot. Apoi ies si se plang ca nu le convine...
08 apr 2011, 22:49
0
8 comentarii 7 puncte
Mai lipseste taxa pe aerul ce-l respiram, ca maine poimaine si noi platim taxa de poluare pt noi, ca doar respiram, si aerul expirat e poluat si ala nu? Oare la ce norma intram? Cat va fi taxa? Nenorocitii! Sa le fie rusine!
08 apr 2011, 13:50
+1
6 comentarii -5 puncte
Mai baieti, nici eu nu agreez taxa de inmatriculare si m-am agitat un pic pana am strans bani sa-mi inscriu masina, DAR... daca ar fi sa platim asigurare si impozit in functie de norma de poluare, cum e "pe afara" vom ajunge sa platim cate o taxa pe an, nu doar la prima inmatriculare...eu prefer sa dau 1000 cand inscriu in loc de 1000 pe an.
08 apr 2011, 14:04
0
248 comentarii 132 puncte
nu-ti fie frica ca o vom plati si pe aia . pe langa taxa de inmatriculare vom plati si anual pt poluare . si nici n-ar fi greu de intodus mai ales ca se practica si in M.u.e.
08 apr 2011, 17:43
0
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Lasa-i ca-s prea prosti sa priceapa asta. In tarile de unde-si aduc masinile astea exact asta este practica. Cateva mii de euro / an,nu doar la prima inmatriculare. Rezultatul contestarii taxei nu va fi eliminarea ei si introducerea acesteia si pentru tranzactiile din interiorul tarii.Ceva de genul platii acesteia la orice schimbare de proprietar...asta daca nu se va alege varianta descrisa la inceput. Iarasi "IQ 41"......mai jos.
08 apr 2011, 18:31
-2
10 comentarii 16 puncte
Deja platesc 2200 ron pe an impozit la un bmw 530 d din 2002.....si 250 euro asigurarea....Tzie tzi se pare normal sa dau atat impozit....tzise pare normal k de la 900 ron saajunga la 2200....??? Si vezi ca pe afara nu e chiar cum zici tu... DICLATU....**** e proasta...nu noi... vorbeste frumos....
08 apr 2011, 18:54
+1
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Plateste bai daca poluezi. Si-n plus daca nu-ti permiti sa platesti,ia-ti alta masina nu te mai lamenta.
08 apr 2011, 19:32
-1
10 comentarii 16 puncte
1. 'BAI' ii spui lu tactu. 2. Nu ma lamentez...am intrebat daca i se pare normal. 3. Tu ce masina ai BAI leshinatule?.....Log an 1.4 mpi? 4. Imi permit tzarane....problema e ca ma deranjeaza ca dau bani la un stat infect plin de parlamentari coruptzi. 5. De unde stii ca poluez?...... la ultima verificare , noxele erai mai mici decat la un logan nou....asa ca BAI....marshi!!
08 apr 2011, 20:01
+2
27 comentarii 2 puncte
Tarane pai daca iti permiti de ce naiba te mai plangi? Ca iti permiti? Eu stiu ca doar cei care nu au se plang. Asta e culmea prostiei si a ipocriziei. Am bani dar vreau sa fac scandal. Si cu motor de 3 nu esti smecher...esti doar tractorist - parerea mea
08 apr 2011, 22:54
-2
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
tu cu Rolly00 traiti intro lume paralela.Si daca isi permite sa plateasca si face scandal care e problema ta?Tie iti convine sa platesti din ce in ce mai mult?chiar daca iti permiti...nici eu mie nu imi place sa platesc din ce in ce mai mult si sa se vada ca se platesc taxe din ce in ce mai putin
08 apr 2011, 23:38
+1
10 comentarii 16 puncte
Rolly00.....Tractori sta e mama ta ***** bolnav. Tu ce masina ai ...tot Logan 1.4 mpi? Nu atzi intzeles contextul.... Dany2good4you a intzeles...nu conteaza ca imi permit...problema e ca ne fura pe fatza si nu se face nimik in sensul asta..... am sa inchei aici ca vad clar ce oameni sunt in tzara asta....niste leshinatzi care le put ochii de foame si care ii deranjeaza motoru meu de 3000....Respect oamenilor care vad dedesupturile.
09 apr 2011, 12:46
+1
27 comentarii 2 puncte
Ba daca vreau si eu tractor imi iau si eu tractor. Nu ma deranjeaza motorul tau in sine. Poti sa ai si veyron, ideea e sa platesti pentru ca poluezi. Pai ce vrei sa se faca? Du-te si te cearta cu cine vrei, fa revolutie. Si nu inteleg de ce crezi ca ai descoperit vre-un dedesupt. Crezi ca esti destept ca ai presupus ca te fura cineva? :))
09 apr 2011, 23:43
-1
1 comentarii 0 puncte
si chiar daca ar fi sa iesim in strada multi care zic ca ies o sa stea in casa sa se uite la televizor la stiri ca este mai confortabil, cum a fost si cu benzina iesim, facem, dregem si la protest 5 masini, singuri vinovati noi suntem ca nu suntem uniti..... si mai si suportam, dar cat mai suportam?
08 apr 2011, 14:04
0
78 comentarii 29 puncte
sincer la protestul cu benzina putin ii doare pe pe cei de la companii ca iesi tu in strada , eu zic ca mai bine , incercam toti metroul , autobuzul , sau chiar bicicleta pt a merge la munca , sau in cazul in care sunt mai multi colegi in aceiasi zona va strangeti toti si mergeti cu o singura masina , traficul din bucuresti e prea aglomerat de soferi care sunt singuri in masina , nu cred ca e nevoie chiar asa de mare sa te duci cu mansina la servici daca poti sa ajungi cu alt mijloc ,eu cred ca un abonament la metrou de 27 ron sau unul la RARV de 50 e mai economic ca drumul cu masina , unde automat ai o medie lunara de 300 400 ron pt alimentare , si cu siguranta protestul asta v-a fi mai bine resimtit de companiile petroliere , multa lume nu se gandeste la o bicicleta sau la un scuter pt a se duce la servici cum sa renunte la masina , cum sa faca miscare , doamne fereste , iarna sunt multi care renunta la masina si circula cu alte mijloace , vara sau cat e uscat afara , de ce nu se poate?
08 apr 2011, 14:15
+1
1 comentarii 0 puncte
vrem banii inapoi hotilor sau macar sa scoateti taxa kare nu-si are rostul!!!!!!!!vrem dreptate !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
08 apr 2011, 14:12
0
1 comentarii 0 puncte
am cumparat un citroen c4 1.4 16v nou din reprezentanta in august 2010 si am platit taxa de prima inmatriculare 2500ron pt. ca era euro4 :|
08 apr 2011, 14:19
0
78 comentarii 29 puncte
mai bine iti luai la mana a II a unul diesel si erai mai castigat si la consum si la pret 1.4 al tau cred ca ia 10 , 12 in oras nu?
08 apr 2011, 14:25
0
4 comentarii 1 puncte
Eu mi`am luat un opel vectra din 98 1.8 16v am dat 2800 euro pe el si am platit taxa de 1200 de euro....vi`se pare o taxa corecta???
08 apr 2011, 14:23
0
78 comentarii 29 puncte
eu cred ca e ok , dar deasemeni cred ca la 4000 gaseai ceva minim 2002 poate chiar diesel in tara , si inscris , asa ca nu cred ca ai facut o afacere prea buna
08 apr 2011, 14:27
0
4 comentarii 1 puncte
da gaseam dar in acel moment nu aveam 4000 in mana si dak era sa iau o masina in bania aia...... Si in plus asta e pe gustu meu are si modificari aduse si tot c vreau pe knd in ro dak iti iei o masina mod costaaa...
08 apr 2011, 14:32
0
78 comentarii 29 puncte
daca e vorba de masina modificata ai dreptate dar probabil o folosesti mai rar nu ca masina de zi cu zi , din punctul meu de vedere nu prea se merita sa mergi pe strazile de la noi cu o masina modificata , in special una lasata un pic mai mult
08 apr 2011, 14:55
+1
78 comentarii 29 puncte
cred ca toata lumea e de acord cu mine ca a-r fi mai corect daca vor sa faca ceva pt mediu sa faca asa , sa anuleze taxa pt masinile euro 4,5 si in sus ce o sa apara sa fie o taxa cat decat rezonabila pt masinile euro 3 , taxa sa nu fie mai mare de 30% din valoarea de catalog a unei masini ( ca la casco , in functie de an ,marca si dotari sa fie cotata la o anumita valoae) la euro 2,1 si non euro sa nu depaseasca 50 , 60% din valoare de catalog si atunci poti spune ca faci ceva pt mediu ,eu unul nu inteleg cum camioanele care nu au nici un fel de norma si polueaza in draci , nu platesc taxa
08 apr 2011, 14:23
+1
9 comentarii 10 puncte
aceleasi ganduri si aici . Masinile vechi de peste 40 de ani ce inca li se permite intr-o stare tehnica proasta sa mearga avand costuri de nimic sau neamendate... Taxa e normal sa existe la masini mai vechi si la orice masina cu E4-E5 ar trebui sa fie minima
08 apr 2011, 14:36
0
78 comentarii 29 puncte
sincer la euro 4 si 5 cred ca a-r trebui sa fie eliminata ,dar atunci exista posibilitatea cresterii pretului , sau sa faca asa , masini noi din reprezentanta netaxate si masinile sh taxate in functie de motor cu sume de la 200 pana la 1000 sau mai mult pt moroare de peste 2500 cred ca o taxa de 1000 pt o masina cu motor de 2500 e ok
08 apr 2011, 14:52
0
6 comentarii 0 puncte
Stie careva daca mai pot recupera banii plati pe taxa in 2009? Si vreun avocat pt asa ceva din Tg. Mures sau Reghin? Va multumesc!
08 apr 2011, 14:25
0
78 comentarii 29 puncte
cauta un avocat care sa aiba putin habar de dreptul european si trebuie sa te rezolve relativ repede , durata unui proces depinde de cat de bine isi pregateste cazul avocatul , un caz instrumentat bine se castiga in maxim 3-4 luni , taxa de prima inmatriculare se anuleaza pt orice masina provenita din UE
08 apr 2011, 14:29
0
6 comentarii 0 puncte
mersi
08 apr 2011, 14:32
0
201 comentarii 263 puncte
posesorii de logan au votat da. trist.
08 apr 2011, 14:25
+3
HZD
20 comentarii 10 puncte
un prieten de'al meu si'a cumparat logan nou pe vouchere si l'au pus sa plateasca taxa de prima inmatriculare de 2900 de lei sau asa cva. daca lua masina fara rabla i'o plateau ei..
08 apr 2011, 15:03
0
4 comentarii 1 puncte
in valcea stie kreva vreun avocat pt asa cv???:-?
08 apr 2011, 14:33
0
Klausstyle
128 comentarii 19 puncte
am si eu o intrebare. Cat de tampit trebuie sa fi ca sa votezi da?
08 apr 2011, 14:34
0
umbra09
42 comentarii 63 puncte
mai bn nu intreba k sar putea sa fi surprins de ce raspunsuri o sa primesti:))
09 apr 2011, 19:20
0
4 comentarii 1 puncte
eu cred k cei kre au votat da sunt aia kre au o gramada de bani si au numai masini noi....
08 apr 2011, 14:36
+1
Klausstyle
128 comentarii 19 puncte
niste cretini
08 apr 2011, 15:07
+1
1 comentarii 0 puncte
hai sa va spun o smecherie. eu lucrez intr-o fabrica, "X" sa zicem. avem dreptul, pe an, la o norma de poluare (sa dam in atmosfera XXXX co2). BUN. problema e ca noi am dat anul trecut doar 20% din aceasta valoare. BUN. am aflat ca AM VANDUT diferenta de la aceasta norma de CO2, 80%, americanilor pe o suma de 500.000 euro. DA, PARE COLOSAL! asta am avut de zis, deoarece sunt comentarii de genul "de ce americanii nu au taxa asa cand polueaza...". pai d-aia ca tara se scoate, platesc alte firme din alte tari pt a li se acorda procentaj de CO2 pt a fi la limita. si nu e de negat faptul ca POATE si romania face astfel, se scoate vanzand procentu la care are dreptul de emisii. si daca sunt emisii, care nu le poate vinde altei tari, ia banii de la oameni. intelegi ? d-aia o masina ce emite 200 plateste mai putin decat aia cu 300, pt ca tu le dai de fapt banii lor. daca nu i-ai da tu, oricum tara ar vinde procentul care ar putea sa-l emita, si oricum ar face bani. sper ca intelegeti ce vreau sa spun. e pura matematica, tara are dreptul la 1kg de emisii (vb relativ, la sume modice sa intelegeti). emitem pe an 300g. raman 700g. ei bine ... cum sa facem bani pe ele ? hai sa VINDEM altei tari (cu 5000euro toate emisiile) SAU sa luam mai multi bani de la cei ce emit (emiti 2g, iti ia 50euro). ei asa SAU isi ocupa emisiile facand bani de la om, sau vinde si face banii.
08 apr 2011, 14:43
0
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
wow...asta m-a cam uimit...
08 apr 2011, 23:50
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »