Masinile cu numere straine care ne omoara

Azi citeam ca politia a inceput sa fie harnica. Cica va lua la puricat toate masinile cu numere straine din Romania. Asta probabil dupa ce a avut loc accidentul acela crunt de langa Tulcea, in care au murit 8 persoane si vreo 3 au ramas ranite pe viata. Da, cel care a provocat accidentul conducea un BMW E46 cu numere straine.

In fiecare zi vedem masini cu numere din alte tari. Majoritatea sunt din Bulgaria, dar sunt urmate de toate cazaturile cu numere de Anglia si volan pe dreapta. Mai sunt din Italia, Germania, Austria sau alte tari care vor sa scape de cazane.

De ce avem asa de multe masini cu numere straine? Simplu. Se duce romanul care nu prea are bani in strainatate si isi cumpara o ieftinitura. De obicei, plateste o suma modica pentru o masina in stare aparent buna. Insa acea masina ar fi ajuns la fier vechi daca nu se gaseste un fraier sa o cumpere.

Romanii au masini cu alte numere dintr-un singur motiv: legile din Romania sunt cretine si idioate, iar impozitele sunt aberante. Ce face atunci romanasul nostru care nu prea are bani? De cat sa stranga la saltea si sa-si ia o masina inmatriculata in Romania, alege sa-si ia o gioarsa cu numere straine. De preferat, pe Bulgaria, ca sa o tina mai multa vreme.

De ce se zice ca masinile cu numere de Bulgaria sunt niste cazane ordinare care pot provoca accidente? Simplu. Pentru ca la bulgari se face ITP-ul pe nevazute, fara sa se uite nimeni la masina. Acolo spaga este mult mai mica decat in Romania, tocmai pentru ca este ceva normal si la ordinea zilei. Prin urmare, daca nu se gaseste nimeni care sa verifice in amanunt defectele si probleme ce pot aparea, masina ajunge un cazan pe roti.

Ce e cu masinile inmatriculate in alte tari? Sunt aduse pentru dezmembrat in general, sau ca sa fie trecute pe Bulgaria. Sau mai sunt ale celor care muncesc prin Spania sau Italia si vin din cand in cand in Romania, avand posibilitatea sa prelungeasca numerele de origine.

Problema este ca majoritatea masinilor cu numere straine care merg pe strazile de la noi sunt niste cazaturi ordinare. Acestea sunt cumparate din parcuri auto care ar trebui sa dea mai multi bani la sediul de reciclare ca sa fie casate, decat sa le vanda cu 500 de Euro unui roman sarac.

Vreti un exemplu? Masina care a cauzat accidentul din Tulcea de care mentionam mai sus costa 800 de Euro. Se pare ca masina implicata in accident nu avea farurile aprinse. Acum ca nu le avea pentru ca nu mai mergeau sau ca uitase betivul ala de la volan care oricum nu avea carnet sa le aprinda, e partea a doua. Din epava oricum nu se mai intelege nimic.

Si mai este o problema destul de mare, despre care voi reveni cu un alt articol: cat de inconstiente sunt autoritatile din Romania, mai ales cei de la RAR, care permit inscrierea unor autovehicule cu volan pe dreapta? Acestea, alta cauza majora de accidente.

Concluzia? Da, fara doar si poate, majoritatea dintre masinile cu numere straine sunt niste gunoaie. Cele de Bulgaria sunt pentru ca nu le verifica nimeni la starea tehnica si cele de Italia, Germania, Spania, etc, pentru ca sunt bune de aruncat la gunoi, dar pentru romanasul care vrea sa faca bani, gunoiul este aur.

Ce ar trebui facut? O centralizare a bazelor de date despre valabilitatea actelor unei masini. Din pacate, exista oameni care se ocupa cu falsificatul actelor unei masini cu numere straine. Poate politia din Romania sa-si dea seama daca o masina cu numere de Italia are placutele expirate, verificarea tehnica valabila sau asigurare valabila? Nu. Si aici avem o problema destul de mare… Care, din pacate, asa cum s-a dovedit, se poate lasa cu victime multe.

113 Raspunsuri la Masinile cu numere straine care ne omoara

  1. masinile cu numere de RO nu ne omoara sau ce ? :) )

  2. dmne ce prosti vorbesti:)) compara tu un logan nou cu e46 la orce capitol si dupa acea ai putea vb si u dar nu asa in necunostiinta de cauza !!

    • Schimbator (moderator)

      Pe vremea mea, te duceai inainte la scoala, faceai macar 8 clase, invatai sa scrii corect, dupa care intrai pe net si comentai. Mai sus este vorba de masinile cazane care au numere straine. O masina buna, cum ar fi un E46 in stare perfecta, costa si in strainatate bani multi. Prin urmare, cine are bani de un BMW bun, are bani sa-l si inmatriculeze in Romania. Scuze, nu stiam ca BMW este masina perfecta si fara defect chiar si dupa multi ani de bataie de joc sau de uzura…

      • @autor: Domnule Schimbator,
        1. Da-mi te rog voie sa te felicit pentru inspiratia de care ai dat dovada in alegerea ”nick-ului”! De la ”Care mai e spaga la RAR?”( banuiesc ca in RO te refereai, unde se verifica in amanunt masina!!!) pana la a fi enervat de faptul ca in Bulgaria aceasta e mai mica si trece masina mai usor ITP-ul e o SCHIMBARE! MARE!
        2. Ceea ce a zis domnul RazvanTM e foarte adevarat, dar se pare ca de accidentele cauzate de maisni autohtone nu te-ai lasat usor impresionat! si E destule cazuri grave!!!
        3. Masina din imagine nu avea cum sa coste doar 800 de euro, nu stiu de unde ai aceasta informatie (doar sa fie cumparata de la un hot)
        4. ”Alta cauza majora de accidente”- nu alta, majora nu e decat una, ca de aia are peste 50%
        Acum, trebuie sa iti spun ca ideea unui asemenea articol e buna, cu toate ca trebuie sa revizuiesti radical ”inculpatii”, si chiar am si ras cand am vazut asta: ,,Concluzia? Da, fara doar si poate, majoritatea dintre masinile cu numere straine sunt niste gunoaie.”- Sigur nu ai uitat sa specifici ceva ;) ?
        Si ai mai atins un subiect sensibil, care se refera la romanii posesori de masini cu nr straine, ieftine poate, romani ”care muncesc…oriunde s-ar afla”- pacatul lor ca nu fura sa aiba un Porsche nou-nout (ca altii care omoara cu asemenea masini cetateni chiar pe trotuar, dar de care nu avem voie sa ne legam).
        PS: Inainte de a spune la articole impartiale si educative, ai de trei ori RUSINICA din partea mea! a. Pentru faptul ca ai publicat poza aceea, cand in articol nu era vorba despre BMW si nici despre accidentul de la Tulcea, b. Pentru ca ai si dat exemplu in articol acea masina E46 si nu alta, c. Pentru ca esti unul dintre cei care contribuie la acea ”imagine de cacat” a marcii BMW fara o adevarata justificare (marca nunare nimic de-a face cu ocupantul stanga fata ;) )
        In rest, stima Domnule!

        • Fane Dediu (anonim)

          Mai Sile mai, tu incurci borcanele… Spaga la RAR e cu totul altceva fata de spaga la ITP. Pentru ca in Romania se mai face ITP-ul pe bune, ITP pe care o mare parte a cazanelor cu nr. straine nu l-ar lua in veci.

          Si asa e, marca BMW e una care merita toate aprecierile. Pacat de cocalarii analfabeti care pun mana pe cate un exemplar vechi de 25 de ani aflat intr-o stare jalnica si “reparat” cu piese din dezmembrari.

          • foarte bun comentariul tau,dar nu pot sa cred ca nu ai vazut reportajul de la tv referitor la modul cum se face itp-ul in unele statii din romania!!!probabil stai prea mult in fata calculatorului si esti un pic rupt de realitate.Ca o nelamurire personala,poti sa imi spui care este diferenta dintre o masina de 25ani(ce marca vrei tu) condusa de un cocalar si una condusa de un bugetar?mersi!!!!!!

          • BAAAAAAAAAAA oameni buni reveniti-va dracului odata cum plm poti spune ca hota aia de e46 uzata 12 14 ani e mai buna ca un logan nou… duceti-va unde sio incercat mutu iapa… sunteti extraordinar de copii si de cocalari… auzi frate. Mai bine dati-va joc acctibildurile cu BMW de pe dacia 1300 ca va faceti de ras… cum spunea si moderatorul de mai sus un e46 bun in germania costa mai mult decat la noi in tara. astea ce is cu numere ce croatia si kazakstan sunt niste gunoaie fara frane si batjocorite dincolo… dupa care ajung la tigani care cara cai si oi cu ele … PUNCT

          • @Fane: Multumesc pentru precizare, dar nu stiu daca e chiar asa. Ca sa inmatriculezi o masina in RO trebuie sa treci pe la RAR, unde ei controleaza masina ”in cele mai mici detalii” si isi dau acordul ca masina sa circule pe drumurile patriei, deci fac si o PRIMA inspectie tehnica ;) Se face ITP ”la spaga” peste tot in RO! Bafta pe viitor!

          • Ady (anonim)

            1. E46 nu e masina de 25 de ani ci maxim de 13 !
            2. Daca nu stiati, se poate face ITP in ro si la masini cu numere straine !
            3. Uitati ce cazane de dacii din 1980 si alte vechituri de Mercedes Cobra, care cazi din ele de coapte ce sunt, circula INCA pe strazile din RO, si culmea, inmatriculate in RO si cu ITP la zi !!!!!
            Asa ca sunt mult mai multe epave inmatriculate in ro !
            Nesscar, stiu ca ai logan… dar pastreaza-ti parerea pt tine, nu mai polua pe aici cu scrisul si exprimarea de analfabet! Si un ursulet e mai bun decat un logan nou, pt ca e aceeasi tehnologie pe amandoua (de anii ’80).
            Ce dreaq compari o masina cu un cazan pe roti….

          • Ady in primu rand trebuie sa deti o masina ca sa poti comenta aicia, in al doilea cred ca am un pic mai multa exprerienta in ceea ce priveste masinile decat ai tu. De ce zic asta? pai pentru-ca pun pariu ca nu ai condus alta masina decat vreun urs obosit cu segmenti uzati in batjocura mancator de ulei si benzina si cu un mare semn de la “mike” pe luneta… dupa aia, masina mea nu este un logan ci momentan un golf 1, un ford mondeo, si un golf 3… si la capitolu masini pot spune ca am avut aproximatv 16… incepand cu masini mai vechi 83 pana in 2003 si printre ele nu a fost nici un logan. Dar exista si un dar o masina de 14 ani inca odata zic obosita, neingrijita, imputata de fel si fel de strainezi, un hoit care in alte tari ar ajunge la “junkyard” nu se poate numi o masina care sa poata concura cu loganul nostru nou ci mai degraba se poate numi o ghiuveta cu roti… care nu mai cunoaste abs, airbaguri,esp sau alte sisteme care aduc aminte pe logan functioneaza chiar daca nu sunt in dotarea de baza… asa ca te invit cu placere sa dau resume la GTA 3 si sa te joci linistit in jocul tau minunat. Esti tanar ai timp de la 18 ani incolo sa iti dai cu parearea despre masini si ce tine de acestea.

          • M-am logat ca sa vezi cu cine stai de vorba mai infantilule, ia vezi in arhiva cand aveam eu BMW e34 si e39… Acum am un amarat de X5 daca tot m-ai intrebat ce “deti”….. :) ) Mai ia cartea de gramatica la rasfoit si apoi posteaza pe aici. Stiu ca visezi la logan pt ca e idealul tau in viata, caci da, e mai bun ca golf1. Cu asta sunt de acord !!! DAR NICIODATA nu compara un BMW cu un logan ca te faci de ras ma copilule! Nu degeaba e o vorba: “Exista doua tipuri de masini: BMW si celelalte autoturisme…”

          • Bine ma infantilule! esti un adevarat erou! te apreciez… sti totul despre masini ca detii un bmw x5… minunat sunt ud deja. Tot nu pot compara un BMW obosit de 12 14 ani cu o masina noua… nu pot, iti mai spun UN GUNOI nu se compara cu o masina pe care 80 % din cei care detin BMW-uri de 12 14 ani doar o viseaza si o vad in showroomuri nu incerca sa iti sustii ideea pentru ca in viziunea mea tot asa ramane si crede-ma pe cuvant si eu urasc loganul dar sunt realist… Si inca ceva… pentru mine exista AUDI si restul… bmw o corcitura momentan intre audi si mercedes… e parerea mea.
            PS: idealul meu in viata sunt fetzele celor de la semafoare care cu femeia in masina si care detin un bmw mercedes etc… raman prafuiti dupa ce trec eu cu gunoiu meu de golf 3.

          • Esti frustrat rau omule….. get a real life! Nu am chef sa stau sa fac polemici in legatura cu marcile auto si nici nu sunt in masura (cu atat mai mult tu), iar cat despre umila ta parere, ramane DOAR parerea ta si atat! Dar daca ai ajuns sa zici ca BMW este o corcitura intre AUDI si MERCEDES inseamna k ai probleme serioase in domeniul auto ;) … si dupa cum ti-am zis… daca tu visezi la un logan, nu mai generaliza.. Iar cat despre coaja ta de golf, crede-ma ca nu ma impresioneaza ca ai si 200cp, tot nu faci pe nimeni sa intoarca capul, e un cazan prea comun ca sa se faca apreciat, vrei ceva de senzatie? Eu am avut…. BMW 850i, apropo acest model cu care e corcit de la MERCEDES si AUDI ?

          • bine ma desteptule lasa ca e masina ta unica… pisamas… un bmw care il conduc jumate din cocalarii tarii tu tineo pe a ta ca eu o tin pe a mea… nu imi trebuie sa intoarca nimeni capu dupa masina mea ti am explicat e a mea si gata doar ca ma distrez tare fain cand vad pe altii cu masini de 10 15 mii euro care raman sa curete locu dupa mine… fain bmw ala a tau 850 in ce joc il ai in gta 3 sau in gta 4… gata incheiem subiectu ca nu ajungem la un acord!

          • consulta un psihiatru ca ai MARI probleme de constiinta :) )

          • atata sti … ramai inchis din vorbe si vorbesti de psihiatru. Este praf

          • @nesscar
            Baiete, tu ai ceva probleme.
            Daca la tine o masina PREMIUM, veche de maxim 13 ani e cazan, atunci Golanul, pardon, Loganul tau iubit ce mama dracului e ?
            Ca are tehnologie din anii `80 si `90, doar e troaca franceza.
            Nu zic, exista si Bmw-uri cazane, doar ca alea sunt conduse de DOBITOCI, si majoritatea sunt e36.
            Lasa ca nu sunt cazane Daciile mai vechi de 10 ani, la care daca ridica covorasele vezi asfaltul, ca sa nu mai vorbesc de directie/suspensie/franare.

            Daca E46 e cazan, atunci ma i-au si eu de Logan.
            Se stie ca cea mai proasta implementare a injectiei common-rail e pe motoarele dCi.
            Iar motoarele pe benzina de la Logan sunt cu injectie monopunct.
            Singur, si BMW a folosit injectie monopunct. Acum 30 de ani.
            In ziua de azi nici mama dracului nu mai face injectie monopunct, in afara de Dacia-Renault.
            Defapt, motoarele de Logan sunt niste REBUTURI ale Renault, fabricate mama naibii stie cand.

            Hai sa vorbim de fiabilitate.
            Pai Golanul tau iubit, la 300 -maxim 350.000 km trebuie sa ii pui segmenti +0.5, cuzineti R1, rectificare la arbore cotit.
            Si e minune mare daca treci de 200k km fara sa schimbi injectoarele si turbosuflanta.
            M-am referit la fiabilitatea pe termen lung, deoacere posesorii de Logan se impart in 2 categorii:
            1. Cei care isi i-au masina de noua si intentioneaza sa o tina mult timp.
            2. Cei care cumpara masina SH, care deja are multi km si o sa vada si mai multi km.

            Acum, STABILITATEA.
            Inca nu am auzit de nici un BMW fabricat vreodata care sa aibe probleme la stabilitate.
            Dar Loganul tau iubit deabia trece testul elanului.
            Mai adauga si franele extrem de “performante”, cu tamburi pe spate, precum si suspensia “ultra-moderna”, cu punte rigida pe spate. -tehnologie de TRACTOR si de masini 4×4 (bine, puntea rigida mai e folosita si la Mustang, dar acolo din alte motive, pt a reduce wheel-hop).
            Testul elanului l-a picat. Ma rog, testul facut pe bune, de ADAC.
            Testul facut pt tembeliziunea romana, cu logan care mai mult ca sigur era modificat si condus de un pilot de raliu tot a fost tot de rahat, masina s-a ridicat pe 3 roti la 72 km/h.
            Stabilitatea frate, ce sa mai zici altceva…

            SIGURANTA, un criteriu extrem de important pt mine.
            Pai daca stabilitatea e vai de capul ei, siguranta e PRAF.
            3 stele chinuite la euroNCAP, airbag-uri single stage, cu senzori electromecanici si reactia chimica bazata pe azid de sodiu. -tehnologie din anii `70. Tot la NCAP se vede cum stalpul A incepe sa cedeze si cum se indoaie si plafonul masinii, asta la impactul frontal.
            Asta e teoretic, practic e si mai grav. De la 70km/h in sus, viteza unde se produc marea majoritatea a accidentelor, loganul e horror.
            Podul pedialier iti rupe picioarele, structurile din bord te lovesc, usile nu se mai deschid sub nici o forma, lonjeroanele se comprima/indoaie urat si ca atare motorul si cutia incep sa vina in habitaclu samd.
            Deci, ori grav ranit cu fracturi multiple si alte probleme mari de sanatate, ori iti vorbeste preotul la cap.
            Unde mai pui ca primele troci de Logan aveau servodirectia si abs-ul optionale.
            Acum, toti marii producatori auto ofereau aceste 2 tehnologii STANDARD acum 20 de ani.
            Dar cum tu ziceai, ce e mai vechi de 10 ani e cazan. Bine ca are Loganul tehnologie din neolitic.
            Sigur, BMW e46 e un cazan precum zici tu.
            Am uitat ca Golan-ul are 6 airbag-uri, 4 stele la NCAP, frane pe disc dublu ventilate, TC si ESP ! ! !, climatronic, suspensie independenta, unde mai pui si confortul si dotarile de interior si multe altele.

            Mai sunt si alte chestiuni, dar nu am timp si chef sa le enumar pe toate.

            PS. Pt informatia ta, am avut si BMW, dar nu un cazan cum zici tu, ci un 530xi E60 LCI, si acum am un Mercedes E-class W211 si o Toyota Land Cruiser 120.

    • eu mai degrabă mi-aș pune viața în mâinile unui logan aproape nou…decât în seama unei căzături de e46 de 1000 de euro…din afară…căci…da…există….și aia la 1000 de euro nu mai e mașină, oricât de bmw ar fi fost cândva

      • puneti tu viata in mainile unui logan care la 50 de km/h impact frontal te cauta descarcerarea prin cilindrii, ca vine motoru peste tine. ”Cautati siguranta?circulati cu Sandero”

      • tu ai vazut vreodata un logan cum rezista la impact?( in viata reala nu teste kkt euroncap) crede-ma se face praf de pe la 40km/h. si pentru tine, cand o sa gasesti un e46 in orice colt al lumii asteia. la 1000 eur. vino la mn iti dau eu 1500 pe el.

  3. si ce ba daca inmatriculeaza astia de la R.A.R masini cu volan p dreapta ce …. care e SOFER o conduce care e CONDUCATOR AUTO e mai greu….ca sunt doua categori de oameni cu permis cum am mentionat mai devreme….deci nu e nici o problema cu inmatricularea masinilor cu volan p dreapta…ce e mai greu la ele e faza cu depasitul….daca nu ai p unu in stanga e mai greu sa depasesti mai ales sa fi in spatele unui tir…deci mai bn taci ca bn faci.. ;)

  4. E o mizerie ce e la noi. MIZERIE.

    • asta asa e…e o mizerie si in guvern si oriunde….trebuie facut curat de tot….de asta ii merge romanului prost ca sunt altii care nu stiu sa “pastreze curatenia”…

  5. Si o masina noua poate provoca un accident destul de grav cum a fost cel de la Tulcea.Nu doar masina e de vina, ci si idiotul care o conduce.Daca el se crede zeul soselelor si de fapt el e un mucos care abia si-a luat permisu si nu poate sa tina in frau 100+ de cai…Va dati seama si singuri ce se intampla.

  6. articolul e scris pe genunchi, ca multe altele… nu masina e cauzatoare de accident ci tantalaul care o conduce, stimabililor. am fost afara, am avut masini de 1000 euro pentru ca atat mi-am putut permite si nu am cauzat nici un accident de circulatie in ciuda faptului ca nu prea am respectat restrictiile de viteza. dar masinile aveau intotdeauna itp-ul facut si in ciuda varstei nu au avut nici un fel de problema tehnica . dar ca intotdeauna , asa cum bine ati scris, avem tendinta sa generalizam fara a cauta in profunzime cauzele reale ale accidentelo si anume> lipsa functionarii sistemului judiciar( vezi cazul Huidu) , lipsa valorilor reale in societate, exacerbarea tendintelor negative prin media si altele de gen. pana la urma omul este cauza si nu masina…

  7. cica “masinile cu numere straine care ne omoara” parca daca ar scrie pe placuta RO in loc de BG,I,ES…etc. nu ar mai putea omora pe nimeni,oamenii isi inmatriculeaza masinile in alte tari ca sa nu plateasca pe inmatriculare mai mult decat au dat pe masina nu ca sa omoara pe cineva

    • din 200.000 de masini cu numere de italia 4 sunt pe bune… si alea au tranzitat doar tara… restu… hai sa vedem gunoaie cu care se cara cai si oi si put a cacat de cal… niste masini pe care as fi foarte fericit sa le vad la fier vechi cum sunt distruse bucatica cu bucatica. AS rasufla usurat:X

      • nesscar uitate te rog prin tara si vezi cate masini din ani 80 circula cu nr de ro si vezi si ce cara cu ele si dupa sa comentezi….voi vedeti doar masinile cu nr straine dar nu vedeti cate junghiuri de masini sunt cu nr de ro care inca mai circula , asa ca vindeti gogosi in alte parte

        • si eu am masina din 80 si cei ? e mai buna ca un gunoi de mana 3 din germany si sunt mandru sa circul cu el. acuma ca sunt si dacii care se rup in doua aia e treaba RAR-ului sa nu mai ciupeasca spagi nesimtite cand vine unu cu o masina de pici din ea… daca da unu cu un gunoi de anglia in tine fara asig si verificare si u ai vreun audi a4 din 2003 si iti da dauna totala u de unde recuperezi banii??? dar probabil si u ai o masina cu numere de iordania si iti convine…

          • @nesscar: Sigur esti un tinerel la inceputurile soferiei si habar n-ai ce idee despre masini sa-ti formezi! Mai sus zbierai cat te tineau plamanii si ne faceai pe toti sa ne ducem unde si-a inecat unu iapa, iar acu’ il certi pe un stimabil care se leaga de masinile vechi, ca doar si tu ai una si care e problema? Sau din masinile vechi doar a ta e in stare buna? Trebuie sa iti faci ordine prin idei! Offf offf…

          • prietene sunt posesorul unui volvo s80 din 2004 cu numere de bulgaria…si daca tu esti mandru ca nr de ro si te plimbi intr-un cotet cu roti este problema ta!si circul cu masini cu nr de bulgaria de 3 ani si nu am cauzat nici un accident, plus de asta am toate actele in regula;)

          • Sile wrc sunt tanar… probabil mai tanar ca tine… tin sa te anunt ca nu zbier sunt in casa prietena mea doarme nu pot urla eu scriu doar… am 3 masini cu care umblu si am avut altele 16 pana acuma pentru aia masina de zi cu zi sa ii zic asa e un golf 1 din 83 cu care ma mandresc ca umblu si pot cu mana pe inima sa zic ca e intro stare mai buna decat 70% din “canapelele” astea care circula prin ro cu numere de kuveit.

            P3tcu… nikul tau ma impinge sa cred ca ai o varsta la care totul ti se pare roz… ei bine nu e asa… avand un volvo s80 cu numere de bulgaria nu te face nici mai magnat si nici mai presus decat unu cu o dacie 1310 din 2000 de ce? pentru ca e o masina la valoarea unei dacii. eu te apreciez uite ca ai actele in regula si ca nu ai avut incidente doamne feri nu sunt inpotriva celor ce circula legal dar crede-ma daca e asa cum zici u te numeri printre aia 4 care sunt in regula… deci inca odata nu e ok sa circule masini cu numere straine deoarece eu tu si restu de hai sa zicem 11 milioane de oameni din tara asta stim o masina de it,fr,es,gb sau alte tari gen nu au o asigurare mai rau nu au acte sa nu mai spunem ca sunt si furate…

            PS:circul intr-un cotet cu roti care e al meu pe numele meu pentru ca vreau si sunt mandru de el… este loc si de masina poate mai noua decat a ta dar… momentan nu asta e prioritatea. Cu stima

  8. Soferii fara permis ne omoara nu masinile…pff

  9. Ce articol de tot rahatul, ce treaba are masina ca este imatriculata pe alta tara?!….de dacia 1310 nu v a mai aduceti aminte?! aia este mai sigura decat un cazan din strainatate cu ABS, ESP,Servo, AIRBAG aaa????!!!Care pana la urma este o masina de prin ’90 si LOGANUL nostru este din 2010 si e o caruta acoperita cu tabla .
    Si alt rahat care-l mananca ofticatul cu logan pe RO ca vezi doamnee ITP-ul la noi nu il treci la fel ca in BG ii bagi in buzunar ”dreptu”’ lu’ nenea care se ocupa de masina ta si uita de frane si directie…….asa ca lasa-ti-o dracu mai moale cu articolele astea de cacat si mai bine va uitati in oglinda inainte de a judeca pe altii care pana la urma au facut alegeri mai bune ca voi…..nefiind niste prosti care au platit o taxa MULT prea mare pentru rablele din Romania. FIECARE ARE DREPTUL DE A ALEGE CE VREA SA FACA IN VIATA LUI. (spun eu conducator de masina pe BG) CA PE VOI NU VA JUDECA NIMENI DE CE BAGATI BANI IN BUZUNARUL LU’ NENEA DE LA ITP CA SA-L TRECETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. Aaaa da si inca o chestie …daca maine imi imatriculez masina pe RO ….mai este rabla ?????sau din moment ce scrie RO la nr. devine bolid????????? :) ))))))

    • Buna asta =))) ai 10+ de la mine :) )

    • Fane Dediu (anonim)

      Nu ti se transforma cazanul in bolid pentru ca:

      - n-o sa iti iasa certificatul de autencitate din diverse cauza, in principiu pentru ca e un cazan de 500 de euro.

      - n-o sa iei ITP decat cu spaga, iar la noi spaga e inca mult mai mare ca in bulgaria. In plus, cand vei provoca un accident cu jaful ala “full fara piele si trapa”, dar care nu are nici macar un amarat de AC functional, procurorii aia se vor duce dupa lesinatul care ti-a pus stickerul ala de RAR.

      - n-o sa iti poti inmatricula masina in Romania pentru ca esti un parlit care a avut bani doar de un cazan, ceea ce nu e ceva rusinos, insa ca toti cocalarii iti imaginezi ca esti cel putin Schumacher la volan.

      • Ba nea Fane, poti te rog sa ne spui si noua ce masina conduci? Sincer cred ca esti un parlit care e ofticat ca a latit taxa in Ro.

      • Nea Fane hai sa ti-o spun altfel ca asa nu intelegi vad ca esti greu de cap.
        -Masina mea pardon (cazanul meu) a facut 1000 e si este din ’90 dar nu o sa gasesti o urma de rugina pe ea pentru ca am preferat decat sa dau 2500 e la imatricularea pe Ro sa o reconditionez total, iar acum ceva timp am fost oprita de R.A.R pe strazile Bucurestiului….masina a fost controlata si in incuietoarea usii si nu au gasit nicio problema tehnica care ti-ar pune tie in pericol viata ta de comunist in pericol.

        -Si pot sa iau ITP-ul chiar si maine daca vreau sa o imatriculez, SI MA DOAR FIX IN 14 DACA ITP-UL(spaga) COSTA MAI MULT LA NOI DECAT IN ALTA TARA ! (nu vreau sa ma cobor la nivelul tau de prostie incat sa ma bucur ca spaga la ITP la noi este mai mare …..da-o dracu de treaba)

        -Piele ?! daca vreau pot sa o am si pe aia inclusiv cu incalzire in scaune, ca in tarile civilizate cazanele sunt dotate cu asa ceva de acum 2 secole :) )))),trapa am …nu duce grija ….AC la fel!

        -Nu imi imatriculez masina pe RO doar ca sa dau niste bani si sa imi scrie pe nr. IF-00-00 ….
        -Parlit nu sunt (1. pt. ca sunt fata,2 ca nu am n’spe mii de imprumuturi la banca sau eu mai stiu ce lizing pt. un cazan ca al tau)
        -Cocalar nu cred, poate tu din moment ce imi spui mie ca eu am cazan si ca tu dai spaga mai mare in Ro la ITP.
        PS: pun pariu ca esti cel putin unul dintre aia care atunci cand te urci la volan incepi sa visezi la un Ferrari, dar stai chill ca pe oamenii ca tine nu dau 2 lei….sunt satula de oameni asa ca tine PLINI DE EI!

  11. exagerat articol. si multe argumente fara logica

  12. la itp , 85% din masini nu l-ar lua pe bune. nici masinile iesite noi din fabrica nu respecta noxele (cel putin loganul) … a si tin sa precizez , tot ma cac pe logan . tehnologie inapoiata cu 20 de ani.

  13. Cel mai cretin articol :) ))

  14. Nu masinile omoara, ci cei care le folosesc. Mi se pare un articol stupid.

  15. domnu moderator si eu am un bmw e46 coupe (an 2005, nu cazan) l-am inmatriculat pe romania si are volanu pe dreapta am masina de 2 ani si nu am avut nici un accident, nu masina ucide doar prostu de la volan, nu conteaza pe ce parte ai volanu atata timp cat soferu nu este in stare sa conduca o masina. in aceasta iarna o sa ii schimb si eu volanu, l-am lasat atata timp doar pentru simplu fapt ca mi-a placut aceasta schimbare. Acuma nu zic ca toti ar trebui sa mearga cu volanu pe dreapta ca suntem in romania nu anglia, vroiam doar sa zic ca problema sunt soferi care sunt inconstienti si merg cu toate cazanele de masini si isi risca viata lor si a noastra.
    o zi buna

  16. in marea majoritate a cazurilor soferul este vinovat nu masina,cat despre inmatricularea in alte tari-da sunt de acord si nu doresc la nimeni sa bage masina de 5ori in RAR,sa o duci inapoi in germania,apoi sa astepti 3 raspunsuri de la RAR bucuresti in urma contestatiilor cum am patit eu si sa fiu nevoit in cele din urma sa o duc in bulgaria!!!!!!!!In fine,stim cu totii in ce tara de rahat traim-fiecare scapa cum poate!!!!!!!!!!

  17. Hai ca sa iau fiecare alineat in parte…tu in felul tau ai dreptate, si nu prea. Articolul asta miroase prea mult a revista “Click”.
    1. Politia ‘e’ prosti, ar fi trebuit sa fie harnici deja, iar faptul ca soferul avea E46…daca avea S600, era vreo diferenta?
    2, 3, 4, 6. Romanii isi cumpara masini de afara, iar aceste masini exista, pur si simplu pentru ca majoritatea romanilor nu prea au, nu…nu au bani deloc. Si prefera sa dea 1000, 2000 de euro pe o masina adusa de afara, decat sa se bage pe 10 ani la banca pentru 5000 de euro.
    5, 7, 10. ITP-ul se trece si la noi, cu 50 de euro…si masinile inmatriculate Ro sunt la fel. Numai ca razboiul nu il duce statul cu alea….de acolo si-au luat banii.
    8. Ce legatura are pretul masinii cu prostia si/sau betia soferului? Daca era Porsche Cayenne pe Bulgari, sau USA, cum am mai vazut prin Ro…era mai usor de iertat?
    9. Partea cu volanul pe dreapta…daca statul roman a inmatriculat asa ceva, de ce nu ar face-o si Bulgaria?
    11. Ce ar trebui facut? Pai…sa nu mai fim corupti, sa conducem corect, statul sa nu mai ia 15mii de euro la o masina non-euro cu motor de 6000…mai sunt, dar astea sunt mai importante… Falsificatori exista de cand au aparut banii, actele, si orice mai poate fi falsificat, si vor fi in continuare pana la sfarsitul lumii, probabil.
    Hai sa eliminam rautatea, si senzationalul de tip OTV din viata noastra, si vom trai mult mai bine.
    Sa traiti bine!

  18. Au au au….sa analizam :)
    Astfel de discutii au existat si o sa mai existe atat timp cat nu intelegem anumite lucruri si realitati de la noi din Romania.
    Romania e formata dintr-o populatie majoritara saraca!
    In Romania anului 2012 inca exista multe sate/comune fara curent sau canalizare iar nicaieri altundeva decat in Bucuresti, renumitul Sector 1 detine o strada (sau chiar mai multe, nu stiu exact, dar una stiu sigur) care nu are nici astazi canalizare!
    De veniturile romanilor nu are rost sa mai discutam stim cu totii ca sunt mizerabile…iar cei ce ne conduc sunt exact precum salariile noastre (asa salarii, asa conducatori,asa popor,asa tara)si doar o mica, foarte mica parte din romani isi permit vile, masini scumpe si vacante prin Saint-Tropez.
    In aceasta situatie, romanul nostru ce sa faca??? Unii au plecat in strainatate….altii au ramas aici si muncesc cum pot,unde pot ca sa-si poata intretine familia…
    Cum nici in strainatate nu o mai duc bine, majoritatea romanilor nu-si permit masina noua de 20.000 euro si fiind nevoiti sa circule cu masinile sau ca fie ca-si cumpara masinile respective din simpla dorinta de a avea masina personala, se indreapta fie catre una noua ieftina si aici in Romania, Dacia Logan este cea mai intalnita astfel de masina noua si ieftina pe care si-o permite romanul obijnuit, iar cei cu bani poate mai putini, poate la fel sau chiar putin mai multi se indreapta spre una SH, depinde de preferinte.
    Un om care are masina relativ ieftina inscrisa pe BG cu volan pe dreapta, categoric nu e un om foarte avut dpdv financiar. Ori nu-si permite s-o inscrie in Romania datorita taxei aberante de inmatriculare, ori nu-si permite s-o inscrie datorita taxelor si impozitelor, iarasi foarte mari in Romania. Si de aici i-a venit ideea sa isi inmatriculeze masina in alte tari, unde poate sa-si achite toate taxele linistit.
    Sa zicem ca impozitele de la noi din Romania s-ar micsora drastic si taxa de prima inmatriculare s-ar elimina. Toate aceste masini SH cu numere pe BG, lejer le-ar inmatricula aici in tara! Ba mai mult, din ce in ce mai multi romani isi vor cumpara din ce in ce mai multe masini, fie ele mai vechi, fie ele mai noi, depinde de buget si de gusturi/preferinte. Ca asa e romanu’ , are/n-are bani de benzina, trebuie sa aive masina personala. Nu putem noi schimba aceasta mentalitate, asta e! Si de aici apar si acei posesori de Mercedes sau oricare alta marca de renume, care nu-si permit sa bage benzina…asta e mentalitatea, nu am cum s-o schimb eu si intram in cu totul alta discutie…
    Ce am facut? Am scapat de “cazane” asa cum spuneti voi in batjocura, nemai existand celebrele masini pe BG? Nu! NU pentru ca oamenii sunt LIBERI sa-si cumpere ce masina doresc ei! Atat timp cat masina indeplineste toate cerintele legii statului, si functioneaza adecvat si atat timp cat proprietarul masinii are toate actele in regula, poate masina sa aive si 80 de ani vechime sau sa fie inmatriculata in Papua Noua Guinee, ca are tot dreptul sa circule unde doreste el !
    Aaaaaaa, aia care nu au acte valabile, acte expirate, masinile in stare proasta, aia care dau “spaga” la cei ce ar trebui sa inspecteze starea tehnica a masiniilor, acei oameni comit CONTRAVENTII/INFRACTIUNI si trebuie OPRITI sa mai conduca astfel de masini (indiferent daca masina e noua sau daca are un miliard de ani vechime si indiferent daca masina e inmatr. in tara sau in alta tara) !!!
    D.p.m.d.v. nu ar trebui discriminati oamenii care conduc LEGAL o masina inmatric. in alta tara… atat timp cat si ei platesc un impozit si-o asigurare si atat timp cat si ei circula cu o masina intr-un mod LEGAL, nu ar trebui “interzisi” sub nici o forma…
    Astfel, romanii care nu au un buget urias pentru a-si cumpara masina, si care doresc sa evite plata impozitelor uriase de la noi din tara, pot fara nici un fel de problema sa-si inmatriculeze masiniile unde vor ei, atat timp cat respecta normele in vigoare ale statului unde si-au inmatriculat masiniile.
    Pana la urma marea vina nu o au ei, ca sa fim sinceri cu totii am vrea sa nu mai platim taxe statului care si asa nu face nimic pentru noi, nu? Marea vina o au AUTORITATILE statelor. Atat ale noastre cat si a celorlalte state ca lasa sa circule pe strazi toate bombele cu ceas si toti infractorii care se sustrag de la plata impozitelor, care au acte expirate sau care savarsesc infractiunea de “DARE DE MITA” doar ca sa se plimbe in continuare cu o masina in stare proasta si care poate fi periculoasa pentru ceilalti participanti la trafic !
    In final, precizez ca nu “astia cu cazanele pe BG” sunt de vina pentru comiterea accidentelor ci a AUTORITATILOR! Romanu’ face si el ce poate si cu un buget foarte redus reuseste sa circule si el cu o masina(buna sau proasta), nu trebuie sa-i dam in cap ca s-a nascut intr-o familie saraca si ca nu are bani de Lamborghini Gallardo. Daca romanii ar avea BANI, nu am mai vedea pe strazi masini vechi, uzate inmatriculate in alte tari, “cazane” cum le spuneti voi ……….
    Iar aia care-si cumpara BMW SH si il inmatriculeaza pe BG, din nou nu am nimic cu ei daca sunt conform LEGII! Daca se cred “Bo$$i” in trafic incalcand regulile de circulatie cum fac multi, ar trebui sanctionati tot de aceleasi AUTORITATI! :) :)
    Lucrurile sunt simple, nu trebuie sa uram pe nimeni si sa gandim la limpede :)
    Faptul ca acel BMW E46 a cauzat acel tragic accident, asa s-a intamplat….Putea sa fie orice alta masina, noua, inamtriculata in Romania,fara probleme cu actele, repet nu masina conteaza ci SOFERUL! Degeaba ai masina cu nr. de Romania, daca intre volan si scaun se afla “aceeasi piesa defecta” precum in cazul acelui BMW E46…
    O zi buna tuturor!

    • daca toti romanii ar gandi ca tine in 10 ani sau mai putin ar disparea saracia din tara asta,coruptia, hotii din parlament si am fi si noi o tara decenta care ne-am ridica la standardele austriei sau cel putin a ungariei… dar cum tu te pot asemana doar cu o mana de oameni din cei 21 milioane prezenti in tara asta… normal ca va dura 400 ani pana cand voi oameni corecti si cinstiti veti ajunge la putere. PACAT ne ducem dracu… si o meritam… acuma depinde cat de mult ne bagam in casa deavolului:)) Stima pentru tine!

    • Cata dreptate ai. Felicitari. Imi doresc sa ma intalnesc cu astfel de oameni si in trafic.

      • Multumesc frumos! Ti-am citit comentariul scris de tine mai jos si sunt intru totul de acord cu ceea ce ai scris!
        Trebuie facuta o data pentru totdeauna aceasta diferenta dintre oameni seriosi si cocalari! Cum exista oameni serios si in masini inmatriculate in BG sau Bangladesh asa exista si cocalari in masini inmatriculate in tara si viceversa :)
        Repet nu conteaza masina ci OMUL !!!!
        OMUL !
        Sanatate multa sa ai si sa circuli multi km. fara probleme!

  19. ar trebui sa se dea o lege cine e prins cu masina cu numere de alte tari in afara de romania si care NU SUNT VALABILE/FURATE/FALSIFICATE PLACUTE etc. sa fie confiscate si duse la un centru remat si in fiecare luna sa se faca adunare populara sa se adune oamenii si fiecare masina sa fie distrusa in totalitate cu tocatoarele alea de la fier… bucatica cu bucatica nu conteaza ca e x5 Q7 M5 ML sau alte masini de lux distruse si topite!.

    • asta e o parere fff.nashpa!!!in afara dak te prinde cu ea ti-o confisca si dak nu aduci actele in regula o sa fie scoasa la licitatie!!!deci nu are rost sa strici mashini bune(gen X5,Q7,etc)

    • daca ai putea ai impusca si conducatorii unor astfel de masini!!!!!!!!si asa o sa ramai aproape singur in trafic,probabil nu o sa mai fii asa de des depasit si o sa fii si tu intr-un final fericit!!!!!!!!!haaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

      • prietene daca tu crezi ca ma depasesti cu un pisalau de Q7 pe mine ai o lada de bere de la mine. Nu iti mai fie ciuda gunoaiele astea trebuie distruse in totalitate nu scoase la licitatie nu trebuie sa ajunga din nou pe drumuri… pur si simplu trebuie distruse si atat. PUNCT

        PS: am golf 3 ce zici ma faci cu gunoiu tau plasticos de Q7 X5 si alte kkturi noi? :) )

        • ai avansat un pic!!!!!!!!!!!mai sus scriai ca ai masina din anii 80,acum esti fericit,conduci golf3-felicitari,dar tot ai sa fii depasit in trafic!!!!!!!!!!!haaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

          • iepuras trebuie sa scriu peste tot ca am 3 masini
            ? trist. si … da normal ca o sa fiu depasit nu ma pun acuma cu fiecare copilut gen cel fara permis care acuma asteapta la intrarea raiului cu o “canapea” de anglia… te-am pupat … din mers desigur;)

        • imi pare rau ca am ajuns la astfel de discutii,am fost o buna bucata de timp iritat de titlul articolului si de cateva comentarii,de aceea imi cer scuze daca te-am jignitpe tine sau pe altcineva prin ceea ce am scris in comentarii!!!!!!!!!!!

          • Totusi de curiozitate ce alegi logan nou sau bmw seria 3 5 din 2001 2002 de anglia? Pe mine nu mai jignit cu nimica ti ai spus parerea avem dreptul fiecare la parere…

        • oricand un bmw,ai avut multe masini si cred ca stii cum se conduce si cum sta pe strada o masina buna(nu neaparat bmw),nu intelege ca am ceva cu loganul,dar………….

        • Sigur e parerea ta. dar pentru mine un logan nou e destul de ok… e o masina care te tine cel putin 8 10 ani in conditii bune pe cand un e46 de 12 ani nu cred ca te mai tine 10:)
          Numai bine

  20. eu sincer nu va inteleg,fiecare merge cu ce are si cu ce isi permite,ar fi fff.bine daca POLITIA ROMANA s-ar autosesiza si ar iesi impreuna cu masinile ARR pe drumuri si sa opreasca masinile pentru controale sa vad cate iau ITP-ul,sa vada care au pe bune actele in regula!!!si cu volan pe dreapta care e problema???asa nu ar mai avea ce cauta masinile cu volan pe stanga in marea britanie sau in cipru!!!si asta cui ar mai conveni!!!daca iti iei masina cu volan pe dreapta nu trebuie sa te hazardezi si sa fii SOFER pe deasupra!!!deci sunt de acord cu toate masinile dar sa aiba reviziile la tip si nu piese din dezmembrari!!! cel putin nu la sistemul de directie sau cel de franare!!!!!multa bafta si poate sesizeaza cineva toata treaba asta!!!!

  21. asta e exact ca zicla americanilor: “Armele nu omoara oameni, oamenii se omoara intre ei!” …”Nu masinile omoara oameni, teribilismul si neatentia!” nu conteaza ce masina ai ….

  22. cumpar e46 cu 800 coco !!!

  23. Salve.
    A fost si va fi tot timpul scandal pe tema aceasta. Eu sunt si voi fi mult timp de acum in colo posesor de masina pe bulgaria, franta, italia, spania, anglia, kuveit, congo, etc.
    Domnule schimbator de cand o masina inmatriculata in alte tari e rabla? Daca-i pun numere de romania, e mai intretinuta? Eu nu cred!
    Daca acel bmw avea numere de romania, crezi ca s-ar fi evitat acel accident? Eu nu cred!
    Care e problema daca aduc o masina de afara si o inscriu la bulgari? Am dat in cap cuiva? Daca va place atat de mult sa fiti furati pe la toate colturile, platiti fratilor taxe, taxe si iar taxe. Eu unul nu platesc nimic pentru ca nu am motiv!!! Nu am strazi, nu am benzina la pret normal, nu am taxe normale, nu am salariu normal, si decat sa fiu furat pe fata prefer sa ii imbogatesc pe vecinii nostri bulgari.
    Exemplul meu personal: Am facut mici tamponari avand masina cu numere de bulgaria, si surpriza: asigurarea mea i-a reparat masina nevinovatului, fara probleme.
    Am fost tamponat de masina cu numere de romania si am stat mult si bine dupa asigurari, pana m-am enervat si l-am dat pe vinovat in judecata. Eu mi-am primit banii de la vinovat pana la urma, dar el se judeca si acum cu asigurarile.
    Domnilor politisti de ce nu verificati cadavrele de romania care au lua titp-ul pe spaga, si au asigurari la caraptica sau euroins? Sau ele sunt ok, ca doar au cotizat la stat.
    Concluzie: luati-va voi loganuri noi si cadavre inmatriculate, eu le prefer pe cele cu numere straine, ca de la o anumita varsta tot rable sunt indiferent unde sunt inmatriculate.

  24. Multa vorba pentru nimic, adevarat cei cu masini “straine” in 90% din cazuri se cred regii soselelor , zilnic ma intersectez cu tot felu de specimene venite ca in fiecare August in romania…
    Insa chiar sunt curios ce e46 iti iei cu 800 euro ?? Nici pe anglia avariat bine nu il iei asa ieftin.

  25. offff..cand vad toti inteligentii ca se dau peste cap de 3 ori si mai fac si un spagat ma apuca sila…cred ca tara pe care e inscrisa masina este poate ultimul lucru care ar trebuii verificat de frecatorii astia de menta.
    Poti sa fi sofer si sa conduci o masina de 100 de euro adusa din Burudi si sa nu ai probleme inca 10 ani….sau poti sa ai x5 q7 sau orice “bemvew deasta de fuge de rupe” de n`spe mii de euro si sa iti mai pui si 4 “kile” de haur pe tine ca esti smecher si dai intr un autobuz plin de copii sau in cine stie ce oameni pe strada ca o cioara proasta ce esti.
    Prea rupt de realitate ala care spune ca daca ai masina noua nu te fute nici dracu pe tine…poti sa ai si tanc ca daca esti prost de pici tot faci accident…
    Daca vreti sa faceti ceva puneti tati mana si dati afara din tara toate ciorile alea borate de tigani…ca daca imi vine sa ma urc in masina si sa plec in Frata..un singur lucru ma impiedica…imi e ca ma fac de kkt cand imi vad aia masina indiferent de marca dar cu nume de Romania pe ea…mari sofer ce iesim din 30 de ore de condus un logan pe gpl 2 ore pe zi si 20 de intrebari de teorie….mai am 6 ore pana sa dau sala si ma gandesc cu groaza ce o sa fac cand o sa vina iarna si mi se intoarce masina de cur….nu ma invatat nimeni ce sa fac….dar na….lasa ca imi i au x5 …ca asta vine automat cu 10 ani experienta de condus la pachet.
    Un rezumat la tot ce am scris:
    -Afara tiganii din tara
    -Prost esti tu (soferule) nu “cazanul” pe care il conduci
    -Scoli de soferi de tot cacatul

  26. Pacat ca un moderator a ajuns sa isi bata joc de un forum public care odata se ridica cu pretentii!!!
    Sa iti fie rusine tie,moderatorule care esti un jeg de om,ce traieste pe alta planeta! Vin-o sa iti arat masina cu numere de Anglia care merge impecabil si in care se investec bani constant,desi a fost cumparata cu 800 de euro!!! Prefer sa merg cu ea si sa nu pun botul la tot marketingul facut pentru Logan…la care cumpar 4 fise de bujii cu 300 ron…
    Citeste,documenteaza-te si dupa aia scrie…esti pe un forum public,unde inteligenta ta poate si doborata de multe persoane mai apte sa comenteze!
    Stiu,majoritatea nu stiu “sa sicrie” ,dar mai suntem si din cei care chiar au fost la scoala si care sunt la curent cu tot ce misca despre masini…apropo de sloganul forumului,de la care tu te abati foarte mult…ai grija cum jignesti pe un forum…caci ITP mergi cu mine si iti iau in RO doar cu certificatul,si mergem cu un simplu taxi la statie…asigurare se face “la baieti” …ieftin ca Praga…mai ieftin ca la bulgari…esti copil…unde traiesti? Cele mai multe cazane sunt in tara noastra…intr-adevar…dar nu ai nimerit motivul! Este unul singur…saracia…fie ca mergi cu numere de Mongolia,Anglia,Italia,Spania,Germania,Arabia Saudita,Romania,saracia ne impinge sa dam spaga peste tot…numai publicati asa ceva…nu toti suntem tigani pentru ca nu mergem cu Logan pe Ro…si poate mie imi place cu volan pe dreapta…ai vreo problema? Imi pare rau ca a decazut forumul asta incredibil de mult…se pare ca nici moderatorul care a scris acest post,intr-un final “nu stie sa sicrie”…Numa’bine…

  27. foarte frumos spus “daca intre volan si scaun se afla aceeasi piesa defecta ” , vina o au autoritatile , incepand de la doamnele grase si sictirite de la ghisee pana la cei mai de vaza oameni sus pusi , daca o persoana isi face datoria si e in perfecta legalitate cu statul , lucru ft greu in ziua de azi de ce tot traim asa mizerabil ? pentru ca nu suntem lasati sa progresam , suntem continuu stopati de la mai bine doar pentru binestarea unei mici parti din populatie !

  28. maselutza (anonim)

    salut! eu nu inteleg ce are toata lumea cu masinile de bulgaria…sunt masini ca toate masinile… eu in vazut in craiova ferrari, model mai vechi, inmatriculat in bulgaria, am avut un prieten care avea mercedes s 500amg, inmatriculat in romania, pe care s-a dus si l-a inmatriculat pe bulgaria ca platea mult impozit la ea si nu avea rost… apropo: daca gasiti vre-un e46 la 800 de euro vreau si eu 4…. eu am dat 3000 pe un e36 din 97 si voi spuneti de e46 din 99 sau 2004 cu 800??? eu zic ca totul depinde de sofer/conducator auto, nu de masina, nu de numarul de inmatriculare, nu de pozitia volanului.

  29. spui tampenii ca de obicei…

  30. Baiatul asta care nu stie sa scrie, a vrut el sa spuna ceva, avea acolo un subiect clar. Dar a reusit sa o dea in bara iar.
    Ce legatura are volanul pe dreapta cu asta? Autorul acestui editorial stie cumva ca Marea Britanie este parte din UE si nu ai voie sa interzici inmatricularea autovehiculelor din aceasta tara in RO? Sau invers?
    Cred ca “schimbator” s-a nascut 30 de ani prea tarziu. Pare anii ’70 in gandire.

  31. George Vintila (anonim)

    Scumpule,
    Eu conduc un Porsche Panamera S cu numere de Anglia.
    Si am dat 35 000 Lire (pounds pentru retardati), echivalentul la 40 000 Euro.

  32. George Vintila (anonim)

    Nu mai scrie ca cine are de Anglia,are un ciot

  33. Cine a scris articolul este un bou cum rar am mai vazut!Nu are rost sa explic de ce pentru ca oricum nu ar intelege.Asa ca fapt divers,cu 800 de euro nu cumperi e 46 nici macar pe cel din accident dupa ce s-a intamplat accidentul!

  34. mi se pare aberant articolul si cu iz de frustrare,adica cum sa spui ca e 46le ala costa 800 de euro.Esti pe dinafara si cam frustrat generalizezi ca un cocalar ce auzi si tu pe la altii.Eu am masina de anglia coincidenta tot un e46 si nici din greseala nu poti sa il compari cu un logan daca il intretii cunoscatorule da tu nu ai bani nici de o bucsa probabil si te roade tare un articol de tot kktu

  35. parera mea foarte pe scurt. Autorul acestui articol e un dobitoc. nu masinilie cu nr straine ne omoara ci dobitoci ca tine care le conduc.
    Masina indiferent de numar nu are vointa proprie, dar tampitul din spatele volanului e cel care are controlul.
    Degeaba te caci tu pe tine cu masinile inmatriculate in strainatate, gandesti ca orice analfabet, nu te gandesti decat sa elimini efectul, nu cauza.
    Rezolvarea, eliminarea impozitelor absolut aberante pt motoarele de peste 2000cmc si eliminarea taxei de inmatriculare si mai aberanta.
    poate asa nu o sa mai avem masini cu numere straine inteligentule

  36. Salutare. deci am citit absolut toate comentariile voastre si nu imi vine sa cred ce mentalitate idioata au unii (inclusiv autorul acestui articol de rahat). Eu am avut masina de RO si apoi am plecat la munca in anglia (5 ani) iar acu ceva timp am venit acasa mi-am adus si masina,una sport din 2000 care ,,fuge” de rupe. Tin sa spun ca am investit f multi bani in ea acolo si aici am condus-o 1 un an si ceva fara nici un incident. Deci…daca esti sofer si nu te spargi in figuri, nu conteaza volanu sau nr. App,un nene cu nr de Ro m-a lovit in spate,mi-a dat asigurarea ca de,omu circula regulamentar…si mi-am reparat masina singur (100 euro,doar bara lovita)…de ce nu am facut-o cu asigurarea? …pt ca era la EUROINS, mai mult m-au costat drumurile pana la firma in alt oras asa ca m-am dat batut. Si inca un detaliu…vreau sa dau masina si sa imi iau un bmw 330xd din 2002-2204…de ce sa o inscriu pe Ro? sa nu mai fiu cocalar sau ce? …o inscriu pe BG unde nu dau taxa enorma si unde nu dau nici impozit anual 3000 ron,masina o iau pt mine si familia mea. O zi faina tuturor si mai bine conduceti cu grija si responsabil decat sa va certati aici aiurea.

    • Tin sa precizez ca pe cea de RO am vandut-o inainte sa plec si acum am cu volan pe dreapa…asta ca sa inteleaga toti ,,schumacherii” ca ,,fug” cu o masina ,,anormala” si nici nu am facut accident.

  37. voi sunteti si retardati majoritatea de aici sunt 1 milion de alte masini sh mult mai fiabile si mai neomorate si neobosite decat un junghi de bmw de 15 ani rupt de alti 15 raceri inaintea ta si in care vei mai baga inca de 2 ori valoarea lui in primul an , dar ce pretentii sa ridici de la un popor sarac cu aspiratii de oameni grei si pentru care conteaza parerea vecinului…

  38. Scurt si la obiect – un nou articol de cacat marca 4tuning.

  39. Tu nu sti ce vorbesti, am avut o masina pe ro era pulbere abia tineau franele cu 250ron am facut itp-ul fara sa se mai verifice masina, acum am una pe pe bulgaria si eu personal m-am dus cu cineva acolo am facut actele la ea si iti spun ca aia o verifica si cu si fara spaga si mai bine imi iau un bmw sau un passat sau audi din 96-2000 decat un logan sau mai stiu eu ce pe ro nu cei care au nr straine te omoara ci cei care au permisul pe bani si se urca beti la volan eu fac cel putin 100km pe zi in buc si crede-ma dau de multi idioti pe sosele

  40. Faptul ca o masina este inmatriculata in Romania sau Mozambic, nu are nicio treaba cu idiotenia celui care o conduce.
    Da, am si eu masina inmatriculata in Bulgaria, nu este cumparata de acolo, am adus-o din Germania si am inmatriculat-o acolo. Nu vad niciun motiv pentru care as da 1500 euro (2000 cmc, E3, Fabricatie 2001 ) statului roman pentru inmatriculare.
    Cat despre ITP la bulgari, aveti grija la fraude. Cine spune ca iti face ITP fara masina este inselatorie. Mai nou trebuie sa te prezinti cu masina acolo si pe langa faptul ca iti face aceleasi teste ca si la noi, te pune sa notezi si nr de km pe un formular, pentru a-i baga in baza de date.
    In accidentul de la Tulcea fiecare a avut partea lui de vina. Mama celui cu e46 pentru ca i-a cumparat masina, cel cu A6 ca i-a cantat in struna cu intrecerea si tot asa.

    O zi buna.

  41. NESSCAR, tu o cauti cu lumanarea. O treime din commenturi sunt ale tale, si nu faci altceva decat sa jicnesti in ele si sa te lauzi cu modestie ca tu ai 3 masini din care cea mai noua e un golf 3. Conform opiniei tale, si tu detii 3 cazane, fiindca au peste 10 ani!
    Se vede ca nu stii ce se intampa cu un logan la un impact moderat. Asa ca si argument, loganul are 3 stele NCAP, si E46 are 4, avand in vedere ca sunt so Loganuri care au 6/7 ani, cred ca mai sigur e un E46 de 12 ani care are mini 4 airbaguri, decat un logan de 6 ani cu 2 airbaguri.
    Experienta personala: Fiatul meu e din 96, si recent mi-a taiat fata o doamna “atenta” in sensul giratoriu cu un Hyundai i30 cumparat in ianuarie. Hyundaiul s-a sifonat mai rau, si ea a avut si contuzii, in urma accidentului, in timp ce mie nici macar nu mi-au sarit airbagurlie. Daca ai fi avut eu E46 iti spun sincer si cu mana pe inima ca era mai grav accidentul, fiindca ala nu se deforma cat s-a deformat “ficatul” meu. In fine… concluzia de baza e ca tu cauti doar sa te faci remarcat, esti un fel de “Gica Contra” si iti place sa te pi** contra vantului.
    Bafta!

  42. salut,
    vorbesti cam pe langa subiect, iar cunostintele pe care le ai cu privire la masinile aduse din strainatate sunt partial adevarate, dar se vede ca le stii din auzite si nu de pe propria piele…iti spun eu ceva: nu masinile cu numere straine ne omoara, ci soferii care le conduc pentru ca sunt inculti, imaturi, needucati, lipsiti de orice rusine, sfideaza legile si sunt PROSTI!!

  43. E prima oara cand aud aici de Logan cu injectie monopunct. ultima Dacia cu asemenea injectie a fost “zambetul lui Iliescu”. Imi dau,deci,seama de calitatea si pertinenta comentariului de jdemii de randuri a respectivului care a umplut pagina invocand maretia unui e46 fata de un Logan. Remarc de asemenea ca Dacia este etalonul pe care BMW,in mintea cat o duda a unora,BMW il are de atins sau deja l-a intrecut. Penibil. Discutia de fata inceputa de …autor…avea alta tema si totusi…cocalarii au facut trafic blogului ridicand la nori vechiturile pe care cu greu si le-au achitizitionat si pe care,de,trebuie sa le apere acum fiindu-le pusa in discutie capacitatea de a trece peste conditia de “gunoier al Europei” care conduce mizerii aruncate de altii la ghena automobilismului.

  44. :( ((((((((((((((((((((
    ASTA SEARA IN CRAIOVA MASINA MEA FIIND PARCATA A FOST LOVITA INTENTIONAT DE UN PEUGEOT CU NR DE FRANTZA CONDUSA DE TZIGAN DE NICI 17 ANI INTENTIONAT. M A PRIVIT, MIA TRAS 2,3 INJURATURI A DAT CU SPATELE IN VITEZA, MI A INFUNDAT AMBELE PORTIERE PE PARTEA STANGA DUPA CARE A DISPARUT IN 2 SECUNDE !

    NU MAI SUPORT!!!!!
    SUNT FEMEIE SI MAMA,MI E FRICA SA MAI IES PE STRADA CA SOFER SAU PIETON!!! CRAIOVA E PLINA DE MASINI FURATE CU NR FALSE samd SI NIMENI NU IA NICI O MASURA !!!! MI AR FACE PLACERE SA DISCUT CU ALTI SOFERI CARE AU AVUT NEPLACEREA DE A FI SCUIPATI, INJURATI IN TRAFIC SAU CARE AU AVUT DE SUFERIT DE PE URMA ACESTOR ANIMALE FARA CONSTIINTA, CARE MERITA SA TRAIASCA IZOLATI PE O INSULA PUSTIE CAT MAI DEPARTE DE ROMANIA SI EUROPA !!!
    PS: poate deschidem un nou subiect pe forum… stiu ca sunteti multi in situatia mea, dar va e teama!

  45. Domnu´ moderator care ai scris acest topic oarecum adevarat.
    Spun “oarecum” deoarece imi permit sa te contrazic in legatura cu ITP-ul din alte tari care se face la “negru”. Ma aflu in Spania si am avut ocazia sa ajung la o firma de verificare auto cu o masina relativ veche dar fara probleme tehnice grave, insa masina a fost respinsa la ITV(asa se numeste aici) doar dintr-o simpla defectiune la un far, mai precis batea in sus.
    Cum am mentionat mai sus masina a fost respinsa si au spus sa ne intoarcem in momentul cand farul va fi la locul lui ;)
    Nu stiu cum este in alte tari dar in Spania sunt foarte stricti in privinta asta.

  46. SALUT

  47. MA INTERESEAZA DACA SE POATE FACE ASIGURARE SI VERIFICARE LA O MASINA ANSCRISA AN ROMANIA ANTR-O TARA SRAINA MASINA STA DE 3 ANI AN CIPRU

  48. Ala care a scris articolul e complet frustrat si idiot. Bai baiete ca sa iti zic mai pe fata, uite situatia mea: am un seria 3 e46 din 2002 inmatriculat ro (care nu face 800 nici neinmatriculat nici in vis) care e scoasa de la impozit de 2 ani si ceva pentru ca nu ma intereseaza sa ofer certificat fiscal cand o vand si nici sa bag bani in buzunarul hotilor care ti-a spalat creierul si tie. Nu am itp valabil si nici nu il fac prea curand ci doar asigurare la carpatica (ca nu aveam incotro) si pe langa asta am si un audi a6 tot din 2002 care l-am inscris in BG din cauza taxei de inmatriculare, la asta platesc pe an 320 euro asigurarea si ITP pe bune, crede-ma ca mai degraba ai vrea sa intre in tine unu cu asigurare de bulgaria valida decat unu cu asigurare la carpatica. Aberezi din spatele unei tastaturi fiind frustrat de faptul ca platesti taxe aberant la vre-o coaja de logan in care daca intra in tine vre-o alta coaja de bmw din 90 te face bucati … esti vai de mama ta …

Lasă un răspuns

Login pentru a posta cu utilizatorul 4Tuning.

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>