Indiferent ca este vorba despre peisaje de vis, masini fara pereche sau mancaruri care au scris istorie, Italia are extrem de multe de oferit. citește articolul
Cai cu nemiluita si taxe aproape inexistente. Trei masini cu motor de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V8. citește articolul
Printre multiplele elemente demne de mentionat se numara, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz si de la persoana la persoana, si o larga varietate de upgrade-uri interioare. Precum display-ul central cu o diagonala mai mare, de 12.9 inch, sau instalatia audio cu 12 difuzoare de la Sennheiser, potrivit unui comunicat pus la dispozitia presei. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv blocuri optice fata si spate cu LED, in cazul in care mai era cumva nevoie de o astfel de precizare. citește articolul
Actuala generatie se vinde la preturi incepand de la suma de 24.895 de dolari. Potrivit detaliilor disponibile. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv faruri cu matrice de LED-uri. Plus instalatie audio de top si sistem de climatizare automata. Asa cum precizam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale. citește articolul
Sub capota, cumparatorii vor avea la dispozitie o larga varietate de motorizari diesel, pe benzina si, mai mult ori mai putin surprinzator, electrice, varianta de top intampinandu-si clientii alaturi de un total sinonim cu pana la 544 de cai putere. citește articolul
TOP 3 cele mai ieftine masini noi pe care le poti cumpara acum in Romania. PLUS ce ofera fiecare model in parte. citește articolul
Totodata, din peisaj nu lipsesc, mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz si persoana la persoana, nici senzorii de parcare spate. Ori geamurile fata cu actionare electrica, de exemplu. citește articolul
Disponibila la preturi incepand de la o suma de aproape 56.000 de euro, respectiva reteta pluseaza atat cu o viteza de top de 262 de kilometri pe ora, cat si cu o autonomie de pana la 528 de kilometri. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un numar considerabil de elemente exterioare din fibra de carbon. citește articolul
Printre multiplele elemente demne de mentionat se numara, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz si de la persoana la persoana, si o larga varietate de upgrade-uri interioare. Precum display-ul central cu o diagonala mai mare, de 12.9 inch, sau instalatia audio cu 12 difuzoare de la Sennheiser, potrivit unui comunicat pus la dispozitia presei. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv blocuri optice fata si spate cu LED, in cazul in care mai era cumva nevoie de o astfel de precizare. citește articolul
Totodata, de la orizont nu lipseste nici setul compus din patru display-uri diferite, cu cel mai mare dintre toate masurand nu mai putin de 14.3 inch, dupa cum precizam de altfel, si anterior. citește articolul
Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu performantele lor, dar consuma mai putin chiar si decat un Passat TDI. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 km/h dureaza doar 5.0 secunde, acul vitezometrului continuandu-si apoi incursiunea pana la 240 de kilometri pe ora. citește articolul
Sub capota, propulsia este asigurata, in continuare, de un sistem 100% electric. Cu unul ori doua motoare in dotare. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED si instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz, cu trei display-uri diferite. Plus o instalatie audio premium, echipata cu difuzoare de inalta fidelitate, de la Burmester. citește articolul
Trei masini la mana a doua care costa mai putin decat o Dacia noua, dar ofera mai multe. Doar anunturi din Romania. citește articolul
De asemenea, de la orizont nu lipsesc nici navigatia cu display color, farurile cu tehnologie bi-xenon in echipare sau climatizarea automata. Cu reglare pe doua zone diferite, stanga/dreapta, a temperaturii. citește articolul
Mai bine de zece zile ne mai despart de minivacanta de 1 Mai si Paste, insa niciodata nu este prea devreme pentru a-ti planifica urmatoarea aventura. 4Tuning iti propune, impreuna cu PENNY, trei destinatii de poveste din Romania pentru a petrece, alaturi de cei dragi, clipe de calitate, cu adevarat memorabile. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea in circa 3.4 secunde, acul vitezometrului avand sa se aventureze ulterior pana la viteza de top de 260 de kilometri pe ora. O baterie litiu-ion cu capacitate de 84 kilowati-ora va completa, in teorie, fisa cu specificatii de ordin tehnic. citește articolul
Sub capota, un sistem de propulsie cu numai unul ori cu doua motoare electrice in dotare dezvolta pana la 288 de cai putere si 451 de Newton-Metri, se mentioneaza in cadrul fisei cu specificatii de ordin tehnic. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in 4.7 secunde. Viteza de top: limitata electronic la 250 de kilometri pe ora. citește articolul