Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la zero la 100 de kilometri pe ora dureaza doar 6.1 secunde. citește articolul
Sub capota, o motorizare aspirata cu sase cilindri in V si capacitatea de 3.8 litri lucreaza alaturi de o transmisie cu doua pedale - in opt rapoarte, pentru a livra persoanei de la volan undeva in jurul a 291 de cai si 355 de Newton-Metri. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED, plus o tapiterie realizata din piele. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv doua display-uri color de dimensiuni generoase - menite sa afiseze toate informatiile necesare. citește articolul
Debutul oficial ar putea avea loc chiar pe parcursul urmatoarelor luni, pana la sfarsitul anului curent. citește articolul
Sub capota, propulsia este asigurata de un motor cu numai 44 de cai. citește articolul
Este inceputul unei noi ere. O electrica a batut tot si este cea mai vanduta masina din Europa vezi albumul foto
Nota de plata nu reprezinta - pentru moment, decat un mare mister, dar primele exemplare vor ajunge pe strazi in perioada urmatoare de timp. citește articolul
Peste Ocean, pe piata din SUA, preturile de vanzare pornesc de la circa 44.995 de dolari - cu mentiunea ca aceasta suma nu include si ajutorul de pana la 7.500 de dolari acordat de autoritatile locale. citește articolul
Botezata i30 N Drive-N Limited Edition, aceasta isi intampina clientii atat intr-o varianta fastback, cat si intr-o versiune hatchback. citește articolul
Seria vestilor bune continua cu un motor V8 si o suspensie adaptiva pe aer - potrivit unui comunicat oficial de presa. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv jante din otel - cu capace complete si diametrul de 16 inch, plus instalatie de aer conditionat cu reglare manuala. citește articolul
Principalul punct de atractie? Motorul de sub capota, evident. citește articolul
Asamblat in 2019, respectivul vehicul ofera un propulsor turbo cu patru cilindri - de doi litri si, aparent, 235 de cai. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora dureaza doar 6.2 secunde. citește articolul
Pe piata din Germania, preturile de vanzare pornesc de la aproximativ 149.000 de euro pentru versiunea Coupe, in timp ce varianta cu plafon retractabil din material textil este cu circa 13.000 de euro mai scumpa - potrivit configuratorului oficial. citește articolul
Ce masini tari au mai aparut pe strazile din Romania? Poze noi din trafic vezi albumul foto
Un propulsor cu 12 cilindri in V si o putere maxima de aproximativ 685 de cai completeaza perfect lista - ce lasa impresia ca nu se mai termina, modificarilor prezente la nivelul departamentului exterior. citește articolul
Pretul de lista nu reprezinta, in continuare, decat un mare mister si o necunoscuta uriasa, insa un astfel de vehicul a fost vandut in aprilie, la o licitatie caritabila, cu suma de 475.000 de dolari. citește articolul
Seria vestilor bune continua cu diferite elemente interioare in stil Pepita, plus o cutie manuala in sapte rapoarte. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri Bi-LED. Plus jante pe 18 inch, climatizare automata si display central tactil. citește articolul
Finisat intr-o nuanta inchisa de gri si oferit alaturi de numeroase insertii contrastante de rosu, respectivul autoturism gazduieste sub capota - in compartimentul motor, un benzinar aspirat cu patru cilindri in linie si o capacitate de 1.9 litri. citește articolul
Cumparat cu doar 15.000 de dolari, respectivul autoturism de culoare albastra exemplifica perfect expresia "lup in blana de oaie". citește articolul
Numarul exemplarelor fabricate? Doar 99 - dupa cate se mentioneaza in cadrul anuntului de vanzare publicat pe un site de specialitate. citește articolul
Multumita propulsorului ce dezvolta o putere maxima de 780 de cai, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe nu mai dureaza - cu pedala de acceleratie la podea, decat 3.3 secunde, acul vitezometrului urcand ulterior pana la o viteza de top de 320 de kilometri pe ora. citește articolul