Sub capota, clientii vor descoperi doua unitati pe benzina si / sau doua sisteme hybrid, in functie de piata de desfacere. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu mai dureaza acum decat 6.8 secunde. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED. Plus hayon cu actionare electrica, jante pe 18 inch si climatizare automata. citește articolul
Nota de plata nu reprezinta, pentru moment, decat un mare mister, insa sansele sa vorbim despre un numar compus din sapte cifre, care incepe cu doi, sunt extrem de mari. citește articolul
Conducatorul automobilului bavarez si-a continuat drumul ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. citește articolul
Disponibil in schimbul unei sume de aproape 46.000 de dolari, respectivul meniu cuprinde inclusiv un motor V8. Plus scaune incalzite. citește articolul
Realizarea unui artist independent, respectiva creatie are tot ce-i trebuie, cel putin din punct de vedere estetic, pentru a face marcile germane de lux sa tremure de frica. citește articolul
Coreenii, pe val, ca de obicei, isi aduc la zi motorizarile termice, combinandu-le si cu sisteme micro hibrid, pentru eficienta si performanta. Altadata renumiti pentru ca aveau 1 litru in plus la consumul de carburant, in raport cu concurenta directa, acum, dau lectii de consum, eh, cum trece timpul. Si ajungi sa descoperi ca poti avea si 160 de cai, benzina turbo, si bani in buzunar… citește articolul
Megane in sus, Megane in jos, Megane la orizontala, rezulta un break. Renault, se stie, a fost un specialist al breakurilor, de la segmentul mic, pana la segmentul mediu, si mult timp a oferit variante break pentru multe din modelele sale emblematice. Megane Estate nu face nota discordanta, fiind un demn urmas al traditiei familiei. citește articolul
Pe piata din Romania, preturile pornesc de la putin peste 74.370 de euro, conform configuratorului oficial. citește articolul
In configuratia de top, un sistem de propulsie format dintr-o unitate 1.6 PureTech si-un motor electric cu o baterie de 12.4 kWh livreaza rotilor aflate pe puntea fata pana la 225 de cai. citește articolul
Sub capota, clientii vor avea de ales intre doua benzinare si un singur motor diesel - daca mai trebuia, inca o data, de precizat. citește articolul
Fara costuri suplimentare mai sunt oferite, printre altele, si climatizarea automata, cu reglare a temperaturii pe doua zone, dar si instalatia audio compusa din zece incinte acustice, plus amplificator de 220 W. citește articolul
Nici proprietarii de masini diesel nu au motive serioase de bucurie; ba dimpotriva, s-ar putea spune - fara prea mari probleme. citește articolul
InfoCons a tinut sa le reaminteasca soferilor din Romania ca anvelopele all-season nu sunt asimilate, de RAR, celor de iarna. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv o putere maxima de circa 500 de cai, suficient pentru ca sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa-si gaseasca rezolvarea in doar 3.8 secunde. citește articolul
Comercializata si pe piata din Romania, la preturi incepand de la putin peste 41.000 de euro, respectiva masina se alatura astfel unei liste selecte, care cuprinde inclusiv nume precum Ford Mustang Mach-E. citește articolul
Pe piata din Germania, preturile pornesc de la putin peste 37.200 de euro, conform configuratorului oficial. citește articolul
Aceasta decizie va intra in vigoare "de indata ce Politia Rutiera va aproba planul de semnalizare si Primaria va monta noile semne de circulatie", potrivit autoritatilor locale. citește articolul
Nota de plata nu reprezinta, pentru moment, decat un mare mister, insa primele exemplare vor ajunge in showroom-uri abia la inceputul anului urmator, in februarie 2022. citește articolul
Pe piata din Romania, clientii vor avea de ales intre trei niveluri diferite de echipare: Newground, Homura Plus si Takumi Plus. citește articolul
De asemenea, fara costuri suplimentare mai sunt oferite si jantele din aliaj pe 16 inch sau senzorii de parcare spate. citește articolul
Intre 7 – 17 Octombrie te asteptam la Salonul Auto Bucuresti & Accesorii 2021, cel mai important eveniment auto al anului, ce vor avea loc la Romexpo in Pavilionul B2, cat si in zona exterioara adiacenta pe o suprafata totala de peste 25.000 mp. citește articolul
Sub capota, o motorizare cu sase cilindri in linie si capacitatea de trei litri lucreaza alaturi de o transmisie automata cu opt rapoarte pentru a livra - exclusiv rotilor de pe puntea spate, undeva in jurul a 374 de cai si 500 de Newton-Metri. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv o pereche de spoilere fata si spate agresiv stilizate. Plus aripi laterale proeminente si un set de jante extrem de late. citește articolul