Motoare mari? Pro si contra unei masini cu motor de peste 3000 cmc Editorial 12 Mai Motoare mari? Pro si contra unei masini cu motor de peste 3000 cmc
Toate comentariile (237):
3 comentarii 3 puncte
Daca tot sunteti pretentiosi de ce nu va luati un super offroad ARO motor D127 3119 cmc, 68cp sa vedeti senzatii tari, gata cu gluma, nu ati vrea sa se plateasca impozitul in functie de cati kw are masina?
12 mai 2011, 20:45
+3
10 comentarii 5 puncte
si ar mai fi o problema referitor de fiscal ca nu il platesti adica nu o treci la fisc..prostii Cred ca stii ce se intampla daca te lasa Garcea fara certificat nu? iti spun eu : Iti cere fiscalul ca altfel nu iti da certificatul ;) referitor la tipul cu subaru STI. tu ai puterea aceea numai cand iti intra turbina...in rest stii si tu ce se intampla cu lagul nu ? asa ca mai bine un "v" putin mai mare cu o putere potrivita . acum depinde ce isi doreste fiecare
12 mai 2011, 20:45
-1
nvu86
10 comentarii 3 puncte
nu cred ca la banii ce i-a bagat in masina nu stie cum sa exploateze motorul respectiv, un motor turbo se exploateaza diferit de unul aspirat.
12 mai 2011, 21:08
+2
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
exact. iar despre v eu unu deocamdata prefer cel al meu... nu spun am un z4 v6 de 2.0 si scoate niste sunete tari dar... mai mult imi place sti, nu stiu eu mai mult sunt de partea japonezilor care prefera una tunata facuta de ei si japoneza. insa si z4 este distractiv... doar ca atunci cand este sa fac drifturi sau una alta scot mai multi bani (normal)decat scot la sti.
12 mai 2011, 21:25
0
381 comentarii 502 puncte
BMW face 6 in linie, nu V6. Oricum, sunetul de la 6 in linie e foarte placut, dar si cel de la STI, mai ales sunetul de la BOV.
12 mai 2011, 23:20
+3
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
da... imi cer scuze... eu azi am dat cateva raspunsuri chiar idioate, altceva vroiam sa sciu si altceva sciam, numa colo nu eram. :))))
12 mai 2011, 23:54
0
1562 comentarii -156 puncte
incep sa cred ca nu ai subaru...
13 mai 2011, 11:51
-2
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
nu.baga.in.seama.fru stratii 12 Mai 2011, 13:39 probabil. dar sti ceva? giulieta aia de 1200cp sunt cam putine. pt ca majoritatea sunt pe 1400 cp si de 1400cp incep de la 20.00 21.000 de acolo (asa stiu eu) dar in orice caz sa compari o masina de genu cu un duster.... si inca la o stire am dat un comentariu de rahat. pur si simplu ieri eram in lumea mea. si daca crezi ca am sau nu, ma doare exact acolo. nu trebuie sa ma creada nimeni. cine ma cunoaste ma stie. in rest ii am pe toti scrisi la...o o. (pt veloce)
13 mai 2011, 12:41
+1
1562 comentarii -156 puncte
ai masina de 600cp si nu stiai ca z4 nu are v6...bmw nu face v6 prietene!
14 mai 2011, 12:04
0
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
citeste in pla mea comentariile si nu mai vb doar sa te afli in seama.
14 mai 2011, 13:01
-2
559 comentarii 808 puncte
mie tot ce imi place sunt motoarele din poza... 2 v6 sudate:X.... cu un motor ca asta ajungi in rai... la propriu sau la figurat
12 mai 2011, 20:52
+2
82 comentarii 120 puncte
Da intr-adevar... iti iei motor dupa posibilitati, dar acum, cred ca mai conteaza si cum folosesti masina... Daca ai drumuri lungi, si in afara orasului, clar motor mare (dupa posibilitati)se simte la drum intins, dar daca o folosesti de naveta, in oras... gen 5-10 km pe zii.... Exemplu Bucuresti.. la cat trafic e, singurul avantaj ar fi, poate, demarajul.. dar te descurci si cu un motor micut, turat mai tare... plus de asta... sa fi seriosi... oare isi are rostul sa consum 5 litri de benzina pentru 5 minute, de acasa pana la munca?... Adica tot la bani ajungem... dar daca as avea bani... mi-as lua 2 masini, una mica, motor 1.2, sau ceva pt oras (plus ca e si mai mica, si stimi toti problema cu locul de parcare...)si un pe sufletul meu, pentru exterior, si alte distractii Parere personala...
12 mai 2011, 21:01
0
44 comentarii 24 puncte
Parerea mea, masina ideala pentru Bucuresti este ori un VW Golf II 1.6 TDI, automat, cu AC si servo. Sau, daca nu te intereseaza banii, un Fiat 500 1.3 Multijet II (cica ar consuma mai putin decat Multijet I si este mai puternic), tot automat si bineinteles, AC, servo, geamuri electrice si alte dotari.
13 mai 2011, 00:36
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
223 comentarii 312 puncte
ai citit pe net si gata ai gasit solutia tuturor problemelor? turbo pe diesel oricat de ciudat ti s-ar parea .. = TDI, DCI.. etc. modele care fac 50% din totalul masinilor din romanica. Escalade-ul s-a rupt pentru ca e prost facut, nu din alt motiv. La o masina buna cum ar fi un S class modificat de Brabus, se duc cauciucurile, nu osia.
12 mai 2011, 23:18
0
381 comentarii 502 puncte
Prea putine masini diesel moderne se mai fabrica fara turbina. Un sistem bi-turbo secvential e mult mai complicat de realizat decat un sistem cu un singur turbo. Oricum, turbinele cu VTG au lag foarte mic, aproape deloc. Parerea mea mai bine un twin turbo VTG, decat bi-turbo secvential. Tractiunea spate e periculoasa doar daca te crezi Schumacher la volan. Oricum, DSC-ul de pe E46 e destul de bun, daca e activat, foarte greu pierzi controlul. Pe BMW-urile noi,care DSC si DTC e aproape imposibil sa pierzi controlul pe asfalt. Oricum, mare grija, 192 de cai sunt destul de mult si pentru un sofer cu experienta.
12 mai 2011, 23:33
+1
180 comentarii 58 puncte
si zici ca daca nu o treci la fiscal masina .. nu te opreste politia si nu se ia de tine ca mergi cu masina radiata? sau nu se radiaza din circulatie ..lamuriti-ma .. ca am un 2.3 si tocmai trb sa iau fiscalu de la baiat si nuj ce sa fac cu el .daca sa il bag sau nu ..ce se intampla daca nu il bag si merg cu masina consecintele..ma intereseaza
13 mai 2011, 01:43
0
taz-quattro
365 comentarii 145 puncte
Nu o radiezi din circulatie ci este radiata la circa financiara. Nu o poti trece pe numele tau, daca nu vrei s-o bagi la finante :)
13 mai 2011, 04:19
0
taz-quattro
365 comentarii 145 puncte
Eu am un V6 2.8i si mi se pare aberant sa platesc 2000Ron+ cand nu mi se ofera nimic. Cu toatea astea, intentionez sa imi iau un V8 3.7 sau un V8 4.2i. Eu sunt pro motoare mari. Forta bruta fara turbo sau kompresor.
13 mai 2011, 04:24
-3
20 comentarii 19 puncte
Motor mare anytime, fiabilitate !!! si in unele cazuri 3000 este mai economic decat 1.6, lasand puterea la o parte.
13 mai 2011, 10:01
-2
74 comentarii 134 puncte
si in ce cazuri sunt mai economice motoarele mari decat cele mici? nu de alta dar sunt curios
13 mai 2011, 12:41
+1
138 comentarii 360 puncte
In cazul in care un v6 cu cuplu de 400 Nm pleaca de pe loc in panta la turatie mai mica decat un 1.6. Si dupa cum stim consumul orar de combustibil creste cu turatia, logic ca sunt cazuri destule cand un 1.6 pe un anumit traseu consuma mai mult ca un 3.0.
13 mai 2011, 12:46
0
687 comentarii 371 puncte
tu pleci din panta(rampa) in continu? si daca urci un munte bineinteles pe drum tot 1.6 consuma mai putin pt ca la consum cu ambele mergi la aceeasi turatie pt ca mai tine si de cutia de viteza
13 mai 2011, 15:31
0
381 comentarii 502 puncte
Rapoartele din cutia de viteze sunt foarte diferite pentru un motor mare si pentru un motor mic. Daca un motor de 1.6 ar avea aceleasi rapoarte in cutie ca unul cu motor de 3.0, greu ar mai porni de pe loc, chiar si in treapta 1. La ce cuplu are un motor de 3,0, nu trebuie sa il turezi prea mult ca sa mearga rapid. Iar depasirile la o masina cu motor mic sunt destul de dificile, iar motorul trebuie turat foarte mult ca sa faci o depasire rapida. La motor mare nu ai aceste probleme. Apropo, un Corvette consuma cat un BMW 325i, iar capacitatea cilindrica e cel putin dubla. Alt exemplu: am condus o masina cu motor de 1.6 benzina. La 130 km/h in aveam 3600 rpm, in treapta a 5a. Deasemenea am condus 2800 benzina, la 130 km/h aveam 2700 rpm. Cutiile de viteza se calculeaza dupa cuplul motorului si dupa regimul de turatie. Cutia de viteze la un motor mic este etajata in asa fel in cat sa avantajeze acceleratia, dar compromisul e o viteza maxima redusa, dar la o masina cu motor mare, implicit cuplu mare, rapoartele sunt mai mici, permitand o viteza maxima mai mare, iar acceleratia este ajutata de cuplul mare al motorului. Consumul unei masini e dat de mai multi factori- aerodinamica, greutatea masinii, greutatea motorului, greutatea ansamblelor in miscare, temperatura motorului, temperatura compartimentului motor etc. Dar la aceeasi masina un motor mare, la acelasi regim de mers, de obicei consuma mai putin sau la fel ca si un motor mic, datorita faptului ca nu trebuie turat asa de mult. Nu trebuie luate in calcul cazurile extreme, gen 1.8i si 5.5i. Incearca sa urci Transfagarasanul cu un motor de 1.6 sau chiar mai mic si cu un motor de 3.0. Cand ajungi sus, vezi care masina a consumat mai mult si are ambreiajul foarte fierbinte. Sau incearca sa te tii dupa un motor mare. Rolul cutiei de viteze este de a multiplica/demultipl ica cuplul motorului, prin modificarea turatiei acestuia. De aceea poti porni de pe loc cu 1a si a 2a, dar nu poti cu a 5a si a
13 mai 2011, 16:54
+1
687 comentarii 371 puncte
credeam ca o sa adorm pana sa termin de citit dar nu am facuto si iti dau dreptate si adaug ca mai conteaza si drumul si cati prosti sunt pe el
13 mai 2011, 17:08
0
74 comentarii 134 puncte
1.raportu stoichiometric nu are nicio legatura cu consumul? nu cumva e direct proportional cu capacitate?
23 iun 2011, 11:39
0
20 comentarii 2 puncte
Audi Q7 V12 TDI-Best car motor de 6.0 si 500cp + un tunin box =600cp..cred ca visez:))
13 mai 2011, 12:38
0
138 comentarii 360 puncte
Daca tot pun impozit pe autovehicul si care ar vrea sa fie un fel de "taxa de lux" de ce nu o fac % din pretul de achizitie al autovhicului. Capacitatea cilindrica este o prostie ca sa fie singurul criteriu. In multe state EU taxa este legata de pretul autovhicului, daca iti iei un S de 100k+ euro normal ca o sa paltesti mai mult ca si unul care si-a luat un 3.0L vechi de 10 ani, care a costat la achiztia second-hand vreo 10k euro...
13 mai 2011, 12:49
0
cr_hanz
116 comentarii 626 puncte
hop si io la gramada mare. DA !!! mi-as cumpara o masina cu motor mare pe benzina cu cat mai multi cilindi( 12 sunt de-ajuns ).. Si daca e si twin-turbo, extaz total !!!!!!!!!!!!
13 mai 2011, 13:35
+1
johnny2fast4carss
255 comentarii -24 puncte
motoarele mari dupa parerea mea reprezinta o irosire mare de bani pe combustibil, pe taxe shi impozite.avand in vedere faptul k atunci knd cumparam o masina de 4.2 v8 sau 6.0 w12, uitam de aceste detalii din cauza adrenalinei shi satisfacerii pe kre ne o ofera numai sunetul motorului, numai punem shi celelalte scheme cu fum de roti shi dotarile pe kre le ofera.In ziua de azi te poti distra shi cu un 1.6, cum ar fi opel corsa opc, 192 cp shi dak vrei sa ti tunezi vreun motor de 1.8 cum a fost cel de la promotor cu audi a 3 de 1.8 a ajuns cu tuning la motor de 600 de cp, de la 0 la 100 km/h nu l facea nimeni shi nici impozit prea mare nu platea la 1.8.In concluzie imi plac motoare mici putere mare, nu motoare mari putere mica de exemplu jeep cherokee 4000cmc 189 de cp sau 5.2 v8 220 de cp mai bne imi iau opel corsa opc 1.6 192 de cp shi ies mult mai bne cu motor de 3 ori mai mic, mult mai usoara shi mult mai puternica...
13 mai 2011, 14:11
+2
381 comentarii 502 puncte
Cand o sa vad un jeep cu un motor de 1.6 sau 1.8, imediat ma duc si il cumpar. Motoarele mari la masini de teren au un scop foarte bine definit. Au cuplu foarte mare, mai mare decat are corsa, cu tot cu turbo. La o masina dedicata de off road nu ai nevoie de putere foarte mare, ci de cuplu foarte mare. Majoritatea masinilor dedicate de off road au reductor, iar caii multi nu ajuta deloc cand urci bolovani sau mergi prin noroi mare cu 1a si reductorul pus pe mic. De asemena, motoarele mari au fiabilitate foarte buna, un motor mic si foarte puternic e fortat iar fiabilitatea e scazuta. Tir-urile au motoare foarte mari, dar puterea este de doar 400-500 cai, dar cuplul e enorm, si au reductoare cu mai multe trepte.
13 mai 2011, 17:44
0
johnny2fast4carss
255 comentarii -24 puncte
pretenash, dak nu ai aflat inca exista din anul 90' suzuki vitara de 1.6, dar exista shi dacia duster 1.6,respectiv 1.5 dci, kre sunt SUV-uri, degeaba te agiti cu motoarele mari, k degeaba nu se merita fara suparare asha consider eu...
14 mai 2011, 10:08
-1
johnny2fast4carss
255 comentarii -24 puncte
ai spus k iti cumperi jeep dak exista de 1.6, exista shi de 1.0 dak nu shtiai, hai cumparati k asha ai spus k iti cumperi... :))
14 mai 2011, 10:11
0
johnny2fast4carss
255 comentarii -24 puncte
sunt multe SUV-uri cu motor de 1.0, 1.3, 1.5, 1.6, asha nu stau sa le enumar, dak vrei sa afli intra pe google.in primul rand nu poti sa mi spui mie k la o greutate atat de mik, cum o are opel corsa opc(1.6, 192cp,TURBO) sau vw scirocco(1.4tsi,160 cp,TURBO),se forteaza motorul tare shi nu e fiabil;)).Masinile astea sunt facute special pt turatii mari shi decat sa mi iau un 2.8, v6,180 de cp mai bne o ard cu opelul meu corsa opc sunt multumit la un consum de 10 in orash cu turatii intre 3000 shi 4500 ma doare in 14yshpe(e ushoara, fiabila, ieftina la intretinere, shi puternica rau)nu am ce sa fac cu d alde 1.8, 2.0tdi;)),2.5 sau 2.8 v6 stock;))
14 mai 2011, 11:04
-1
381 comentarii 502 puncte
Nu ma agit. Eu cand ma gandesc la o masina de teren adevarata, "jeep", ma gandesc la Range Rover, Land Cruiser, Patrol, Wrangler, Pajero, etc. Am un Range Rover, si m-am convins cat e de bun un motor mare in conditii de offroad. Chiar nu am nevoie de "mini-jeep", gen vitara. Vitara e foarte mica, si din punctul meu de vedere nu e prea practica. Range Rover-ul il folosesc si la tractari, sau car greutati mari cu el, deci motorul mare se justifica. Daca tu poti sa tractezi o masina de 2.5 tone pe o distanta de cativa zeci de km cu vitara de 1.6, sau poti sa urci pe munte cu 5 persoane in masina si 300 kg de bagaje, jos palaria. Referitor la corsa, nu contest ca e o masina buna, dar un motor mic niciodata nu o sa aiba fiabilitatea unui motor mare. Apropo, un motor de 2.5 care are aceeasi putere, are un cuplu putin mai mare, iar la consum e aproape la fel. Fiecare cu ce ii place.
14 mai 2011, 12:13
0
johnny2fast4carss
255 comentarii -24 puncte
degeaba zici k ai range rover k nu te cred, eshti praf numai dupa cum vorbesti, normal k n ai sa vezi la un range rover 1.6 sau 1.8:)), dak tu ai range rover shi tractezi cu el sau il ti sa cari esti taran scuze de expresie,dak vroiai sa cari ceva iti luai aro:)).dak erai pasionat cu adevarat de masini nu faceai huligalisme d astea cu o masina de peste 100000 de euro intelegi tu mister rock'n roll?mister-super-fa ster-car-man dak aveai bani iti luai shi una sport,aratand astfel pasiunea shi sportivitate.:))
14 mai 2011, 12:33
-3
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
scuze ca o spun... dar cam praf esti tu, de ce sa nu aiba? si cine a spus ca are masina de 100.000 euro? de unde sti ce model are? de unde sti cat este de vechi sau nou? de ce vb? doar ca sa te afli in seama? eu sincer incep sa ma scarbesc la ce oameni sunt pe site-ul asta si cu ce mentalitate au. daca am masina sport tunata, gata nu am ce cauta pe aici, daca el cara ceva cu un rover(poate ca are un model vechi si il baga si la munca( bravo lui, macar are nu ca altii rahaturi de ursuleti sau dacii). ce mentalitate proasta este asta fratilor? daca eu imi iau un bmw orice bmw nou si il bag la munca (lucrez si ca mecanic, si mai am nevoie de una alta) atunci toti o sa spuneti aaa bravo destept baiat. pe cand asa, sariti toti. ceva ce nu intelege nimeni este faptul ca fiecare are masina lui si face ce vrea. o cunostiinta are o masina sport coupe lasa bancheta din spate si se duce si la munca cu ea (vopsitor)si mai are o duba dar nu o prea vrea. e si? care este problema voastra? INVIDIA (nu ma refer la placa de la calculator) este mare la roman din cate vad.
14 mai 2011, 14:47
+4
381 comentarii 502 puncte
Care huliganisme ? Am un Range Rover P38A din 1998, nu am zis ca am Range Rover Sport. Intereseaza-te de pret si mai vorbim. Eu folosesc masina pentru ce a fost conceputa, nu mi-am luat "SUV" ca sa ma plimb la mall. In talon la masa remorcabila cu dispozitiv de franare scrie 2495 kg, iar la masa totala max autorizata 2730 kg. Sa inteleg ca daca folosesti masina pentru ce a fost conceputa esti taran, dar daca iti cumperi masina sa o tii in fata blocului si sa te plimbi o data pe saptamana la mall nu esti taran, sau ce ? Spre deosebire de majoritatea SUV-urilor moderne, la care capabilitatile off road se rezuma la un drum forestier sau un pic de noroi, masinile de teren mai vechi au punti rigide, cutii de transfer cu reductor in 2 drepte, diferentiale blocabile si garda la sol suficient de mare incat sa nu distrugi masina daca vrei sa mergi pe un teren cu adevarat accidentat. Din pacate majoritatea SUV-urilor moderne au ajuns masini de fite si de impresii. Apropo, nu trebuie sa ma crezi ca am Range Rover, la fel cum nici eu nu sunt nevoit sa te cred ca ai Corsa opc. Si mai usor cu jignirile si cu mistoul, ca eu nu te-am jignit si nu te-am luat la misto. Daca imi trebuie masina sport, imi iau coupe, tractiune spate, cu motor de peste 2.5 litri, nu motor mic si tractiune fata.
14 mai 2011, 15:32
+4
johnny2fast4carss
255 comentarii -24 puncte
domnul "nu baga in seama frustratii", nu ti se pare k te bagi k tamponul in discutie sau te simti frustrat de aceasta discutie pe kre eu am purtat o cu altcineva, decat cocalarul de tne sau eshti autist shi nu ai inteles cui ma adresam mister rock'n roll, kre te bagi aiurea shi toata ziua te contrazici cu toti iti pierzi vremea k retardul pe 4tuning shi faci faci pe detinatorul suprematiei pe 4 tuning, zici k e saitul tau.acum du te shi mananca tastatura sa nu te deshidratezi:)))))
15 mai 2011, 14:26
-1
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
eu doar am spus adevarul despre idiotii din tara asta cu mentalitatea lor idioata. dar vad ca te-ai simtit atacat. care voi credeti ca stiti totul. nici nu il cunosti pe om dar iti dai cu parerea, si asta o fac toti. tot ce mi-ai zis mie "cocalar" autist etc (si vai de ea romana, ca o sa vorbeasca mai bine strainul decat romanul.) :))))) toate astea sunt pt tine. si ceic a si tine ca sunt destui. hai o zi buna.
15 mai 2011, 17:55
0
44 comentarii 14 puncte
din nou pt nu.baga.in.seama.fru stratii - tipule, mai sus te laudai ca ai doua masini de nu stiu cati cai putere si ca lucreaza altii pt tine, ca tu nu esti fraier sa muncesti, ca stai in grecia si mai stiu eu ce ai scris acolo (ca gramatica limbii romane nu-i punctul tau forte - si nu sari in sus ca nu vreau sa te jignesc, vreau doar sa-ti atrag atentia). acum se pare ca lucrezi si ca mecanic...deci, care dintre variante este cea corecta?
16 mai 2011, 10:53
0
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
unu mic daca tot spui ca ai citit toate comentariile mele undeva ai sa vezi (poate nu la stirea asta) ca am diploma de mecanic, am lucrat ca si mecanic (si mai lucrez dar nu des) dar am si un magazin al meu cu banii din mecanica. iar la faza cu romana nu te teme... mai toti suntem asa.
16 mai 2011, 11:40
0
381 comentarii 502 puncte
@johnny2fast4carss Mie mi sa parut ca mai luat la misto. Daca nu a fost asa, atunci imi cer scuze. Daca ai dat un search pe google, ai vazut ce tip de range rover am. Nu l-am luat pentru impresii, ca de, designul sincer nu ma prea atrage si nu cred ca e masina de impresii/agatat, dar in schimb e o masina incredibil de practica. Si cred ca oricine isi ia masina adevarata de offroad e interesat de latura practica si prea putin de estetica. Ca la noi in Romania, majoritatea isi iau SUV pentru impresii, e cu totul altceva. Oricum, pun pariu ca daca scriam ca am un X5/X6/Q7 etc si il bag pe offroad, aproape toti ma laudau si scriau ca uite unul care foloseste un suv cum trebuie, sau uite ca si bmw si audi stiu sa faca masini de teren, etc. Dar se pare ca daca iti iei o masina si o folosesti pentru ce a fost conceputa esti taran/tampit/cocalar etc. Vorba ta cu aro am auzito de atatea ori, incat mi se face scarba doar cand aud de cotetul ruginit. Lasa ca urmatoarea masina o sa fie unimog, ca sa nu mai zica nimeni ca imi iau masina de enspe mii de euro si o stric pe offroad. Sau poate vreun KrAZ. Mentalitatea generala la noi e sa te **** grija de ce are, ce nu are altul, cum de are bani si alte rahaturi de genul acesta. Daca am gresit cu ceva, sa ma corectezi. :D
16 mai 2011, 19:38
0
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
sunt de acord cu tine. pt ce motor mare? un motor de 1.8 2.0 2.5 si bagat cp (si aici ma refer la una zaponeza) si este aproape ca si masina cu motor mare doar ca nu platesti taxe si benzina si multe altele pt ca vezi doamne este mai mare. si din audi de 1.8 la 600 felicitari. si eu am de gand sa mai bag ceva in ea dar fac o pauza pt un timp :)))))
13 mai 2011, 21:16
+2
381 comentarii 502 puncte
Taxele intradevar sunt mai mici. Dintre toate japonezele, cel mai mult imi place WRX STI, fiind ca nu are motor chiar asa de mic -EJ257, sunt masini relativ fiabile, iar sistemul de tractiune integrala de la subaru e superb.
14 mai 2011, 15:48
+1
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
:)))) deaia o iubesc si eu... :)))) si chestia este ca m-am indragostit de modelu 2004, nu stiu de ce, inafara de acesta nu prea imi plac altele la bot. numa 2010 hatchbak si tot nu imi vine sa-l schimb. inca tin la ea :))))) iar despre masina ta sa o conduci sanatos si fara probleme, iar despre frustrati da-i incolo, in romania dupa cum am mai zis, invidia este mare, si nu trebuie sa te creada nimeni, este de ajuns sa sti ca ai masina, si te cred prietenii si familia. restul.... infine. si sunt de acord cu tine cu masina... iti ei pt ce ai nevoie si pt ce sa fabricat... dar romanul cu mentalitatea lui te strica...
14 mai 2011, 23:03
0
johnny2fast4carss
255 comentarii -24 puncte
:))ce dangerous m am distrat cu tne,nici nu mi mai bat capu cu tne fiindca e greu, te crezi super best, the one, the lord of cars, dar pe partea cealalta nu te inghite mai mult de jumatate de lista, fiindca esti praf rau shi te bagi k ob ul peste toti sa le dai replica shi iar o iei nasol shi nu te mai obosi sa mi dai replica pt k nu ma intereseaza ce vrei sa mi transmiti...good bye!!!have a ******* nice day!!!
15 mai 2011, 23:22
0
ghost9391
13 comentarii 27 puncte
mazda rx7 1.3 si motor mic si putere
13 mai 2011, 15:30
0
381 comentarii 502 puncte
Nu prea poti compara un motor wankel cu cu unul obisnuit. Si cilindreea efectiva la RX7 si la RX8 e 2.6 litri. Fiabilitatea e extrem de scazuta, iar consumul e enorm, cat la V8 de peste 4 litri.
13 mai 2011, 17:07
0
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
eu am intrebat un prieten care se ocupa cu masini si mia spus ca cica rx-8 este normal cat un 1.3 nicidecum de 2.0 sau 2.5, si l-am intrebat inca o data este sigur? si a spus ca da. am mai intrebat inca un prieten care el numa mazda si honda isi cumpara si acelasi lucru mi-a spus.
13 mai 2011, 21:11
0
29 comentarii 12 puncte
e 1.3 cred ca e twin si e wankel nu se compara cu moatoarele normale deloc. de-aia scoate atatia cai dar nu prea sunt fiabile
15 mai 2011, 02:49
0
ghost9391
13 comentarii 27 puncte
mazda rx7 twin turbo 1.3L
13 mai 2011, 15:31
0
687 comentarii 371 puncte
dar eu nu inteleg la ce iti foloseste un motor mare in romania cand noi nu avem sosele si toti ne folosim masina 80% in oras unde nu conteaza cate mii de cai putere ai pt ca nu ii vei folosi niciodata si sunetul il auzi doar la semafor cand o scoti pe liber si o accelerezi ca turbatu
13 mai 2011, 15:35
0
381 comentarii 502 puncte
Pai depinde, daca mergi la drum intins, un motor mic devine enervant, adica daca vrei sa mergi cu 130-140 km/h, care nu e o viteza enorma te saturi de la un timp sa auzi motorul turat si consumul destul de maricel si o lasi mai moale. Un motor ceva mai mare, daca are si 6 trepte merge foarte relaxat la viteza aceea. Si da, tara e de ***, avem taxe enorme si salarii de batjocura.
13 mai 2011, 17:09
0
687 comentarii 371 puncte
eu nu vb de motorul de 1.3 eu vb de cele pe la 2 litri care au exact cat trebuie
14 mai 2011, 00:20
0
41 comentarii 32 puncte
taxe mari in tara de *****...nu ne permitem motoare mari.....
13 mai 2011, 17:06
+1
bytzu11
147 comentarii 333 puncte
EU cred ca motoarele mari nu au fost facute pentru RO!!! Noi trebuia sa ne limitam la motoare pana in 2000 cmc,pentru ca peste,nu le vad rostul,avand in vedere starea drumurilor noastre!!! Poate putini dintre voi faceti peste 1000 km pe saptamana,dar va pot spune ca am pe masina un amarat de 1.6 si de multe ori nici pe ala nu am unde sa il turez,pentru ca portiunile de drum bun fie sunt pline de radare fie sunt prea mici! Intr-adevar,sunt fan motoare colosal de mari (HEMI) cu un cuplu imens,dar cei care nu au iesit din tarisoara asta de rahat,nu au de unde sa stie ca restul planetei,chiar are unde sa forteze un v8 sau un v12...adica AU DRUMURI>>>AUTOSTRAZI ,nu glume de 200 km! In oras,majoritatea strainezilor folosesc motoare cat mai mici(1.4l,1.6l),iar cand au deplasari mai mari fie scot din garaj dinozaurii peste 2500 cmc,fie inchiriaza... LA NOI,motorul mare este o FITZA!,atata timp cat nu stai la munte si mergi off-road... Iar majoritatea copiilor care se joaca NFS si au impresia ca o japoneza cu 300+ cp, modificata din bara in bara, poate face fata uzurii de zi cu zi, timp de 500.000 km, precum un V6 de la Audi, sa stea in continuare sa se joace NFS... IT's NOT REAL!!! Deci sunt PRO motoare mari(pentru cand o sa ma mut afara)...si PRO japonezelor cu multi nervi pe centimetrul cub de cilindree(pentru momentele cand am chef de joaca)...
13 mai 2011, 18:04
+3
381 comentarii 502 puncte
Buna faza cu fanii NFS. Multi nu isi dau seama ca daca vrei fiabilitate dintr-un motor mic cu extrem de multi cai, trebuie schimbate aproape toate componentele motorului, plus modificari la trenul de rulare. Multi cred ca gata, am pus o turbina GT35 si am facut din 200 de cai 500. Daca vrei si fiabilitate, schimbi majoritatea componentelor din motor -biele, pistoane, cuzineti, chiuloasa, axe cu came, arbore cotit, baie de ulei mai mare, pompa de ulei cu debit marit, radiator mai mare... Atunci intradevar poti sa ai fiabilitate foarte buna la putere foarte mare, dar toate aceste lucruri costa mult.
14 mai 2011, 16:01
+1
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
exact... dar multi nu o fac, multi fac asa cum spui tu. si dupa aia se trezesc ca moare masina si dupa aia spune ca masina cu tare nu este buna. eu unu la ce ma bagat in masina am avut de schimbat destule la ea motor... nu mai zic de sub masina... nu stiu eu intotdeauna asta o sa fac daca imi iau o masina SH. schimb tot ce este vechi cu noi, si buna normal. si asa te tine mai mult, daca gresesc spune-mi dar eu asa stiu, asa voi face. daca masina este sh mai vechie si totul schimbat. eu cred ca tine mai mult decat ar trebui. si am observat chestia asta la masina mea, nu am probleme cum au multi cu masinile lor. dar acuma depinde si de la caz la caz
14 mai 2011, 23:07
+1
5 comentarii 4 puncte
Nu trebuie sa ne gandim neaprat la consum.Detin un bmw 530 diesel si un chevrolet aveo cu motor de numai 1.2 si amndoua consuma la fel de mult. Piesele sunt aproape la fel de scumpe , numai ca la chevrolet e mult mai complicat de facut vreo reparatie, si diferenta cea mai mare e la impozit. Nu inseamna neaparat ca o masina cu motor mai mare e mai greu de intretinut ca una cu motor de o capacitate redusa.
13 mai 2011, 19:11
+1
381 comentarii 502 puncte
Multi cred ca daca ai motor mare consumi cu nemiluita, dar daca ai un motor mic, gata ai consum de scuter. Ca daca te apuci sa mergi foarte sportiv cu un motor mic, o sa ramai uimit de ce consum poate sa aiba. Mai sunt si care vor motor de 5000 cu consum de 1.9 diesel. Cele mai mari dezavantaje la motoarele mari sunt impozitul mare si asigurarea mai scumpa. Intretinerea unei masini conteaza foarte mult de utilizator, daca are grija de masina, daca schimba consumabilele la timp, daca merge ocazional cu masina la mecanic sa verifice anumite piese, ca la drumurile din romania destul de multe piese cedeaza. Daca mergi cu masina ca la raliu si o duci la mecanic doar cand bate si troncane, atunci o sa ai intretinere dificile la orice masina si la orice motor.
14 mai 2011, 16:22
0
14 comentarii 25 puncte
Da alexxuzzu ai dreptate. Si eu as alege un motor de 3000 dar din pacate impozitele nu ma lasa. Peace
13 mai 2011, 20:41
0
tony92
23 comentarii 25 puncte
daca as avea bani de impozit si intretinere as alege un motor mare dar... raman la melcu meu 1.4 : D
13 mai 2011, 21:40
+2
mariusiciu
6 comentarii 4 puncte
Nu am avut ocazia niciodata sa incerc o masina de 3ooo sau mai mult dar nici sub 2000 nu mi-as lua sub nici o forma ( am sintit puterea, adrenalina si "zgomorul" motorului mai mare de 2000 e boala icurabila in cazul meu) cat despre 3000 chiar si cu riscul de a plati taxele nu as ezita sa imi cumpar!
13 mai 2011, 21:53
0
103 comentarii 36 puncte
UNICUL pro si contra unui motor mai mare de 3000 sunt BANII.
13 mai 2011, 22:04
+2
103 comentarii 36 puncte
ba vad ca pe aici toti au porsche-uri, bmw, v8, v10 ...imi ziceti si mie ce faceti ca vreau si eu, sau daca ma luati , stiu sa spal sa fac de mancare sa cus (bat si *** ca masina de cusut), fac pe femeia, in alt caz pot sa fac si barbatul! sunatima
13 mai 2011, 22:42
0
687 comentarii 371 puncte
asta e anunt gay?????? in orice caz daca nu stiai romanul e fudul mai bine moare de foame decat sa nu aiba masina si nu orice masina majortatea siau luat bmw si fac o nedreptate marcii dar cat inca il ascultam pe guta nu ne vom schimba
14 mai 2011, 00:25
+3
631 comentarii 899 puncte
=))))))))))))))))))) )))))))))))
14 mai 2011, 13:56
0
Cristinell007
15 comentarii 5 puncte
bmw e30 335 sau bmw e36 332 sun masini care ami plac foarte mult si trag bn
14 mai 2011, 11:23
0
NTFO
226 comentarii 137 puncte
cam cat ar ajunge impozitul pentru modelul acesta de Mercedes S 350. motor de 3500 tdi
14 mai 2011, 11:24
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »