Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un motor aspirat cu sase cilindri in linie si capacitatea de 3.6 litri, evident. citește articolul
Din peisaj nu lipsesc insa nici scaunele individuale cu functie de masaj, tapiteria realizata din piele fina sau monitoarele LCD de dimensiuni mai mult decat generoase. citește articolul
Un alt punct principal de atractie il reprezinta timpul necesar realizarii sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora: numai cinci secunde. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu va decat 3.8 secunde. citește articolul
Seria atractiilor principale culmineaza cu sistemul de directie integrala, potrivit primelor informatii si detalii oficiale. citește articolul
Pe piata din Romania, preturile pornesc de la putin peste 81.000 de euro, conform configuratorului oficial. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED si display central cu diagonala de 8.4 inch. citește articolul
Meniul caracteristic respectivului exemplar cuprinde inclusiv un motor aspirat de 3.6 litri si 315 CP. citește articolul
Aceasta a parcurs doar 37.000 de kilometri pana la momentul de fata, conform anuntului publicat pe un site de specialitate. citește articolul
Debutul oficial va avea loc chiar inainte de sfarsitul anului 2021, conform ultimelor zvonuri si speculatii. citește articolul
Prima aparitie in public a respectivei creatii a fost programata chiar pentru inceputul lui septembrie, atunci cand Salonul Auto de la Munchen isi va deschide larg portile. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu dureaza decat 2.6 secunde. citește articolul
Printre modificarile puse la dispozitia clientilor se numara si un set de semi-slick-uri de la Pirelli, conform primelor informatii date publicitatii. citește articolul
In configuratia de top, o motorizare turbo cu sase cilindri in linie si capacitatea de trei litri livreaza ambelor punti nici mai mult, nici mai putin de 374 de cai putere. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv jante pe 22 de inch. Plus tapiterie din piele si Alcantara. citește articolul
In weekendul 17-18 iulie, EuroCar Meeting #4 ROOFTOP revine la Veranda Mall pentru cea de-a patra editie dedicata impatimitilor de masini modificate si personalizate. citește articolul
Meniul specific departamentului tehnic continua cu o transmisie automata in cinci rapoarte. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora in doar 4.9 secunde. Plus o viteza maxima de pana la 270 de kilometri pe ora. citește articolul
Un benzinar turbo de 1.6 litri si o unitate diesel cu capacitatea cilindrica de doi litri sunt primele motoare anuntate oficial. citește articolul
Respectiva societate va avea sediul in orasul Zagreb, conform primelor informatii si detalii oficiale oferite publicului larg. citește articolul
Disponibila deja spre comanda, noua gama Emira a pregatit doua optiuni la nivel de propulsie: un I4 turbo de doi litri si provenienta Mercedes-AMG, respectiv un V6 de 3.5 litri, cu compresor mecanic, si provenienta Toyota, evident. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea insa, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu dureaza decat 4.3 secunde. citește articolul
Sub capota, o motorizare cu opt cilindri in V livreaza 850 de cai si 1.000 de Newton-Metri persoanei de la volan. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv jante pe 19 inch. Plus tapiterie din piele Artico si microfibra Dinamica. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv suspensie pe aer, tapiterie din piele si, nu in ultimul rand, tractiune integrala. citește articolul