Un V12 electrificat ar reprezenta solutia perfecta pentru acest proiect retrofuturist. citește articolul
Cele doua modele de performanta sunt desparite sunt insa de o diferenta considerabila de pret. citește articolul
Nota de plata nu reprezinta, in continuare, decat un mare mister, insa vanzarile vor demara pana la sfarsitul anului 2021. citește articolul
Lista cu imbunatatiri cuprinde inclusiv aripi laterale proeminente, care ar trebui sa gazduiasca jante mult mai mari decat cele standard, de fabrica. citește articolul
Exclusivista masina gazduieste in compartimentul motor o unitate extrem de banala, respectiv un propulsor diesel cu capacitatea cilindrica de trei litri si doar 210 cai putere. citește articolul
Mult anticipatul model va fi disponibil spre comanda incepand cu ultimul trimestru al acestui an, insa primele exemplare nu vor ajunge la clienti mai devreme de 2022. citește articolul
Sub capota, clientii vor avea de ales intre doua motorizari pe benzina, ambele V6. Una este aspirata si dezvolta 315 cai putere, cealalta se bucura de serviciile a doua turbine si prezenta a 370 de cai putere. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv jante pe 18 inch. Plus tapiterie din piele sintetica si Alcantara. citește articolul
Sub capota, o motorizare aspirata cu opt cilindri in V si capacitatea de 6.1 litri livreaza persoanei de la volan undeva in jurul a 425 de cai. Plus 569 de Newton-Metri. citește articolul
Un BMW clasic cu motor diesel construit de rivalii de la Mercedes? Nu este niciun fel de gluma sau exagerare. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un sistem de deschidere a portierelor pe baza de cod si chiar o atentionare vocala pentru momentele in care soferul uita cheile in contact sau farurile aprinse, printre altele. citește articolul
Ce masini tari au mai aparut pe strazile din Romania? Poze noi din trafic vezi albumul foto
Dezvoltata pe parcursul a jumatate de decada, noua janta este cu aproximativ sase kilograme mai usoara decat una realizata din aluminiu. citește articolul
Viteza maxima a fost, in schimb, limitata la 280 de kilometri pe ora, cel mai probabil de dragul anvelopelor care pot ajunge sa masoare chiar si 355/25 R24. citește articolul
Sub capota, o motorizare aspirata cu sase cilindri in V si capacitatea de 3.5 litri livreaza persoanei de la volan, printr-o cutie cu noua rapoarte, undeva in jurul a 295 de cai putere. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv climatizare automata si jante din aliaj pe 17 inch. citește articolul
O motorizare aspirata cu zece cilindri, de opt litri, desavarseste meniul stilistic prezent in cazul de fata. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv o caroserie din fibra de carbon de culoare albastra, dar si un interior din piele fina, maronie. citește articolul
Printre modificarile puse la dispozitia clientilor se numara si o pereche de spoilere restilizate pentru o doza extra de agresivitate. Plus praguri proeminente si un set de jante cu un design in cinci spite. citește articolul
BMW X5 sau Mercedes GLE? Raspunsul la aceasta intrebare il aflam chiar din urmatorul material video! citește articolul
Debutul oficial ar putea avea loc pe parcursul urmatoarelor 12 luni, potrivit mai multor zvonuri si speculatii recente. citește articolul
Sub capota, clientii vor avea de ales intre doua motorizari V6, ambele twin-turbo: un diesel de 3.3 litri si 309 CP, respectiv un benzinar de 3.5 litri si 415 CP. citește articolul
O performanta notabila judecand dupa nota de plata formata din sase cifre, de peste 200.000 de euro. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv suspensie pe aer, plus faruri tip MULTIBEAM LED. citește articolul
Din pacate, la peste 70.000 de dolari, nota de plata nu este chiar pe buzunarul oricui. citește articolul