Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un rulaj de doar 40.555 de kilometri, conform anuntului de vanzare. citește articolul
Ce masini tari au mai aparut pe strazile din Romania? Poze noi din trafic vezi albumul foto
Sub capota, o motorizare cu opt cilindri in V si doua turbine lucreaza alaturi de o transmisie automata in noua rapoarte pentru a livra persoanei de la volan undeva in jurul a 720 de cai putere. Plus 1.000 de Newton-Metri. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu dureaza decat 2.9 secunde. citește articolul
Pe piata din Romania, preturile pornesc de la aproape 53.000 de euro, conform configuratorului oficial. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED. Plus display central cu diagonala de 12 inch. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv jante pe 19 inch. Plus tapiterie din piele sintetica, cusaturi portocalii si tractiune integrala. citește articolul
Sub capota, o motorizare turbo cu patru cilindri in linie si capacitatea de doi litri lucreaza alaturi de o cutie automata in sapte rapoarte, cu dublu ambreiaj, pentru a livra rotilor de pe ambele punti undeva in jurul a 320 de cai putere si 420 de Newton-Metri. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv instrumente de bord digitale. Plus airbag central pentru sofer si pasagerul din dreapta. citește articolul
Nota de plata porneste de la aproape 24.000 de dolari, dupa cum precizam si anterior. citește articolul
Cea mai accesibila versiune a masinii japoneze nu dispune nici macar de pornire de la buton, potrivit urmatorului material video. citește articolul
Sub capota, viitorii clienti nu vor avea la dispozitie decat o singura varianta de motorizare, respectiv un benzinar aspirat de doi litri si undeva in jurul a 169 de cai putere. citește articolul
Sub capota, un sistem de propulsie format din doua motoare electrice si 720 de cai putere transforma acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora intr-o problema de doar patru secunde. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED. Plus tapiterie din stofa si piele ecologica, potrivit configuratorului oficial. citește articolul
... iar una tocmai a fost scoasa la vanzare, pe internet. Cu numai 19 kilometri parcursi pana la momentul de fata. citește articolul
Autoritatile au luat aceasta decizie dupa ce au descoperit ca masina era inregistrata ca avand sub capota o unitate de doi litri, iar mai multe dintre piesele instalate proveneau de la automobile furate. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in doar 3.8 secunde. citește articolul
Pe piata din Romania, preturile pornesc de la putin peste 37.365 de euro, conform configuratorului oficial. citește articolul
Lista marilor noutati culmineaza cu sistemul de asistenta Cruising & Traffic Support - care ajuta soferul cu directia, franele si acceleratia in conditii de trafic intens. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa dureze mai putin de 8.5 secunde. citește articolul
Pe piata din China, nota de plata porneste de la echivalentul a putin peste 48.000 de euro in cazul in care clientul alege sa inchirieze bateria, respectiv aproape 57.000 de euro daca acesta ia decizia de a o cumpara. citește articolul
Lista cu dotari standard nu reprezinta, pentru moment, decat un mare mister, insa aceasta ar trebui sa cuprinda inclusiv faruri cu LED. Plus aer conditionat manual, printre multe altele. citește articolul
Nota de plata porneste de la aproape 140.000 de dolari, startul comenzilor fiind programat pentru iarna acestui an. citește articolul
Cumparatorul a fost nevoit sa astepte aproape un an dupa exemplarul realizat special, la comanda. citește articolul
Masina cu motor V8 bi-turbo a reusit sa castige cea mai importanta cursa: pe 402 metri, cu plecare de pe loc. citește articolul