Articole şi ştiri auto
Ghidul şoferului
Istorie auto
Chestionare / Teste grilă
Analize auto
Test drive
Top 10 curiozităţi
Filme cu maşini
Poze cu maşini
Bazar Auto
Maşini second
Moto
Piese și accesorii
Comunitate
Maşina mea
Q&A: 4TuningHelp
Forum 4Tuning
Utilizator nelogat
Login
Nu ai cont? Înregistrează-te
Ai uitat parola?
Articole
Mașini second
Bazar
Forum
Maşina mea
Q&A
4Tuning
Articole
phaeton
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW. Masina din 2015 are scaune fata si spate individuale, cu reglare electrica, incalzire, racire, memorie, masaj
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW. Masina din 2004 are scaune fata si spate cu actionare electrica, incalzire, racire, masaj
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW: masina germana a costat in 2015, de noua, aproape 152.000 de euro!
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW: masina germana a costat in 2004, de noua, cat un apartament cu patru camere in Bucuresti
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW: masina germana a costat in 2015, de noua, 160.000 de euro
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Audi, Mercedes si BMW: masina din 2016 are echipamente optionale care valoreaza cat o garsoniera in Bucuresti
Au starnit furie sau au bucurat multimi. Trei masini pe care nu te asteptai niciodata sa le vezi de la acesti producatori
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Mercedes-Benz: masina din 2002 are un motor de 6.0 litri sub capota, scaune individuale si clima pe patru zone la interior
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2005 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2002 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2002 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2007 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2003 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2004 are motor de 6.0 litri, clima pe patru zone si scaune cu masaj
Ar fi putut fi inceputul unei noi ere. Volkswagen prezinta oficial Phaeton D2, limuzina de lux la care a renuntat in ultima clipa. Cum arata in realitate
Ar fi putut fi inceputul unei noi ere. Volkswagen publica primele fotografii oficiale ale luxosului Phaeton D2, masina la care a renuntat in ultima clipa
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2009 are motor de 6.0 litri, suspensie pe aer si scaune spate individuale
A fost candva cel mai tare Volkswagen de pe strazi. Modelul din 2005 are suspensie adaptiva pe aer si scaune individuale cu incalzire, racire si masaj
Regreta si azi ziua in care a cumparat-o. Masina cu motor V6 se vinde acum la pret de Golf
PHAETON: dusul cu apa rece care le-a amintit nemtilor de la VOLSKWAGEN ca sunt marca poporului si nu un brand de lux
De pe vremea cand Volkswagen se batea cu Mercedes: acest Phaeton din 2004 are doar 12.000 KM si e de vanzare
Volkswagen-ul mai tare decat un S-Class. Cu cat se vinde acest Phaeton W12
Pagina precedentă
Pagina următoare