Are un design mai armonios decat Ultimate Aero, mi se pare mult mai reusita varianta aceasta. Cat despre motor, imi imaginez deja sunetul unui motor de 7 litri dus in 9000 de ture!
daca tu i-ai linge nu inseamna ca si eu o sa fac asta, oricum o sa se pise supecarul asta pe buggati asta de care sincer m-am plictisit de el...acum haideti cu minusuri ca adevarul doare:))))
ai iara un minus de la mine pt ca este pur si simplu exagerat ce spui. am condus ferrari, porsche si destule masini scumpe.. dar ce nu as da sa merg cu un bugatti haide las-o moale... ca nu este nimeni (inafara de cei care sunt bogati) sa nu vrea macar o tura cu un bugatti. nu-i deranjeaza...
18 iul 2011, 20:52
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
nu e orb ... e doar unu d'ala care zice DOAR de bine de veyron, si de rau legat de orice altceva, in speta aceste masini "rivale"
ps: la fel ca ala de mai jos, ionutzu :-j
Pentru acesti "fani" ca nu le pot spune asa fara ghilimelele de rigoare au ramas doar pe aspectul Veyron wow cea mai tare ca au vazut fel si fel de vide`o in rest vai de sanatatea lor ca nici macar tipu de motorizare nu il cunosc nici mkr anuminte amnunte dar totusi se dau"fani si cunoscatori" Cei care iubesc Dovleacul SuperCar o sa dea cu minus sigur si atunci vom vedea pe cati ii supara adevaru! Mult respect Pt ce`i de la SSc deoarece se vede ca va fi terminator`u bugatiulu`i Cu toata stima va pupa Jan`
Pai Veyronul nu e decat o racheta cu un cuplu foarte mare, pe curbe e o piatra de curling la ce greutate are.Veyron nu inspira ceea ce ar trebui sa insemne pentru toti pasionatii de masini,nu are coloana vertebrala a unui McLaren F1,o masina dintre cele mai simple dar de rasa pura.Vrei o masina sport sa asculti la radio sau motorul ala din spate..Pentru un pasionat nu ar conta daca are aer sau nu pentru ca oricum l-ar trece transpiratiile incercand sa o tina pe curbe...Daca SSC asta o sa coste cat o lambo,o sa stea pe curbe ca un GTR si o sa aiba puterea mai mare decat a unui veyron,vor da falimen toti producatorii europeni de supercaruri...
Vedem lucrurile altfel. in 50 de ani cati o sa-si aminteasca de SSC si cati de Veyron.Veyron-ul e arta,e in categoria lui singur , despre aspect nu putem comenta , pentru ca fiecare are gusturi diferite , mie-mi place Veyron-ul la nebunie , insa masina asta arata a plastic .. oare in care masina te-ai simtii mai bine la 400 km/h , veyron sau ssc.
cat despre cum sta in curbe o americana , cred ca se stie deja. nu exista comparatie.
si ai zis bine pentru un pasionat de tuning conteaza doar viteza maxima , greutate minima,cat de repede mergi din A in B insa eu nu fac parte din acei pasionati , mie imi ca place luxul si performantele sa fie in acelasi loc si veyron e in varful acelor masini , si conduce detasat de 6 ani.
Vorbesti fara noima (specific faneilor Veyron si acest lucru)...spui ca masinile amercane nu stau bine pe curbe cand ai in Corvette ZR1 un exemplu care-i cam rupe fasu pe circuit, stii tu chestia aia cu multe curbe, multiubitului Veyron... iar combinatia de performanta si lux e pentru cineva care e cam derutat si nu prea stie ce vrea, in afara faptului de a etala opulenta, pentru ca cineva care vrea lux cu adevarat va opta pentru un Rolls Royce, iar daca vrea performanta si senzatii de masina sport isi va achizitiona un Radical SR8 LM
printre cei care vor Rolls si cei care vor Radical mai sunt si cei care vor sa conduca singuri o masina,dar important e ca masina sa aiba un nume,performante,sti l si multe alte caracteristici iar una foarte importanta este ca acea masina sa mearga pe drumurile publice sa nu il ploua in caz de vreme rea, sa o poata conduce linistit fara sa i se umple gura de muste in caz ca nu are casca si seara sa mearga cu sotia fotomodel la opera fara sa porneasca toate alarmele din oras
pentru multi nu totul se rezuma la un timp tampit pe Nurburgring
atunci cei care vor sa conduca sotia la opera cu o masina capabila de 4 sec suta sa se gandeasca si la ce a mancat domnisoara,poate are efecte secundare asupra bj de mai tarziu..Tipii de genul asta sa se inregistreze pe forumul posesorilor de Jag,sa se inscrie in masonerie si sa lase pe cei care chiar sunt pasionati cu adevarat de motorsport sa isi spuna ofurile
It s amazing how many half million dollar car owners post online
Da mai melomanule...as vrea sa te vad in drum spre opera, picurand si tu sa te chinui sa-ti montezi umbrela pe veyron ca baietii aia doi tot de pe site...
multumesc de urare,dar nu sper la asa ceva,oricum nu ati inteles esenta
masina asta este ca un cal banal pe langa un pursange,un maidanez pe langa un caine de rasa
e greu de inteles pentru unii
cat despere mersul la opera un veyron poate merge in trafic normal,fara sa deranjeze si asigurand cel mai bun confort
este o masina prea deosebita ca sa o inteleaga toata lumea
wario
zici de bugatti, dar de murcielago nu vb? ca are aceasi problema cu "umbrela" aia? si nu numa mai sunt cateva supercars care iti montezi singur "umbrela" aia. deci asta nu e un pretext
si mai am de spus ca voi toti astia care spuneti de bugatti nu sunteti decat niste copii fara minte. cand era bugatti in frunte toti il laudau acuma gata este gunoi. nu ati condus in viata voastra un bugatti sau nu ati stat langa el si vb. copii fara minte.
Muntiu,pentru tine ce inseamna o masina pur sange??te intereseaza ce scrie pe emblema?Atunci traiesti in trecut..Cate din masinile cele mai tari din secolul trecut se mai regasesc astazi in modele noi...Ce mai reprezinta acum Aston martin comparativ cu anii 50??sau Alfa Romeo??Timpul trece,trebuie sa apreciezi ce iti ofera prezentul nu sa te iei dupa istoria unui brand,ca performantele nu ti le ofera emblema,ci pistoanele de sub capota
Impreza STI, .Daca aveai un CLS nu ziceam nimic,dar tocmai tu cu impreza spui ca iti place amestecul de lux cu performante??
Cum am spus mai sus,e uimitor cati conducatori de masini de juma de milion de dolari posteaza online
Impreza nu Bugatti dar Murcilago da asa ca cioc mic sunt slabe la curbe rau fata de Corvette cum a zis si celalalt mai sus, si Daca dai 1 mil de euro macar sa ii mearga umbrela:)) si da acum 6 ani era cea mai buna acum papa au iesit deja ceva masini sa o faca si la viteza asa ca... nu inteleg de ce se mai comenteaza
Gresit Veyronu`l este publicitar de aceea toti stiu de el dar un adevarat supercar este mai putin mediatizat deoarece ei nu cauta producere in masa cum cauta cei de la bugati sa se imbogateasca peste noapte un supercar este ceva unic nu un ou produs in serie;) iar chestia cu mediatizarea as crede ca face un procent destul de mare ca ajutor in vanzarea acestor ou`a
O copie si atat, un dragster pentru strada, Bugatti este luxos, se conduce la fel de usor ca un vw golf si este construit sa reziste 20 de ani.Oamenii cu bani si cu gust tot bugatti vor alege ,araboii cocalari vor face coada la ssc...
arabii cocalari se intrec pe autostrazi la orele la care oamenii de care zici tu ca au bun gust stau la suc cu panarame in localuri ca cele de pe Dorobanti.Saptamana trecuta la o intrunire ne-a abordat un tip din Dubai care vroia sa cumpere motoare pentru curse ,dadea banii jos,nu ii trebuiau acte..era innebunit dupa adrenalina si a zis ca majoritatea celor cu bani acolo asa sunt.Se intrec pe strazi nu din specificatiile masinilor de pe net
in dubai s-a investit mult in infrastructura dar din populatia de rand nu detin toti masini,sunt si multi saraci.au facut autostrazi de 5 benzi pe sens cand le-ar ajunge 2.Din ce spunea tipul din Dubai au si circuite unde se dau bogatii,dar se dau si pe strazi ca sunt goale noaptea.La noi e crima sa faci asta sunt de acord cu tine.
Cristiano Ronaldo si-a cumparat Bugatti Veyron l-a lovit si si-a luat alta masina, ;) el are o imagine de om bogat si nu i-o da masina poate el sa dea cea imagine la masina ca invers in niciun caz:)))
18 iul 2011, 14:18
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
coaiele alea se "numeste" AIR DIFFUSER si este cea mai mare inventie la capitolul aerodinamica.Ca sa iti explic,e ca atunci cand c oaie le tale te stabilizeaza in cadere libera cand sari de pe bloc,ele falfaie dar fizica asta a naibii stie sa echilibreze corpul tau cu ajutorul c oaie lor.
Aero SSC poate pt multi este o masina mai frumoasa decat Veyronul poate o fi Tuatara mai rapida si mai ieftina ca Veyronul dar tot nu auzi de SSC asa de des cum auzi de Veyron, Bugatti Veyron nu este cumparat doar pt viteza ci si pt IMAGINE, cei care scot peste 1 milion de euro pt un Bugatti vor si imaginea de om bogat cu care vine Veyronul. In schimb daca vezi Aero SSC te intrebi? oare ce masina e? hmm o fi ceva lamborghini nou?
forma aia de "dovleac" a lui bugatti il ajuta sa aiba o super aerodinamica dar din cate am auzit exista pneuri speciale pt veyron pt ai da stabilitate si rezistenta pe asfalt si acum sincer nu cred ca o sa apara in urmatorii 3-4 ani o masina suficient de puternica sa-i tina piept totusi e masina nemteasca.
nici macar nu o apruta masina asta si voi deja pariati pe ea k o sa fie mai tare k bugatti...:P mai intai trebuie testata si dupaia vom vedea dak este sau nu mai tare k veyron ;)
alt inteligent,deci saracu Bugatti are un litru pe cilindru,cat de mare o trebui sa fie saracu motor ca sa mai ramana loc si pentru cei 2 fericiti pasageri?
o masina pur si simplu trasnet. si cum ma uit la ea parca nu imi vine sa cred ca este intradevar reala. o vad ca pe un concept. nu pot sa cred ca este totusi reala. bravo lor dar ca si performanta asteptati sa se faca testul si dupa aia vb. dara bugatti este istorie si istorie va ramane. bugatti este una dintre cele mai speciale masini din lume. asa ca puteti voi sa vb de el ca este oarecum ca toti ati vrea macar o tura cu el si cand faceti tura aia cu el (poate prin vise) nu o sa mai vreti sa plecati de langa el. vb aia. cand vulpea nu ajunge la struguri spune ca sunt acri.
Pai din cauza unei americanisme de genu asta a mai primit Veyron-ul 200cp.Masina asta nu e originala, isi propune doar sa bata Veyron cu cativa km\h ca sa ia locul 1 pe hartie.
nemtii bag mana in foc ca au multe idei in avans, puse acolo bine intr-un seif, acum stau la cafea, si asteapta ca americanii sa ii bata la recordul de viteza, dupa care zic: "uite bah ca au reusit sa ne depaseasca, mai scoateti ceva din ideei si bagatile pe noul bugatti ce va sa vie" si din nou vor trece pe primul loc. Vesnica batalie: Germania - America
batalia nu sa dat niciodata intre Germania-America la masini....poate germania-suedia, SSC e o masina mai putin cunoscuta si mai putin ,,de serie,, in schimb koenigsegg e rivalu NR1 pentru Bugatti si va fi mereu :|
stai ca nu inteleg....scrie si tu fara liniute punctulete...cum adica Koenigsegg este fabricat tot de cei de la VW..??..care e sursa ta pentru aceasta informatie ???
Eu cred ca ar trebui sa te documentezi mai bine marca koenigsegg este finantata direct de cei de la VW iar proiectele sunt facute de inginerii de la VW ;) Documenteazate si Lamurestete si de unde sti ca nu am eu permis asa dupa greseala ta....;)
puteti spune ce vreti voi despre Bugatti Veyron dar vreau sa vad alta masina care la 2 tone poate fi instare de ce este Impresionantul Veyron nu mai vorbesc de Lux plus acel motor 16.4 este instare de mai mult de 1001 cp respectiv 1200cp dar neamtul a gandit tot e constient ca putea ridica puterea la peste 1500de cai....dar a facut motorul sa mearca si peste cativa anni in schimb V8-ul TT nul vad bn dupa cativa anisori si cv km la bord....
Si din al meu punct de vedere Veyron e o istorie, degeaba incearca cineva sa compare aceasta " corcitura " cu veyron-ul, nu de alta, nu il poti compara, SSC sau cum i-o zice are 3 lini si alea tampite si gata, veyronu (" dovleac" cum ii zic alti) e mult mai frumos, si daca e sa privim partea cu interioru....sooper tare....si hai sa vad vre-unul de pe site, care face 3000 de km cu SSC, ca sa ii auzi continu motorul turat.....te doare capu....atunci la masinile tunate cu evacuari sport...de ce va puneti sisteme de mii de vatzi????ca sa nu auziti sunetul ca e enervant la un momentdat.
Sistem pui ca sa te simti bine(Ca doar nu esti cretin sa auzi in continuu sunetul tobei), pentru toba exista si silencer, si masina se poate antifona dar ce vrei e ,,grele'' pentru unii, fiecare modificare se face calculat.