nu ti convine saitul nu mai intra, esti liber sa faci ce vrei, nu te obliga nimeni sa intrii...sa te ridici cu pretentii cand o sa ajunga si masina ta aici pe 4tuning(adik niciodata) mai wyaly230, locul tau nu e aici...du te si mai exerseaza ca iar ai gafat-o:)))
15 iun 2011, 12:55
+9
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
frate autorul articolului a subliniat un tuning de calitate adica un tuning facut cu piese de calitate imbinate cu gust rezultand masini care desi la prima vedere nu iti sar in ochi(si zici ca sunt stock) dupa un anumit timp constati ca proprietarii au facut o treaba excelenta...
era mai bine sa fie umplute cu fel de fel de piese si lucruri in diferite culori rezultand un aspect de sorcova???poate unora le plac sorcovele...insa mie si cred ca majoritatii utilizatorilor acestui site ne place TUNINGUL!!!
degeaba ii explici ca omul e batut in cap, habar nu are ce se ascunde sub capota si bate campii aiurea...nu are nici macar dacie, dar el se ridica cu pretentii pe 4tuning:)))
15 iun 2011, 17:54
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
wyaly230 poti face tu un site dedicat exclusiv tuning-ului sau stocului.
Nu trebuie sa intri aici, sa te enervezi sau sa critici, sau altele...
Uimeste-ne cu un site nou de tuning!
Succes!
acum o sa inceapa toti cu d alea gen alta stire despre bmw sau ca sunt naspa masinile si ca sunt de cocalari...parerea mea este ca sunt superbe si plac amandoua deoarece sunt modele vechi si apreciez faptul ca proprietarii au avut grija de ele si au facut multe sacrificii.in concluzie talent si pasiune pentru tuning si pt masini.
Masinile arata foarte bine tocmai pentru ca sunt lucrate atent si se vede ca nu sunt facute de mantuiala. Plus ca Loganul se potriveste intre ele de minune:)
oke da loganu ala ce cauta acolo??ca nu m-am prins ori cum i fain si ala ....toate 3 is faine....da cerd ca pisicuta o fost lovita ca parca se vede o diferenta de culoare pe aripa de la sofer sau mi se pare???
super toate..
Se vede nivelul tuningului din Romania,cel putin aici pe 4Tuning,pe siteuri din strainatate sunt prezentate masini serioase,la noi Loganuri de 5 mii de euro,pisicute de 4 mii si ursuletze de 3 mii,sa nu mai zic de Golf 3,nu jignesc proprietarii,masinil e astea ar trebui comentate pe forum,pentru prima pagina e nevoie de ceva mai serios...
OK ai dreptate. Dar cati din Romania isi permit sa faca tuning pe GTR, M6, Carrera etc? Ca banuiesc ca prin astea intelegi masini serioase. Ne mandrim si noi cu ce avem.:)
NU am spus ca este un Logan Stock! tu cred ca nu intelegi ce vroiam sa spun! Am spus ca un logan arata ca **** stock si ca nu a fost facut pentru tuning. Nu vreau sa jignesc proprietarul dar...
Eu inca nu am vazut nici macar afara oameni de rand care sa isi prepare masini la care bati tu. Este un site de tuning si nu un site de fite si basini unde care are masina mai scumpa este cel mai tare. Masinile astea 3 sunt modificate si au tot dreptul sa fie aici. Nu conteaza ca e prima pagina sau e ultima.
4Tuning se presteaza a fi cel mai tare site de tuning din Romania.Nu bate campi la fite si basini,una e caracterul omului alta e masina tunata,cine a zis de Supra sau GTR,zi-mi si mie la pisicuta ce tuning e?Folie galbena in faruri si proiectoare,comunul kit M de la sute de bmw,jantele merg in rest ?Dupa cum am mai spus masinile astea merg pe forum dar nu pe prima pagina,sunt destule masini modificate in Romania,dar e greu sa te duci sa vorbesti cu proprietarul,sa faci niste poze profi etc,e mai simplu sa luam 2-3 poze de pe forum,2-3 vorbe despre ele si aia e...Detin cateva siteuri pe alta nisa si stiu ce inseamna un articol adevarat,nu facut in graba doar de dragul de a posta zilnic ;)
un urs stock (nu modificat) poate ajunge la o valoare de peste 10000 de euro mai informeaza-te..cu 3000 de euro nu-ti iei urs iti iei o caruta de bmw e30 harbuita prin gropile din romania...
"ursuletze" =am zambit putin cand am citit =)))))))))))
Nu comentez aspectul exterior al masinilor,fiecare cu gusturile lui.Insa cel care a redactat articolul nu ar trebui sa foloseasca termeni pe care nu ii intelege.Niciuna din cele 2 masini nu are nici o legatura cu asa zisul fenomen"Stanceworks" .Nu mai folositi cuvinte care sunt la moda si nu va mai umpleti masinile cu toate ***-urile de stikere,nu va dau cai putere si nici nu va fac masinile mai frumoase.
sunt f calm,nu o lua ca pe o chestie personala,nu am nimic cu nimeni chit ca nu mi-au placut avioanele care le aveai pe masina in trecut dar pana la a spune ca e stance e mult de lucru...din pacate majoritatea cred ca stance e sinonim cu low,ceea ce nu prea e adevarat.Oricum,mult a bafta iti doresc la tot ce ti-ai propus!
ai dreptate stance nu e low.....mai e de lucru la masina sa devina stance.....desi daca te uiti atent pe forum o sa vezi multe altele care se cred stance:D bafta si tie!
parerea mea ii ca articolu' asta o fost lansat un pic prematur cel putin pt. E36...si ca sa fiu un pic subiectiv toata lumea stie pana unde so ajuns cu primul proiect pe masina asta, asa ca daca Motzu zice: "to be continued"...atunci asta-i numa un intro.
Multa bafta.
:)):)):)):))nu vad nimic nou la masinile de mai sus...acelasi kit angel eyes aceeasi folie pe geamuri si niste jante+ bari fata spate si praguri la logan(care nu este facut pentru tuning)
esti teroare frate! Sunt sigur ca tu ai o masina din 2010 si nu inghiti vechiturile! Lasa oamenii sa isi faca treaba nu mai comenta aiurea pe unde apuci! Respectul pentru o "baba" este mult mai mare decat pentru masina ta din 2010 fie ea "baba" cu sau fara modificari!
"Olimpiu Mihai si se lauda in prezentare cu un kit exterior MTechnik 2, stopuri Dectane smoked, faruri Depo smoked, plus un set de angel eyes OEM. Vopseaua, un negru perlat, simplu si de efect. Avem si jante AZEV cu 7.5J pe fata si 9J pe spate, puse bine in evidenta de suspensia sport de la KW. Motorul a trecut printr-o reconditionare totala, ocazie cu care a primit si un capac culbutori polisat. Mai punem la numaratoare un strut-bar de la Miher, niste xenoane, folie omologata, un interior Recaro in piele gri, volan sport, MP3 Alpine si subwoofer, plus o toba finala de la Borla si brusc avem senzatia ca "stock" nu mai e un termen chiar potrivit pentru descrierea masinii. E drept, nu e avion japan style, dar in alta ordine de idei, cam asa trebuie sa arate un urs curat." am incheiat citatul
- Cum isi pune unu in romania toba cu zgomot,si niste stopuri de 80 eur + 3 capacele mov pe la motor, gata sare pe prima pagina pe 4tuning.
-SUNTETI PENIBILI, VAI DE CAPUL VOSTRU
penibili da!!! dar nu ii condamn pe astea care comenteaza ca sunt extraordinare bla bla bla....ei daca au vazut numai dacia .... cand vad o pisicuta li se pare ceva criminal!!!!! e ceva normal !!!
in niciun caz aceste masini nu pot fi definite de vreo definitie.., iar munca celor in cauza n ai cum sa o respecti, atata timp cat ele arata mai prost ca varianta stock.
in primu rand nam nici un capac mov nustiu unde ai vazut tu asa ceva..........asata ii parerea ta ...........si in primu rand am bagat foarte multi bani dar cocalari ca tine vorbesc aiurea fara sa stie..............pa rca vad ce masina detiii
...aici te sustin omule...si eu am pornit candva ceva de genu dar o pisica si sincer sa fiu pe la 16 000 am pierdut numarul banilor...pentru cei care nu au facut o asemenea investitie nu au de unde sa stie ce sacrificiu trebuie facut ptr o asemenea masina...mult succes si drumuri fara evenimente...
prietene eu m am luat de aceasta stire in sine, si nu de munca mai mult sau mai putin a ta..
Ce masina detin? hai ca n are rost discutia daca pui problema asa:)
DE CE NU ARE ROST CREZI CAI SINGURA MASINA PE CARE O AM............SI NUMI PLACE SA VB CU PERS CARE NU AU HABAR DE MASINI SI CARE DIN BMW FAC ALTE MASINI SI INVERS...........
n-am inteles nimic din comentariul tau, probabil ar trebui sa te asezi si sa folosesti virgula mai des. Un mic sfat pt ursuletul tau: scapa de farurile alea, si pune-i ceva mai din timpul ei. Aproape toti care "tunati" o faceti in acelasi fel. Fi-ti originali macar daca nu folositi materiale de calitate si in acelasi timp pastrati linia masinii daca tot va apucati sa-i pune-ti spoilere,bari, eleroane, praguri, fuste etc..
nu am inca tigra ca mai am 3 luni pana sa pot da de carnet...dar cu siguranta o sa imi iau tigra pt ca se tuneaza foarte frumos si imi place mie personal masina:P...PS: nu e "masina de fete"!
15 iun 2011, 23:16
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »