Extrem de interesanta este, de asemenea, si motorizarea de sub capota. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa dureze, de ce nu, chiar mai putin de trei secunde. citește articolul
Reusita SUV-ului american este cu atat mai impresionanta cu cat exemplarul din aceasta liniuta este unul mai vechi, cu doar doua motoare electrice. citește articolul
Ce masini tari au mai aparut pe strazile din Romania? Poze noi din trafic vezi albumul foto
O motorizare cu opt cilindri in V, 750 de cai si 1.020 de Newton-Metri pe ambele punti completeaza seria vestilor bune, alaturi de numeroase detalii exterioare realizate din fibra de carbon si un interior imbracat in piele albastra, cu accente contrastante de alb. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED. Plus tapiterie realizata din piele sau Alcantara, conform configuratorului oficial. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv o motorizare cu 12 cilindri in V si doua turbine, capabila sa livreze rotilor de pe ambele punti undeva in jurul a 612 cai putere. Plus 830 de Newton-Metri. citește articolul
Acompaniata de un motor turbo cu cinci cilindri in linie si capacitatea de 2.5 litri, respectiva berlina are nevoie de doar 5.7 secunde pentru a sprinta, cu acceleratia la podea, de la 100 la 200 de kilometri pe ora. citește articolul
Fara costuri suplimentare mai sunt oferite, de asemenea, si grila iluminata de la nivelul partii frontale, geamurile spate cu tenta fumurie sau volanul cu parte inferioara plata si functie de incalzire. citește articolul
Sub capota, clientii vor descoperi un motor turbo cu patru cilindri in linie, de 1.5 litri si aproape 150 de cai. citește articolul
O adevarata performanta, mai ales daca punem la socoteala nota de plata: de la 58.795 de dolari, dupa cate se pare. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED. Plus display central cu diagonala de sapte inch, instrumente de bord partial digitale si pornire de la buton. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa dureze, de ce nu, mai putin de sase secunde. citește articolul
Posesorul respectivei Tesla s-a mai plans, de asemenea, pe internet si de calitatea finisarilor exterioare, dar si de murdaria de la interior. citește articolul
O initiativa legislativa care prevede simplicarea producerilor de inmatriculare si radiere a masinilor din Romania a fost adoptata, saptamana aceasta, de senatori. Camera Deputation este for decizional. citește articolul
Sub capota, un motor diesel cu sase cilindri in linie si capacitatea de trei litri lucreaza alaturi de o transmisie automata cu opt rapoarte pentru a livra rotilor de pe ambele punti undeva in jurul a 340 de cai putere si 700 de Newton-Metri. citește articolul
O versiune de serie este asteptata sa-si faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, abia pe parcursul anului urmator. citește articolul
In configuratia de top, cu doua motoare si 585 de cai pe ambele punti, prima generatie a gamei cunoscute sub numele de EV6 are nevoie de 3.5 secunde pentru a rezolva ecuatia 0 - 100 de kilometri pe ora. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu dureaza decat cinci secunde. citește articolul
Fara costuri suplimentare mai sunt oferite, de asemenea, si farurile cu LED, vopseaua metalizata, jantele din aliaj pe 19 inch, plus climatizarea automata, scaunele incalzite si incarcarea wireless a telefonului mobil. citește articolul
In Romania, preturile pornesc de la aproape 51.000 de euro insa, prin intermediul programului Remat 2021, nota minima de achitat coboara pana la 35.715 euro, conform datelor de pe siteul importatorului local. citește articolul
Lansarea oficiala ar putea avea loc pana la sfarsitul anului curent, potrivit ultimelor zvonuri si speculatii. citește articolul
Nivelul de zgomot este unul dintre factorii cheie care afecteaza confortul la volan. Pe masura ce popularitatea masinilor electrice silentioase creste, tot mai multi soferi s-au aratat interesati si de zgomotul anvelopelor. Zgomotul de rulare exterior si zgomotul interior sunt lucruri diferite, dar pot fi reduse pastrand masina si anvelopele in stare buna. Nokian Tyres analizeaza cu atentie aspectul zgomotului in cercetare, dezvoltare si testare. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, acesta promitea sa sprinteze de la 0 la 96 de kilometri pe ora in doar 3.7 secunde. citește articolul