De ce sa te gandesti la achizitionarea unei masini vechi Old School Cars 17 Decembrie De ce sa te gandesti la achizitionarea unei masini vechi
Toate comentariile (102):
khaled28
3 comentarii 3 puncte
Sunt de acord cu articolul, am si eu un Trabant 601 S ingrijit, putin tunat si imi place cum se uita lumea la masina :d
18 dec 2012, 21:02
+1
diclatu
597 comentarii 55 puncte
E vorba despre trabantul din avatarul tau?
18 dec 2012, 23:14
+1
khaled28
3 comentarii 3 puncte
Da:d
19 dec 2012, 07:43
+1
diclatu
597 comentarii 55 puncte
E frumos rau. Bravo. Pacat ca e doar poza asta mica.
19 dec 2012, 11:05
+2
khaled28
3 comentarii 3 puncte
Mersi, mai am de lucrat la el :d la vara o sa pun si niste clipulete pe youtube:d
20 dec 2012, 17:05
+1
51 comentarii 22 puncte
Ai nevoie de timp, daca ai o masina mai 'rara' te ia naiba cu componentele. Eu trebuia sa schimb ansamblu stergator la Corolla si nu am gasit noua doar in Australia sau Japonia la pretul exorbitante, idem bari cromate, asa ca am luat de alta masina ce am gasit si le-am 'adaptat', evident ca a iesit nicicum. Putine masini si asa merita cu adevarat reconditionate Daca as gasi si mi-as permita un RA28 Celica si as tzapa in ea un 1T-GTE sau JZE, ramforsa caroseria si i-as baga dotari moderne (servo - abs - geamuri electrice si clima).
18 dec 2012, 22:32
0
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Am detinut si folosit zilnic, timp de 22 de ani, una bucata Dacia 1300 din 1975. Am vandut-o tot unui pasionat doar pentru ca a trebuit sa plec definitiv din tara. Mi-a ramas la suflet si ma gansesc serios sa imi iau una aici unde stau, chiar daca va fi un Renault12. Nimic din ce a fost nu va mai fi, dar poate dainui datorita pasiunii si dragostei. Numai cine a condus macar o data o masina clasica sau, macar, veche, stie ce inseamna asta si cu ce se manca, cum si cate vise iti naste in inima... Asa ceva nu se uita: e ca prima iubire.
18 dec 2012, 23:36
+1
ROPO
57 comentarii 25 puncte
Da frumos articol,dar cea mai veche sa nu fie masina de zi cu zi
19 dec 2012, 04:02
+1
ROPO
57 comentarii 25 puncte
Eu am un clio diesel pt zi cu zi, si una bucata Renault 5 gt turbo de 220cp fabricat in 1988.
19 dec 2012, 04:05
+1
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Cui nu i-ar placea?dar vorbiti despre toate astea de parca ar fi gratis.Costa o gramada de bani sa intretii o masina veche, sau sa o reconditionezi.
19 dec 2012, 09:54
0
4 comentarii 36 puncte
Nu costa. ... cu 5000-6000 Maxim ai o masina veche "la cheie". Maj dau peste 10.000 EU pe masini noi, "de plastic", pe Logane, etc. Afirmatia "costa mult" vine din necunostinta - atata tot. Masina din pozele din acest articol nu sare de 5000-6000 Eu - intr-o stare similara. Nu spune nimeni sa ai Jaguar E-type, Mercedes SSK, sau mai stiu eu ce OZN-uri. Alea oricum nu (mai) sunt masini de mers cu ele , nu sunt masini de care sa te bucuri. Exista optiuni si mai ieftine, daca ai ceva cunostiinte de mecanica, reparatie, un loc sa lucrezi etc - VW Beetle, VW Bus, Fiat 500-600-850 , Renault 8, 10 etc., Citroen 2CV, Dacia 1100, 1300, Sport (da, chiar si Dacia!) , Aro M461, Aro seria 6xx (primele generatii), orice Skoda cu motor in spate, Trabant, Wartburg. Masini ce au facut legenda, masini de care unii poate chiar isi mai amintesc si sunt legati cu amintiri de ele, sunt ieftin de procurat si intretinut, in schimb zambetul si satisfactia pe care le creeaza celui ce le are, tine la ele si le CONDUCE sunt imense. De asemenea, a avea o astfel de masina iti dezvolta skill-uri mecanice, indemanare si ingeniozitate, chestii rar intalnite in generatia de azi in care in loc sa repari un lucru mai bine il arunci. Si astea sunt masini pe care poti sa le scoti la plimbare prin oras, poti sa iesi la un picnic, poti chiar sa faci un concediu cu ele, fara nici o teama si fara nici o retinere.
19 dec 2012, 13:16
+4
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Perfect adevarat! Subscriu in totalitate! la acest manifest pozitiv.
20 dec 2012, 00:05
+1
asidor_lup
9 comentarii 1 puncte
eu am un Moskvich 408 din '66 si ma chinui cu el de ceva vreme!iar cand zic ca ma chinui ma refer la piese si la autoritati ce sunt extrem de tampite cand vine vorma de o masina veche!!!
20 dec 2012, 05:56
+2
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Inscrie-o in Retromobil Club si scapi de impozit si alte magarii pentru ca e vehicul istoric deja si poate dobandi si titlul de masina de epoca. Costa un pic expertiza, la inceput, apoi nu mai ai treaba. Daca nu vindeam masina mea, exact asta ar fi urmat sa fac. Succes!
20 dec 2012, 19:40
+1
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
vreau dacia 1100, a.s.a.p.
21 dec 2012, 14:58
0
129 comentarii 90 puncte
ok, dar de noua lege care intra in vigoare incepand cu 1 ianuarie 2013 privind taxa de inmatriculare ati auzit?
22 dec 2012, 21:08
0
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Dacia 1300 este deja considerata masina de colectie avand mai bine de 30 de ani de cand a fost fabricat primul model, deci 0 taxe. Ma bate gandul de ceva vreme sa caut una in stare buna si fara vreo modificare ulterioara pe care sa o demontez surub cu surub si sa o reconditionez pana la ultimul detaliu. Mai mult de atat nu imi permit da parca mi'ar fi drag sa readuc pe sosele o batranica ce candva era considerata "regina soselelor din Romania" :D
28 dec 2012, 15:39
0
5 comentarii 2 puncte
trebuie sa fie trcuti 30 de ani de la iesire modeluilui din fabricatie, nu de la intrarea in fabricatie,
22 apr 2013, 09:35
0
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
P.S. Masina din articol am avut placerea sa o admir la intalnirea anuala Felix OpelFest. Este intr'o stare buna si proprietarul se vede ca a pus mult suflet! ;)
28 dec 2012, 15:40
0
alin_sefdesef
2 comentarii 1 puncte
Foarte frumos opelul
30 dec 2012, 23:54
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Va spun eu un motiv bun , saracia tarii noastre
05 ian 2013, 21:33
0
5 comentarii 2 puncte
ca si pasionat si posesor, zic ca asa e, e ceva ce multi nu inteleg, si nici nu are rost sa ne obosim sa-i facem sa priceapa. o singura observatie la: "Daca vrei, iti poti cumpara masini vechi, fabricate inainte de razboi, cam cu 5000 de Euro, in stare foarte buna." arata-ne si noua UNDE ! :)) ! sau despre care razboi vorbim ?:)!
22 apr 2013, 09:32
0
4 comentarii 7 puncte
pentru cui ii plac masinile, sa urmareasca astazi evolutia lui Mika Hakkinen cu o masina de 400kg si 575cp!
05 iun 2013, 17:27
0
4 comentarii 7 puncte
pt. sorin_ncs! cred ca tu ai o problema cu toti de pe aici. dar crede-ma ca nimeni nu are nici cea mai mica problema cu tine. de aceea, de bun simt, ar fi sa nu mai jicnesti parerile tuturor de aici! cit priveste subiectul pe care il comentam este: 'De ce sa te gandesti la achizitionarea unei masini vechi'. daca tu vrei neaparat sa compari oltcitul cu mercedes s classe si cu mazda suv din zilele noastre consider ca ai o dificienta. daca vrei sa faci o comparatie, atunci compara orice masina de acelasi litraj cu oltcitul dar conceputa in 77'. oricum atunci cind vei mai capata experienta cu masinile vei observa ca un oltcit de 1300 cc poate sa intreaca usor masini fabricate in zilele noastre chiar si cu motoare de pina la 2000 cc. ce nu cunosti tu este ca la o masina pt a fi performanta nu trebuie sa fie grea, din contra cit mai usoara cu putinta, anume raportul putere greutate este cel care conteaza, apoi mai conteaza extraordinar de mult turatia la care urca motorul respectivei masini. toate aceste amanunte ignorate de tine sint total nefavorabile masinilor tale. ca amuzament, sint gata sa pun pariu acum cu oricare dintre oltciturile mele contra unui...cum ii spui tu masina de a ta, ca pe serpentine nu ma depasesti! si sti de ce? pt ca ai masini grele ce nu pot lua viraje foarte strinse si cu viteza mare avind si tractiunea pe spate, forta centrifuga te va arunca in ripa fara sa simti, iar daca treci de viraj, tot din cauza greutatii vei accelera mult mai greu decit o masina ca oltcitul care urca in a 2 a la 8000 de ture si 100 la ora! gindeste-te peste noapte la asta! oricum raspunsul tau nu ma mai intereseaza, atit timp cit topicul nu mai raspunde intrebarii initiale eu ma dezabonez!
05 iun 2013, 19:42
0
330 comentarii 94 puncte
Eu unul nu sustin ca ceea ce am eu in parcul auto ar fi nemaipomenit de performant...am si eu posibilitati medii...dar ceea ce nu pricepi tu este ca o masina adevarata are in primul si in primul rind tractiune spate...daca tu crezi ca in curbe strinse te avantajeaza tractiunea fata te inseli amarnic...si poate ca oi avea o problema cu multa lume de pe aici...desi toti prefera sa ma ia drept un pusti fara minte se pare ca sint singurul de pe aici care se pregateste de schimbarea prefixului la 4...din cauza asta nu avem idei comune. Masina usoara fara AC, fara servodirectie, fara servofrina doar daca esti vorba ta la F1....in rest cu totul si cu totul alta senzatie iti da o masina lunga, lata si grea cu un motor mare de tot, fata de o masina scurta ingusta si cu un motor din ala mic dar turat..mic si-al dreaq ce e drept dar e al dreaq atita timp cit care sub o tona...ca daca ar fi sa tragi o rulota din alea din cele mai mari cu oltcitul ar si exploda motorul.
05 iun 2013, 21:24
0
330 comentarii 94 puncte
Si mai este o obsesie a pasionatilor de Oltcit..aia cu motoarele de turatie. A creste turatia unui motor este doar o metoda artificiala de a mari puterea. Functioneaza intr-adevar pentru formula 1...doar ca vorba ta...unu la mina masinile alea sint foarte usoare, doi la mina motorul acela se arunca dupa o singura competitie sportiva....ceea ce ne intreseaza pe noi este CUPLUL..iar acela este dat numai si numai de cilindree...daca vrei cuplu mare ai nevoie de un motor mare, plus ca un motor mare care nu are o putere exagerat de mare pentru cilindreea sa va fi un motor care va rezista mult mai multe sute de mii de km...va fi un motor pe care nu il poti forta. Asta e ceea ce nu stii tu...Ziceai ca masina mea nu ar fi mai stabila in curba ca a ta pentru ca are tractiune spate. In afara de faptul ca te inseli si tocmai tractiunea spate este cea care ii confera stabilitate si manevrabilitate, mai are rost sa vorbim si de latimea masinii (180 cm fata de 140?), inaltimea acesteia (130 cm fata de 160?) latimea cauciucurilor (195 mm fata de 145mm). Sa mai vorbim si de suspensii? Toti pasionatii de Oltcit va laudati cu puntea "independenta" de pe spate a Oltcitului, dar tu ai idee ce suspensie are pe spate un Mercedes 190? Sint convins ca nu. Sau ai crezut ca Mercedes 190 are pe spate punte rigida si arcuri lamelare ca la americane? Iti spun eu acum...Mercedes 190 are o suspensie pe spate care a fost inovatie la vremea ei...independenta cu articulatie in 5 puncte. Si tu tot mai crezi ca sta mai bine pe sol Oltcitul in curba? Cum am spus..accept sa exite pasionati de orice masina atita timp cit se informeaza despre ceea construiau si altii la vremurile respective si atita timp cit au o parere strict obiectiva despre obiectul pasiunii lor...
05 iun 2013, 22:33
0
330 comentarii 94 puncte
Oricum si autorul articolului este pe dinafara de ce inseamna masina veche sau masina de colectie. Ca pasionatii De WV Golf (Ok or fi si din astia destui ca vad ca sint destui si de Oltcit si spalati bine pe creier) au ca masina de zi cu zi golf 3, 4,5 dar pastreaza si o vechitura de golf 1 la care sa mestereasca. Golf 1 este masina veche? De colectie? Hai sa fim oameni seriosi! Daca este pasioant de Wv (desi nu vad de ce, exista firme mult mai tari de care sa fii pasionat: Mercedes, BMW, Mustang, Dodge, Cadillac, Rolls Royce) si folosesti ca masina de zi cu zi un Golf 4,5 etc, ca masina de colectie iti iei un kaffer...aia e masina veche, clasica nu golf 1. Uneori am impresia ca pentru generatia pro nu mai este clar nici macar notiunea de VECHI.
05 iun 2013, 21:17
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare