mai exista si alte masini mult mai misto de modificat ptr "tineri" decat asta bemveul asta de familie ;)
asta e ptr maturu de 40 de ani, cu familie, 2-3 copii, caine, nevasta a *****, dar el e inca un rebel ...
23 iun 2011, 12:26
-3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
ia zi prietene ... o masina mare, break .. ptr ce e? ptr sportivu din tine? ptr micu schumacher din pantalonii tai? e lung, greu, are tangaj mai mare ca centrul de greutate e mai sus, etc .... bagi in el bagaje daca pleci cu 2-3 prieteni, ai loc destul si ptr cainele familiei in spate .. mai zic?
eu zic de masina, nu de tuning. poate nu esti pe aceeasi lungime de unda. tuning poti sa faci pe orice fel de masina, pana si pe camoin. ala cum mai e?
si nu, n-am nici 3-ar, nici 5-ar si nici gand sa-mi iau asa ceva vreodata, ci ceva mai misto ... si astept ratatii sa sara cu injuraturi, ca nu exista pe lumea asta ceva mai misto ca un bemve ... oh, ba daaa :))
ratatii = aia ptr care exista doar bemve pe fata pamantului si injura pe altii care nu ridica in slavi bemveul.
rs6'le pentru ce e?sa'ti duci copii la scoala cu racheta? daca si la 580 cp mai e masina de familie dao'n pnm...
pe mine nu ma intereseaza ce fel de caroserie are atata timp cat arata bine...
pe mine ma impresioneaza la o masina partea mecanica si pot spune ca asta o are...
si daca ar fi sa aleg intre un rs6 break si unu sedan l'as alege pe cel care este mai practic si mai bun la performante...adica break
Ai dreptate,dar sa nu judecam placerile oamenilor,fara explicatie unii prefera bmw altii audi,mercedes,vw ,mazda etc .Unii prefera cabrio,coupe,altii break iar gusturile nu se discuta,desi in alegerea unei masini conteaza cel mai mult ...banii :)
unii sunt si idioti tare de tot si se baga in gusturile tale, de parca daca lui nu-i place ceva, inseamna ca nici mie nu-mi place, cum a facut gay-ul de mai sus...el nu a inteles mesajul meu pentru ca este prost cu diploma si a inceput sa sara-n sus ca cel mai mare premiant care a luat premiul 1 la scoala de prosti:)))
maxspeed, esti frustrat rau :)
nici nu ma obosesc sa zic ce onaninst patetic esti ... esti prea prost sa intelegi
tu vezi toate masinile la fel, dar nu sunt toate la fel
si apropo, retardatu mileniului .. ce legatura au GUSTURILE cu ce se discuta aici legat de break/sedan/alte tipuri de caroserie?
nici tu nu stii ce sa zici ca sa pari destept ..
vai de capu tau de retardat
ma .. idiot esti tu
ca si altii n-ai inteles la ce ma refer
la masina in sine, seria 5 break
daca tu iti tunezi dricul, sa faci dragrace cu el, mai e dric sau dragster??
asa si aici .... asta e masina de familie tunata
dar e greu la voi ... vedeti supercar-uri in orice masina, fie ca e pagani zonda, fie ca e ford transit tunat de 500 de cai (ia zi idiotule, aia ar mai fi dubitza?)
DEM_FUZL ... in Germania 80% din masinile care circula pe autobahn sunt break-uri, iar porsche-urile merg la consum acolo unde break-uri se dezlantuie ... indiferent de vreme si ora
Arata bine break-ul n-am ce zice,dar eu prefer oricand un sedan pentru ca sunt mult mai frumoase,subiectiv sau nu asta e si adevarul.Insa un break modificat arata bine daca nu seamana cu un dric iar 90% dintre break-uri cam asta sunt,numai spun de cat de penibil arata un break cu geamuri fumurii dar neah toti acum sunt mafioti :),cel din cazul de fatza reprezinta exceptia de 10%,adica e chiar frumos.
Wrong, dricurile seamana cu masinile brake si nu invers, ai dreptate un sedan e mult mai atragator dar brakurile sunt mult mai incapatoare. Daca te uiti la a 4-a poza din set ai sa vezi ca geamurile alea sunt subtil fumurii si nicidecum ca si cele de mafioti :P
Eu chiar nu m-am referit la bmw-ul de fatza cand am zis de geamuri fumurii,am zis de acele break-uri care circula prin orash made in germany an de fabricatie 1996,deci ce rost au geamurile la alea? a protectie UV :) .Oricum geamurile fumurii schimba aspectul dar parerea mea ca nu la break,nu tre sa imi sariti in cap daca nu aveti aceeasi parere.Mai spun o data ca masina de fatza seria 5 break e chiar frumos modificata si e si puternica la cei peste 300 de cai fuge de rupe.
sincer eu geamurile fumurii nu le vad ca pe o fitza ci ca o necesitate...si chestia e ca nu ar fi modificat "dricul" dak nu aveau pe ce piata sa o vanda....de exemplu..in germania 60-70% din masinile care circula( ma refer la cele mici) sunt break...pana la urma e gustul fiecaruia;)
Ai dreptate in felul tau,dar nu are rost sa repet ca eu m-am referit la "dricurile" din Romania :).Am fost candva in "Nemtia" si stiu ce oameni sunt,pacat ca nu ne-am nascut acolo
Da dar asta nu se intampla in romania aja ca nu are nici un rost ........ pt ca noi nu le putem lasa aja de jos nus ce va place aja mult e foarte frumoasa dar la noi in romania nu poate exista aja cev
si se mai zice ca nu banii sunt totul ,
ci iubirea inseamna totul(adevarat cand ai si bani sa te intretii) .. dar cand nu ai bani si nu te speli 2 sapt. ca sa mananci , mai sta vreo una cu tine?deci daca ai bani , ai femeie , ai 5`ar , ai casa , ai de toate , banii vorbesc :))
Da este un tuning reusit , da sunt lufturi unde a observat topser, si da este o masina de familie. majoritatea M5-urilor si masinilor puternice in germania si Austria sunt detinute de persoane peste 40 ani si merg cu ele pe autobanda. Neamtul in oras merge cu masina mica sau cu bicicleta. Foarte rar am vazut tineri conducand asa masini.
Imi place, chiar daca se puteau scoate mai multi cai dintr-un 3.5 si chiar daca in partea frontala iti sar in ochi evidentele luft-uri ( atipic ptr nemti ).