Totodata, de la orizont nu lipseste nici setul compus din patru display-uri diferite, cu cel mai mare dintre toate masurand nu mai putin de 14.3 inch, dupa cum precizam de altfel, si anterior. citește articolul
Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu performantele lor, dar consuma mai putin chiar si decat un Passat TDI. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 km/h dureaza doar 5.0 secunde, acul vitezometrului continuandu-si apoi incursiunea pana la 240 de kilometri pe ora. citește articolul
Sub capota, propulsia este asigurata, in continuare, de un sistem 100% electric. Cu unul ori doua motoare in dotare. citește articolul
Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri cu LED si instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz, cu trei display-uri diferite. Plus o instalatie audio premium, echipata cu difuzoare de inalta fidelitate, de la Burmester. citește articolul
Trei masini la mana a doua care costa mai putin decat o Dacia noua, dar ofera mai multe. Doar anunturi din Romania. citește articolul
De asemenea, de la orizont nu lipsesc nici navigatia cu display color, farurile cu tehnologie bi-xenon in echipare sau climatizarea automata. Cu reglare pe doua zone diferite, stanga/dreapta, a temperaturii. citește articolul
Mai bine de zece zile ne mai despart de minivacanta de 1 Mai si Paste, insa niciodata nu este prea devreme pentru a-ti planifica urmatoarea aventura. 4Tuning iti propune, impreuna cu PENNY, trei destinatii de poveste din Romania pentru a petrece, alaturi de cei dragi, clipe de calitate, cu adevarat memorabile. citește articolul
Cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea in circa 3.4 secunde, acul vitezometrului avand sa se aventureze ulterior pana la viteza de top de 260 de kilometri pe ora. O baterie litiu-ion cu capacitate de 84 kilowati-ora va completa, in teorie, fisa cu specificatii de ordin tehnic. citește articolul
Sub capota, un sistem de propulsie cu numai unul ori cu doua motoare electrice in dotare dezvolta pana la 288 de cai putere si 451 de Newton-Metri, se mentioneaza in cadrul fisei cu specificatii de ordin tehnic. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in 4.7 secunde. Viteza de top: limitata electronic la 250 de kilometri pe ora. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un plafon retractabil din material textil, operat prin intermediul display-ului tactil ce insoteste sistemul de climatizare cu reglare automata. citește articolul
Disponibil la preturi incepand de la suma de 64.990 de dolari, noul model sport se va mai putea lauda, de asemenea, si cu discuri de franare pe masura performantelor. citește articolul
O viteza de top de aproximativ 262 de kilometri pe ora completeaza, alaturi de autonomia de 528 de kilometri, fisa cu specificatii tehnice. Daca vine vorba, in schimb, despre departamentul vizual, jantele cu diametrul de 20 de inch ar trebui sa atraga, impreuna cu scaunele cu incalzire si ventilatie, un ocean de priviri. citește articolul
Sub capota, respectiva creatie va gazdui o larga varietate de unitati pe benzina, hibride si, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz, 100% electrice. citește articolul
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv faruri cu matrice de LED-uri. Plus instalatie audio de inalta fidelitate. citește articolul
Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu dotarile oferite, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta marca de lux. citește articolul
Printre multiplele elemente demne de precizat se numara si o instalatie audio de top. Ce poarta semnatura specialistilor de la Harman Kardon. Asa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul debutului oficial. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult ori mai putin surprinzator, cu un set de scaune cu masaj, un sistem audio de inalta fidelitate, de la B&O, si faruri cu matrice de LED-uri, printre altele. citește articolul
De asemenea, din peisaj nu lipsesc nici farurile cu tehnologie bi-xenon in echipare. Ori instalatie de climatizare cu reglarea automata, pe doua zone, a temperaturii. citește articolul
Premiera mondiala ar putea avea loc pe parcursul urmatoarelor opt luni, pana la sfarsitul anului 2024. Potrivit ultimelor zvonuri si speculatii. citește articolul
Au starnit furie sau au bucurat multimi. Trei masini pe care nu te asteptai niciodata sa le vezi de la acesti producatori. citește articolul
Sub capota, un sistem de propulsie cu doar unul ori cu doua motoare electrice in dotare dezvolta pana la 325 de cai putere si 605 Newton-Metri. De unde si sprintul de la 0 la 100 km/h, cu acceleratia la podea, intr-un timp de numai 5.1 secunde. citește articolul
Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu o versiune 100% electrica. Capabila sa parcurga pana la 700 de kilometri cu doar o singura incarcare a bateriei de 98 kWh. citește articolul